8.8.14

Prognoza aplikacija ima nadogradnju

Prognoza reklama

Nakon mjesec dana apstinencije od Visual Studio radi privatnih obaveza vratio sam se i razvijanju mojih aplikacija. Prognoza je prva koja ima nadogradnju i nove funkcije. Prognoza je aplikacija za vremensku prognozu kao što je i ime izdaje.

 

Prognoza screenshots

 

Nove funkcije su ovoj verziji 2.0.2.0 su:

  • Redizajn oko aplikacije, live tile i lockscreen (lockscreen npr. sada više nema onaj tamni box oko prognoze).
  • Dodan modus isprobavanja aplikacije prije kupovine
  • Dodan vaučer sistem gdje svi korisnici mogu otključati punu verziju aplikacije besplatno do slijedećeg instaliranja iste. Vaučer sistem se nalazi u aplikaciji pod informacije > stanje.
  • Ispravljene greške koje su kočile aplikaciju prilikom otvaranja, sada će uz dobru internet vezu otvarati i do 4x brže.
  • Podrška za rumunjski jezik. Španski, finski i portugalski su u izradi i s njima će Prognoza imati ukupno 16 jezika!

Prije toga je Prognoza imala već jedan veliki update (2.0.1.0) u kojem je dobila:

  • Novu metro temu
  • Mogućnost mijenjanja jezika bez obzira na jezik telefona
  • Pozadinsko praćenje lokacije
  • Ružu vjetrova koju otvarate kada pritisnete „vjetar“ ili vrijednost vjetra
  • Mogućnost postavljanja vlastitih fotografija za Lock screen iza podataka Prognoze
  • Favoriti – mogućnost dodavanja više gradova u aplikacija i tako brže mijenjanje između njih
  • Podrška za ruski, grčki, slovenski i italijanski jezik
  • Potpuni offline modus, kada nemate internet priključak Prognoza će prikazati offline podatke koje je preuzela ranije.
  • I druge sitnice i ispravke s kojima ste upoznati

Prognoza je i od prošle sedmice postala plaćena aplikacija, košta 1.29€ ili ekvivaletno vrijednosti vaše valute. Svi koji su imali instaliranu Prognozu ranije ne moraju plaćati za nju prilikom slijedećeg preuzimanja, aplikacija će se kao i svaka druga pojaviti u vašoj kolekciji kada je preuzimate i instalacija ide bez plaćanja. Bitno je imati samo još uvijek isti Microsoft račun na telefonu koji ste imali prilikom prvobitnog preuzimanja Prognoze.

 

Da odgovorim sada usput na pitanja od danas, prilikom postavljanja ove nadogradnje izgleda Windows Phone 8 trgovina je imala problem i neki od vas nisu mogli preuzeti nadogradnju 2.0.2.0 u istom trenutku. Kako sam saznao ta greška je vjerovatno uklonjena i nadogradnja se može preuzeti, ako nije obratite nam se u komentarima ispod.

 

Drugo pitanje koje postavljaju korisnici zašto je plaćena sada. Jednostavno, da bih osigurao dalji razvoj na njoj i ne želim trošiti svoje vrijeme u koje mogu zaraditi da ne razvijam na Prognozi. Prognoza je u razvoju zadnjih 9 mjeseci i utrošeno je stotine i stotine sati u njen razvoj, a opoturnitetni trošak s razvojem na besplatnoj aplikaciji kao što je Prognoza bila, je ogroman.


Šta u budućnosti se može još očekivati za Prognozu, HD fotografije za zaslone od 6“ su prvi na spisku. Drugo su zvukovi za notifikacije (kiša, grmljavina itd.). I pored toga imam još ideja koje želim implementirati. Prognozu možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

[Update]

Greška sa nadogradnjom je u fazi otklanjanja, Microsoft je obaviješten o grešci i rade na tome da je isprave. Nekim korisnicima će se ipak pojaviti “try” i “buy” dugme uprkos što su imali nekada Prognozu instaliranu, u tom slučaju pritisnete “buy” tj. “kupi”, trogvina će zatim pregledati da li ste je imali ranije i javiti “vi ste ovu aplikaciju već kupili ranije. želite li je nanovo instalirati?” Tu pritisnete “instalirati” i bez plaćanja će te proći jer ste imali Prognozu ranije instaliranu. Za korisnike sa greškom molim da se strpe, niko nije želio da dođe do ove greške trgovine.

