8.8.14

Nokia Lumia 920 dobija WP8.1 / Lumia Cyan nadogradnju

Nokia_Lumia_920

Nokia Lumia 920, prvi WP8 uređaj od Nokije i veoma popularan model među korisnicima danas dobija oficijelnu Windows Phone 8.1 / Lumia Cyan nadogradnju u velikoj Britaniji, Španiji i drugim državama. Čak od nekih mrežnih operatera kao O2 vidimo da puštaju WP8.1 / Lumia Cyan za ovaj model.

 

lumia 920 back

 

Za našu regiju (Balkan) pokušajte da li ima nadogradnja i javite nam ispod u komentarima. Nadogradnje možete provjeriti pod postavkama telefona > ažuriranje telefona (handyupdate ili phone update) > provjeri na ažuriranja (dugme).

 

Nokia Lumia 920 je još uvijek popularan jer pruža veoma dobro Windows Phone 8 iskustvo, bez kompromisa. Pored toga na Balkanu je veoma povoljan telefon iako je malo stariji model. Nokia Lumia 920 posjeduje veoma dobru Carl Zeiss kameru sa 8.7 mpx, bežično punjenje ugrađeno u telefon, 2000mAh jaku bateriju i 4.5“ zaslon koji je veoma brz i prikazuje dobro boje. Ono što je možda važnije od ovih specifikacija jeste da ima 1GB RAM i 32GB interne memorije što ga čini još atraktivnijim.

 

izvor: WPC

78 komentara :

  1. Da li to vazi i za PfD i za one koji to nisu?

    ReplyDelete
  2. Za Srbiji jos nista :D Dino postovanje za ovu vest, ulepsa mi dan :)

    ReplyDelete
  3. pitanje je samo dan dva da i ostali dobiju :)

    ReplyDelete
  4. izgleda da preview for developers korisnici koji imaju wp8.1 moraju se vratiti. nisam provjerio ali ako pise na stranici Nokije da iman adogradnja za taj model i regiju, a na telefonu javlja da nema onda je potrebno uraditi flash unazad. Microsoft jeste obecao da ce rijesiti taj problem ali za one koji ne mogu cekati oni se mogu vratiti na 8.0 sa programom Nokia software recovery tool i instalirati sve oficijelno.

    ReplyDelete
  5. Hvala na info. Dino. Jos nema za BiH ;) ali bude.

    ReplyDelete
  6. Sacekacemo da se prvo pusti za Srbiju i region pa cemo onda delovati. Hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  7. nema na cemu, a ovo je samo znak da dolazi i nama uskoro, ako ne sada mozda sutra. :)

    ReplyDelete
  8. Emil Hodžić08 August, 2014

    Kako da se vratimo na WP 8.0 jer kod mene je preview for developers, wp 8.1.Jer da ne cekam dok to oni rijese za korisnike preview for developers.Pozz

    ReplyDelete
  9. Ima program koji se skine sa Nokia stranice, zove se Nokia Software Recovery. Mislim da je zadnja verzija 1.4.3. I s njom se flashira rom nazad na 8.0 ali flash kao i svaki drugi podrszumijeva brisanje svega sa telefona.

    ReplyDelete
  10. Nema ni za hungary posto je moj fon odatle... :( al valjda ce biti uskoro posto su se nesto ubrzali.... :D Nokia 920 😉

    ReplyDelete
  11. Dino jos jedno pitanje.... Jwl znas mozda sta znaci ovo - Operator : CV HU Sv variant? Posto ne razumem ... A sim free mi je fon..

    ReplyDelete
  12. To CV znaci samo Country Variant (ne brendiran telefon) a HU znaci Hungary (Madarska) vjerovatno.

    ReplyDelete
  13. Ok hvala lepo.... :D

    ReplyDelete
  14. Emil Hodžić08 August, 2014

    Aham a de mi reci jel brise i s kartice sve ili samo s telefona,kontakte i dr.I samo mi reci hoce li bit komplikovano?Hvala na inf.

    ReplyDelete
  15. Dino, mozes uraditi novu vest, u srbiji izasao oficijalni 8.1 cyan update pre pola sata. :) pozdrav iz srbije!

    ReplyDelete
  16. Prijatelju akod mene nema posyo je hungary a tvoj fon odakle je?

    ReplyDelete
  17. Da, članak iznad se ne odnosi na posebnu regiju nego je izgleda globalno pušteno za Nokia Lumia 920.

    ReplyDelete
  18. Za Srbiju jos uvek nema, sada sam proverio nista. Kako to tebi da ima?

    ReplyDelete
  19. Cekaj jem sto smo u previju i imamo 8.1 jel dobijqmo cayen il ne?? Posto je za sve zemlje pusten al ja nikako nemam.... ? Nista vise ne razumem.....

