5.8.14

Microsoft radi na ispravljanju greške 8018830f prilikom nadogradnje na WP8.1 update 1

Lumia black Update

 

Mnogi korisnici posebno izvan Amerike su se požalili da imaju grešku 8018830f prilikom instalacije WP8.1 update 1 nadogradnje. Microsoft, tačnije Joe Belfiore se obratio putem twittera direktno povodom te greške i objasnio da rade na rješavanju tog problema. Joe Belfiore je usput spomenuo da ponovno pokušavanje skidanja nadogradnje i instaliranje neće pomoći kod onih koji imaju tu grešku tako da možete uštediti živaca i sačekati dok se riješi situacija.

 

joe b 1

 

joe b 2

WP Novosti će u svakom slučaju pisati o ovom problemu koji je nastao za Preview for developers korisnike jer nam je u cilju da svi budu zadovoljni. Uzmite u obzir da je preview for developers program za razvijaće i entuzijaste, nije namijenjen za širu masu. Oficijelna nadogradnja na WP8.1 update 1 se očekuje tek za dva mjeseca. WP8.1 nadogradnja je već u punom tijeku i korisnici sa Nokia Lumia 925, 625, 1320 i 1520 većinom je mogu preuzeti. Ovih dana se očekuje puštanje i za Lumia 920, 820 i 520.

 

Što se tiče ostalih proizvođača kao Samsung, HTC i Huawei oni nisu još nista objavili povodom oficijelne WP8.1 nadogradnje. U njihovim je rukama da puste za svoje korisnike, ali vjerovatno rade na vlastitim firmverima da bi uređaji kao Samsung Ativ s radili 100% dobro sa WP8.1.

 

izvor: Twitter 1, 2

43 komentara :

  1. Ja jos cekam nadogradnju na Lumiji 1020, mislio sam da cu danas ali nista.Moguce sutra jer nebi bilo ok da nadograde 920 i ostale pre 1020.Drugo ne vezano za ovu temu Viber i dalje nakon update je haos,spora,los dizajn,greje se,brzo trosi bateriju.Ja ne shvacam,tako velika firma a bruka se.Pa neka zaposle nekog ko zna programirati app za Windows Phone, ili pitaju Microsofta da im pomogne kao Whatsapp ili da urade kao Telegram,raspisu medju razvijacima da naprave app i koja je najbolja i pobjedi onda bude officijalna.Znaci veci cicija i bruke nisam video ovo nije app vec uzas.Pa nas drug Dino je napravio 100 puta bolju app WP Novosti i Prognozu nego Viber cjeli.Trebamo preporuciti Viberu da zaposle druga Dinu 😄

    ReplyDelete
  2. Na forumima drugih sajtova koji komentarišu probleme sa GDR1 update-om pročitao sam na više mesta da su ljudi rešili ovaj problem sa update-om na sledeći način:
    - downgrade telefona na 8.0 pomoću Nokia Software Recovery Tool-a
    - ponovni OTA upgrade na 8.1
    - instalacija Developer preview
    - instalacija GDR1 bez ikakvih problema
    Moram da se ogradim da se ovo odnosi samo na modele za koje je lansiran oficijelni 8.1 i naravno da nisam lično isprobao da li pomenuti način funkcioniše.
    Ali takođe nisam našao ni negativne komentare na opisani postupak što sugeriše da je ovo jedan od načina da se instalira update 1.

    ReplyDelete
  3. Hvala ti na tim lijepim rijecima ali mislim da sam ne bih mogao napraviti Viber novi. Medutim na Balkanu ima dosta dobrih razvijacai mislim da su oni zaspolili ekipu s ovih prostora oni bi do sada sredili sve greske. Prvo sto je bitno je napraviti na WP8 da je app Viber fliudna, ostale funkcije jednu po jednu dodavati kada su 100% sigurne za upotrebu. I oni imaju veoma los kontakt sa beta testerima, ja sam bio u grupi beta testera i nismo imali nikakav direktan kontakt sa razvijacima da mozemo reci gdje sta koci, gdje sta ne valja. oni jesu vjerovatno uzimali u pozadini podatke o koristenju ali najbolje je kada korisnik (beta tester) javi detaljno svojim rijecima zasto je doslo do neke greske.


    U svakom slucaju jeste veoma neozbiljno, WP postoji vec jedan niz godina i aplikacija bi trebala postajati sve bolja i stabilnija, sto se od Vibera ne moze bas reci. Mislim da ce Microsoft i tu intervenciju ukljuciti da isprave to njihovo ponasanje jer na kraju korisnici krive Microsoft, a ne Viber.

