13.8.14

Današnje nadogradnje aplikacije Facebook Messenger, Viber

Trgovina

Dvije popularne aplikacije danas imaju nadogradnje, a radi se o Facebook Messengeru i o Viber aplikaciji.

 

Facebook Messenger

 

Facebook Messenger Setup 2

 

U ovoj nadogradnji donosi nove funkcije a to su slanje govornih poruka i smajlići su prikazani u razgovorima kako je trebalo biti od samog početka. Sjetimo se da je prošlom nadogradnjom Messenger aplikacija dobila i dijeljenje video zapisa i ovo je druga nadogradnja u skorije vrijeme koja donosi novu funkciju. S ovom nadogradnjom približavamo se dosta onim verzijama Android i iOS Messengera. Jedino što po meni nedostaje sada su pozivi, a i to vjerujem da će ugraditi prije nego kasnije.

 

Novu funkciju će te otkriti pod konverzacijom sa nekim korisnikom, zatim one tri tačke koje označavaju dalji meni u Windows Phone i tu se nalazi “poslati govornu poruku”.

 

Što se tiče brzine aplikacije, moramo priznati da se brže otvara nego prva verzija, a to je za pohvaliti. Ko još nema Facebook Messenger aplikaciju može je preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_facebook_messenger

 

Viber

 

viber setup

 

Viber je popularna VOIP aplikacija koja danas ima manju nadogradnju bez ikakvog izvještaja o promjenama. Vjerovatno se radi o maloj nadogradnji koja samo ispravlja greške. Preuzmite aplikaciju klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

Saznajemo da Viber nadogradnja ipak donosi nešto novo, a to su nove pozadine u razgovorima i ispravljenaje grešaka.

 

Viber download

35 komentara :

  1. Poslije ove nadogradnje Viber mi opet ne zvoni...a bilo je ok prije tog.

    ReplyDelete
  2. Nije viber bas manja nadogradnja ima 20 mb

    ReplyDelete
  3. Mala je u smislu funkcija, a svaka nadogradnja aplikacija na WP skida punu verziju aplikacije. Tako da je volumwn uvijek isti, dobro Viber je sad veci cak volumen jer ima te nove pozadinske fotografije

    ReplyDelete
  4. Miralem Suljić14 August, 2014

    Ni kod mene

    ReplyDelete
  5. Znam da nije u toku ove teme ,ali moram reći Microsoftu da ih ne razumijem... Napravili su uređaje Lumia 620 i 625 i svi mso očekivali tu 630 i moram reći da čak i 620 je bolji, jer ima zadnju kameru sa flashom i prednju tako i lumia 625... Ne razumijem rekli su veći broj je bolji od ovih prvih,a Lumia 630 nije bolja ni od 620 ni od 625...

    ReplyDelete
  6. Vjerovatno treba opet izvrsiti reinstalaciju. Nista novo za viber :)

    ReplyDelete
  7. Kod mene sad viber radi extra i pozivi i notifikacije i sve je super sad. Koristim lumiu 520. I na bratovoj lumii 630 sve super kao kod rodjaka na lumii 920. Prvi upgrade da je sve kako treba + super brzo se ucitava ... :)

    ReplyDelete
  8. Nema nacem same javljam kaj vidim kad vec se vi trudite da nam kaj vise novosti i savjeta date pa da i mi obicni smrtnici male vam pomoremo 😉

    ReplyDelete
  9. WP8.1 Preview ima neku nadogradnju kolko sam videl da pisu po internetu nebi da neki se zakvace za ovo jer nis siguran kaj je to il dal je za nas ovde posto nisam bas njuskal previse... Ak neko zna nek napise...

    ReplyDelete
  10. Nemam ni ja vele da je to neka nadogradnja za gdr1 velim nisam ni ja cital jer nis stigel, ak najdem sad prek moba skopiram tekst pa zaljepim...

    ReplyDelete
  11. Da evo sad sam procitao. Za korisnike nije jos izasla, postoji interna verzija u Microsoftu neko koristi to prikazuje ona zadnja slika da je neko uhvatio tu verziju dok se koristila na stranici npr ili u aplikaciji nekoj. Statistika tako pokupi detalje. A slika iznad pokazuje update 12400 koji smo vec prosli i trenutno je wp8.1 update 1 na 14147.*. Ali ako puste tu nadogradnju mi cemo obavijestiti svakako. Za sada je jos interna...