    ReplyDelete
  20. Nedzad Pugonja09 August, 2014

    Dino koja je razlika izmedju oficijalnog wp 8.1 i pfd 8.1 hvala.

    ReplyDelete
  21. Instalirao nocas...Telefon sam uzeo preko Vip Srbija operatera....prezadovoljan sam 8.1

    ReplyDelete
  22. Razlike u onom djelu od Microsofta nema. Ali oficijeoni donosi Lumia Cyan firmver koji se izgleda ne moze preuzeti sa preview for developers verzijom jer server misli da je vec imas kad imas 8.1.

    ReplyDelete
  23. Nedzad Pugonja09 August, 2014

    hvala drug.jos samo jedno pitanje imali razlike u mogucnostuma izmedju oficijalnog 8.1 i pfd 8.1.Ako nema da se ne matletiram sa vracanjem na 8.0 pa ponovo
    na 8.1 hvala.

    ReplyDelete
  24. Ja vam kazem, ima lumiu 920 skupljena sim free u swisscomu, i nemam update jos, a drugar ima isto 920 kupljenu u O2 i ima oficijalnu nadogradnju na lumia cyan, dakle...postoji cyan update za 920 zvanicno!

    ReplyDelete
  25. Naravno da postoji, inace mi ne bih pisali o tome :) Vodafone je pustio za sve svoje modele u njemackoj. A ostali slijede sada. To ne vazi za preview for developers korisnike. Oni se moraju vratiti na 8.0 da bi instapirali oficijelni update.

    ReplyDelete
  26. Jedina razlika je firmver Cyan, ostalo je sve isto. Priznam da Cyan poboljsava neke stvari posebno se to primjeti na lumia 1520 gdje se zaslon kada se otkljucava dolazi u fade efektu a prine toga je ruzno bilo odjednom se pojavi. Ima jos sitnica kao lumia profil boja koje se mogu namjestiti sada kao na racunaru, temperature boje, ton boje, jacina boje. S tim se moze podesiti po zelji. Ima naravno i dva, tri settingsa podesena vec koja su ok.

    ReplyDelete
  27. naravno ali ja sam citao da ce donjeti cyan nadogradnja poboljsanja odnosno nove bolje algoritme za camer hoce li se to odnositi samo na 930 i 1520 ili na sve ostale modele sa PureView tehnologijom

    ReplyDelete
  28. Nece biti komplikovano uraditi flash unazad, sve on sam uradi, tvoje je samo da prikljucis telefon i da sacekas :) a bolje je izvaditi karticu memorijsku ako je imas.

    ReplyDelete
  29. Ja kako sam razumio donosi za sve pureview modele, ali za 920 i 1520 jos dodatne stvari kao simanje video zapisa u dolbi 5.1, audiobassfilter itd.

    ReplyDelete
  30. Pozdrav, imam l920, i citam komentare i vidim da ljudi skidaju cyan ali kod mene jos ne moze da se skine. Nisam preview for developers korisnik..niti sam uzela mob preko operatera. Da li treba nesto da podesim ili samo da cekam?

    ReplyDelete
  31. Pozdrav,

    To sve zavisi odakle je telefon, koji je tacno model, jeli brendiran itd. tako da napamet vam ne mogu reci ali za lumia 920 pocinje globalno, moze se ocekivati za koji dan i kod vas.

    ReplyDelete
  32. da potrazi na Bing preko laptopa Nokia software Recovery i instaliraj ga. zauzima oko 57mb ja mislim. nakon toga samo ukljucis program, prikopcas usb na telefon i racunar i program javi evo ima azuriranje sistema za vas telefon, a ono ustvari nije azuriranje nego vracanje na stari firmver. i nakon tog procesak oa fabricki vracen telefon na 8.0 ili na 8.1 zavisi da li postoji 8.1 za taj telefon onda ce instalirati 8.1

    ReplyDelete
  33. Ponasla sam na netu, za l920 cv pise under testing....tako da predpostavljam da ce uskoro :)

    ReplyDelete
  34. Lp svima.
    jel netko zna kada krece nadogradnja u hr?
    adriatic verzija na t comu?
    unaprije hvala na odg.

