15.8.14

Nokia Lumia 620, 720 i 820 se pridružuju WP8.1

Lumia black Update

Nakon vijesti o globalnom puštanju WP8.1/Lumia Cyan za Nokia Lumia 520 modele sada dobijamo vijest o Nokia Lumia 620, 720 i 820 koji postepeno dobijaju WP8.1 u Evropi. Radi se modelima CV (Country Variant) kao i o modelima mrežnih operatera.

 

Lumia-620-main

 

Nokia Lumia 620 dobija WP8.1 u :

 

  • Njemačkoj (T-mobile)
  • Njemačka (Vodafone)
  • Grčka (Vodafone)
  • Mađarska (T-mobile)
  • Italija CV
  • Italija (TIM)
  • Italija (Vodafone)
  • Portugal (Vodafone)
  • UK (02)
  • UK (Vodafone)

 

nokia-lumia-720-01

 

Nokia Lumia 720 ima u slijedećim zemljama već WP8.1 :

 

  • Češka Republika (Vodafone)
  • Njemačka (Vodafone)
  • Grčka (Vodafone)
  • Mađarska (Vodafone)
  • Italija VC
  • Italija (TIM)
  • Italija (Vodafone)
  • Poljska (Orange)
  • Rumunija (Orange)
  • Rumunija (Vodafone)
  • Španija (Vodafone)
  • UK (O2)

 

nokia-lumia-820-1

Nokia Lumia 820 ima u slijedećim zemljama WP8.1 :

 

  • Belgija CV
  • Češka Republika (Vodafone)
  • Njemačka (T-Mobile)
  • Njemačka (Vodafone)
  • Grčka (Vodafone)
  • Mađarska (Vodafone)
  • Irska (Vodafone)
  • Italija CV
  • Italija (TIM)
  • Italija (Vodafone)
  • Nizozemska (Vodafone)
  • Poljska (Orange)
  • Portugal (Vodafone)
  • Slovačka (Orange)
  • Švicarska (Orange)
  • UK (O2)

 

Kao što vidimo spisak je veoma dug samo za ova tri modela, ostaje naravno za neke mobilne operatere da puste WP8.1 za ove modele ali i to će se ubrzo desiti. Što se tiče Lumia 920 izgleda da ili postoji problem sa Lumia Cyan ili su za taj model počeli kasno tek raditi Lumia Cyan pa su svi kasnije dobili i samim tim nisu ni završili testiranje. S ovim novim modelima koji dobijaju WP8.1 može se reći da većina WP8 telefona sada može preuzeti WP8.1 nadogradnju. Za sve ostale ostaje još malo da sačekaju, u svakom slučaju će se isplatiti.

 

Izvor: Nokia

55 komentara :

  1. Ma dali je moguce,iz istre sam i imam 920. Gledam svakih sat vremena i nista. Poceo sam se bedirat da mi je telefon u kurcu. Valjda ce doc ,moj je country variant. Nije ds sam nestrpljiv nego me je strah sad da nije nesto u kurcu. Inace telefon mi je jeben i ljep i sve. Cu cekat samo da dode i to je to.

    ReplyDelete
  2. Dino ako me dobro sjecanje sluzi bio je jedan slican problem ko sada za Lumija 920 model.Sjecam se da su svi modeli dobili Black nadogradnju sem Lumia 620 i da se dugo dugo cekala nadogradnja za taj model.....u odnosu na ostale modele.Pa mozda je i ovdje sa L920 slican problem...

    ReplyDelete
  3. Upravo azuriro lumiu 520,uzeta preko mts

    ReplyDelete
  4. A kad za lumiu 520 vipnet

    ReplyDelete
  5. I ja se nadam samo da nije nesto ozbiljnije. Mada ako je jedna lumia 920 dobila vec onda izgleda da ne postoji problem :) a znamo da jeste barem jedna verzija dobila.

    ReplyDelete
  6. Joj ljudi pa necete umreti za jos par dana. Padate u bedake, tuge vas slamaju... samo da jos niko ne podigne ruku na sebe od silne brige. Stici ce a verujem da cete i onda nalaziti neke mane...

    ReplyDelete
  7. Najstrasnija rec-under testing!

    ReplyDelete
  8. Haahaha :). Bravo :).

