23.6.14

Prognoza i šta vas čeka danas (sutra)

Prognoza setup novi

Prognoza kao sto neki od vas znaju je moja druga aplikacija pored WP Novosti. Sad će i jedan mjesec kako nije imala nadogradnju, a zadnji mjesec nisam samo sjedio i ništa radio to će te vidjeti po izmjenama koje ću vam predstaviti u ovom članku. Pokušat ću se držati što kraće jer ima stvarno dosta i treba bi pregledno. Ispod na slici vidite novu temu “metro” koja je dostupna u postavkama. U zavisnosti od boje pozadine vašeg telefona ona će biti bijela ili crna.

 

 

wp_ss_20140623_0011

 

Kao prvo neki su željeli da mogu promijeniti jezik aplikacije nezavisno od jezika telefona jer je trenutno aktivan trend Cortana i ona zahtjeva Engleski (US) jezik. Zbog toga sam napravio u postavkama aplikacije da može te podesiti Prognozu na jezik koji vi želite, naravno samo između onih koje podržava Prognoza. Dok smo kod jezika prognoza će u slijedećoj nadogradnji imati 4 nova jezika (grčki, italijanski, ruski i slovenski) s tim Prognoza dolazi na ukupno 12 jezika svijeta.

 

Evo i fotografije kako izgledaju vlastite lockscreen fotografije. Jednostavno je dodati fotografiju, ide na isti naćin kao i postaviti pozadinu na telefon. Sve je u postavkama Prognoze i snaći će te se. Fotografije su malo starije pa je na lock screen samo 4 dana prognoze, u slijedećoj verziji će biti 5.

 

wp_ss_20140606_0007

 

Sada ukratko ostale promjene:

  • Nove metro tema dostupna iz postavki aplikacije (dosadašnje dvije ostaju prisutne).
  • Pozadinsko praćenje lokacije.
  • Ruža vjetrova kada pritisnete „vjetar“ ili vrijednost vjetra.
  • Mogućnost postavljanja vlastitih fotografija za Lock Screen.
  • Lagano mijenjanje između omiljenih gradova sa „favoritima“, dupli pritisak bilo gdje na prvom zaslonu aplikacije dovodi vas do favorita, naravno ima i u aplikacijskoj traci „favoriti“ link koji dovodi na istu poziciju.
  • Potpuni offline mod podataka, do sada je bio djelimicno podrzan samo na prvom zaslonu, a sada ima unaprijeđen offline mod za sve podatke u aplikaciji.
  • Danađnji dan je prvi dan na live tile pozadinama i lock screen.
  • Srednji Live Tile ima na pozadini sada trodnevnu prognozu, a široki petodnevnu.
  • Lockscreen ima sada prognozu od 5 dana umjesto 4.
  • Ispravljene lokalizacije palikacije na strane datume i vremena.
  • Ispravljena greška koja je pokazivala noćnu fotografiju pozadine po danu, sada fotografije unutar aplikacije, na live tile i lock screen zavise od vremena izlaska i zalaska sunca.
  • Mogućnost gašenja “ažurirano u:” na Live Tile, jer Prognoza dokazano radi 24h 7 dana u sedmici, samo se mora jednom u dvije sedmice otvoriti da bi i dalje radila u pozadini, ili je postaviti na lock screen i onda se ne mora otvarati svakih 14 dana.
  • Ispravljene greške da neke gradove ne može te pronaći. Dodatni savjet za gradove je pokušajte prvo samo naziv grada kucati kao npr „Zagreb“, „Sarajevo“, „Mostar“, „Beograd“, „London“ itd. U slučaju samo da nema na spisku vašeg grada nakon što pritisnete OK onda se vratite unazad i kucate npr „zagreb, hr“, može i „zagreb,hr“ zajedno to nije bitno, može naravno i „zagreb (hrvatska)“ – ovo sve prihvaća Prognoza. Samo lijepo čitajte upute aplikacije, sve je objašnjeno. I u slučaju da se sruši jer niste unijeli grad lijepo ili taj grad ne postoji pojavit će se poruka koja će vas obavijestiti o tome, ako se ne pojavi reinstalirajte aplikaciju i pokušajte nanovo.

 

Vjerovatno sam i zaboravio nešto dodati kako sam radio izmijene u aplikaciji ali to će te i sami primjetiti. Prognoza je sada jedna od rijetkih koja ima offline modus, a i pozadinsko praćenje lokacije, nadam se da će vam se svidjeti. Još jednom hvala svima koji su ostavljali dobre ocijene za Prognozu jer to mnogo znaći, a za one koji ocjenjuju loše zato što im jednom ne pokaže kako treba vrijednosti stvarne (koje nisam ni u mogućnosti da ispravim) oni sami sebe blate i ispadaju smiješni jer ne razmišljaju da ja kao razvijač nemam uticaja na podatke.

