29.6.14

Novo ime za buduće Microsoft uređaje

evleaks

Nakon što je Microsoft  od Nokije kupio “Odjel za servise i uređaje”, postavilo se pitanje što će se dogoditi sa Nokia imenom na novim uređajima. U početku se govorilo da će Microsoft ime “Nokia” na novim uređajima koristiti samo u prijelaznom razdoblju, ali ovih dana se proširila zanimljiva vijest koja je možda i konačan odgovor na spomenuto pitanje.

 

Ovih dana je @evleaks, inače provjeren izvor internet glasina, na svojoj stranici objavio glasinu da je Microsoft u završnoj fazi pregovaranja s Nokijom oko Nokia brenda te da bi budući mobilni uređaji trebali nositi naziv “Nokia by Microsoft”. Isto tako, izvor navodi kako će Surface tableti također biti zahvaćeni ovom promjenom na način  da će buduće serije Surface tableta  tableta nositi ime Lumia. Pretpostavlja se da bi promjena imena iz Surface u Lumia  trebalo stvoriti Lumiu kao brend, a tim potezom bi se trebala povećati i prodaja Surface uređaja.

 

Budući da ove informacije nisu službeno potvrđene od strane Microsofta, još neko vrijeme će ostati samo glasine. Ipak, možemo očekivati da će uskoro biti poznato više detalja oko toga što će se dogoditi sa Nokia imenom na budućim uređajima. 

Što vi mislite, je li se Microsoft odlučio na dobre korake?

 

izvor: @evleaks

12 komentara :

  1. Arane glasine

    ReplyDelete
  2. Lumia 92529 June, 2014

    Kao sto sam i ranije pisao,da brend Nokia moraju ostaviti ako misle da budu ozbiljni igraci na trzistu, a to se sad i potvrdjuje.Svi su uzimali Windows 8 zbog Nokie a ne zbog Microsofta.Windows 8.1 postaje sve ozbiljniji sistem, jedino da ostave ime Nokia i uspeh zagarantovan,a o hardveru telefona Nokia ne treba trositi reci ...

    ReplyDelete
  3. Naravno da su, lijepo pise kategorija "glasine". Ali evleaks vecinom ima pravo, zapravo se ne sjecam kada nije pogodio. Tako da je ovo vjerovatno i logicno. Microsoft uzima sto se najbolje prodaje "lumia" i "nokia".

    ReplyDelete
  4. Slazem se skoro pa potpuno samo nisu svi uzimali radi Nokije evo ja npr sam uzeo radi Windows Phone. Nokia je me privukla jer je u Windows Phone najkvalitetniji proizvodac. Tako da oboje doprinose samo razvoju. I po meni je ovo logicno rijesenje. Lumia je prepoznatljiv naziv, a Nokia svi znaju. Ja ne bi imao nista protiv ovoga.

    ReplyDelete
  5. Iako sam osoba koja voli promene i koja se lako prilagođava, meni se lično ove promene ne dopadaju. Razlog je jer jedna tako velika kompanija kao sto je microsoft bi trebalo itekako dobro da razmisli pre brendiranja bilo kakve linije proizvoda, a ne da menja ime prenda kad se ljudi već naviknu na njega. Dosta korisnika gube tim potezima.

    ReplyDelete
  6. Vladan Vukajlovic29 June, 2014

    Za nekog kao sto sam ja koji koristi windows mobile od 2005 a sada WP nije merodavno ime,i nikad nisam koristio Nokia brend,samo HTC i Samsung,onaj koji prepoznaje WP kao kvalitet nece biti problem oko imena ,pogotovo sto su se sad pojavili i drugi proizvodjaci,ono sto je istina je da sigorno kvalitet i pozeljnost svih je Nokia

    ReplyDelete
  7. Pematan potez . Cuj MS mobile... Dobro je sto kupuju licencu za naziv. Slaba bi prodaja bila dabse zove MSM . :)

    ReplyDelete
  8. Nokia 92529 June, 2014

    HTC a pogotovu Samsung koji je od najjadnije plastike se ne mogu meriti sa kvakitetom i originalnoscu izrade Nokie, ako jos tome dodamo nokia Here maps i fantasticnu kameru kao i softver za kameru, ne vidim cime drugi proizvodjaci.

    ReplyDelete
  9. Vladan Vukajlovic29 June, 2014

    Htc je daleko ispred sa kvalitetom i izradom bio dugi niz godina do pojave Lumie,kada je windows mobile bio prisutan na trzistu Htc je bio broj jedan u svemu,2006 HTC TyTN je bio model broj jedan u svetu smartphona kao i HD7 imao sam srecu pa sam oba koristio i daleko od toga da su jeftini po izradi i nekvalitetni,isto tako i Omnia 7 nije od jeftine plastike,prvi model koji je losiji je upravo telefon koji koristim Ativ S ali i za to ima razlog jer samsung vise ne ulaze toliku u WP,ako se HTC vrati WP platformi mozemo da ocekujemo vrhunski kvalitet kao nekad,slazem se sa tobom da je sada Lumia broj jedan u WP po dizajnu , here maps sada koriste svi telefoni,a za kameru postoje mnogi testovi koji pokazuju da samo odredjeni modeli imaju kvalitet,na nasu zalost u klasi 8mpx ima mnogo boljih kamera i od moje i tvoje,nisam od onih koji protivrece ali kao meni to su sporedne stvari,najvaznije je sveukupna funkcionalnost samog operativnog sistema koji mi ovde koristimo,na zalost nas nema ni 3% zatopo meni nije bitno za pocetak ko koji model nosi nego operativni sistem koji koristi a samo ako se poveca broj korisnika na WP imacemo svi korist,nekada je BB bio broj jedan a mi smo veoma blizu tog procenta koji BB sada ima a ako nas ima malo .........

    ReplyDelete
  10. Moram da te demantujem. Ja sam tel. iskljucivo kupovao zbog WP i vecina su bile Nokie. Drugar koji drzi servis kaze uzmi Ativ S a ja nisam mogao Samsung da smislim ali uzmem. Tek sam se uverio u kvalitet izrade, ekran amoled, vrh izrade a radi kao sat sa 8.1 verziom. Da NE nabrajam sve Samsung je No 1 sto se tice IT sektora jer pravi delove cak i za iPhone i druge proizvodjace, ali da znate volim i Nokiu

    ReplyDelete
  11. lumia 92529 June, 2014

    Ne bih se slozio Samsung je sto se tice izrade najjadnija plastika, ali reklama je cudo.Jedino iPhone po kvalitetu izrade moze parirati Nokia uredjajima.

    ReplyDelete

Ostavite komentar