    ReplyDelete
  9. Samo da pitam,ukoliko se instalira pfd 8.1 na ativ s i kada stigne zvanicni update,mora li da se resetuje tel ono kao nokia da bi se instalirao zvanicni update?

    ReplyDelete
  10. Kada stigne zvanicni imat ce te isti kao na preview for developers. Ali ako Samsing pruzi neki firmver koji je teze instalirati onda ce se morati uraditi flash unazad. Microsoft ce jos morati oredstaviti rijesenje za Samsung korisnike da se mogu vratiti unazad.

    ReplyDelete
  11. Onda da sacekam oficijelni,jer na wpcentral procitah da ce samsung izbaciti firmware kroz nekoliko nedelja... Sad to moze biti,dve,a moze i 22 :D.

    ReplyDelete
  12. I ja bi sacekao oficijelni jer za Nokiju sam bio siguran da ima Nokia Software Recovery, a za Samsung ne bi znao se vratiti. Isto za HTC. Mada znam da oba imaju mogucnost flesiranja kao Nokia.

    ReplyDelete
  13. Imam L520 CV imam Windows Phone 8.1 Preview for Decelopers nisam dobio Cyan jos.. Razlog?

    ReplyDelete
  14. Ima dva razloga. Mozda za taj lumia 520 nema jos cyan. A drugo sa preview for developers ne mozes trenutno dobiti Cyan. Jer ga server prepoznaje kao da imas vec zvanicni i zadnji update. Prilikom pregleda o novim nadogradnjama vjerovatno uporedi ono sti je na telefonu sa onim na serveru, ali pregleda OS verziju. Ako je manja onda skine nadogradnju, ako je ista ili veca onda nista. A u slucaju preview for developers je OS verzija je ista ili veca nego oficijelna. Tako ja mislim da je to razlog sto ne moze zvanicno Cyan na preview for developers

    ReplyDelete
  15. Vrwcanje na fabricke postavke nece pomoci jer ce uredaj ostati ipak na trenutnoj verziji sistema. Pomoci moze samo Nokia Software Recovery. I prije toga naravno provjeriti da oi postoji Cyan uopste za taj model i regiju. I naravno uraditi backup jer NSR program radi flash i brise sve sa telefona.

    ReplyDelete
  16. Kako promeniti ton poruke,upravo abdejtovo cujan na 520 ,na podesavajima mi daje promenu tona telefona i tona raznih obavestenja,promena tona poruke nema

    ReplyDelete
  17. jedno pitanje nikada nisam gledao odakle mi je telefon odnosno niti znam kako da nadzem na mobitelu kojoj regiji ili operateru pripada moj model...MOZES LI MI POMOCI GDJE TACNO TO DA VIDIM?
    Jer zbunjujuce stvari su:
    Carrier:Sw variant Adriatic CV
    Manufacturer Name:RM-821_eu_croatia_511
    znaci gore Sw predpostavljam Svedska ili Svicarska ali dole Hrvatska pise pa neznam gdje da pratim

    ReplyDelete
  18. Nema veze z temom opet mi prognoza ne dela izbacuje van, izgleda da opet bum moral ju brisat pa ponovo instalirat... Dal doj zna zakaj to

    ReplyDelete
  19. Ne znam do cega je ako radi nakon reinstalacije?! U cemu je problem? :( koji tacno grad izbacuje iz aplikacije da provjerim jeli dostupan?

    ReplyDelete
  20. Ovo Sw se odnosi na software, dok Adriatic znaci jadranska verzija, posebno Hrvatska jer pise tako.

    ReplyDelete
  21. I da CV pise da je country variant i nije brendiran.

    ReplyDelete
  22. Hvala...a nasao sam na bratskom portalu iz Srbije cijeli clanak o tome....pa sam shvatio sam.Mozda malo glupo zvuci sto,to nisam znao,ali nikada me nije zanimalo.

    ReplyDelete
  23. Pa da, a korisnici nemaju neke koristi od toga. Samo eto da se zna klasifickacija i kome se zaliti :P

    ReplyDelete
  24. Na zalost ne znam ni ja kaj je jer mi nikakvu gresku ni hitala van nek kad sam ju pokrenul pocne ocitavat i onda izbaci van isto ko i accuweather a drzava 😉 koju isces je Bistra

    ReplyDelete
  25. Evo sad gledam Bistra prebacuje na Zapresic. Jeli ti u blizini? Mozda je to greska. Jeli koristite lokaciju ili grad unosite rukom?