 

Ipak vas ima preko 25.000 korisnika sada i razmislite da ja lično pravim za svakog od vas pojedinačno prognozu trenutnu, i za slijedeće sate i dane, naravno da ja to ne radim nego to radi nezavisni servis openweathermap.org i to zna svako ko je pročitao informacijsku stranicu aplikacije. Naravno postoje i bolji servisi ali oni imaju ograničenja od 1500-2000 zahtjeva po danu koje Prognoza prelazi za 7 sati dnevno, i po njima bi slijedećih 17 sati Prognoza imala grešku i nikakve podatke za prikazati.

 

Šta dolazi u budućnosti u Prognozu?! Imam u planu još mnogo izmjena ali malo vremena. U planu je naravno HD fotografije za korisnike sa većim uređajima. Za one koji nemaju još Prognozu neka je preuzmu klikom na link ispod ili skeniranjem QR koda. Ovu nadogradnju koju sam opisao u članku može te očekivati danas ili sutra, sve zavisi koliko će dugo pregledati radi novih jezika u aplikaciji.

 

Svaki dan sam radio na ovoj verziji nadam se da će vas zadovoljiti do slijedeće nadogradnje. S ovim člankom želim se i oprostiti i na neko vrijeme od WP Novosti jer putujem i neću biti u mogućnosti pisati članke na jedan period. Do tada imaju Željko i Martin koji će nadam se voditi i dalje WP Novosti. Lijep pozdrav za sve vas!

 

QR_Prognoza

17 komentara :

  1. Super nadogradnje,cenimo tvoj rad Dino :)

    ReplyDelete
  2. Profi. Extra. Super.

    ReplyDelete
  3. Nadam se da već jeste ali ipak da vas napomenem, podržite Dinov rad i trud tako da ostavite na marketu ocjenu i komentar ;)

    ReplyDelete
  4. Ostro reagujes na kritike ;) Bezveze je prozivati ljude.. U svakom slucaju ja moram da menjam ovu aplikaciju iako sam joj dao prednost posle brdo isprobanih, jer u zadnje vreme ne daje tacne podatke, previse cesto kisu pokazuje i kad je suncano ili kad je samo oblacno, potpuno netacna prognoza je i za par dana unapred itd.. Krajnjem korisniku je bitna tacnost..

    ReplyDelete
  5. Svako bi reagovao ko je ulozio preko 6 mjeseci rada u nesto da sipadne dobro i prepoznatljivo. To je prirodno. Jos kada te licno krive ljudi za nest osto i ne mozes ispraviti... Evo i zasto. Ljudi ocijenjuju tacnost, a to je po meni kao da se ocijenjuje Audi A4 na makadamu koliko brzo vozi. Audi - Prognoza, a makadam openweathermap.org. Nekada taj openweathermap.org (pretezno pogodi) i imam dosta dokaza za to uporedujuci u isto vrijeme 6 aplikacija gdje je prognoza uvijek bila kao i sve ostale. Cak se znalo desavati da Bing vrijeme odudara 5-6 stepeni, i ?! To se desi.

    A reagujem i tako jer jedna losa ocjena ponisti automatski 15-20 ocjena sa 5 zvjezdica. Po tome je lakse napravii "jednostavnu" aplikaciju koja ce kupiti ocjene oko 4, 5, sa jednostavnim funkcijama ili nikakvim funkcijama. Jer za takve aplikacije niko nece reci fali ovo, fali ono, nije ovo tacno, nije ono tacno. I opet ponavljam ne ocjenjuje se aplikacija po onome sto nije u kodu same aplikacije, niko od nas i ne ocjenjuje Facebook aplikaciju lose jer je nas neki prijatelj postavio glupost na facebook, zar ne?! I posebno kada se radi o besplatnoj aplikaciji, treba malo razmisliti sta radis covjeku sa druge strane koji je ulozio kao ja 6 i vise mjeseci svakodnevnog rada u Prognozu.
    Ja licno nikad aplikaciji ne dajem ispod 3 ocijenu, ako ne radi cak 3. za one koje rade je 4 ili 5, sve zavisi od gresaka. i ja bi volio da moju aplikaciju ljudi ocjene po greskama za koje sam ja i kriv i koje mogu ispraviti da bi ispravio tu losu ocjenu, a sta mogu za losu prognozu izvora? :) pored toga ja nemam nista protiv tih ljudi koji daju lose ocjene ja samo kazem da oni sami sebe blate jer ocjenjuju nesto sto ja nemam veze s tim. I cak sam dokazao nekima koji su govorili unaprijed "ova najavljuje snijeg za dva dana evo ti 1", i snijeg pao, i sta je bilo?! Prognoza je ostala na toj losoj ocjeni, ni kriva ni duzna.

