27.6.14

Windows Phone 8.1 dodan na popis Windwos Phone 8 nadogradnji

Windows Phone 8[2]
Windows Phone 8.1, nadogradnja koju svi nestrpljivo čekamo i koja na Windows Phone 8 sustav donosi značajne promjene o kojima smo pisali ranije u člancima, dodana je na popis nadogradnji za Windows Phone 8 sustav. Taj popis zajedno sa popisom svih novosti koje dolaze sa Windows Phone 8.1 nadogradnjom se nalazi  na službenoj Windows Phone stranici i možete ga pogledati ovdje.

Izvori navode i da je Cyan, nadogradnja koja na Nokia uređaje dolazi zajedno sa Windows Phone 8.1 nadogradnjom, postala dostupna u Finskoj za korisnike Lumia 925 uređaja. Korisnici iz Argentine također javljaju da se Cyan nadogradnja pojavila na Lumia 925 i Lumia 1020 uređajima, ali ta informacija još nije službeno potvrđena. Prema ovim informacijama se može zaključiti da službenu nadogradnju za svoje uređaje korisnici neće morati još dugo čekati.

Potrebno je još napomenuti da korisnici koji imaju “otključan” (Country Variant) uređaj, nadogradnju mogu očekivati nešto ranije nego oni koji imaju brendirane uređaje od strane mobilnog operatera. Korisnici sa brendiranim uređajima će ipak morati pričekati dok njihov operater ne odobri nadogradnju.

28 komentara :

  1. Po oznakama izgleda da je ovo konacna verzija sto vec imamo kao test verziju. Ako je tako onda ne valja.

    ReplyDelete
  2. Šta ne valja u ovoj verziji, ili si očekivao još neke stvari ??


    Kod mene L820 trenutna verzija 8.1 DP radi super, potrošnja baterije odlična sve radi stabilno, očekujem još samo Cyan firmware sa nekim sitnim dodacima i to je to.


    Mislim da su sada programeri na redu da optimiziraju i nadograde svoje app da rade još brže, stabilnije, dodaju nove funkcije tako da iskoriste sve mogućnosti novih API-ja.

    ReplyDelete
  3. Kada mozemo da ocekujemo novi lock screen,nigde ne nalazim vest o tome?

    ReplyDelete
  4. Dzermejn Dzons27 June, 2014

    Auu pa katastrofa, ja odavno imam onaj Windows Phone 8.1 dev prev. i radi katastrofa blago rečeno...Telefon moram da držim ceo dan na punjaču dok sam kući kako mi se negde ne bi ugasio..Da li možda zna neko u čemu je problem?

    ReplyDelete
  5. Kada ce vise stvarno preteruju vise sa tim izlaskom,kako sada stoji,ako budemo cekali avgust,septembar pa pre ce docekati iOS 8 korisnici iPhona nego mi WP8.1.Mislim razumem to mora po regijama i model po model ali pustite vise.Drug ima Nokia Lumia 630 dual sim i ima WP8.1 i Cyan i rade odlicno.Naravno ako bude mana morace pustiti update ali to stoji pa i iOS tj Apple pusta korisnicima update da isplegaju stvari,ne moze se sve 99% ispeglat odjednom.Mislim stvarno su me iznervirali vise sa ovim updatom,svi su mislili da dolazi 24.6. kada nista.Pa makar dajte datum i najavite vise kada stize i gotova stvar sta je tu problem?

    ReplyDelete
  6. Ja imam 8.1 dev prev.i radi sasvim ok.Baterija drzi kao i obicno 3-4 dana,naravno wi fi mi je ponekad ukljucen.Imam lumiu 625.Imao sam dva puta problem ,telefon je skroz zakocio morao sam da ga resetujem.

    ReplyDelete
  7. Dzermejn Dzons27 June, 2014

    Meni se to dešava samo od kako sam instalirao taj dev prev, ali ni ranije mi nije drzalo toliko dugo...mada ja se ne bi bunio kad bi ponovo morao samo da ga punim kad idem na spavanjee..

    ReplyDelete
  8. Mi trenutno na dp modu imamo noviju verziju softwarea od ove sto je MS najavio. Tako da opusteno. Bice kad bude ,zasto ste svi nervozni ? :D

    ReplyDelete
  9. Sve zavisi od teleofna.Ja zaista nemam problema sa DEV PREV.
    Interesuje me kada budemo dobili zvanicnu 8.1 na koji nacin ce telefon bolje raditi,mislim da od ovoga bolje ne moze.Voleo bih da mozemo walpaper da stavimo kao desktop.Ako je ikako moguce da se plocice sklone i da ulazimo u start.Ovako walpaper nam nista ne vredi jer se i ne vidi slika.