 

Za sve naše čitaoce jedna mala vijest, ko je trenutno na trial modusu u Prognozi može je otključati besplatno dok je instalirana app na telefonu da je koristi bez ograničenja. Jednostavno pod informacijama ukucajte kod “dinchy87” bez “” i dugme ispod. To će otključati punu verziju do slijedeće reinstalacije aplikacije. Za one koji nisu još preuzeli preuzmite Prognozu i ukucajte kod jer validan je samo do 12.08.14 - 23:39 h.

 

QR_Prognoza

59 komentara :

  1. Pa dobro..odlicno najvaznije je povecanje brzine naravno uz dobru konekciju a kozmetika manje vise.Meni je i prva verzija super bila.Sada sto se tice placanja i to je OK!Aplikacija je pobjednik takmicenja,ima odlice recenzije na trgovini od korisnika.Sada jeli puno i hoce li je iko nakon toga kupovati to je pitanje pogotovo kupovati na balkanu,a da ne pricamo o BH korisnicima.Vrijedi je kupiti.Ja s tim nemam problema,to je jedna od rijetkih aplikacija koja je na mom start ekranu i tako ce ostati.Hvala Dino sto je do sada bila besplatna i ako sam shvati dobro ja i ostali koji je imamo instaliranu necemo morati placati buduce nadogradnje.Nadam se da spremas nesto novo i sa WP Novostima.Na poboljsanju otvaranja clanaka odnosno brzine.Jer jako je frustrirajuce kada moras cekati otvaranje jednog clanka po 7-10 sekundi.I kada otvoris clanak tj,do pola i krenes prema komentarima opet se pocne,ucitavati clanak i opet ceka i tek onda mozes pristupiti cjelom clanku i komentarima.Inace i s tom sam aplikacijom zadovoljan licno ali bez uvrede nekazem nista lose ali nije los nacin otvaranaja aplikacije NokiaMob(iz HR).Ili WP Central s tim da sam svjestan njivovog budzeta i sirine ljudi s kojima rade.;-) <3

    ReplyDelete
  2. Da tako je, svi koji imaju Prognozu ili su je imali instaliranu imat ce je i dalje besplatno. Nekima se mozda pojavi greska da trgovina javi je nisu nikad imali za njih ima i vaucer sistem i mogu otkljucati aplikaciju da ne bi placali za nju.

    ReplyDelete
  3. I zaboravio sam oko WP Novisti u izradi je nesto bolje nego sti je trenutno, ok je aplikacija i notifikacije i sve ali otvaranje clanaka, na tome moram raditi. I imam vec alternativu ali nije ono sto zelim. Zelim naoraviti dobro iskustvo prilikom citanja clanaka. A ne losije nego sto jeste. :)

    ReplyDelete
  4. Imam instalisanu prognozu,ali ipak me interesuje kako mi koji imamo već prognozu možemo da je i platimo jer je to jedini način da da pomognemo Dinu i njegovu ekipu koja nam uvijek servira najnovije informacije i strpljivo odgovara na sva naša pitanja. Bez njih (Dino i ekipa) bi mi mnogi još čačkali po WP 8.0 i ne bi ni upola koristili mogućnosti naših lumia i ostalih WP uređaja. Stoga bih molio sve koji su u mogućnosti da kupe ovu aplikaciju i učestvuju sa Dinom u razvijanju još boljih aplikacija koje će nam dobro doći.

    ReplyDelete
  5. Emil Hodžić08 August, 2014

    Kod mene nece update izbaci eror code C101a7d1

    ReplyDelete
  6. Da taj isti error kod mi je javio vec jedan korisnik. ako bude i dalje problema otvori Internet explorer na telefonu i izbrisi cache memoriju u postavkama od IE. nakon toga ugasi/upali telefon i pokusaj ponovno. mora proraditi.

    ReplyDelete
  7. Hvala na tako lijepom komentaru :D A sto se tice placanja dosta je sto ste vi svi ovdje i citate WP Novosti. Sto se tice Prognoze nema drugi nacin placanja ako vec imate aplikaciju.