    ReplyDelete
  4. Vrlo je moguce da je tako ali korisnici moraju biti sigurni da za njihov model i postoji WP8.1 nadogradnja. A u tome lezi problem najveci na Balkanu. Ja dosta korisnika svojih aplikacija vidim da pise "korisnik" ili domace ime u ocjeni za aplikaciju a model telefona rm-821_malaysia, rm-825_eu_bulgaria_414 ili rm-914_hungary i kroz pricu sa tim korisnicima telefoni su kupljeni u BiH, Hrvatskoj ili Srbiji a ni jedan nije za tu drzavu napravljen. U tome lezi problem sto ti korisnici prate svoje drzave BiH, Hrvatsku, Srbiju itd. i prate model recimo rm-821 (Nokia lumia 920), a zanemare ovaj drugi dio hungary. bulgaria ili malaysia pa se pitaju gdje je za mene WP8.1/Lumia cyan. To sve treba provjeriti prije nego sto se vrati bilo ko na 8.0 jer ce ustediti dosta glavobolje.


    Najbolje je sacekati jer ce se i ovaj problem rijesiti sam od sebe.

    ReplyDelete
  5. Dino, slažem se sa tobom. Ukoliko neko nije siguran da za njegov model ne postoji Wp 8.1 nadogradnja onda bi ovim postupkom samo uradio "korak nazad"...
    Želeo sam samo da na neki način pomognem forumašima koji su nestrpljivi u vezi sa update 1 nadogradnjom i koji su sigurni da će ovim postupkom nadograditi svoj model telefona ne čekajući zvanično rešavanje problema.

    ReplyDelete
  6. Pa i mislio sam sa timom ipak taku app ne moze jedan covek napraviti :) To je glupost ako je beta onda moras saslusati i korisnike tj testetere ljude koje koriste njihova misljena,sta treba ispraviti,dodati i td a ne tako.Treba ispocetka napraviti od korjena od dizajna do programiranja znaci.Jel ovo au pokusali androidovu app staviti sa WP kodom.Neka naprave dizajn originalni kao u iOS app sto su napravili.Jer dosta ljudi kao krive Microsoft radi Viber i Facebooka a nekada i radi Whatsapps.Whatsapp je sredjen,facebook je sredjen mada treba dodati u komentarima da se vidi slika i da mozes kao u drugih app na platformi staviti smajlic kao kako se osjecas.To po meni jedine zamjerke na facebook app,inace je ok ova nova,jos malo na brzini i fluidnosti i pun pogodak.A Viber mora da se probudi primer ja ga koristim godinama fakticki kako je izasao on i Whatsapp i u poslednje vreme sam poceo ljudima govoriti da instaliraju Line ili nesto jer Viber je uzasan.Isto kada nije bilo Whatsapp pa sam koristio Telegram i Piip.Znaci ne mogu da shvatim kako se tako sramoti jedna velika firma,da nemaju para ili cega da su neka firma na pocetku pa hajd.Ali znaci toliko godina Viber app je na platformi,Windows Phone sad ce 3-4 godine kako postoji i oni tako se ponasaju,ne mogu da shvatim.A za druga Dinu sve pohvale slusa i radi i svaki put app su mu bolje :)

    ReplyDelete
  7. Dino dali znas kad ce za lumia 920 RM-821_eu_hungary_434 Cyan?

    ReplyDelete
  8. Nazalost ne. :) kako sam cuo lumia 520 bi trebala biti slijedeca uz 920 i 1020 medutim kad to ne znam.

    ReplyDelete
  9. Ok... Hvala..... Inace kod mene viber sljaka dobro i ovaj zadnji abdejt...

    ReplyDelete
  10. Da ovaj zadnji updste je popravio one greske, ja mislim da su oni prvo objavili pogresnu verziju pa povukli sa trgovine i objavili pravu koju su i htjeli prvobitno :)

    ReplyDelete
  11. Ma da , desi se pogresi covek..... :D al su mi malo katastrofa za razliku od drugih.... :D

    ReplyDelete
  12. Ee pozdrav, interesuje me jedna stvar, nabacio sam gdr1 update na lumiu 520 sve radi kako treba, update prosao brzo i bez greske. Ali me zanima store live tile aplikacija. Ukljucim tamo u postavkama da radi live tile ali nista se ne desava.. Jel ima neko slican problem slucajno i kako to napraviti. LP

    ReplyDelete
  13. I ja sam to primjetio, uprskos iskljucivanju/ukljucivanju u postavkama trgovine ipak nije live. Izgleda da je Live Tile za sada samo za USA. jer je update 1 preview for developers ipak testiranje.

