4.6.14

Whatsapp ima slijedeću nadogradnju

Whatsapp setup
Pet dana je samo prošlo od vraćanja Whatsapp aplikacije u Windows Phone 8 trgovinu i danas imamo već prvu nadogradnju. Izvještaj o promjenama nije bio tako da se sigurno radi o manjim izmjenama/ispravkama. Neki korisnici su se žalili da postoji greška sa Data Sense i da se nakon vraćanja Whatsapp u trgovinu javlja „poruka“ koja izjavljuje da ste dostigli limit potrošnje internet saobraćaja te da Whatsapp neće raditi kako treba.

 

Moguće je da se današnja nadogradnja odnosi baš na ispravljanje te greške. Ako greška sa Data Sense i dalje postoji jednostavno ugasite limit koji imate, i u postavkama Data Sense aplikacije imate i stavku „ograniči korištenje internet saobraćaja u pozadini“ to isključite, možda se greška na taj način isto može zaobići. Javite nam u komentarima ako još nešto novo prepoznate.

 

QR_WhatsApp

9 komentara :

  1. Od kako je whatsapp popravljen primjetio sam da kad se posalje ili primi slika pise datum i vrijeme u dnu slike, ne ispod slike kao nekad sto je bilo

    ReplyDelete
  2. Da, sve je sredeno malo. Isto tako tekst i sat zauzimaju jedan red ako mogu. Ako je duzi tekst pise u dva reda, a do sada je bilo tekst jedan red lijevo ka desno, i dole desno u drugom redu tek sat. to je zauzimalo vise mjesta i mislio sam prvo kako je ruzan ovaj novi nacin ali sada mislim da je cak bolje :) samo malo kada se covjek navikne.

    ReplyDelete
  3. ovaj novi izgled je stvarno ok.. još na WP7 da nema onog problema što se sukobljava sa music playerom bilo bi odlično, al šta je tu je :D

    ReplyDelete
  4. Ne radi slanje attacha iz Kamere. Verovatno je vezano za app Kamera koja inace ne radi.

    ReplyDelete
  5. da, jer ja sam isprobao i radi. NEko stvarno treba kontaktirati Microsoft Srbija i reci ima da srpski jezik ima problema sa WP8.1 kamerom, ili je korumpirani fajl u pitanju ili nesto trece, jer blizi se zvanicni update a niko jos nista ne rijesava. Zbog toga ja ne koristim niti jedan nas jezik jer nemaju podrsku i ako se desi greska mozes cekati 1 godinu na ispravak.

    ReplyDelete
  6. Brineta Dance07 June, 2014

    U mom slucaju kod slanja fotografija rezolucija poslane fotografije putem whatsapp-a bude katastrofa dok je na prethodnoj verziji bila odlicna...plus vec tri tjedna mi usred skidanja aplikacije nokia pro cam skidanje stane i javi se greska...

    ReplyDelete
  7. To sta je sa slikama ne znam, kod mene salje slike skoro pa u punoj rezoluciji. Sve slike koje salje su 5mpx i to je sasvim dovoljno i kvalitetno. A Nokia Pro Cam ne postoji vise, jeli mislie Nokia Camera?! Mozda skidate sa pogresnog linka.

    ReplyDelete
  8. Brineta Dance08 June, 2014

    Ne znam jer i meni je prije tj.na prijasnjoj verziji whstsapp-a slalo slike od 5mpx i bile su super ali sad su grozne...a sto se tice kamere mislila sam na aplikaciju Nokia Camera ali ona mi stoji u preuzimanju i ne moze se skinuti i nju mi je mobitel sam predlozio a i unutar windows trgovine je...tako da sumnjam da je krivi link...a na mobitelu mi je jos uvijek nokia pro cam koja nije u funkciji ali ju ne mogu ni deinstalirati ni maknuti s mobitela...

    ReplyDelete
  9. Vladan Vukajlovic08 June, 2014

    Kod mene na Ativ S sada isto u Whatsapp-u takodje kada poaljem sliku ne prelazi 1mpx i svaki put je razlicito????
    Da li je do update-a ili nesto drugo ,ne znam.

    ReplyDelete

Ostavite komentar