    ReplyDelete
  35. veljačaaa11 August, 2014

    Ja ga lepo flesovao i sad nemam update...lol

    ReplyDelete
  36. Znam Dino ali ovde nisi upravu, imam lumiu 920 i 925, na 920 jos nemam update al drugar sa O2 ima, nije zakljucan samo je kupljen tamo nema boot logo od o2 i imao je update jos taj dan, a na mojoj nista, pritom, na oba tela sam pfd i na 925 sam dobio update na cyan, vip mreza srbija, tako da...microsoft nas sve malo za...bava

    ReplyDelete
  37. Davor Rehar13 August, 2014

    Pozdrav svima sa Lm 920,bolje da nista ne obećavaju nego da nas mjesecima vozaju.A kad smo ih kao pioniri PODRZAVALI kupujuci L 920 bili smo im od velike pomoci za popularizaciju WP8 uopste.zato dragi nasi PUSTAJTE NADOGRADNJU ODMAH ili NEMOJTE NIKAKO !!
    Ja novi telefon kupovati necu radi WP8.1.
    ali niste fer prema PRVIMA KOJI SU VAS PODRZALI !!!
    Volio bih da ovaj komentar nekako dodje do NOKIA-MICROSOFT-a.

    ReplyDelete
  38. Pozdrav,

    Slazem se s vama. A budite i uvjereni da ce komtentar moci procitati jer znam da nas prate. Njima je stalo veoma do misljenja korisnika iako to ne pokazuju direktnim odgovorima preko stranica kao sto su nase ali prate sve i slusaju.

    ReplyDelete
  39. Bezobrazluk na kvadrat sta rade sa pustanjem nadogradnje. Ovaj mob L920 pamticu da od kad sam ga kupio ja cekam neki klinac za koji je javljeno da dolazi uskoro! Pre ce da stignu Android L i nov iOS od ovog istorijskog wp8.1. Razmisljam da dam oglas da prodam ovaj fon i naravno zaboravim na ms i wp. Ako smo se svrstali u onih 3% budala sto koriste wp u svetu, ne moraju bas toliko da nas j...u u zdrav mozak.

    ReplyDelete
  40. Iz hrvatske sam,nksta mi ne dolazi za 920. Gubim zivce.

    ReplyDelete
  41. Zna ko sta,kada bi moglo doc? Pise da je undergoing testing. Imam sw adriatic cv. Svaki dan gledam po nekoliko puta i nis.

    ReplyDelete
  42. Slazem se s vecinom ljudi koji su komentirali ovu nadogradnju. Kupim 720 dok je izasla, zatim 920-hvalim svima windowse, a za uzvrat dobijem nadogradnju za 8.1 kad vec budu pustili w9. Katastrofa ponasanje za najvjernije kupce. Svakih par sati gledam jel ima nadogradnje, a ono kifla. Hvala microsoftu i hvala nokii. Mozda nakon 19 god.promjenim proizvodjaca mobitela.

    ReplyDelete
  43. Tromb, prodaj L920 i poštedi se wp.8.1 nadogradnje, MS-a i bezobrazluka. WP8.1 ionako ne donosi ništa novo. Kupi neki android ili iOS, odmori dušu i tijelo. :)

    ReplyDelete
  44. Jako neprofesionalno od strane windowsa, koliko jos treba da cekamo? Pominjali ste neko vreme maj, jun pa najkasnije jul a sada evo avgust ode do pola i nista? Sramota i bezobrazluk. Iskreno mislim da ce izaci 8.1 negde u novembru eventualno pocetak decembra kao na foru nova godina bla bla. Sticem utisak da vas iz windowsa boli uvo za nas korisnike. Koliko vas tamo radi? Sta je to toliko testiranje? Pa ljudi su pre na mesec sleteli nego vi testirali ovo cudo od 8.1 jos malo jos malo. Bar recite nema i da zavrsimo sa ovim glupostima. Vas jos jedan nezadovoljan korisnik.

    ReplyDelete
  45. WP8.1 izlazi. Iako ne za neke uredaje za dosta njih vec postoji. Danas se javio korisnik koji je dobio cak na lumia 520. Osim toga maj i juni smo najavljivali preview for developers berziju. To za obicne korisnike nikad nije trebala biti orijentacija za neke datume. Pojasnili smo vise puta opsirno da treba razlikovati preview for developer od ove verzije koju korisnici dobijaju sada oficijelno. Oficijeonu smo mi kao i svi drugi ozbiljni izvori najavili za ljeto ove godine i to smo rekli WP8.1 nadogradnja pocinje tada a ne da ce je svi dobiti u istom trenu. WP8.1 je poceo izlaziti prije nekoliko sedmica sto je tehnicki jos jul bio. Tako da za frustraciju mislim nema opravdanja.

    Ko zaista zeli 8.1 moze je preuzeti preko preview for developers. Ko ne zeli mora sacekati. Update izvrsiti za toliko modela koje ima WP nije mala stvar i uvijek kazem ko zna bolje nego Microsoft neka pokaze i napravi bolje. Ali iskreno. WP8.1 donosi milion stvari za koje ljudi zaborave ako su danas procitali i misle zasto nema jos nadogradnje nije to nesto posebno. A u stvari je kao novi sistem. Samo polako stici za sve osim za htc 8s.

