11.6.14

Službena Pinterest aplikacija za Windows Phone

Pininterest_lede_new

Windows Phone market je danas bogatiji za još jednu službenu aplikaciju. Točnije, Pinterest društvena mreža koja je do sada imala nekoliko neslužbenih aplikacija, od sada ima svoje službeno izdanje za Windows Phone sustav.

 

Pininterest_screens

Iako je aplikacija još u beta fazi, korisnicima kroz jednostavno sučelje donosi mnoge mogućnosti.
Mogućnosti Pinterest aplikacije:

  • Planiranje projekta: preuređenje doma, auto restauracije, preuređenje vrta i druge aktivnosti koje možete uraditi sami
  • Planiranje svog sljedećeg izleta: aktivnosti na otvorenome, putovanjima s prijateljima, obiteljske izlete i egzotične odmore
  • Prikupiti svoje omiljene stvari: ilustracije, ideje za tetovaže, smiješni citati, tehnologija i inspirativna umjetnost i arhitektura
  • Spremi odlične ideje: članci koje želite pročitati, filmovi koje želite pogledati, pokloni za kupnju, moda i ljepota, hrana i recepti za kuhanje, fitness savjeti
  • Organizirajte se za zabavu: dekoracije za vjenčanja i rođendanske, ideje za kostime i dnevne igre

 

Lijepo je vidjeti da mreža poput Pinteresta ima svoju službenu aplikaciju i da je Windows Phone sustav napokon shvatila ozbiljno. Aplikacija je dostupna za Windows Phone 8 sustav i može se preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_Pininterest

8 komentara :

  1. Odlicna vest. A s obzirom da je ova mreza npr treca najpopularnija u usa, bilo je vreme da se pojavi (ok su njene zamene, ali lepo je da postoji zvanicna). Da je izasla koji mesec ranije sad bi i mpja zena bila na wp😃

    ReplyDelete
  2. :) a bilo je aplikavija zamjenskih kao pin.it ali znam sta mislite oficijelna je oficijelna. I slazem se uvijek je bolje imati ofivijelnu pa makar ona bila kao ova u beta fazi.

    ReplyDelete
  3. Vladan Vukajlovic12 June, 2014

    Preuzeo i dosta dobro sljaka .pohvalno sto se svi ukljucuju zvanicno u Wp sto nam daje garancije da ova platforma ima i te kako ozbiljnu buducnost.

    E sad jedno pitanje ne vezano za ovu temu ,postoji mogucnost da cu biti primoran da zamenim moj Ativ S -mnogo dobro radi pa ce mozda kci da postane novi vlasnik-ako se to desi sta ja da pazarim pitanje je sada ,ako neko ima predlog pozdravljam :).

    ReplyDelete
  4. Ne znam kako planiraš kupovati (na ugovor ili samo uređaj) i sa koliko novaca raspolažeš ali ja da sam na tvome mjestu ciljao b uređaje sa 1GB RAM memorije, prvenstveno Lumia 920/925 pa i Lumia 820. Je da je Lumia 920 već "stari" model jer je izašla krajem 2012. ali mislim da je dobra kupnja, pogotovo ako nađeš rabljenu u super stanju i da joj još vrijedi garancija.. Može se dosta povoljno naći.

    Ja sam isto planirao uskoro kupiti nešto novo i ciljam na Lumia 920 rabljenu sa garancijom.

    ReplyDelete
  5. Vladan Vukajlovic12 June, 2014

    na ugovor ne,naravno ista ispod 1g rama i ne manje od 4,5" samo mi problem ta memorija a ne uzimami se jos jedan ativ ,hvala svakako na pedlogu

    ReplyDelete
  6. Zoran Nikic12 June, 2014

    stigao novi update za preview for developers 8.10.12397.895

    ReplyDelete
  7. Da, pisao sam vec clanak kada sam ugledao komentar :P svi smo aktuelni s informacija ovdje izgleda :D

    ReplyDelete
  8. DA, ja sam mislio posto je beta da ce na pocetku kao i instagram imati preoblema i skidati sadrzaj po 5-6 min. ali nije tako. bas dobra app. Cak bolja nego sve zamjenske koje poznajem.

    ReplyDelete

Ostavite komentar