    ReplyDelete
  6. Da li je to jedini ili bar najbolji izvor informacija za prognozu? Moje misljenje je da se app ne moze tek tako odvojiti od informacije koju pruza, ako je los izvor informacije to ce se odraziti i na app.. U svakom slucaju app ima vrlo visoku ocenu, sto u principu i zasluzuje, tako da mozete biti samo srecai i ne uzbudjivati se za ono cega ce uvek biti, preostrih i niskih ocena, al umesto direktnog obracanja tim ljudima neka to bude nesto oko cega mozda moze da se poradi, ili bar da postanete svesni cinjenice, da ne bi eskaliralo, ponavljam za moj kraj pravi katastrofalne greske a u pitanju je NS i okolina, znaci potencijalno veci broj nezadovoljnih korisnika sa jedne strane i cudjenje otkud tako velike greske za tako naseljen kraj, po meni to je u ovoj prici vredno paznje..

    ReplyDelete
  7. Stefan Ivanović24 June, 2014

    Cekam update da dam i petu *, jer ako sve radi ispravljeno je i dodato sve ono što je meni falilo, za ostale već ne znam. Što se izvora tiče, različiti izvori daju različitu tačnost po regijama. Bing Weather za Amerike, Norveški metereološki institut za Evropu (www.yr.no) weather2umbrella za Rusiju itd. Sad ne znam koliko je to izvodivo, niti znam kakva su ograničenja, da se korisniku doda opcija izbora iz kog izvora se vuku podaci. Forecast to ima, ali se ta app plaća, a ima i neke druge nedostatke. Konačno završih komentar, 2 puta mi je zvonio telefon i kad se vratim u app vest se ponovo učita a komentar ispočetka, ima li kakve šanse da se i ova app malo utegne :)

    ReplyDelete
  8. Vladan Vukajlovic25 June, 2014

    Vieter ima mogucnost izmedju dva izvora,prosta apl. ali radi sad koliko je tacna ne znam

    ReplyDelete
  9. Evo ja sam sada provjerio Nosi Sad 28 stepeni i neba oblaka pise "vedro". Kod vas bi trebalo isto to pisati.

    ReplyDelete
  10. Ne ne i ne kazem da je hejt :) moze biti da je izvor pomjesao gradove. Pokusajte preko lokacije pronaci. Lociranje se vrsi samo kada se otvara app, a ima i pozadinsko lociranje koje ae zasebno moze ukljuciti ono je iskljuceno standardno. Ne znam samo kako sam ja ukucao isto NS i izbacilo vedro. Mora da je greska neka. Ako i dalje bude tako pokusajte preko http://openweathermap.org to je izvir prognoze, ukucajte novi sad i pogledajte sta pise. Ako nije tacno ima i "ocjena" tacnosti podataka tu pritisnite strelicu na dole kao znak da ne valja prognoza. U tom slucaju ce oni pregledati sta se desava sa tom stanicom koja mjeri podatke.

    ReplyDelete
  11. Hvala, nazalost nisam kod kuce a imam mnogo ideja jos za Prognozu. I da ispravim onaj dugi loading na pocetku, skontao sam da moze biti i krace :) ali to cu kada se vratim kuci sve ispraviti.

    ReplyDelete
  12. Da, tamo pokazuje ok al ovamo ne :(, sad mi je ispisalo tacno na pola sata a evo sad ponovo kisa, nemam srece nesto :) ..

    ReplyDelete
  13. Kad se vratim kuci pogledat cu to malo ;)

    ReplyDelete
  14. Nakon ažuriranja od 9.7. aplikacija prilikom učitavanja prognoze krahira. (Lumia920,8.1)

    ReplyDelete
  15. Davor Rehar05 August, 2014

    Postovanje,
    Prognoza mi je na live tile ali cesto se ne moze otvoriti.Samo sijevne i vrati mi Srart screen?
    Kada reinstaliram-radi!
    I jos nesto,morao sam naci ovaj vas clanak jer na, trgovini PROGNOZE NEMA,a sa ove stranice se instalira/!?

    ReplyDelete
  16. Sad cu pregledati i BiH trgovinu na svom telefonu i ako je greska da prijavim. A za gresku u app cu isto vidjeti di cega je. Znam da ovuh dana izvor radi masovno na serverima i neki gradovi su nestali i nisu bili dostupni. Kasnije kada sam provjeravao bili su opet tu. Moram jos pogledati da se to ne desava.

    ReplyDelete
  17. Evo provjerio sam i stvarno nije vidljiva Prognoza trazenjem. Samo se moze s linkom doci do nje. Sad cu ja to prijaviti Microsoftu jer to ne treba biti tako. Hvala na javljanju! :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar