22.6.14

Tinder se vrača u trgovinu neoficijelno preko 6tin

6tindr-setup

 

Tinder je aplikacija za dopisivanje i upoznavanje ljudi u vašoj okolini. Mi smo ranije već pisali o ovoj aplikaciji i o neoficijelnoj verziji 6tindr koju je napravio poznati programer Rudy Huyn. Tinder je vidio „prijetnju“ u toj aplikaciji te je zamolio programera da je ukloni s trgovine u cilju da oni zajedno rade na oficijelnoj verziji. Lijepo to sve zvuči, međutim Tinder od tada ni traga ni glasa više o oficijelnoj aplikaciji i po nama je to veoma bezobrazno prema Windows Phone korisnicima. Ponašaju se kao da neko od njihovih odgovornih ne želi jednostavno Tinder ne WP8.

 

6tindr_screens

 

Rudy Huyn je pretrpio mnogo blaćenja u zadnje vrijeme radi toga jer su ljudi mislili da je on odgovoran sada za oficijelnu app koja je trebala izaći, ali kontaktirali smo ga prije par mjeseci i odgovorio nam je da on lično još nije dobio nikakve podatke od Tinder za oficijelnu app nakon povlačenja svoje. Do danas ništa se nije promijenilo pa je Rudy vratio svoju app u trgovinu, uz to je malo i sredio i ispravio greške i promijenio naziv u 6tin (sixteen – 16 engl.).

 

Aplikaciju može te preuzeti pod novim linkom ispod, klikom na sliku ili skeniranjem QR koda. Nadajmo se da ovaj put Tinder neće imati zadnju riječ kada je u pitanju povlačenje aplikacije sa trgovine i da će Microsoft stati u zaštitu svih razvijača koji se trude za Windows Phone, i biti protiv onih koji štete WP sistemu opstrukcijom donošenja oficijelnih aplikacija. U zadnjoj instanci ako Tinder želi povući bilo koju nezvaničnu app Microsoft mora reći stop i zajedno raditi s njima na donošenju najboljeg riješenja, što povlačenje svakako nije.

 

QR_6Tin

7 komentara :

  1. Pozz im li ovaj windows phone 8 vraziju aplikaciju tipa music tube,play tube itube itd itdkao sto android ima bezbroj takvi aplikacija,koju da snimim da mogu praviti playlistu po svom ukusu i da mi muzika radi bez wifi...ako takvo obino nesto nemaju kajem se sto sam presao sa androida na wp prije par dana na s3 sam bar imao sve sta sam zelio...

    ReplyDelete
  2. Naravno da ima. Zar ti nije bilo lakse da ukucas na marketu nesto za pretragu nego ovako ili jos nisi promenio s3? :P pusti s3, dodji na wp8,1. Ina dosta app sto skidaju video ili samo mp3. Cak i one sto se placaju budu povremeno besplatne. Samo treba da se prate vesti :)

    ReplyDelete
  3. Ma drug imam lumiu 925 vec ali ne mogu nista da nadjem pa ako nije problem napisi koju aplikaciju da moze,pokusavao sam itube nema play tube nema ne znam vise sta da ukucam :) music sam pisao izbaci hrpu toga ali koju god da sam probao nema to sto trazim.

    ReplyDelete
  4. Ima cak i bez aplikacije alternative zvana IE. Otvoris IE i youtube trazis on osto zelis, otvoris novi tab pronades stranicu koja konvertuje fajlove u mp3 sa youtube i u WP8.1 mozes direktno preuzeti taj fajl u memoriju telefona.

    ReplyDelete
  5. pa nije to ono sto trazim tako mogu i preko usb kablaprebaciti jos lakse,jednostavno mi treba aplikacija tipa playtube gdje ja formiram play listu i poslije mogu te pjesme slusati bez interneta ne da skidam pjesma na mob...

    ReplyDelete
  6. Pa sad ste mi vec pomogli to mi je i trebalo hehe :) a znam da mora ali da ne ide onaj klasicni download i to :) sad mi je malo drazi ovaj wp8 jos da viber poprave da ne kasni sve bi bilo ok sto se tice sistema jako je brz i nema bagovanja kao na androidu

    ReplyDelete
  7. Evo ti bilijar za fejs „Pool Live Tour“ za Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=e4b1b188-10c5-406e-bbd5-f07de58a0c00

    ReplyDelete

Ostavite komentar