6.8.14

HTC 8s neće dobiti WP8.1 update 1

529201391645PM_635_htc_windows_phone_8_s

Windows Phone 8.1 update 1 dolazi za sve korisnike preview for developers programa osim za ovaj model. HTC je izdao saopštenje u kojem su objasnili da ovaj uređaj ne ispunjava kriterije da bi mogao dobiti WP8.1 update 1.

 

image_thumb9

 

Saopštenje iz HTC-a glasi ovako:

 

„Nakon više razgovora sa Microsoft-om oko HTC 8x/8s i nadogradnje na WP8.1 update 1 mi izdajemo slijedeće saopštenje – HTC 8x ispunjava kriterije za nadogradnje kao WP8.1 update dok HTC 8s radi niskih specifikacija samog uređaja ne ispunjava kriterije. Nadamo se da HTC 8s prijatelji mogu razumijeti.“

 

Saopštenje jeste udarac za HTC 8s korisnike ali hardver od samo 4GB interne memorije izgleda ne dozvoljava dalje skidanje nadogradnji sistema. HTC 8s je u svom životu do sada imao dosta problema radi tih 4GB interne memorije jer sam sistem zna zauzimati 2.8-3GB (zavisno od regije i funkcija). HTC je radi toga i izdao aplikaciju koja treba čistiti memoriju od temporernih podataka ali ništa nije pomoglo jer jednom dolazi kraj i na telefonu nema više dovoljno memorije da se osigura sigurni i tečni rad.

 

Ovo saopštenje se odnosi prvenstveno na update 1 WP8.1 sistema, ali vrlo je moguće da HTC neće oficijelno ni pustiti WP8.1 ostalim HTC 8s korisnicima.

 

Izvor: HTC

8 komentara :

  1. McMatkovic06 August, 2014

    Ako nisi razvijac onda nadogradnja stize za oko 2 meseca. :) Pz.

    ReplyDelete
  2. hahaha dobro pitanje! Sta ce biti sa 520 hoce li i ona dobiti?

    ReplyDelete
  3. Nokia lumia 520 ima 8gb interne memorije i nema problema sa ovim...

    ReplyDelete
  4. I napisali smo negdje da je novost nakon ovog update 1 skidanje nadogradnji na micro sd kartice tako moze lumia 530 imati i 4gb kada ima update 1 preinstaliran. I buduce nadogradnje prima na karticu i instalira pa brise sa kartice.

    ReplyDelete
  5. Da lumia 520 vec sada imaju neki korisnici pomocu preview for developers wp8.1 update 1. Samo htc je zezao a sad znamo da ce 8x dobiti, dok 8s nece.

    ReplyDelete
  6. Стефан Белый06 August, 2014

    A sta ce biti sa huawei w1 i on ima 4GB memorije ?

    ReplyDelete
  7. Stefan Ivanović06 August, 2014

    Dobija L520, ja sam dobio, mada sam ja na PfD. Ono što sam napisao se odnosilo na L530 koja ima samo 4GB interne, L520 ima 8GB. Nisam znao za to da će od sad da ide download na SD, danas sam gledao na WPCentral celu listu novina za ovaj update i nije bilo to na listi (kao izvor su stavili Microsoft). Mada je to potpuno logično, čudi me da su se toga setili tek posle xy update.

    ReplyDelete
  8. Da i ja sam vidio onaj spisak na blogu windowsa ali on nije nekako potpun, nisu sve napisali u njemu. Ja vec sabiram sve u jedan clanak za nase citaoce.

    ReplyDelete

Ostavite komentar