8.8.14

Vodafone Njemačka pušta WP8.1 / Lumia Cyan nadogradnju za sve modele!

WP8.1 update

Vodafone Njemačka je primjer kompanije koja se brine o korisnicima, danas vidimo na stranici gdje se prate nadogradnje za Nokia Lumia uređaje da za regiju Njemačke Vodafone pušta WP8.1 / Lumia Cyan za sve modele, a to su – Nokia Lumia 520, 620, 625, 720, 820, 920, 925, 1020, 1320 i 1520!

 

Kako vidimo Vodafone je i primjer kompanije što se tiče asortimana Windows Phone (Nokia Lumia) telefona, imaju sve modele dostupne. Neki korisnici na Balkanu posjeduju ove telefone brendirane od Vodafone-a jer su oni Sim Free (otključani za sve mreže) i samim tim pogodni za naše mreže, jedino što ih izdaje da su Vodafone modeli jeste logo prilikom uključivanja telefona.

 

Izvor: Nokia

26 komentara :

  1. Kad li ce u Srbiji biti pusten? L520

    ReplyDelete
  2. Ja ne planiram ni prelaziti na cyan,sve dok mi na PfD radi dobro a i novi updatei stizu stalno

    ReplyDelete
  3. da, bit ce osiguran prelazak i za preview for developers korisnike na Lumia Cyan, samo dok rijese probleme sa tim. Ko ne moze sacekati moze se vratiti na 8.0.

    ReplyDelete
  4. izgleda da ce svima uskoro pustiti jer Vodafone je pustio za sve modele sto je dobar znak. Ostali ce sada vidjeti da se moze pustiti i mozda ubrzaju proces. Ne vjerujem da ce duze od dvije sedmice trajati da svi modeli dobiju.

    ReplyDelete
  5. Evo, na wp central javljaju da počinje za evropu, doduše nema nas još na listi.

    ReplyDelete
  6. Pera Lozac08 August, 2014

    Dino nece da mi odradi update Prognoze ove danasnje od 9mb,gresku izbacuje,cisto da znas ako te nije vec neko obavestio do sada.Pozzz

    ReplyDelete
  7. Hvala na javljanju, vec sam upucen. Greska je u trgovini nastala. Jer sam uveo trial modus za Prognozu. Sada kako su update uradili postoje jos oba fajla na serveru i jedan moraju izbrisati radi toga je ta greska. Proslo je tek 2 h od kako je prosla certifikaciju. Nadam se da ce oni to rijesiti jer do aplikacije nije.

    ReplyDelete
  8. Pera Lozac08 August, 2014

    Ok,nema na cemu...

    ReplyDelete
  9. Jeli vidite mozda gresku 80004005? ako je ona u pitanju to ce se rijesiti samo nakon nekog vremena jer pise

    "Store error - we seem to be experiencing technical difficulties. please wait a little while, then try again. if the problem continues, try restarting your phone."

    To znaci u prevodu trogvina ima tehnicki problem, sacekajte malo i pokusajte onda ponovo. ako se problem i dalje pojavljuje pokusajte ugasiti/upaliti telefon.

    ReplyDelete
  10. da Nokia Lumia 520 se pridruzila, i polako ce i ostali modeli, sve sada ide malo brze.

    ReplyDelete
  11. Pera Lozac08 August, 2014

    There is a problem completing your request.Try again later.
    Inquiring minds find this error code helpful: c101a7d1

    ReplyDelete
  12. Zasto meni ne radi cortana..... Sve mi je namesteno na us al neceee..... Nokia lumia 920...

    ReplyDelete
  13. Od zadnje nadogradnje je tako....

    ReplyDelete
  14. Vladan Vukajlovic08 August, 2014

    Ako nisi ukljucio -lokaciju (location) servis Cortana nece da radi,potrbno je svaku stavku da podesis posebno pa restart telefona-region US (restart telefona),jezik Us (restart telefona) ukljucis lokaciju i tebalo bi da radi .

