9.8.14

Nadogradnja za Xbox Music aplikaciju

xbox music_thumb

Xbox Music aplikacija za Windows Phone uređaje je nadograđena na noviju verziju. Ovom nadogradnjom aplikacija je dobila podršku za Dječji kutak, sekciju u kojoj se prikazuju nedavno reproducirani sadržaji i ispravke grešaka koje su se pojavljivale.

 

Trenutna verzija aplikacije je 2.6.186.0, a poboljšanja u ovoj verziji su:

  • Lakše pokretanje glazbe pomoću nove sekcije “Nedavno reproducirano”
  • Podrška za Dječji kutak (potreban Windows Phone 8.1 Update 1)
  • Popravljeni neočekivani izlasci iz aplikacije i crni ekrani
  • Mogu se promiješati sve pjesme, a ne samo prvih 100 kao što je bilo do sada
  • Brže pokretanje aplikacije i kretanje po aplikaciji

 

Iako dolazi malo kasnije nego prije, ova nadogradnja ipak donosi poboljšanja u Xbox Music aplikaciju, a u sljedećoj nadogradnji aplikacije korisnici mogu očekivati i podršku za živu pločicu. Nadogradnju za Xbox Music aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_xbox_music_1

6 komentara :

  1. Dino koji ce uredjaji po tvom misljenju dobiti update za WP9?

    ReplyDelete
  2. Vjerovatno ovi sa Snapdragon 800 i 2GB ram. ali vrlo je moguce i ostali sa 1 GB RAM. Sve zavisi opet od Microsoft-a.

    ReplyDelete
  3. Jeli itko dosad imao slucaj da mu se mob resetira iz nicega i nakon toga mi baterija sa 80% spade na 20ak%???
    (lumia 925)

    ReplyDelete
  4. Meni se znalo desavat al pretezito dok koristim aplikaciju onedrive samo mi se restartira al da mi baterija pada ne i isto imam l925 s wp 8.1 al prije mi se to nije desavalo dok nisam azuriro.

    ReplyDelete
  5. Men ise to desavalo sa baterijom da nakon mijenjanja regije i jezika odjednom spadne sa 80-90 na 10% ali mislim da je to bug koji ocitava vrijednosti kada si zadnji put bio na tom jeziku. kao memorise engleski jezik bio je 10% i kada sam vratio na njemacki i punio bateriju normalno sve ocitavao ali kad sam vratio na engleski onda vratio i bateriju na 10%. ali mislim da je to bug koji su rijesili sa 8.1 update 1

    ReplyDelete
  6. Hvala kolega sto si objavio. Meni je Xbox Music postala bas dobra app. sluzi mi dobro i ne znam stvarno zasto ima lose ocjene na trgovini kao da je beskorisna.

    ReplyDelete

Ostavite komentar