5.6.14

Facebook Messenger ima nadogradnju

Facebook Messenger Setup 2

Danas imamo novu nadogradnju za Facebook Messenger. Messenger neko vrijeme već nije imao nadogradnju ali zato danas donosi nove funkcije.

 

Nove funkcije su:

  • Grupe, s ovom nadogradnjom možete napraviti grupe sa ljudima s kojim najviše pišete, dodati ime grupi i postaviti fotografiju za grupu.
  • Instatno slanje fotografija. Od sada se pojavila nova ikona na dnu zaslona dopisivanja koja omogućava slanje instantno fotografija koje ste snimili nedavno (sortirane su od najnovije pa unazad).
  • Ispravljanje grešaka i uopšteno popravljena aplikacija da troši manje internet saobraćaja (samim tim se možemo nadati i manjoj potrošnji baterije?!)

 

facebook_groups_screens

 

Nakon par minuta sa novom nadogradnjom mogu reći ok je nadogradnja ali dalje od „samo ok“ ne mogu reći jer sam iskreno očekivao više. Očekivao sam da će radi Windows Phone dodati dvije teme u aplikaciju, pored bijele da imamo izbor i crne, jer trenutno Facebook Messenger odudara od cijelog Windows Phone izgleda aplikacija.

 

Android je npr. već dobio i mogućnost poziva, Windows Phone ekipa je imala znaći od tada roka da isproba bilo kakvu verziju ugraditi u ovu aplikaciju da Windows Phone ne bi zaostajao sa funkcijama, a nisu. Moram priznati malo sam razočaran, vjerujem da je i dosta drugih korisnika.

 

Sve ove funkcije su ok, ali pitamo se da li je to sve što su mogli uraditi za ovo cijelo vrijeme?! Moramo se to polako pitati kod nekih razvijaća Windows Phone aplikacija. Ipak, sretni smo što su nadogradili aplikaciju. Aplikaciju možete preuzeti kao uvijek klikom na link ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_facebook_messenger

12 komentara :

  1. Kod mene nema novina. Možda će za koji dan biti,ali trenutno nema.

    ReplyDelete
  2. Kod mene neradi bas ok..kad kliknes na neku osobu pise da se nemoze prikazati text da pokusam kasnije..

    ReplyDelete
  3. KOD MENE RADI EXSTRA

    ReplyDelete
  4. Probaj kliknuti na neku osobu sa kojom si pricao jucer ,kod mene tad kaze kao nemoze prikazati text da probam kasnije ali ako idem da pricam sa novom osobom sve ok..

    ReplyDelete
  5. Sve super. Primetio sam da kada kliknem na nekoga od prijatelja otvara mi direktno iz aplikacije a ne iz IE-a kao pre :) sve ostalo je za sada koliko vidim isto izuzev grupnog dopisivanja.

    ReplyDelete
  6. Da i to je novosti koju sam sad tek primjetio. Samo ipak mislim mogli su jos malo ugraditi, barem kao "beta pozivi". Da korisnici ne misle da su zaboravljeni.

    ReplyDelete
  7. Cujem da kada ugasis/upalis telefon ta greska nestaje... treba isprobati.

    ReplyDelete
  8. I kod mene je bilo da chat sa kim sam pisao ovih dana radi,kada odem na novi chat nece.Onda sam uzeo izbrisao app,restartovao telefon,upalio i opet instalirao i sada radi :) Hm grupni chat nepotrebno po meni,bolje da su sto kaze drug Dino uveli pozive al et dobicemo valjda i mi do kraja leta ;) A kada kliknem na nekog i dalje mi otvara u IE neznam zasto.

    ReplyDelete
  9. jel vama radi messenger kako treba nakon updatea?
    ja sam čuo da obavijesti kad dođe nova poruka nekad dođu nekad ne, otvara sam poruke (označi ih kao pročitane, u aplikaciji ne budu istaknute).. i usporenije radi
    L820 i wp8 sustav

    ReplyDelete
  10. I kod mene je bio isti slucaj pa sam reinstalirao i sad je super..

    ReplyDelete
  11. Napravite chat head molim vas!!

    ReplyDelete
  12. Mislis kao u Android da se poajvi glava onog ko ti pise?! na start zaslonu? To u WP necemo jos zadugo vidjeti. Iz dva razloga, prvi je aplikacije ne mogu tako nesto, a drugo je Microsoft i da zeli to napravi veliki su napori da bi napravili i na kraju bi koristile funkciju 2% svih aplikacija.

    ReplyDelete

Ostavite komentar