    ReplyDelete
  15. Vladan Vukajlovic08 August, 2014

    Kod mene prosla nadogradnja bez problema-v.2.0.2.0.

    ReplyDelete
  16. Ma sve je podeseno... Radilo je sve ok al od zadnje nadogradnje nece...

    ReplyDelete
  17. I kod mene je prosla nadogradnja bez problema prije nekih pola sata.

    ReplyDelete
  18. Da, ispostavilo se da je to bila greska sa trgovinom. na serveru se izgleda nalazila oba fajla i trgovina nije znala koji da skine i pokaze gresku dok nisu izbrisali stari fajl. kod nekih ce mozda jos biti greska ali nakon par sati bi se trebalo rijesiti samo.

    ReplyDelete
  19. Hvala na javljanju, dobro da nije nesto u kodu aplikacije jer sam se bio zabrinuo. sinoc sam je pustio na pregled, danas su je pustili i reko evo odmah greske :) ali dobro je.

    ReplyDelete
  20. Imam dvije Lumie od vodafona de, moram reci da prva recenica nije tacna jer je ovo do sad treca velika nadogradnja i jos nijesmo dobili update, uvijek medju poslednjima to urade, sramota.

    ReplyDelete
  21. Ako ste na preview for developer nece vam izbaciti oficijelni update, samim tim nece ni lumia cyan. Morate se vratiti na 8.0.

    ReplyDelete
  22. Ranije sam imao android telefone.Sad par meseci nosim windows.Nije mi jasan ovaj cirkus oko nadogradnje na 8.1.Kad se prva informacija pojavila da ce biti krajem juna biti,odmah sam znao da u Srbiji pre septembra nece,mozda i oktobra za sve modele....

    ReplyDelete
  23. Ko je rekao da ce biti krajem juna?! Treba paziti kada neko nesto pise. Mi smo npr napisali da update WP8.1 dolazi ovog ljeta i vjerovatno pocinje sredinom ili krajem jula. Ali nismo rekli za koji model i nismo znaci ni slagali nista. Update jeste poceo krajem jula. Za jun ovdje niko nije rekao da je 100%. I treba obratiti paznju na rijeci "pocinje nadogradnja" to ne znaci da pocinje za sve modele u istom trenu.

    I nije ni moguce izbaciti za sve modele u istom trenu jer svaki model u svijetu ima preko 150 razlicitih varijanti (njemacki, austrijski, madarski, italijanski, srpski, hrvatski, bosanski itd.) to pomnozimo sada sa 3-4 mobilna operatera plus CV modele i vidimo koliko ima posla oko jednog modela samo. To pomnozimo sa brojem razlicitih modela kao lumia 520, 620, 720, 820, 920, 1020, 925, 1320, 1520.

    I uzmimo u obtir da jedan ROM za jedan od ovih hilaje i hiljade varijanti zauzima 1.5-3GB i vidimo da nijedna softverska kompanija na svijetu nema tolike mogucnosti da pruzi svima za jedan dan, to govorimo samo o uploadu na servere. A rije toga je jos posao oko tih ROMova. Uglavnom ko misli da je jednostavno i da je zakinut neka pokrene svoju softversku kompaniju i neka pokaze bolje :)

    Mi uglavnom nismo nikome obecali, a nismo ni slagali oko datuma.

    ReplyDelete
  24. Nijesam na pfd, a i na nokia sajtu pise da se cyan testira za vecinu modela gore navedenih

    ReplyDelete
  25. Ja kad otvorim stranicu i pronadem "germany" (njemacka) tu pod Vodafone pise da svi uredaji imaju Lumia Cyan. Gdje vi gledate pa pise pod testiranjem ?!

    ReplyDelete
  26. Ja nisam niti u vodafonu pa sam prije mjesec dana dobio oficijalnu nadogradnju za moju l925 kupljenoj u njemackoj

    ReplyDelete

Ostavite komentar