    ReplyDelete
  46. Ma nema frustracije niti sikirancije. Samo to kad se kaze izlazi-ista stvar kao kad magarcu kazemo da ce trava narasti he,he. Ne mislim kupovati novi mob s w8.1 samo sto jos nema na mojoj 920. Jednostavno promijeniti proizvodjaca i os. Dosta nacekavanja. Da su htjeli do sada bi i napravili, a price o tome da se ne moze i da netko drugi napravi ak je sposoban mozete okaciti macki o rep. Sve se moze kad se hoce. Nema izgovora bez pravog argumenta.
    Neodgovorno, neprofesionalno i da dalje ne nabrajam u negativu.

    ReplyDelete
  47. Pa frustracija i sikeracija je kada kazete da su neprofesionalni i ja onda kauem jeli neko zna bolje? Hocemo spomenuti Android, jeli oni imaju nadogradnje za 40tak razlicitih mobitela sa po 120-150 razlicitih varijanti firmvera svakog od tih mobitela?! Naravno da nemaju. I ako imaju ne dobijaju im svi modeli nego mozda 10% svih modela. A pogledajmo trenutno ko sve ima WP8.1 - na vodafone su to svi modeli Nokia Lumia serije. Nokia lumia 520, 620, 625, 720, 820, 920, 1020, 1320, 1520! Za O2 slicna slika. Za otvorene varijante lumia 925, 625, 1520 i 1320 imaju 99% zemalja od ovih 120+ spomenutih. Nokia Lumia 720 i 520 dobijaju sada u indiji odakle su 30% nasih telefona na balkanu. Da pogledamo ko nema wp8.1. Nokia lumia 920, 820 i 720 nemaju globwlno jos ali imaju ponegdje lokalno. I to neprofesionalno?! Zato i kazem neka neko pokaze bolje. Microsoft nije mogao profesionalnije uraditi, posebno kada uz wp8.1 dolazi za svaku Nokia Lumia posebni firmver koji se ne kopira na ostale telefone nego se pise nanovo. I spominjao sam koliko zauzima jedan rom od ovih stotina varijanti wp8.1 i lumia cyan i da upload nije moguce izvrsiti za 1 dan, logicno. Niko nije rekao da necete dobiti, a tako se ponasaju ljudi. Samo smireno radi se samo o nadogradnji sistema telefona.

    ReplyDelete
  48. Dino lumia 920 nije mobilni koji stojinsa strane, opet kada sam gledao statistike ovaj mob me je odusevio stoji u rangu sa boljim lumia telefonima. Tako da kao korisnik jedan od boljih telefona imam pravo da budem ljut na windows sto jos nisu za Srbiju izbacili a i globalno nadogradnju za ovaj model. Dino ovde nije rec o androidima imao sam dosta dugo sada sam presao na windows tako da poredjenja sa androidom msm smesno je. Ja i dalje stojim iza toga da globalno windows stoji jako lose sa ovim stvarima. Ovo je vreme kada konkurencija sve vise uzima maha na trzistu tako da mesto cekanju msm da to nije u redu. Ovo je moje misljenje i jako mi smeta sto evo i dalje cekam oficijalnu verziju za svoj model. Nadam se da ce bar neko iz windowsa (mada cisto sumnjam, ipak smo mi balkan) al nadam se akcenat nadam se da ce neko ovu vest procitati i eto koliko toliko ubrzati celu proizvodnju jer kao sto je Pera dobro dao primer za magarca :D dosta vise pricanja u prazno, dela dela, a ne reci. Smori se vise cekanja. Toliko od mene. P.s.nezadovoljno korisnik "lumie920"

    ReplyDelete
  49. Ma sve 5, ali ostaviti l920 madju zadnjima za nadogradnju neka mi to netko objasni. Medju prvima je kupim, a nadogradnju dobijem medju zadnjima. O tome se radi. To smeta vecini korisnika l920. I korisnik bi trebao biti na istoj razini i u Japanu, Indiji i Albaniji, ako cemo drzati do korisnika tj, kupca, a bez kupca nema niti microsofa,androida i da ne nabrajam.

    ReplyDelete
  50. Komentar za 5. Kao sto kazes l920 nije mob koji sluzi samo za slanje sms-a. Ljut sam samo zbog toga sto kupis mob medju prvima i umjesto da s njom krenu nadogradnju oni je ostave za kraj. Eto volio bi da nam neko to objasni zasto se tako radilo. Mislim da nema objasnjenja. Ili se varam pa ce nama odmah pustiti nadogradnju za w9. He,he.