    ReplyDelete
  26. Lokaciju i do sad normalno delalo nikad ni delo na zapresic osim ak sam tam, a i za sad opet dela normalno bumo videli kaj bu dalje...
    Ak bu problem il ak izbaci kakvu gresku javim, mada mi ni jasno zakaj se denes zblesirala...

    ReplyDelete
  27. Jel sada radi kamera kada je fon na srpskom jeziku? pitanje je za ove sa l520 posto su oni dobili nadogradnju.

    ReplyDelete
  28. Radi na srpskom jeziku,a bio sam na pfd,i mogu ti reci da tele sada sa oficijalnom nadogradnjom radi brze,mozda zbog toga sto je sve podeseno za cyan nadogradnju

    ReplyDelete
  29. Pozdrav drustvo! Imam malo nejasnoca oko svega pa molim pojasnjenje ako ko zna. Imao sam PFD poslednji i nakon sto sam deinstalirao lockscreen app telefon se sporo otkljucavao,prijavljivao je Resuming poruku par sekundi svaki put. Resio sam da vratim na oficijalni rom putem programa Nokia software recovery tool i da cekam Cyan. Nisam ocekivao da ce me vratiti na Wp8.0, mislio sam da cu biti na nekom 8.1 makar bez tih poslednjih dodataka iz Cyan update. Razmisljam da mozda ja nesto nisam uradio kako treba. Razmisljam se da li da ponovo instaliram Pfd i update-ujem a onda cu verovatno ponovo morati da vracam onim programom sve na fabricki kad izadje zvanicno Cyan?

    ReplyDelete
  30. Ee pozz ljudi ajde pomozite mi malo molim vas. Imao Sam pfd na Lumia 520 I vidim izaso original wp8.1 I cyan I odlucim da odradim reset preko software recovery tool da dobijem I ja official verziju. Medjutim u procesu downgrade mi trazi neki pin Koji ja nemam gdje da ukucam nit znam koji je. Sad mu je win 8.0 I nemam mogucih update-a pose phone is up to date.. Sta da radim I kako da to namjestim...

    ReplyDelete
  31. Josip Grgurić Kazo17 August, 2014

    taj pin ti ne znači ništa kad dođeš do kraja preuzimanja onda na mobitelu stisni i drži sve tipke stisnute dok ne zavibrira i saćekaj

    ReplyDelete
  32. Eee hvala puno na odgovoru, citav Dan pokusavam da skontam kako da to napravim, bas Sam se zabrinuo da nisam Sta pokvario :)

    ReplyDelete
  33. Da li neko zna tacno da kaze,sta mi sa PdF ne dobijamo sa ovom nadogradnjom,tj sta ostali dobijaju..hvala unapred i pozdrav

    ReplyDelete
  34. Emir Duraković17 August, 2014

    ee znate sta je opet fazon odradio sam dobro downgrade sve je zavrsilo odbrojalo pisalo finished ali opet nemam mogucih update-a nikako... jel treba sad koristiti nokia software updater ili sta vec

    ReplyDelete
  35. Veoma je to cudno. Ako bi se opet nesto desilo samo mi javite da mogu sto prije da to pokusam reproducirati u visual studio, jer tako mogu i ispraviti na brzinu.

    A zna se to desiti ovako. server salje za svakog od vas podatke ovako {"temp":371,"wind":{"speed":5.7}} i sada ako stanica pogresno formatira taj tekst i posalje npr ovo speed kao 5,7 umjesto 5.7 to je sitnica ali mozda prouzrokovati da izbaci aplikacija.

    Ja moram samo jednom pogledati kako nastaje greska ta i ispravit cu je zauvijek. ovako sam rijesio za Poljsku kada su neki gradovi kompletno izbacivali jer stanice nisu izbacivale podatke u dobrom formatu. Uglavnom je bitno da mi javite ime grada i da ja mogu ispraviti.

    ReplyDelete
  36. Pozdrav,

    Evo da pojasnim, Nokia Software Recovery ce vratiti korisnika na WP8.0 ako na serveru ne postoji WP8.1 za taj model. Znaci NSR vrati samo na trenutno stanje sto i zaista ima na serveru bas za taj model. Ko ima Lumia Cyan oficijelno za svoj model njemu ce NSR program skinuti istom metodom Lumia Cyan.