    ReplyDelete
  8. Hocemo li probati nesto da rijesimo ovaj bug sa updateom?! citam na stranici Microsofta da pomaze ako se stopira download nadogradnje, izbrise aplikacija i onda ponovno instalira. Jeli mozes isprobati da li to pomaze?! ako bude pisalo prilikom skidanja "try" ili "buy" ti klikni na buy jer ce onda provjeriti da li se je vec imao i mora pisati da si je imao i na dnu ce onda se pojaviti samo install koje ce instalirati nanovo aplikaciju.

    ReplyDelete
  9. Emil Hodžić08 August, 2014

    Evo probao sam,izbrisao i sad je ne mogu instalirati nikako.Izbaci mi opet error al sad error codd 80004005.

    ReplyDelete
  10. Hvala ti, tu gresku je jos jedan korisnik prijavio. Te dvije greske pokazuju da sa trgovinom nije nesto uredu. Prijavio sam vec Microsoftu i oni to moraju rijesiti sto prije. problem je samo sto je sada vikend skoro i ne vjerujem da ce mi danas jos odgovoriti.

    Jesi li nakon brisanja ugasio telefon?

    ReplyDelete
  11. Emil Hodžić08 August, 2014

    Bas nije uredu.Nadam se da ce sto prije bit rijeseno.Jesam ugasio sam i isto sve.Isti error izbacuje.

    ReplyDelete
  12. Bas cu ih naruziti kad ami odgovore. To se ne smije desavati nikako. :(

    ReplyDelete
  13. Da, problem je sa trgovinom i Microsoft je vec upucen. Problem je sada jedino sto je vikend i ne vjerujem da ce rijesiti do pon. :(

    ReplyDelete
  14. Dino, jedno pitanje .. koje nema veze sa tvojom aplikacijom, koja je inace super. Interesuje me da li ce Cortina ikada biti na srpskom?

    ReplyDelete
  15. Hvala :) a nesto sumnjam da cemo vidjeti Cortanu uskoro na srpskom ili hrvatskom. Oba jezika nemaju na WP8 rijecnik koji je kao preduslov za Cortanu. Od prije par dana tek postoji za V. Britaniju kao beta. U Americi je isto beta iako je napredna. U Australiji su isto uveli ali kao alpha verzija, jos manje razvijena. Kina je isto tek dobila. Ali za nasu regiju nekako sumnjam. Cak mislim da Italija, Svicarska, Spanija, Svedska i takve drzave nece dobiti ni u ovoj godini,a ni pocetkom slijedece, a poslije njih smo tek mi. Ocekujem uskoro za Njemacku, a uskoro mislim na kraj godine ili pocetak slijedece. Nazalost to sve dugo traje.

    ReplyDelete
  16. Apsolutno si upravu.I svidza mi se sto pokusavaj i uspjevaju svakom ko kometira i pita da odgovore....to je jedna od najpozitivnijih stvari.

    ReplyDelete
  17. Naravno da je to steta i da dugo traje ali sada razmisljam o toj Cortani,ipak to je sveobuhvatan program pretpostavljam da nije lahko sve to napraviti za svaki jezik.S tim da imam pitanje posto je moj mobitel postavljen na US regiju i jezik ja cu moci koristiti Cortanu.I posto poprilicno pricam a pogotovo razumijem Engleski jezik,hocu li moci(Cortanu)koristiti u Bosni,npr da nadzem najbolji restoran,da me podsjeti kada je supruzi rodzendan,da mi prikaze lokalne koncerte itd...ili je to samo moguce na na trzistima odnosno geografski samo u Americi,Britaniji,Kini....???

    ReplyDelete
  18. Bio sam spreman platit aplikaciju, samo da ju opet imam na mobu, toliko je dobra, svaka cast, al evo izgleda da nece trebat pa jos bolje. Nadam se da ce cim prije rijesit ovaj problem s greskom. Pozdrav i svaka cast na aplikaciji :-)

    ReplyDelete
  19. Hvala Dino. Meni Cortana radi na engleskom. Podesila sam USA region I radi odlicno, ali sam se ponadala da ce podesiti jezik za svaki region ..