    ReplyDelete
  10. Koliko znam trenutno ga testiraju oni u Microsoftu, kad ju oni srede onda će bit dostupna korisnicima. Belfiore je izjavio da će to potrajati nekoliko tjedana.

    ReplyDelete
  11. Katastrofa blaga cekas Bild konferenciju pa poslje dva mjeseca pa opet mjesc dva ja sam razocaran steta za nas stare korisnike sto smo ih favorizovali dugo vremena jako je smjesno sto rade

    ReplyDelete
  12. Ne valja task menadzer. App pucaju pri povratku. Sad ces reci da je to do razvijaca aplikacija? Office je MS-ov i on puca pri povratku. Bice da je u sistemu problem. Sve zavisi kako ko koristi fon. Neko ove nedostatke ne primecuje. Zato kazem da ne valja ako je ovo konacna verzija. To sto ce Nokia da doda nadogradnju, to je opet neko zaludjivanje za slikanje, nista posebno. Kao sto sam 100 puta ponovio - presporo sve ovo ide!

    ReplyDelete
  13. Kad smo kod BUILD (developer conference) bitno je procitati i ovo u zagradi. Build nije sluzio siroj masi da se predstavi wp8.1. Obicni korisnik na ulici koji ne prati vijesti iz wp sistema niti zna da ce doci wp8.1 niti ista. Uskoro ce ga dobiti i bit ce iznenaden. Tu po meni mnogi pogrijese i na prezentaciji za razvijace smatraju kao oficijelni update. 14.04. Sjetimo se imali smo priliku instalirati preview for developers i od tada tri nadogradnje i ispravke svih funkcija sistema. Polako ljudi. Nista nije obecano ni sa jedne strane kada ce stici, znamo okvirno i eto zasto mi nismo objavili clanak o glasinama 24. Ovog mjeseca jer nije imao podloge. Ostaje je samo mitna glasina.

    ReplyDelete
  14. Tako je kolega. Ni razvijaci jos nisu dobili pristup dokumenraciji o novim API koji du ugradeni sada u zadnjoj nadogradnji. Vjerovatno sve jos sreduju pa da mogu pustiti. Kada bude vijest o tome naravno mi cemo odmah objaviti kao i do sada. Nakon predstavljanja razvijacima ce proci sigurno 7-14 dana dok se pojave prve "lagane" lock screen aplikacije. A za nesto zahtjevnije vjerujem da ce proci i mjesec ili vise. Logicno jer razvijaci do sad nisu ni dobili dokumentaciju, a lada dobiju onda se radi o nesto potpuno novom u wp sistemu a to je lock screen postavljanje. Do sada smo imali samo mogucnosti postavljati pozadinu, broj na dnu o clancima ili porukama, ispod datuma kraci tekst kao naslov, a novi API kao sto smo vidjeli omogucavaju i animirani lock screen i potpuno novi raspored na istom tako da dok razvijaci razmotre prvo sve to moze prpci sigurno mjesec dana za dobre lock screen aplikacije. (mjesec od kako stigne dokumentacija razvijacima naravno). Razvijanje nije samo "stisni - pritisni - gotova app" ;)

    ReplyDelete
  15. jeste zapeli za wp8.1...kao da zivot zavisi od toga
    ko je zelio da ima wp8.1 prije i da ga testira,instalirao je dev preview i dobio razna poboljsanja i dodatke
    ja koristim 8.1 DP evo 2 mjeseca i nemam nikakvih problema,naprotiv,sve je poboljsano i puno brze a imam najjeftiniju lumiu (L520)
    baterija je isto poboljsana nakon drugog update-a i stabilnost je odlicna...ne znam da mi se telefon dva puta resetovao za 2 mjeseca
    kada izadje i zvanicni update,ocekujem jos poboljsanja i ispravke gresaka i neke nove dodatke,jer razvijaci WPa prate primjedbe i komentare korisnika i ispravljaju i dodaju nove funkcije
    zato lakse malo sa pljuvanjem ,posebno oni koji nisu ni probali wp8.1
    btw.nista ja ne branim,naravno da sistem jos nije potpuno sazrio ali sada je sve upotrebljivo i nema stekanja ,sto je meni i najbitnije

    ReplyDelete
  16. Ok hvala na opisrbom odgovoru. Nadao sam se da ce ubrzo posle poslednjeg updatea da vidimo makar onaj oficijelni lock screen od microsofta. Inace, korisnici koji cekaju redovan update ne trebaju da budu nezadovoljni... Oni ni delic ne bi saznali da nije ove sjajne aplikacije WP novosti 😊 a plus sve sto se duze iscekuje je sladje. Koliko puta sam vise uzivao u iscekivanju kada malo razmislim....uostqlom, ne vidim zasto neko ko ne moze da ceka ne instalira developer verziju. Ja je instalirao prvi dan, uzivam u novom sistemu i osim lock screena nista vise ne moraju da dodaju, ja sam prezadovoljan! Imao sam i ios i android uredjaje gomilu, napredni korisnik sam i umem da poprilicno dobro baratam i tweak-ovima i custom rom-ovima, naigrao sam se stvarno pogotovo androidom...i kao takav korisnik, odgovorno mogu da tvrdim za sebe da mi je najbolji sistem WP 8.1 i tacka.