    A WP8.1 oficijelno dobiti bez Lumia Cyan nije moguce. Ili preko Preview for Developers koji je bez Lumia Cyan ili oficijelno koji ide uvijek u paketu WP8.1 + Lumia Cyan.

    E sada Microsoft je rekao da ce pustiti i preview for developers korisnicima Lumia Cyan na neki nacin ali za sada nije moguce.

    ReplyDelete
  37. preview for developers je po funkcijama cak dalje nego ova nadogradnja WP8.1. Za preview for developers postoji trenutno i update 1 (GDR1) koji je omogucio funkcije kao foldere, poboljsanja na IE11 i druge stvari. Tako da preview verzija uvijek ima noviju verziju.

    ReplyDelete
  38. Znaci,definitivno se isplati ostati na PfD..

    ReplyDelete
  39. Za lock screen si odabrao sliku sa sd kartice koja ti je sigurno prepuna, odaberi sliku sa memorije telefona i radice ti brzo bez resuming :)

    ReplyDelete
  40. Puno hvala na odgovoru. Imam Lumia 920 koja je UK regija EE. Ona nema jos uvek Cyan, sada sam pogledao na onom sajtu. Izgleda da cu ponovo odraditi Pfd :) jer sam navikao a ne mogu da trpim neizvesnost :)

    ReplyDelete
  41. Dario Cvjetković19 August, 2014

    Znaci ja moram sve spasiti uraditi to sa NSR i onda bez pfd uraditi update za zvanicni 8.1 i prateci cyan? A ako ponovo instaliram pfd da li cu dobiti gdr1 ili cu bez pfd dobiti?

    ReplyDelete
  42. Da 8.1 i cya nse dobiju zajedno ako se vratite na 8.0 ali pod uslovom da ima za taj model WP8.1 nadogradnja. Ne da se vratite unazad i nema je. A poslije ako instalirate opet previre for developers aplikaciju dobit ce te i update 1 istog trenutka, dok bez te aplikacije ce se cekati jos 1-2 mjeseca oficijelnim putem.

    ReplyDelete
  43. Zoran Nikic19 August, 2014

    dino stigao je novi update za PfD, da li si slucajno upoznat sa ovim....

    ReplyDelete
  44. da, evo bas ma objavio clanak maloprije.

    Moguce je da sa ovom nadogradnjom Microsoft ispravlja gresku kojom korisnici nisu mogli preuzeti Lumia Cyan?! treba to provjeriti. Za sada nema stranice jos na oficijelnoj stranici nadogradnji za WP8 o ovoj nadogradnji tako da mozemo samo nagadati.

    ReplyDelete
  45. Zoran Nikic19 August, 2014

    ja se nadam , mislim da smo dosta cekali cyan a i citam po ostalim forumima jos nema zvanicnog objasnjenja za ovaj update...

    ReplyDelete
  46. Kad ce update bit u bih zna li se ista za 820lumiu

    ReplyDelete
  47. dragan jovanovic26 August, 2014

    Upravo uradio update na lumia 820 vip srbija za Bugarsko cv

    ReplyDelete
  48. Dragan Jovanovic27 August, 2014

    Imace par update i traje jedno sat vremena, sad leti kao ptica lumia 820 😊

    ReplyDelete
  49. Dobro brate al opet bih je iza srbije 20g najmanje u sveme

    ReplyDelete
  50. Nadogradnje nemaju nikakve veze sa razvijenosti zemlje ili slicnim stvarima :) nije ni Njemacka ni USA dobila prve nadogradnju, a nike ni kina nego su prije isle zemlje treceg svijeta pa onda oni "razvijeni".

    ReplyDelete
  51. Dragan Jovanovic29 August, 2014

    Samo se naoruzaj strpljenjem, sta drugo da ti kazem i ja sam jedva cekao, sada je drugi telwfon i OS veruj, uzeo sam ga preko VIPA Sebija ali je CV Bugarska oni si je dobili malo pre tvog nosioca, samo strpljenje i uzivaj 😉

    ReplyDelete
  52. Oke to sve al opet kad bolje pogledas sve bih je i dalje u 18st sto se tice svega

    ReplyDelete
  53. I da kazem uradio sam update,a razgovaro sam sa operaterima u bih receno mi 01.08 uradio sam ga jutros

    ReplyDelete

Ostavite komentar