    ReplyDelete
  51. Po meni poredenje uopste nike smjesno, kada se tvrdi da je Microsoft neprofesionalan de da vidimo ko to radi bolje na sviejtu?! I uporedimo sa najprodavanim sistemom Android. Jeli rade bolje?! Ne. Tu nema nista smjesno. Ja tvrdim i znam da Microsroft radi najbolje sto mogu. Ne sjede oni samo i rade na wp8.1 pustanju. Ljudi imaju Skype, office, azure, xbox, igre, wp, windows 8, i jos dosta toga i ne rade svi Microsoft radnici na pustanju nadogradnji, resursi su limitirani kao u svakom drugom preduzecu.

    I znam da su korisnici 920 ljuti ali nije bilo nikakvog redoslijeda prilikom update-a. Prvo wp8.1 dobila lumia 625 i 025. Bez ikakvog redoslijeda i objasnjenja. A ako mobilni opersteri ne oustaju nadogradnje kao sto su kod nas to bh telekom ,telenor, mtel eronet onda ih treba imenom spomenuti i blatiti, a ne Microsoft. Kako je Vodafone pustio za sve modele?! Zasto to nisu uradili Mtel i telenor i eronet i bh telekom?! Znaci nije di Microsofta. Osim toga prvo treba provjeriti i telefon da nije slucajno iz madarske e u tom soucaju se treba zaliti upravi u madarskoj. Isto vazi za malajzijske verzije telefona. Prvo treba se utvrditi ko je kriv i onda uperiti prstom. Microsoft je izdao wp8.1. I u ostalom wp8.1 oficijelno je izasao prije par sedmica i nemojte da se pinasamo kao da cekamo 5 mjeseci. Prije 4 mjeseca je izasao preview for developers prva verzija. To treba razdvojiti od oficijelne za koju se ljudi sada zale. Oficijelna tek sada izlazi.

    ReplyDelete
  52. Evo jedno pitanje jeli to Nokia lumia 920 bespotrebna bez wp8.1? Ako jeste zasto ste prvobitno kupili sa WP8.0 kada se nije ni znalo o WP8.1?! WP8.0 znaci samo za slanje poruka i za pozive?

    ReplyDelete
  53. Slazem se da je 920 top model. Ali gledajmo realno prodavanija je 625 i 520 i 620. Posebno kod nas se to osjeti. U svijetu je jos bolje vidljivo. To moze biti razlog zasto jos nije dobila globalno lumia cyan i wp8.1. I uvijek postoji neki redoslijed, da je izaslo prvo za 520 ili 1020 korisnici sa 920 bi se ojutili, da je izaslo prvo za 920 onda bi ovi sa 1020 i 1520 rekli mi imamo novije modele. Uvijek ima nekome da smeta. Nikad svima ugoditi. Zato ne postoji redoslijed po vaznosti niti po prodaji...

    ReplyDelete
  54. Za slanje por i poziva koristim Symbian he,he. A za nadogradnju se znalo naravno. Ne trebamo o tome diskutirati. Hoces reci da poslije w8.1 nece biti nikakvih novih windovsa? A kupio sam ga zato sto sam imao viska novaca.

    ReplyDelete
  55. pobijate svoju rijec "kupio sam medu prvima" jer se ne slaze sada sa ovim "za nadogradnju je se znalo". To dvoje ne ide zajedno. Ili ste kupili Nokia Lumia 920 na pocetku, a tada niko nije znao za WP8.1, ili ste kupili kasnije tek a onda niste neko od prvih. Tako da ovdje se predstavlja kao da je WP8.0 beskoristan i da ne moze prezivjeti telefon 1 dan dalje ako ne dobije WP8.1 zato kazem samo smireno, opusteno.

    ReplyDelete
  56. Ma ja i ne znam drugacije nego smireno. Nije beskoristan, ali svoje kupce moraju staviti na prvo mjesto i amen. Drugo me ne zanima.

    ReplyDelete
  57. Zeljko, ja sam samo jedan od milion nezadovoljnih. Gore sam napisao 3%, taj podatak je star. Sad je 2,5%. Kao sto vidis ljudi se oslobadjaju bezobrazluka, odmaraju dusu itd :) sa 3,8 na 2,5 je ogroman pad. Postoje 4 godine, nema vise izgovora nov sistem i ostali izgovori. Android i iOS su gazili vec posle prve godine postojanja. Kao sto vec neko napisa konkurencija je zestoka i brzo radi, samo MS se namesta godinu dana da pusti vec izmisljeno. Da je to dobro ne bi Nokia otisla u istoriju a MS za 4 godine postojanja drzao 2,5%. Ne poteesam se ja za njih sto propadaju vec sto za ulozene pare ne dobijam ono sto smatram da je normalno!