    ReplyDelete
  20. Moze se koristiti u Bosni i mozes npr postaviti "napomeni me kada napustim kucu da moram to i to" to odradi fantasticno kada jednom zadas gdje je kuca. Onda "kad me brat nazove slijedeci put napomeni me to i to" i to fantasticno odradi i povezuje cak stvari ako par outa odes na posao i vratis se kuci ona skonta gdje je kuca a gdje posao. Te stvari rade ali npr koncerte to ne radi jer tu se pita mnogo Bing trazenje u pozadini, a ono u BiH nema kako ja znam jos rezultata o lokalnim destinacijama ili dogadajima. Pokusao sam pronaci tako bilo sta u bing trazenju i pod local nema nista. To je jos uvijek za vece drzave. Ali ostalo sve kao "reci mi temperaturu za sutra" odlicno radi, ili "sta imam u kalendaru danas" na sve to reaguje odlicno.

    ReplyDelete
  21. I zaboravio sam interakciju sa aplikacijama kao twitter, skype itd. Mozes njoj reci nazovi mi tog i tog na skype. Ili postavi ovo na twitter. Sve to moze.

    ReplyDelete
  22. Hvala, a nine potrebno platiti za one koji su je nekada imali :) samo je malo zbunjivo treba ipak kliknuti "kupi" da bi trgovina provjerila da li si je imao i onda javi vi ne morate placati imali ste je. I ne znam zasto se bas meni desi ova greska sa trgovinom kod bas ovog updatea :) ali nadam se da ce rijesiti, kazu da rade na tome ali ja mislim da je vikend i da oni to ne gledaju sad bas. :(

    ReplyDelete
  23. I ja sam se nadao da ce sa wp8.1 uvesti rijecnike za nase jezike, ali nisu nista. Mozda to bude jos u update 2 ove godine, ali Cortana tesko.

    ReplyDelete
  24. Danas sam opet isprobao da instaliram na telefon drugi na kojem je bila instalirana nekad Prognoza i mogla je instalacija, nakon brisanja jesi li pokusao nanovo je instalirati?!

    ReplyDelete
  25. Dino, meni u prodavnici ne izbacuje da moze da se updatuje prognoza, samo mi izbacu view i share, kao da nemam update.

    ReplyDelete
  26. Jeli moguce da se azurirala onda sama jucer?! Jeli mozete pogledati u aplikaciji kada je otvorite, onda one tri tacke na dnu pa informacije. Tu ima desno zaslon gdje pisu "detalji". I ako tu pise verzija 2.0.2.0 onda je to najnovija. Ako ne onda izgleda rijesavaju problem koji je bio sa trgovinom i prave novi update za korisnike.

    ReplyDelete
  27. Dino, htio bih prijaviti, ako nisi dosad upoznat, ne znam je li ostali korisnici imaju ovakvu poteskoću. Danas kad uđem u aplikaciju, javlja se greska koja javlja da treba biti internetske konkcije kako bi se prognoza ucitala i ne zeli uopće ucitati prognozu, a internet je ukljucen. Btw, aplikacija je odlicna :)

    ReplyDelete
  28. Dino meni i dalje ne da je update-ujem i iskreno po malo me to i frustrira...jer je vrhunska aplikacija.:(

    ReplyDelete
  29. Hvala, a upoznat sam s tim. Danas je izvor radio na novim serverima da bi protok bio malo brzi. Trebali su do sada vec zavrsiti. Meni je oko 12h javljalo tu gresku i oko 13h je vec radilo.

    ReplyDelete
  30. Nazalost jos nisu ispravili tu gresku. Mozes jedino pokusati da drzis u trgovini taj update gdje se skida i onda abort (prekini) i onda ukucaj opet Prognozu da je nades u trgovini i javit ce da ima update, pokusaj tako. Kod nekih je to uspjelo. Nazalost veliki je bug trgovine u pitanju i pogodeno je preko 20.000 korosnika koji ne mogu uraditi update. Drugi dio korisnika od oko 7-8.000 vec ima novi update.

    U svakom slucaju ne deinstalirati aplikaciju! To je veoma vazno jer ce onda traziti da platite za nju kao da je nikad niste imali. Bug nastaje u samom korisnickom profilu svakog korisnika, tamo na windowsphone.com kada se ulogujemo vidimo historiju instaliranih aplikacija, e ovaj bug kako sam procitao izbrise aplikaciju iz te historije ako se izbrise sa telefona, a inace to ne treba da radi da bi se kasnije mogla opet instalirati.

