30.8.14

Nove fotografije Lumia 730 uređaja

Lumia-730-2Ovih dana su se opet pojavile fotografije Lumia 730 uređaja ali i Lumia 735 uređaja koji su trebali biti predstavljeni u Berlinu sljedeći tjedan.

 

Osim novih fotografija, ovaj put je procurila informacija da će biti i model Lumia 735 koji će se od Lumia 730 razlikovati po podršci za 4G LTE signal. Odnosno, korisnici koji se odluče za Lumia 730 model imati će podršku za Dual SIM 3G signal, a korisnici koji odaberu Lumia 735 model imat će podršku za Single SIM 4G LTE signal.

 

Specifikacije Lumia 73X uređaja bi trebale biti:

  • 4.7-inch HD ClearBlack zaslon
  • Četverojezgreni Snapdragon processor
  • 1 GB RAM memorije
  • 6.7 MP stražnja kamera s ZEISS optikom i LED bljeskalicom i 5 MP prednja kamera
  • 8 GB interne memorije (proširiva s micro SD karticom)
  • Softverske navigacijske tipke i uklonjena tipka za kameru
  • Novi Lumia 'Debian Red' firmver
  • 4G LTE

Lumia-730-3Lumia-730-1

Sa fotografija je vidljivo da će ovi modeli Lumia uređaja imati jednodijelno polikarbonatno kućište pa tako dizajn Lumia 73X uređaja podsjeća na dizajn Lumia 800 uređaja.

 

Više o ovim uređajima ćemo saznati sljedeći tjedan na Berlinskom IFA sajmu kada se očekuje službeno predstavljanje Lumia 730 i Lumia 830 uređaja.

 

izvor: WPCentral

21 komentara :

  1. Nije lose ali neshvatam zadnju kameru od 6,7 mpx....mislim da je prema danasnjim standardima jako jako malo bez obzira na sve.Drugo ja bih prije izabrao dual sim ispred 4G signal.Ali volio bih vidjeti uredzaj 830 ako je suditi po spekulacijama bice jedan od bestbay uredzaja s obzirom na svoje karakteristike izgled....i naravno prihvatljivom cijenom do 400€-450€...

    ReplyDelete
  2. Da, Dual SIM je bolja opcija nego 4G barem za naše prostore.


    A to što kažeš za kameru, mislim da će ta 6,7MP bit sasvim dovoljna, jer više megapiskela ne znači da će kvaliteta biti bolja. Veća je važnost u veličini senzora i optici.


    Primjer, pokazalo se da u istim uvjetima Lumia 1020 ipak daje slike sa malo više šuma nego Nokia 808 PV iako oba imaju senzore od 41MP. Ali Lumia 1020 ima nešto manji senzor i zato se stvara više šuma.


    Također, Lumia 920 i Lumia 925 koriste senzore iste veličine ali Lumia 925 daje nešto oštrije slike od Lumie 920 iako i Lumia 920 ima odličnu kameru. Lumia 925 ima jednu leću više i to je razlog zašto daje oštrije slike.


    Trebamo sačekati da se pojave prve recenzije pa ćemo znati o svemu više i detaljnije :D

    ReplyDelete
  3. Bolje dual sim nego 4g kod nas.Ali idi negde gde mozes iskoristiti 4g mrezu e onda ces vidjeti sto je bolji 4g :) Veruj mi net ne da je bezi vec leti :) A po meni trebali su staviti 8 megapixela,stim da je Nokijina 6.7 bolja nego 8 necija ali hajd.Ali posto 530 ima kameru 5 megapixela bez autofuca,a 630 5 megapixela sa autofucosom.Za 730 su trebali barem 8 megapixela,jer kako se prica 830 ce imati 13megapixela ili vise mozda cak 20 onda bolje da su stavili 8 ali sta je tu je.A sto se tice orednje kamere ovaj telefon ce biti odlican za ljude koje koriste telefon za slikanje neko ametersko prednje kamere i selfija.Cena od 200-250 eura za Nokiu alumiu 730, dok Nokia Lumia 830 nebi trebala da bude skuplja od 300-350.Jer je ipak to ispod hing klase tj neka srednja.

    ReplyDelete
  4. Zasto na 8.1 nadogradnji nije dosla Cortana?