    ReplyDelete
  58. O tome ti ja brate pricam, evo izadje clanak gde pise 520 dobi 8.1 eeeeee 520??? Msm hajde reci ti meni gde je tu logika? Dam duplo vise kesa i cekam ko da sam uzeo "kantu" a ne 920.

    ReplyDelete
  59. znam, zvuci cudno. Ali bas ta 520 je najprodavaniji WP ikad. Njega ima vise nego 920, 620 i 925 korisnika zajedno.

    ReplyDelete
  60. To se slazem da korisnici moraju biti pozicija 1 i jos uvijek mislim da to i jesmo. Iance ne bi dobili nikakvu nadogradnju do WP9, a u ovoj godini poslije update 1 koji imam slijedi jos jedan "update 2" tako da mislim ne treba biti nezadovoljan.

    ReplyDelete
  61. "za ulozene pare da dobijam ono sto je normalno" - kada si kupio telefon kupio si ga svojevoljno sa onim funkcijama koje je nosio tada, a ne sa nekim sto ce tek dobiti nekada "mozda". Niko na svijetu ne kupuje auto, tehniku, kucu, kucne ljubimce ili bilo sta zbog neceg sto oni mogu postati. Korisnik je platio Lumia 920 prije 2 godine koliko je platio i on je tada paltio WP8.0 a ne WP8.1! to korisnici moraju shvatiti da niko nikome nije duzan nesto sto oni zamisljaju da je "normalno" za iamti. Normalno je i meni da imam 2 miliona € na racunu i opet ih nemam.

    ReplyDelete
  62. Ne, nisi u pravu ni u jednoj recenici. Poredis stvari koje ne mogu da se porede. Naravno da su duzni da unapredjuju! Sta ces reci ljudima koji su kupili tvoju Prognoza aplikaciju, a npr, promeni se server sa kog skida podatke ili neki drugi problem se pojavi? Da li ces i njima da kazes da su platili app kakva je u tom trenutku, a ako hoce bolju moraju da plate ponovo? Da ne ocekuju od tebe da ces da se potrudis da ubacis neku novu opciju, iako to rade ostali koji prave aplikacije za prognozu?

    ReplyDelete
  63. Ne vredi da se ubedjujemo. Ti slepo branis MS, uvek smisljas opravdanja za njihov bezobrazluk. Tvoji pricu demantuje i sam MS. Svi dobijaju wp8.1, tako i treba, ali je problem sto to presporo rade, a kasne u osnovnim stvarima. Tu sporost vide ljudi i zato je udeo 2,5%. Kakav udeo takve i app....Instagram je godinu dana u beta verziji, Viber je sprdnja, Youtube nema zvanicnu app. Nemoj da pises razloge sto su neke beta, a neke blokirane. Da je udeo 25 a ne 2,5 ne bi bile beta ili blokirane. Ovo je proslost ali da podsetim- svi ludi i omogucili da bluetoth sluzi za prenos fajlova samo MS pametan i smislio da bluetoth sluzi za nesto drugo :P ukapirali al kasno sad.
    Izbegavacu da ubuduce ostavljam komentare gde kritikujem MS. Citacu kako ih zadovoljni podrzavate u radu :)

    ReplyDelete
  64. Ne ubjedujemo se mi oko stvari koje ja izmisljam. Izmisljeno je sa vase strane prvo da Microsoft "mora", a druga da razvijaci "moraju". i ja sam jednostavno pokazao da nista ne mora. Nije ovo opravdanje sto ja smisljam nego ugovor koji je svaki korisnik potpisao. I sada skrecemo sa teme. Tema je bila da neko nesto mora i da se korisnici osjecaju kao zakinuti. A ja se pitam kako se moze neko osjecati zakinut za nesto sto mi niko nikad nije obecao pisemo!

    Isto tako se mozes osjecati zakinut kad ti dodu gosti i ne donesu flasu vina, jeli treba uopste razmisljat i o tome jesi li zakinut ili ne. Naravno da ne jer gost ne obeca da ce donijeti nesto. Isto tako Microsoft nigdje ni u jednom ugovoru sa korisnicima nije potpisao da mora unapredivati sistem. To je onaj tekst koji sam maloprije naveo. I nema tu sa se spori sta.

    Korisnici misle da se mora, ali se zapravo nista ne mora. I samo zelim da ispravim taj mit koji je nastao da korisnici misle da imaju pravo nesto ocekivati dok nije preslo iz frustracije ove u gluposti.

