4.8.14

Update 1 nadogradnja za WP8.1 Preview for Developers nije puštena za HTC uređaje

HTC _LogoVeći broj korisnika HTC 8X i 8S uređaja se požalio kako nisu dobili obavijest o Update 1 nadogradnji koja je danas puštena za sve uređaje koji imaju instaliran Windows Phone 8.1 Preview for Developers sustav.

 

Također, korisnici kažu kako su dobili obavijest o dostupnoj nadogradnji pod oznakom 8.10.12400.899 koja inače dolazi zajedno sa Update 1 (8.10.14147.180) nadogradnjom za sve uređaje koji imaju instaliran Windows Phone 8.1 Preview for Developers sustav.

 

Za sada nisu poznati razlozi zašto HTC uređaji nisu dobili Update 1 nadogradnju, ali se nadamo se da će i oni uskoro dobiti Update 1 nadogradnju.

39 komentara :

  1. Nema još uvijek apdejta za HTC8X.Može se samo dobiti ovaj prvi apdejt 8.10.12400.899 a koji je minoran i ne donosi ništa vidljivo.Drugi pravi GDR1 apdejt je nedostupan.

    ReplyDelete
  2. Aploudujem vec dva sata nesto,vec deseti put trazi mi aploud.Nista se ne desava.Lumia 625.

    ReplyDelete
  3. Zoran Nikic04 August, 2014

    evo odgovora na ovom forumu

    http://www.wpcentral.com/some-devices-needs-oem-driver-updates-windows-phone-81-update-1?utm_source=wpc&utm_medium=twitter

    ReplyDelete
  4. Prvo vrsi download,pa pripering i tako u nedogled!?Da li jos neko ima takav problem?Lumia 625

    ReplyDelete
  5. Kakav driver,ne kapiram.Apdejt je skinut ali ne moze biti otvoren.Natpis nakon skidanja.lumia 625

    ReplyDelete
  6. Procitaj naslov clanka... Za ostale je dostupan. Oni koji ne mogu odmah skinuti moci ce za sat ili dva. Izgleda da su serveri preoptereceni. Jer sam ja skinuo na lumia 625 koju imam pored 1520. na oba telefona je isla instalacija bez problema.

    ReplyDelete
  7. Zoran Nikic04 August, 2014

    Isti slucaj, bez poblema sam azuirao ali i dalje cekam veoma strpljivo Cyan update za L625 u telenoru.Bolje biti strpljiv nego uraditi hard reset.

    ReplyDelete
  8. Hvala,ovo znači da se čeka apdejt HTC drajvera.a to može da potraje do ko zna kada.nada je da će možda izdati prije izlaska HTC ONE W8 jer u suprotnom će izgubiti određeni broj kupaca koji nemaju živce za trpljenje loše podrške za kupljene telefone.

    ReplyDelete
  9. Pitanje zakaj ja na NL 820 nis dobil cyan update a sve ostalo jesam

    ReplyDelete
  10. Jos kaj sam primetil prognoza mi ne dela 😞

    ReplyDelete
  11. ozbiljno? kako? Prognoza kao i svaka app se mora otvoriti jednom u 14 dana. jeli mozda to toga?

    ReplyDelete
  12. Lumia Cyan jos nije dostupan za Nokia Lumia 820.

    ReplyDelete
  13. Otpram ju dnevno bar tri put i sad posle nadogradnje ne dela

    ReplyDelete
  14. I mislil sam si nis stigel denes citat di kaj pise fala na odgovoru brzom

    ReplyDelete
  15. poslije nadogradnje sistema? veoma cudno :( ja koristim isto novu verziju sistema i radi. I Nokia Lumia 820 ima 1 GB RAM treba da radi 100% bez problema :( Koji je grad bio kada je zadnji put tako izbacila Prognoza? da provjerim jeli dostupan grad na izvoru.

    ReplyDelete
  16. Izbacuje me van, zbog rama ni sigurno 😃 jel sad zbog neceg u ovoj nadogradnji neznam... Dok nisam potegnul nadogradnju delala je super...

    ReplyDelete
  17. Nema na cemu nego de da vidimo zasto ne radi Prognoza :) koji je grad u pitanju? jeli koristis lokaciju ili kucas grad rucno?

    ReplyDelete
  18. Rusil sam ju i sad dela, inace sve automatski tj. koristim lokaciju, al sad mi izgleda sporija nek do sad npr treba par sekundi(10-15sek) da poskida prognozu a i novosti mi se blesiraju na zalost zna mi bez teksta ostat clanak

    ReplyDelete
  19. Eto me opet sad na zakljucanom zaslonu ne pise mesto nek samo da je vedro i ona oznaka za lokaciju... (Mozda se male sve zblesirale sad na naglo od updatea 😃 pa mu treba da se poslozi... I imam jos jeno pitanje zakaj kalendar na zakljucanom zaslonu steka al odpocetka npr za praznil il rodendan javi za neke i onda npr sutra je novo leto i tak stoji dok ne zgasim mob i ponovo vuzgem...

    ReplyDelete
  20. To za praznu lokaciju to znam da je bug i skoro pa rijesio sam ga. Radi se o Here Maps koje koristim da bi dobio ime mjesta gdje se ko nalazi. I ako here maps ne zavrsi svoje prije nego sto se napravi lockscreen ili live tile onda ostane prazno mjesto ali u 95% slucajeva se kroz 30min doda opet ili ako se otvori app. Ali zelim da rijesim to i znam za taj bug, i meni smeta :)

    A sto se tice kalendara i meni nije jasno ima neke greske i nadam se da su ispravili to sada. kalendar je imao na wp8.1 vec jedan ili dva update-a a sa update 1 cujem da se jos poboljsao.