    Citao sam da su i Angry Birds bili pogodeni ovom greskom i Metrotube jedno vrijeme. Nazalost sad je vikend i Microsoft serviseri ne rade danas. Mozemo ocekivati tek ponedjeljak uvecer ili utorak da ce raditi na tome. :(

    Uglavnom evo da ponovim nemojte brisati app sa telefona dok ne rijese oni ovaj bug. Inace ce vas tretirati kao nove korisnike. Meni je stvarno zao sto se bas Prognozi to sad desi nakon update-a. Bas ruzno vrijeme.

    ReplyDelete
  31. U sustini i nije velika razlika, aplikacije koje imaju sat po sat imaju tako 5-6 zaredom istih stavki dok ne dode jedna druga, i u 3 sata se ne moze izmijeniti toliko vrijeme da bude sad 29, za 3 sata ne moze biti 15 pa opet 29.

    A druga je stvar sto izvor od kojeg uzimam podatke nudi samo svaka tri sata. :) I jesi li imao mozda problema sa azuriranjem?

    ReplyDelete
  32. Emil Hodžić10 August, 2014

    Dino ja jos ne mogu instalirati aplikaciju.Izbrisao sam je i opet onaj isti eror.Jesul popravili error?
    Pozz

    ReplyDelete
  33. poz,

    izgleda jos da nisu, kako vidim danas 50% korisnika ima novu verziju tak oda neki mogu vec nadograditi, ovi koji ne mogu neka sacekaju malo jer je vikend. A ti ako zelis mogu te dodati u beta verziju besplatno naravno kao kompenzaciju za ovo sto si ostao bez aplikacije. Uvijek ces i imati pristup beta verziji i uvijek nove funkcije prije ostalih. Trenutno imam 30tak beta testera s kojima redovno pisem o promijenama u aplikaciji i mogu te dodati, samo se javi sa emailom pod wpnovosti@outlook.com. i dobit ces novi link do Prognoze beta.

    ReplyDelete
  34. Emil Hodžić10 August, 2014

    Aham pa vidim ja da neki pisu da su updetovali a ja ne mogu inst.Pa ajd sacekat cu do sutra pa vidjeti da li ce se sta promijenit ako ne onda da to uradimo.Jer bas je nekako ruzno bez te mi aplikacije.
    Pozu

    ReplyDelete
  35. Poštovanje jedno pitanje koje nije vezano za aplikaciju,a to je problem sa baterijom na L1020 zna li iko nešto više.Brzo se prazni,a mob kupljen prije 5-6 dana.

    ReplyDelete
  36. Pozz Dino...jel mozda znas kad ce rijesit store error:80004005, da se moze instalirat aplikacija?

    ReplyDelete
  37. Pozdrav,

    Maloprije sam dobio email od Microsofta jer kod njih tek pocinje sad radni dan i radna sedmica. Rade na tome da isprave tu gresku i kazu za dan do par dana, 24-48h, ce biti opet ok ako ne bude ok kazu mi da dam link svim korisnicima gdje se korisnici direktno mogu javiti u vezi te greske.

    I rekli su mi kao sto sam i ja savjetovao sve korisnike, ne brisite aplikaciju sa telefona. Moci ce se instalirati opet uglavnom i priznali su svoju krivicu, to je bitno. I znam da ce oni to brzo rijesiti. Rekli su mi cak da ce uraditi update "prazni" na Prognozi da preskoci ovaj sve korisnike koji je nisu mogli instalirati. Kazu da ce to pomoci plus da oni srede trgovinu.

    ReplyDelete
  38. A mi koji smo izbrisali aplikaciju,sta da radimo?

    ReplyDelete
  39. Moci ce te je instalirati besplatno naravno ali sacekajte da rijese gresku sa trgovinom. Za oko 1-2 dana od sada bi se trebalo korisnicima koji su je rqnije imali pojaviti na trgovini install umjesto try ili buy. Ako ni tada se ne poboljsa ima lijek i za to. Microsoft ce provjeriti svakom korisniku koji se javi na link koji sam dao da oi je imao Prognozu ranije, ako jeste poslat ce vam novac da kupite punu verziju. Tako je korisnik na 0. Ali prvo da sacekamo da isprave gresku jer oni tvrde da ce svi moci normalno instalirati koji su je imali i ranije.