    Ja znam na sta ti mislis da korisnici imaju pravo, a to je da imaju pravo na graranciju, da ce sistem za odredeni period raditi kako je kupljen itd. Ali ne i da ce se poboljsavati. :) to je velika razlika. I opet pominjem, kupis auto i ne mozes se zaliti za 1 godinu ili 1 i pol godinu koliko je stara lumia 920 da je izasao novi automobil koji vozi brze i ima noviji sistem i navigaciju i bolje gume ili kocnice. Iznad lijepo sve pise, "service as is". Servis kakav jeste, u trenutku kupovine tj. registracije emaila sa WP. Ja vjeruj mi da i kritikujem ali ne izmislajm stvari da neko mora nesto il ida mi je duzan neko nesto.

    I evo ti odgovor na Youtube, pitaj google zasot ne dozvoljava Youtube na WP. Instagram beta radi veoma dobro i ne vidim nikakve greske i ima funkcije kao i ostale Instagram aplikacije, WP8.1 ima prijenos podataka putem NFC i Bluetooth. Viber isto radi bolje. i Opet ponavljam, "presporo" taj termin je subjektivan, korisnici vide samo sto zele da vide, a to je da trenutno neki od vas nemaju wp8.1, a iza zavjesa st ose pokrece da bi dobili 8.1 to nije ni bitno niti je vazno, samo daj.

    ReplyDelete
  65. Vec sam ti jednom rekao da nije to pisano pravilo da bukvalno moraju, ali ako si ozbiljan ti ces da se ponasas kao da moras jer tako i drugi rade. Konkurencija!
    Ja jos nisam dobio azuriranje na wp8,1, skandinavska CV verzija. Vidim da Danska, Norveska, Finska itd malo kasne za ostalima. Racunam da su slrdeci oni posto su svi vec otisli napred :P

    ReplyDelete
  66. Da to je normalno. konkurencija je cudo. ZAto je WP pojeftinio za proizvodace i sada je ja mislim besplatan i ne placa se licenca. A sto se tice skandinavije i ja nisam jos vidio neki report o bilo kojem modelu :)

    ReplyDelete
  67. Dino jos jedno pitanje, ako je napravljen u Rumuniji hoce li biti nadogradnje za 8.1 govorim o lumia 920? Posto si pomenuo nesto Madjarsku i Azijsko trziste.

    ReplyDelete
  68. Da. A azijsko trziste sam samo spomenuo za Lumia 525, ona je namjenjena za tamo. Jer je i na stranici za provjere o nadogradnjama nema u EU. oficijelno se ne prodaje u EU. sto se tice madarske to je fabrika tamo koja proizvodi za EU trziste, a dosta ljudi kupuje tamo mobitele pa ih donosi ovdje. uglavnom za sve ce biti 8.1 osim za htc 8s.

    ReplyDelete
  69. Vidim da spominješ Instagram i Youtube pa moram prokomentirati.

    Instagram je Beta verzija zato što ga ekipa iz Instagrama tako drži, tu Microsoft ne može pomoći niti utjecati hoće li netko držati svoju aplikaciju u beta verziji ili neće.

    Za YouTube se već dosta vremena zna u čemu je problem. Problem je u tome što Google (vlasnik YouTube-a) namjerno blokira YouTube aplikaciju na Windows Phone platformi jer nije u napravljena HTML5 programskom jeziku, a ni Androidova (koji je Google-ov) aplikacija ni aplikacija na Appleovom iOS sustavu nije napisana u HTML5 programskom jeziku. Povlače je pod izlikom da krše nekakva pravila. Očito je da Google guši Microsoftov WP izmišljajući nekakva pravila, ali to je njihovo pravo pa se tu ne može ništa osim aplikacije u HTML5 programskom jeziku. Ali i kad MS to napravi, oni će smisliti nešto novo samo da imaju razloga blokirati aplikaciju.
    MetroTube aplikacija isto ima problema sa youtube-om jer blokira streaming videa i prije par dana su je bili povukli sa trgovine. (Kolega Dino nek me ispravi ako sam u krivu)



    Ove statistike koje navodiš, nemoj se u to pouzdati jer svi lažu sa brojkama. Kakve god brojke da su u pitanju, bilo to o broju prodanih uređaja, bilo to o broju aplikacija, trajanje baterije ili nešto deseto- jednostavno svi to uveličavaju,, netko više, netko manje ali uveličava se.


