21.8.14

Recenzija: eksterna baterija Hama Digi7800

Hama Digi7800 1

Windows Phone 8 je inače dobro optimiziran sistem koji ne troši mnogo bateriju ali nekad i najboljoj bateriji dođe kraj i mora na punjač. Šta ako se u tom trenutku nalazite negdje na putu ili na nekom događaju gdje niste ponijeli punjač ili nema utičnice u blizini kao što je to u prirodi. Za taj slučaj postoje eksterne baterije tipa Hama Digi7800 koje su fantastične čak za višekratno dopunjavanje telefona.

 

Kako to sve funkcionira, naime, Hama Digi7800 kao i svaka druga eksterna baterija je samo jedna velika baterija koja se napuni da bih dala svoju energiju kasnije telefonu ili drugim uređajima kao laptopi, tableti, mp3 plejeri itd. Potrebno je znaći samo napuniti eksternu bateriju i ona se može koristiti.

 

 

Specifikacije Hama Digi7800 baterije su:

 

  • 7800mAh jaka Lithium polymer baterija
  • Izlazna jačina struje max. 2000 mA ili na dva ptiključena USB-a po 700mA
  • Napon 5V DC
  • Potrošnja tokom punjenja 500 mA
  • Dva izlaza sa USB
  • Jedan ulaz za punjenje (micro usb – isti priključak kao i na telefonu)
  • LED lampice za procentualni prikaz kapaciteta baterije
  • Dimenzije 76x75x22mm

 

Kao što vidimo ova eksterna baterija ima skoro pa četverostruku vrijednost baterije Nokia Lumia 920 ili 925 uređaja. U slučaju Hama Digi7800 baterije uradili smo test na Nokia Lumia 925 i bili smo u stanju sa 7800mAh dopuniti 4x potpuno Nokia Lumia 925 uređaj. Iako to zvuči nelogično da se baterija od 7800mAh može iskoristiti da bih dopunila 4x2000mAh = 8000mAh ipak je uspjelo. Vjerovatno je Nokia Lumia 925 u tom trenutku imala manji kapacitet nego 2000mAh. U svakom slučaju test je pokazao da se Nokia Lumia 925 može dopuniti četiri puta bez da tražite utičnicu.

 

Brzina punjenja telefona zavisi direktno od telefona, npr Nokia Lumia 1520 posljednjom nadogradnjom na Lumia Cyan i update 1 donosi quickcharge 2.0 koji je dostupan na uređajima sa Snapdragon 800 procesorima. Nokia Lumia 930 od toga isto može profitirati jer posjeduje isti procesor. Po našim testovima punjenje preko ove baterije je isto kao punjenje preko punjača u utičnicu. Važno je još napomenuti da se baterija sama ugasi kada primjeti da je telefon napunjen.

 

Hama Digi7800 2

 

Ova eksterna baterija posjeduje i praktični prikaz stanja baterije u procentima, što će vam pomoći da znate koliko još puta možete dopuniti svoj telefon prije nego eksterna baterija sama mora na punjač. Što je za pohvaliti jeste eksterna baterija Hama Digi7800 ne gubi kapacitet ako se ne koristi, tako npr. u našem testu je prolazilo 2-3 dana između punjenja i kapacitet baterije nije opadao. Neke eksterne baterije imaju ovu manu da prilikom „mirovanja“ troše bateriju te za par dana isprazne se kompletno.

 

Hama Digi7800 3

 

Izrada ove eksterne baterije je veoma kvalitetna i ima obruč metalni kao i Lumia 925, istog je kvaliteta na dodir. Na licu i na pozadini je bijela plastika koja se presijava kao ogledalo. LED diode se lagano očitavaju iako to na slikama izgleda blijedo. Jedini nedostatak ove baterije jeste težina, ali to je normalno da je teška jer ima kapacitet od 7800mAh i mislim da onima kome je važno imati uvijek izvor energije, nije ni bitno koliko teška nego samo da radi svoj posao. Cijena Hama Digi7800 bila je u trenutku naše kupovine 35€. Vjerovatno se može pronaći i jeftinije na ebay-u.

 

Zadnje riječi recenzije – Hama Digi7800 zna spasiti korisnika u situacijama gdje treba dodatna snaga bateriji telefona, laptopa, tableta ili mp3 plejera, uz mali nedostatak težine ali u ruksaku se ne osjeti ta težina.

22 komentara :

  1. Extra! Ima li je u hrvatskoj kupit?

    ReplyDelete
  2. U domacim radnjama tesk oda ce te pronaci ovaj isti, evo upravo sam pogledao technomarket i nisam pronasao. Ja sam kupio u njemackoj u Media Markt.