    ReplyDelete
  17. Same da nam je jos cyan pa da bumo kompletni da vidimo kaj bu onda jos bolje nek kaj je sad

    ReplyDelete
  18. Kakva je baterija kod lumie 520 sa wp8.1, je l rijesen problem ili se brzo prazni, s obzirom da i ovako sa wp8 ne drzi nesto posebno. Zippo kaze da je ok, ostali ??

    ReplyDelete
  19. Kolko znam sve je ok z bateriju bar na onoj NL520 kaj mi ima frend...

    ReplyDelete
  20. nije to nista smijesno sto oni rade to je Marketing, Microsoft nije od jucer. ekonomci razumiju. da je Microsoft odmah izbacio wp kakav je sad recimo wp 8.1 stvari bi se drugacije odvijale po njih, ne ovako pozitivno

    ReplyDelete
  21. Jeste, jeste...bas im je reklama. Ispalis korisnika zbog marketinga. Nista neobicno od MS-a i Nokie. Nokia je upravo ispalila i kupce onih Android telefona. Ne dobijaju novu verziju softvera. Kupis fon koji je izasao pre 2 meseca i vec ti je prevazidjen :P

    ReplyDelete
  22. Koji je to telefon od prije 2 mjeseca zastario? :D niko nama nike kriv sto sada tek kupujemo modele kao lumia 920 koji su izasli krajem 2012. Novih modela ima svega lumia 1520 i lumia 630. Dok je i lumia 1520 vec malo duze na trzistu.

    ReplyDelete
  23. Normalno da znaju. To sam i ja bas raspravljao sa domacim "strucnjacima" koji po rijecima bi vodili Nokiju do svjetske slave u dva poteza u roku 7 dana. Svi misle to tek tako jednostavno a domacinstvo jedva vode :) upravo kao sto kazete Nokia i Microsoft znaju sta rade.

    ReplyDelete
  24. Hvala na tako lijepom komentaru :) i na istini sto se wp sistema tice. I ja isto kazem da obicni korisnici i ne znaju kakva im se nadogradnja sprema, tek ce hype nastati oficijelnim izlaskom. Samo ljudi koji prate tehniku znaju o tome vise. I kao sto kazete ima za one koji ne mogu cekati preview i bas je preview upustas se svojevoljno da testiras nezvanicnu verziju sistema koja ce biti dotegnuta kroz to testiranje. Kao i wp8.1 sto je od 14.04 imao tri nadogradnje sistema. Naravno nije nista vidljivo ali u ispravkama ne treba ni traziti da se moze vidjeti sta su ispravili u pozadini, bitno je da radi. ;)

    ReplyDelete
  25. Nema na cemu, redovno pregledavam WP Novosti, po nekom ritualu udjem u aplikaciju vise puta dnevno i imam samo reci hvale! Sve sto bih inace zeleo da saznam u vezi WP mi se nalazi na jednom mestu, uredno i pravovremeno. Ne znam samo kako korisnici koji nisu instalirali preview 8.1 mogu da dolaze i citaju razne vesti a da ne padnu u iskusenje da ga najzad i sami ne instaliraju...pa ja bih poludeo drugi dan 😊 A sacekajmo da izadje zvanicno 8.1 pa nikada nije iskljuceno da ce i nakon izlaska dolaziti novi update...a o ukupnom poboljsanju verovatno se mozemo nadati tek tada, jer ce tek tada razvijaci krenuti da koriste nove funkcije 8.1 u punom kapacitetu.

    ReplyDelete
  26. Da bas je tako od aprila razvijaci imaju sve API nove, neki od njih su veoma zanimljivi i vjerujem da oficijelnim izlaskom 8.1 ce se broj tih aplikacija drsticno promijeniti, na bolje. Neke aplikacike vec vidimo kao facebook ili messenger, messenger je cak korak dalje i nije cisto wp projekat nego je javascript/html5 aplikacija. Javascript omogucuje iste funkcije koje ima i Android ili iOS verzija. Zato mozemo ocekivati jos bolji messenger uskoro. I naravno i druge aplikacije

    ReplyDelete
  27. Resetiraj mob tj vrati ga da nema backup od wp 8 i rijesis problem,samo ga resetiraj da nema nista na njemu u postavkama.udjes u postavke,o telefonu i reset

    ReplyDelete

Ostavite komentar