3.6.14

Adobe Reader za Windows Phone 8 ima nadogradnju

Adoe Reader Setup

Adobe Reader PDF čitač danas ima slijedeću nadogradnju i zapravo je prva nadogradnja od kako postoji WP8.1 preview for developers.

 

Adobe reader screenshot

 

Primjećujemo da Adobe Reader omogućava slanje pdf fajlova pomoću email-a, direktno iz aplikacije jednostavno dužim pritiskom na fajl i pojavit će se kontekstualni meni sa opcijom za slanje putem email-a. Da bi slali email morate prvo se prijaviti na Acrobat Reader servis. Preko Acrobat Reader se ne šalje direktno .pdf koji selektirate nego se šalje link do Acrobat stranice gdje možete pogledati i preuzeti dokument, to sigurno nije najbolje riješenje i vjerujem da će Adobe to još malo srediti da bi radilo jednostavno kao OneDrive aplikacija koja šalje fajlove preko email-a kako treba,a ne linkove do istih.

 

Za sve koji nemaju još Adobe reader mogu preuzeti aplikaciju klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR code setup

12 komentara :

  1. Najbolja aplikacija na WP-u. Posle nadogradnje sam uspeo da je "zakucam" pri povratku. Obrisao i skinuo ponovo. Nisam uspeo da je pokvatim. Znaci, radi! :)

    ReplyDelete
  2. imam jedno pitanje kad ukljucim kameru na 1020 cuje se cudan zvuk ko niki sum u kameri to se cuje i toom snimanja...i kad okrecem mobitel nekako pocinje pistati iritantno pa da pitam jel to normalno na toj kameri...

    ReplyDelete
  3. @ _Bills_ taj sum sam i ja primetio,mislim da se pojavio posle Wp8.1 nadogradnje.Zanimljivo je sto se barem meni cuje samo u nokia cameri dok u obicnoj ne.

    ReplyDelete
  4. nezz sta bi reko ugasim kameru nema sumova upalim sumi i kad okrecem mob pocne pistati, a sada nezz dal je to do updatea...

    ReplyDelete
  5. Malo sam gledao po internetu i ima još ljudi kojima se pojavio taj problem kod L1020. Navodno da su to motorići od OIS sustava
    pogledaj ove snimke u 19. postu.. tako nekako se čuje?
    http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-1020/256979-1020-ois-screech.html

    ReplyDelete
  6. ipak nista od dobrih vijesti... treba vidjeti do cega se to stvara. ja npr u slijedecu verziju prognoze ugradujem "fast app resume" tako nesto u tom fazonu da kada korisnik ima je otvorenu i klikne na live tile ili se vrati na nju kroz multitasking onda nema loading, i podaci su tu odma bez kocenja. to vec beta testeri isprobavaju i do sad se pokazalo kao da radi ok. Nema ovakvih problema kao Adobe Reader...

    ReplyDelete
  7. pogledo sam sve i bas je taj problem sada sam ja pokusavo ima ko neke kutove do kuda moze ici bez cviljenja i skripanja ali ima problem da kad snimam i nitko ne govori nista ili nesto slicno ono stalno sumi pa lako moguce da su to motorici onda....

    ReplyDelete
  8. najvjerojatnije da jesu, samo što se slabije čuju.. gledao sam jedan video na kojemu se jedva čuje ali ipak je prisutno.
    E sad, pitanje jel softverska greška ili hardverska.. ako koristiš wp8.1 pokušaj vratiti na wp8

    ReplyDelete
  9. pokusat cu al kolko vidim ljudi koji imaju wp8 imaju iste probleme...

    ReplyDelete
  10. da, ali možda je samo neka slučajna softverska greška.. ako se ne popravi tako onda mora na servis

    ReplyDelete
  11. Danas opet nadogradnja. Dino, testiraj je :) ja vrstio wp8...

    ReplyDelete
  12. Ok, vidjet cemo sta je novo...

    ReplyDelete

Ostavite komentar