    ReplyDelete
  3. Cijena je super povoljna

    ReplyDelete
  4. Kad je vec rijec o bateriji nesto srodno da pitam,imamo aplikacije koje mozemo postaviti "omoguceno ili onemoguceno" a sto se desava sa app koje nemaju te mogucnosti dali su one stalno ukljucene u pozadinskom radu tako da crpe bateriju a da ja i neznam

    ReplyDelete
  5. Dino gde zivis u Nemackoj?

    ReplyDelete
  6. Trenutno sam u Bosni, a inace Wiesbaden.

    ReplyDelete
  7. Pokrajina land hessen:)

    ReplyDelete
  8. Da to je bug sistema. Ali na stetu razvijaca vise. Evo ovako da objasnim aplikacije koje su pravljene za wp8.0 i nisu nikad nadogradene za 8.1 to su obje moje aplikacije. Za njih ta finkcija nema niakkvog znacaja. I po meni je to bug sostema da uopste pise uz aplikaciji "dozvoli da radi i dalje iako je baterija na stednji" jer to nije podrzano od mojih aplikacija.

    To samo mogu wp8.1 aplikacije koje su posebno napisane za 8.1 i ta funkcija souzi samo da bih te aplikacije radile svoj zadatak u pozadini kada je baterija na stednji. Primjera radi facebook ili whatsapp. One mogu primati poruke i slati obavijesti onda i kada je baterija u stednji. Po meni je to trebalo biti uklonjeno za aplikacije koje to ne podrzavaju jer se meni nekoliko ljudi zalilo sto ne radi kad je baterija i stednji iako je to ukljuceno pa sam morao objasnjavati da to uopste nije trebalo biti tu :)

    A ako nema kvake na toj funkciji onda nece aplikacije raditi u pozadini na stednji baterije. I kada se ugasi pozadinski proces svakako ugasi i tu funkciju, zamagli je ja mislim da to ne mozes ukljiciti/iskljuciti i to je kao signal da je iskljiceno potpuno.

    ReplyDelete
  9. Veci dio zivota sam proveo Frankfurt am Majn ,u zadnje vrijeme me cesto uhvati nostalgija,,,vidjet ce mo mozda ponovo,,,,;)

    ReplyDelete
  10. Dosta sam puta bio u Frankfurtu, dobar grad. I ja sam odrastao u Wiesbaden tako da i ja pozelim pa se vratim malo kao sto sam prije mjesec bio odsutan sa WP Novosti.

    ReplyDelete
  11. Nekoliko dana po preuzimanju 8.1 baterija je vidno brze praznjena to sam pridodao tome sto skoro bez kontrole preuzimam mnoge aplikacije ali samo nekoliko sam dozvolio pozadinski rad a opet one koje nemaju mogucnost podesavanja rada u pozadini sve vise sumnjam da one nesto oduzimaju energije

    ReplyDelete
  12. I WI i F su izuzetno uredjeni gradovi i ako mnogi misle da je to sredina gdje se samo radi varaju se ti gradovi pruzaju mnogo provoda zabave nocnog zivota i najvise sigurnosti

    ReplyDelete
  13. Da, tu uredenost pozelim kada dodem u BiH. Busevi, vozovi, redoslijed neki za koji se zna da je tako kako je napisano. Dok kod nas nema ni reda voznje nigdje okaceno, a i ako ima kompanije se ne drze njega. A da ne pricamo o kulturi ljudi

    ReplyDelete
  14. Da, tu uredenost pozelim kada dodem u BiH. Busevi, vozovi, redoslijed neki za koji se zna da je tako kako je napisano. Dok kod nas nema ni reda voznje nigdje okaceno, a i ako ima kompanije se ne drze njega. A da ne pricamo o kulturi ljudi uopsteno.

    ReplyDelete
  15. Hahahaha... Šta je to kada životinje govore kao ljudi? Basna. A šta je to kada ljudi govore kao životinje? Bosna!

    ReplyDelete
  16. Koristim l1520 i posle ovog poslednjag preuzimanja baterije curi kao luda. Pre toga baterija moze skora 2 dana da izdrzi a sada jedva jedan ali bukvalno. Nemam pojma sta se desava.

    ReplyDelete
  17. Uradi hard reset , nisi prvi komu se to dešava. Posle hard reseta bi sve trebalo da dođe na svoje mjesto .

    ReplyDelete
  18. Dino , uspjela se napuniti 4 puta zato što nisi bateriju punio od 0-2000mAh , nego si uvijek imao nešto , recimo 5-10% . :)

    ReplyDelete
  19. Da ali testirano je na uvijek praznom telefonu na 1% i ipak je teze njemu da napuni prvih 10% nego spijedecih 10%

    ReplyDelete
  20. Meni se telefon gasi na 3-4% . Opet zavisi od telefona .

    ReplyDelete
  21. Danas mi let traje 18 sati ukljucujuci astronomsku pauzu za presjedanje,,,kako bi mi dobro dosla ovakva baterija

    ReplyDelete

Ostavite komentar