    I ako ti nije mrsko da mi daš link te statistike gdje si našao podatke o udjelu od 2,5%, zanima me onako informativno :)

    ReplyDelete
  70. sjecam se jos u vrijeme Amber nadogradnje da si ti Dino pisao(i hvalio ih) o tome da je Mikrosoft nasao nacina da zaobidze operatere odnosno da ce biti brzeg pustanja nadogradnji....eh sada ja znam da WP8.1 nije Amber nadogradnja ali ako je vec od starne Mikrosofta spominjna brza nadogradnja da se zaobizu operateri onda mora se nesto poduzeti ja mogu jos cekasti nigdje mi se ne zuri i do sada sam bio zadovoljan softverom a kada dobijem 8.1 bicu jos vise zadovoljniji ali upada u oci

    ReplyDelete
  71. to je apsolutna logika prvo i najpostenije je da dobiju zvanicnu nadogradnju najprodavaniji modeli pa onda sve do najmanje koristenog modela....hahaha samo se nadam da nije to L920

    ReplyDelete
  72. Da i zbog toga su napravili preview for developers jer nisu mogli natjerati nadogradnje brze kod operatera pa ko je zeoio preuzeo je najnoviji softver i funkcije mjesecima pred oficijelnog izdavanja. Kao WP8.1, imamo ga 4 mjeseca vec.

    ReplyDelete
  73. i ako tebra imas dosta pametnih djelova komentara neslazem se s tobom...jedino s ovim nadogradnjam moze parirati Apple i iOS:::Android i ostali su smece po tom pitanju vecina modela 70% i cak vise u zavisnosti od proizvodzaca nikada ne dobiju sistemsku nadogradnju pa tako pogledaj zvanicne statistike gdje je najmanje zastupljen najnoviji KITKAT pa onda JeliBean.....zadnja i pezadnja nadobradnja jer moja supruga ima Sony Xperia Tipo u rangu Lumia 520 i nijew# dobila nikakvu nadogradnju niti ce je biti...a da ne pricamo o Samsungu koji samo vrhunskim modelima daje najnovije inacnice Androida,........TAKO STO SE TOGA TICE NEMAS POJMA I PRICAS NEBULOZE,BEZ UVREDE:

    ReplyDelete
  74. Zanimljivo ja nikada nisam ovo procitao a iskreno nije me ni interesovalo.......ali jako poucan dio teksta i iznenadzen sam.....Sada shvatam mnoge stvari:Ali shvatam da s tim KORISNIKE aplikacija i precjenjeno skupo placenim mobitelima srozavaju na razinu pokusnih kunica i sve ce uraditi za radi profita ali bez odgovornosti....Gade mi se takve vrsteMasonskih kompanija,jer fakticki ti kupujes nesto ali da ga koristis trenutno,to je receno izmedzu redova,a za kasnije ko te sisa.JEDNOSTAVNO MI korisnici SMO SAMO TELAD KOJA BULJE U SARENA VRATA(Lumia modeli)...ovce koje nezelimo da citamo nista nego nas bombardiraju nebitnim informacijama ali ono sto je vazno oni pisu malim crnim slovima:ONI NAS KORISNIKE POSJEDUJE.Dino ni jedan dio teksta se na tebe ne odnosi ovo je samo subjerktivan komentar.

    ReplyDelete
  75. nemora Mikrosof nama nista ali su obecali da ce svi modeli dobiti wp8.1 eh sada tacno je da su se ogardili nisu rekli ni kada niti nista ali su obecali mada smatram da treba biti tolerantan naravno nije sve to jednostavno ali oni moraju oto jeste bilo bi ljepo zbog korisnika novih a i nas starih da ubrzaju stvari mada naravno sve i svasta koci

    ReplyDelete
  76. Da potpuno sam razumio. I eto dodao sam link da svako moze i procitati sav tekst. U sustini Microsoft se tu ograduje, a i razvijace da ne bi dolazilo do milionskih tuzbi radi sitnica kao sto se desavalo MC Donaldsu. Naucili su iz svojih gresaka iz proslosti. I u sustini Microsoft je tu mala maca ako je neko procitao Android terms of use. Ili ostale Google servise. Privstnost je kod njih na 0 i to javno u ugovoru. Ali u pravu si potpuno da kompanije ovdje otvoreno kazu da si iznajmio i kupio uredaj ali nemas daljih prava za koje si mislio da ih imas.

    ReplyDelete
  77. Jos Lumia 720 da dobije nadogradnju, pa smo posle mi sa 920 i 820 na redu. Nadam se da ne gresim. Ne znam 620 koliko je matora. Ako je novija od 920/820 onda i ona prvo :) izgleda da su krenuli sa 925/625 kao uredjajima sa relativno malim udelom. Ostalo ide po redu kako su izlazili, od najnovijih ka najstarijim. Nazalost mi sa l920 smo najstariji :P

    ReplyDelete

Ostavite komentar