    ReplyDelete
  40. Moguce je da se punio i praznio "pogresno" ako npr stavis mobitel 5-6 dana zaredom da se puni do 50% samo i ispraznis ga do 10-20% i opet napunis tako do 50% ond ce se ocitavanje baterije naviknuti na to kao cijeli ciklus. Treba bateriju puniti do kraja i prazniti skoro do kraja. i to par dana. Nakon toga ako jos ima tako ponasanje da se brzo prazni onda je treba vratiti u servis. tj. cijeli telefon.

    A jendo pitanje, sta znaci brzo? za neke brzo znaci 16-20h, za druge je to 5-6h. Da znamo samo jer mozda i nije problem do baterije

    ReplyDelete
  41. Mozda treba malo dok se i baterija formira.. Odnosno, dok postigne svoj maksimalni kapacitet kroz nekoliko ciklusa punjenja. Tu opet ovisi punis li je do kraja ili dopunjavas.

    Primjer:
    Ja na L800 cesto dopunjavam bateriju ali preko vikenda kad mogu pustim je da "odmori". U petak vecer je ispraznim skoro do kraja i ostavim mobitel do ujutro. Ujutro vecinom bude ugasen mobitel, onda ga napunim do kraja i taj dan baterija dobro drzi za moje potrebe. Bateriju kad dopunjavam opet nastojim da bude na 100% kad iskljucujem sa punjaca.

    Iako, najpozeljnije bi bilo da punis do kraja i praznis skoro do kraja.. Na nekih 5% mozes opet ukljuciti na punjac.

    ReplyDelete
  42. Hvala na odgovorima,baterija puna oko11,a prazna oko 22sata uz minimalno korištenje(3-4 razgovora malo wifi i to je to.

    ReplyDelete
  43. Znaci ako sam napravio reinstal app-a sad je trebam kupit ili...?

    ReplyDelete
  44. Pozdrav,

    Ne niposto placati ako ste je imali ranije besplatno. To je upravo ta greska gdje korisnike ne prepoznaje trgovina i da su korisnici imali je instaliranu. Mozete pokusati kliknuti buy to ce izazvati samo provjeru jeste li imali ranije instaliranu, ako ste imali (u to se ubraja i besplatna) javit ce trgovina "imali ste ovu app ranije mozete je instalirati. Tada prodete kroz "buy" bez placanja naravno! Tako radi za sve aplikacije koje su nekada bile besplatne pa presle na placene. Naravno greska trgovine izaziva to sto pise "try" i "buy" l, to je ocito greska trgovine jer treba pisati samo install i nista vise.

    ReplyDelete
  45. Stefan Ivanović14 August, 2014

    Kod mene je neki baksuz udario ili ovi još nisu sredili Store? Sedam dana se razvlače sa ovim. Baš smešnop za jedan MS. Piše verzija 2.0.2.1 da se skine, ali i dalje izbacuje 80004005 grešku. Ja sam doduše bio kreten pa je deinstalirao, ali mi ne nudi buy već vidi da sam imao aplikaciju pre i nudi install ali džaba sve, error. Probao sam i sa različitih regiona ali neće. Možda je kod mene neka greška, jel proradilo kod ostalih?


    P.S. Ubacio sam dinchy87 kod ćaleta na tel pa me zanima da li to važi dok god ima aplikaciju instaliranu ili do sledećeg update?