    ReplyDelete
  5. i mene zanima, i je l sad opet treba da cekamo update za znacajniju promjenu internet explorera, otvaram stranicu nat geographic da neke slike pogledam telefon se gubi i vrati na start, prozori na web stranicam se i dalje ne mogu otvarati sto je veliki minus, 8.1 je usminkaniji par opcija dobio al sve u svemu daleko kaska za androidom, sramota više

    ReplyDelete
  6. Jeste dosla ali mora da se promeni region i jezik telefona na engleski tj sad

    ReplyDelete
  7. Oprostite na dosadjivanju htjeo bih samo da informiram vlasnike 1320 telefon mi je pao sa visine oko 1,5 m na grube stepenice i jos nekoliko stepenika se spustijo dolje zadnji poklopac se otvorio a vidljivog traga na njemu nema,sve radi.

    ReplyDelete
  8. Od kako sam od pre neki dan dobio 8.1 i kayan, telefon se prvi put resetovao sam od sebe, pokazuje tri puta razlicito u roku od 1 h zauzece sistema, jeste lepo nasminkan OS ali ja sam bio zadovoljan i sa 8.0 a od ovoga sam ocekivao da ujeda...ne znam, nadam se najboljem. I apdajt 1 dolazi pre ili posle kayan-a?

    ReplyDelete
  9. Resetovao se jos 2 puta i to dok se otpremala video datoteka na onedrive i jos jednom kad sam posle toga samo pokusao da otvorim onedrive.! Zna li neko u cemu je problem.?

    ReplyDelete
  10. Pa zar je to isto.? Znam da ste govorili ovde da imate apdajt ali ne i kayan sa 8.1 koji ste razvijaci.!

    ReplyDelete
  11. veljačaaa30 August, 2014

    Ti ko da se trudis da taj telefon sahranis😃

    ReplyDelete
  12. veljačaaa30 August, 2014

    Region na US,a sa update1 moze i na UK

    ReplyDelete
  13. Meni od kako sam instalirao update 1 jako trosi bateriju, danas sam radio reset al opet isto! Jel moguće zato sto je preko pfd-a? Lumia 625!

    ReplyDelete
  14. Iz mog iskustva za prekomjernu potrosnju baterije uglavnom su krive otvorene aplikacije u pozadinskom radu

    ReplyDelete
  15. Ma ostavio sam samo nuzne app da rade sve sam pogasio, mozda sam već opterećen gledanjem u preostale procente :D Sve je moguće!

    ReplyDelete
  16. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    Bilo bi lepo da je u oba uredjaja veca baterija -a ne samo 2000 mAh-recimo 2800

    ReplyDelete
  17. Nevezano na ovu temu,pisao sam ranije zbog zagrevanja mog telefona,lumia 1320,al kad sam uzeo tel mog druga,htc m8,opa,moj telefon je u odnosu na njegov hladan kao led. Tako da,ako se premijum telefon tako zagreva,onda nemam zamerki za moj telefon.

    ReplyDelete
  18. Prije nekoliko dana sam se nasalio da poslije saniranja baterije sa katranom duze baterija traje za cudo baterija i traje prilicno duze ali ne zbog katrana vec izvrsio sam reset taster volume down i taster power i deinstalira nokia kamera sad super

    ReplyDelete
  19. Vidim da i ti imas problem sa zarezom ,,, isto i kod mene samo ja ispravljam kad imam volju>_<😃

    ReplyDelete
  20. Naravno da je bolje zbog interneta 4G varijanta...ali realnos je nesto drugo.4G internet nije zazivio ni u vecini zemalja a u mnogima je u experimentalnoj fazi a da ne pricamo o Balkanu.Realno korisnije je imati dvije sim kartice radi xy stvari ali svakom njegovo.Druga stvar sto se tice kamera veoma odlicno znam da nije bitna megapikselaza,ali opet jako cudno i neobicno da prema danasnjim standardima imas 6,7Mpx....a nesumljam ja u kvalitet,optiku i lece od Nokie.S tim da recimo Sony Xperica C3 Selfi smartfon ima prednju 5Mpx sa Led blicom i glavnu kameru sa 8Mpx i to obadvije s najnovijom Xmore tehnologijom...

    ReplyDelete

Ostavite komentar