    ReplyDelete
  12. Ok ok kaj se mam srdis 😉

    ReplyDelete
  13. Iako nema veze sa ovom temom, htio bih samo dati jednu obavijest jer je ovo najnovija tema. Iz hrvatske sam, imam Nokia Lumia 520, kupio sam je u Emezzeti, nije brendirana i otključana je za sve mreže i dobio sam nadogradnju za W8.1. Eto ako netko ne zna, da sada bude upoznat sa time. Prvo sam isao provjeriti azuriranja za telefon i prvo sam azurirao neku verziju 8.0.1 i jos nesto, gdje mi je pisalo kako to prvo moram azurirati kako bi se lakse azurirao 8.1. Kada sam zavrsio s tim azuriranjem dobio sam poruku kako je sad spremno za 8.1 i da pricekam ili da odem u postavke za azuriranje telefona i tamo sam otisao i vec je bilo pokrenuto azuriranje na 8.1. Nakon nekih 30-40 min proces je bio gotov i sada imam 8.1. Pa navalite narode i vidite je li i vi imate tu mogucnost :)

    ReplyDelete
  14. Dali je trenutna verzija viber v4.2.2. i da pitam do sad sam bio logiran sa mail adresom na diskusi ali se od juce to izgubilo opet moram da upisujem ime i email da se ponovo logujem ili...

    ReplyDelete
  15. Da nova verzija je 4.2.2

    Sto se tice upisivanja nanovi username i sifre to se zna desiti kada se u app dogodi greska i izbrise podatke korisnika koje je popunio. Meni se to desi i sa dev center aplikacijom ali kada je ugasim i otvorim kasnije onda radi. Sa disqus sam isto to dozivio kada sam mijenjao regiju telefona.

    ReplyDelete
  16. da 520 ima nadogradnju u hrvatskoj

    ReplyDelete
  17. Pozdrav,


    zna li neko dal je moguće imati Cortanu na htc 8x.
    Imam preview for developers i bio sam podesio language i region na United States, ali sam onda shvatio da cemo Cortanu dobiti kad izađe update u Evropi.
    Kad je skoro izasao update vratio sam na United Kingdom. Ali i dalje nemam Cortana.

    ReplyDelete
  18. Ja sam danas iz radoznalosti isprobavao regiju USA i jezik i zelio sam isprobati Cortanu, i izgleda kao da su je ogranicili na USA samo. Mislim da fizicki uredaj mora biti prisutan u USA. Jer i ja sam sve postavio na USA i nisam je mogao koristiti. Izgleda da je za to kriv WP8.1 update 1 koji je izasao poslijednji u nizu. Treba se to jos provjeriti.

    ReplyDelete
  19. Na prvoj slici na telefonu app WP Novosti ima br.2 bas me interesuje sta oznacava

    ReplyDelete
  20. Broj na live tile od aplikacije? On oznacava broj propustenih obavijesti tj. clanaka od oroslog otvaranja aplikacije.

    ReplyDelete
  21. Rijeseno,pozadinsi proces moram ukljuciti

    ReplyDelete
  22. da, imaju svi to samo se treba dozvoliti rad aplikacije u pozadini :) i pored toga dolaze i obavijesti o novim clancima ako se dozvoli rad aplikacije.

    ReplyDelete
  23. Da li ce nokia lumia 900 imati update za 8.0 ili 8.1. Iz Bosne sam a mob kupljen u Americi.

    ReplyDelete
  24. Hvala puno na odg.
    Mijenjam mob. :P

    ReplyDelete
  25. Kad se vec spominje pozadinski rad aplikacija poslije nadogradnje 8.1 izbrisana je mogucnost podesavanja pozadinskih aktivnosti aplikacija,sa marketa sam uzeo neku aplikaciju koja mi zamjenjuje onu koju sam imao u sklopu telefona na 8.0 dali tako treba da bude?

    ReplyDelete
  26. mladen ivos19 August, 2014

    Pozdrav dino imam lumiju 520 i viber na njemu imam problema sa dodavanjem osoba na viber jednostavno nece da primi lumija mi n

    ReplyDelete
  27. Viber aplikacija automatski dodaje osobe iz kontakata telefona. Npr ako imas kontakt "ABC" sa brojem "+123456789" on ce dodati automatski prilikom otvaranja vibera taj kontakt. ali mora biti naravno u kontaktima ta osoba, drugacije ne moze. Kontakti na WP8 se na nas zovu "osobe" sto je malo zbunjujuce.

    ReplyDelete
  28. mladen ivos20 August, 2014

    DEMI RECI DAD DISE SAD NALAZI KONTAKT ABC SA BROJEM

    ReplyDelete
  29. Kad ce izaci update za viber wp7?Ovaj zadnji,verzija 2.2 losa,ne moze se vidjeti kad je neko online,smajlija nema,cista nula.Mislim da nije do windowsa,nego nemarnost vibera,recimo whats app za w7 je dobar,a viber nula cista.Inace wp7 smatram ok,fluidan brz,za razliku od novih androida-daju ljudi velike pare i zabaguju,a imaju quad core..

    ReplyDelete
  30. Zasto viber nece da zvoni kad je ugasen ekran,nego posle par minuta stigne poruka o propustenom pozivu.lumia 520 wp8.1

    ReplyDelete
  31. Ima li neki odgovor na postavljeno pitanje ili je sve ovo pisanje u vetar

    ReplyDelete

Ostavite komentar