    ReplyDelete
  46. Tqj kod koji je unijeo vazi dok je aplikacija instalirana. A sto se tice greske evo prvi javljaju da nema vise 80004005 greske. Neki od njih su postupili ovako: Izbrisali IE cache zatim restsrtovali telefon i instalirali je normalno. I da sada bi trebalo svima koji su je imali prije pisati install i iznad "owned" ili "kupljeno" ili u posjedu tako nekako kod nas pise. Greskom se pojavljivalo try i buy i ojudi klikali na try iako sam poslao poruke da se ne brise app i ako se obrise niposto try klikati ako ste je imali ranije. Izgleda da se greska rijesava. Problem sto je dugo jeste jer je vikend bio. Ja sam u petak prijavio a oni poceli sa radom u pon... :(

    ReplyDelete
  47. Stefan Ivanović14 August, 2014

    Jok, neće ni posle brisanja svega iz IE i restarta opet ista greška. Verovatno još nisam stigao na red :) Popraviće oni to, samo su bezveze rastegli ceo proces, već 6 dana se igraju sa tim. Što se tebe tiče, greška nije tvoja, ali ti MS pravi veliku štetu, ne čitaju svi WP novosti niti znaju da je problem do MS pa verovatno psuju developera :)

    ReplyDelete
  48. Da, a uprkos poruci koju sam danima ostavljao vidljivu u app neki ne znaju engleski to je problem :( ali ajde zato sad postoje odgovori na ocjene pa mogu pitati zasto losa ocjena, zasto ne bolja :) i objasniti gresku ljudima. Jeste dodatni posao ali sta ces :)

    ReplyDelete
  49. Boris Ladišić14 August, 2014

    Kod mene je još uvek nemoguće izvšiti update. Da li da deinstaliram aplikaciju, ili da još čekam? Probao sam sve "trikove" iz komentara, ali bezuspešno. Ako je savet da čekam - čekaću. Aplikacija mi super radi, a i ja sam strpljiv čovek.

    ReplyDelete
  50. Savjetujem da se jos saceka jer postoji rizik da je necete moci preuzeti odmah. Pokusavati samo abort nadogradnje i ponovno pokretanje updatea ali reinstalacija moze izazvati error 80004005 koji je isto radi te greske trgovine nastupio. Nestat ce zajedno obje greske.

    ReplyDelete
  51. Boris Ladišić14 August, 2014

    Tako sam i mislio. Hvala na brzom i iscrpnom odgovoru. Sve najbolje iz Novog Sada.

    ReplyDelete
  52. E znaci uspio sam instalirati aplikaciju na ovaj nacin sa kompom ali sad mi pise da imam probnu verziju. I jos se nesto cudno dogodilo naime u trgovini pise da imam verziju 2.0.2.1 a u aplikaciji pise da imam 2.0.2.0 verziju

    ReplyDelete
  53. Ako pise da je probni modus onda ste kliknuli na trial greskom. :( tu mozete sada slijediti upute koje sam dao iznad i javiti se Microsoftu da to isprave. Oni su prouzrokovali tu gresku i oni su mi i dali taj link u slucaju da se to bas desi. Mislim da ce oni dati onda svima koji su imali je nekad instaliranu novac na racun da je kupe a meni oduzmu taj novac jer ste je imali vec ranije instaliranu :) tako da su svi na 0. Ali ipak je veoma glupa greska koju oni jos nisu ispravili. :(

    ReplyDelete
  54. A to za verziju, vi imati isto 2.0.2.1. Samo sto sam zaboravio u aplikaciji napisati veci broj. Bila je mala promjena samo od 2.0 na 2.1.

    ReplyDelete
  55. Hvala na brzom odgovoru. Kontaktirao sam njihovog agenta s tog linka i nije mi bio od nikakve koristi. A nista kupit cemo app kad se vratim s terena :)

    ReplyDelete
  56. Uskoro cu uraditi jos jedan update pa ce biti malo noviji vaucer sistem za Prognozu i objavit cu ovdje besplatne vaucere za sve koji nas prate tako da ne morate placati. to ce vjerovatno biti sutra ili prekosutra.

    ReplyDelete
  57. Hvala inace ovaj Microsoft je totalna banana tretiraju wp kao da ga rade iz hobija, totalni kaos :)

    ReplyDelete
  58. i meni nije jasno, oni ce dobiti 30% od prodaje aplikacije a ponasaju se kao da je u pitanju 2 korisnika koji imaju gresku i kao proci ce to. Mislim da su tu gresku trebali ispraviti jer se i ranije vec pokazivala drugim razvijacima kao Metrotube ili Angry Birds. I njih dvije su imali ovaj isti error trgovine.

    ReplyDelete
  59. Totalna neozbiljnost s njihove strane

    ReplyDelete

Ostavite komentar