    Update 1 je dodao sada u kalendar izgleda 24h iako se koristi USA regija raspored kako mi je javio neko. Pored toga alarm sada ima mogucnost da se otkaze alarm na 5,10, 20, 30 min ili 1 h. To nije bilo prije. Sitnice sve ali sve je dobrodoslo :)

    ReplyDelete
  21. I da oko brzine Prognoze sam vec poduzeo malo ali jos cu uraditi. U sustini ne skida ona mnogo, samo 10-17kb svaki put. To sto sada dugo traje je lociranje i jos neki kod koji sam tek kasnije vidio da moze i bolje se napraviti :) to ce uskoro update stici da malo popravi.

    Sto se tice WP Novosti radim na boljoj verziji otvaranja clanaka. ali imam probleme sa video zapisima i jos par djelova koje moram namjestiti da se sve vidi u clanku. I komentare zelim da napravim bolje. samo vremena nemam mnogo :D to je jedini problem.

    ReplyDelete
  22. Da sve dobro dojde al recimo meni od jucer stoji sutra je dan zahvalnosti a vec je danas celih 17min. A ovo bus onda polako popravil same napred... I predlog znam da ni bas to tak al mozda da probas ak se isplati igrat s tim i oko toga npr ja koristim insider al motda ti kaj napravis takvo i bolje...

    ReplyDelete
  23. da za ta jbug sam cuo. kalendar bi trebao znati kada je zavrsen datum koji. Samo je bitno namjestiti datu mna telefonu i sat tacno. Neki korisnici su koristili USA regiju i postavili sat pogresno. npr bil oje uvecer 23h i na USa pise 11 ali to 11 moze biti i AM to je 11 prije podne. i zbog toga je njima kalendar pogresno pokazivao. Neki su skroz pogresno i datum postavili bili pa kalendar nije radio.

    A ne razumijem oko Insider, mislis aplikacija Insider za WP8?

    ReplyDelete
  24. Znam da budes ti to sredil ja same sam javil kaj mi se desava da ti bu lakse popravit... 😉

    ReplyDelete
  25. Da na to sam mislil vezano za bateriju taj insider i aplikacija je super bila sam je pocela stekat itd ne dela ko napocetku... Pa posto tebi ove za sad su super pa da i trecu napravis koja bu super...

    ReplyDelete
  26. Ja sam dobio apdejt ali nmg istalirat jer nemam dovoljno memorije treba 570a ja imam 400mb

    ReplyDelete
  27. A kaj se kalendara tice ja otpocetka na hr i on odpocetka steka tj zaboravi koji je datum dok zgasim mob i tak opet i opet...

    ReplyDelete
  28. da. WP8.1 update 1 iznosi oko 170mb. oko duplo je potrebno za instalaciju a sistem nece dozvoliti da se ide ispod 200-300mb radi sigurnosti sistema. Slijedeci update-i nakon update 1 ce moci se skidati na Micro sd kartice pa onda tek instalirati na telefon, ali za sad se mora izbrisati sa telefona nesto da se moze instalirati.

    ReplyDelete
  29. Imam ja jos jednu app ali nije ona 100% gotova :) zove se lock counter i broji dane na lock screen. cekam dokumentaciju od Microsoft-a kako se prave one live lockscreen aplikacije kao sto su oni napravili da ja ugradim u tu novu app. pa cu o njoj objaviti clanak.

    ReplyDelete
  30. Ajd sretno z papirima, pa kad bu gotova da vidimo kaj bu to 😉

    ReplyDelete
  31. I meni ne radi Prognoza nakon update imam L920. Kada je pokrenem pise downloading data i tako vrti.... :/

    ReplyDelete
  32. Izgleda onda da ovaj update ipak mijenja neke stvari u pozadini za koje nas nisu obavijestili. Jeste li pokusali reinstalirati aplikaciju ili dok vrti da skida podatke da otvorite aplikacijsku traku i pritisniti na lociranje. to ce pokrenuti proces lociranja i downloada nanovo.

    ReplyDelete
  33. Evo sada mi je najzad ucitao i za sada radi kako bi trebalo...cim sam pokrenuo aplikaciju odmah sam stisnuo na ... I ucitao je odmah. Ali ako se samo malo saceka, nestanu tri tacke i ne moze se nista uraditi, ne reaguje ni back taster, samo putem home tastera sam uspeo izaci.

    ReplyDelete
  34. dobro je onda proslo :) jer citam na twitteru da mnogi razvijaci imaju probleme korisnici ima javljaju da ne mogu ni otvoriti aplikacije. Nadam se samo da cemo saznati tacno do cega je.

    ReplyDelete
  35. Meni je odmah po updateu prijavio da ne moze da otvori lock app i predlozio da pogledam za update za tu aplikaciju...a onda sam pokusao da je pokrenem rucno i proradilo je normalno...nesto se kuva, javi kada saznas sta se desava

    ReplyDelete
  36. Nokia Lumia 1320 telefon posle skidanje update ostaje u postupku instaliranja, dva zupcanika se okrecu satima i telefon ostajeje neupotrebljiv.

    ReplyDelete
  37. Pozdrav...ja imam 920 svidja mi se ovo s mapama al sad svaki put kad ga zakljucam pa ostkljucam treba mu vremena da se probudi...jos nekom tako ili??

    ReplyDelete

Ostavite komentar