    ReplyDelete
  14. U jednom vasem clanku smo videli da ce vratiti facebook message kao sto je bilo na 8.0 u porukama smo imali i facebook chat. Interesuje me da li je neko pronasao nacin da se opet upali to sada na ovoj poslednjoj nadogradnji 8.1?

    ReplyDelete
  15. Pozdrav, ono sto smo napisali nije bila tvrdnja da ce se vratiti facebook u poruke nego sumnja. Microsoft je izbrisao sve sumnje nedavno kada su ispravili fotografiju na kojoj pise "facebook chat" unutar sms poruka kao prije. Tako da toga nece vise biti.

    ReplyDelete
  16. Dino, imam jedno pitanje za tebe licno i zanima me sta bi ti uradio da si na mom mestu :) Posedujem lumiju 625 i imao sam "srece" jeli da imam taj problem sa GDR1 update-om, e sad kod mene je RM-941_eu_hungary_365! Imam instaliran preview for developers! E, sad posto nemam strpljenja da sacekam dan,dva da MS to sredi, ja bih da pokusam to sa recovery tools-om! Hvala unapred :)

    ReplyDelete
  17. U ovom trenutku nece ti vjerovatno pomoci, bolje da ne pokusavas jer i Joe Belfiore je rekao da ponovno pokusavanje nece pomoci. Ako ti nije mrsko reinstalirati sve nanovo onda mozes to uradit i isprobati mada bi ja sacekao dok to oni rijese. Jer ovako postoji rizik da ces doci opet na isto kao sada i izgubit ces vremena s tim.

    Jeste da postoji metoda i nekima je pomoglo to da se vrate na 8.0 i da pocnu nanovo postupak sa preview for developers ali mislim da je to gubljenje vremena.

    ReplyDelete
  18. Hvala jos jednom tako cu i uraditi, sacekacu da to oni rese :) Nadam se u skorije vreme :/ Jer mi sad pocelo samo izbacivati da postoji azuriranje a nece :/ Pozz

    ReplyDelete
  19. Da li se jos nekom brze prazni baterija? Meni se cini da je za 50% brze. Update prosao bez problema, ali mi sad jede bateriju, telefon radi losije, ie daleko sporije otvara stranice, tako da sam nazadovao ovom nadogradnjom. Nije do memorije, imam 10 gb free. Nagrdise mi telefon. Ativ S

    ReplyDelete
  20. Kod mene je naopako iskustvo. Baterija mi traje duze cak. Trosi samo oko 2% po satu. A i sve radi brze nego prije. Ne znam do cega je to na Ativ S. Mozda bas radi nedostatka fiemvera jer i za HTC su zaustavili isporuku bas radi problema i nedostatka firmvera.

    ReplyDelete
  21. Ne znam da li bi pomoglo da ga vratim na fabricka podesavanja? Mada sad smara i Microsoft sa verifikacionim kodom, tako da mi treba i drugi uredjaj i drugi mail, sve su zakomplikovali.

    ReplyDelete
  22. Nema opravdanja za f error....sramotno...

    ReplyDelete
  23. Nemojte blatiti Microsoft jer skidate preview for developer verziju. Jeste li procitali uslove koristenja ove verzije? Jeli znate da ovo nije oficijelni update? A osim toga napisali smo clanak da je uzaludno i dalje pokusavati jer su rekli da dok ne rijese nece moci skinuti oni kojima se pojavi greska.

    I pomalo je smjesno se zaliti na test verziju za koju (ko je procitao uslove koristenja znao bi) Microsoft ne odgovara! Tako da zamolio bi sve koji se zale da ili prestanu koristiti preview for developers verziju ili shvate sta instaliraju.

    ReplyDelete
  24. Miralem Suljić06 August, 2014

    Postavio sam USA region i radi.

    ReplyDelete
  25. Da, ispalo je da trgovina za sada ima samo u USA zivu plocicu. Vjerovatno zato sto je jos preview.

    ReplyDelete
  26. Dino,imam dva pitanja pa ako mozes da pomognes,hvala unapred,hvala u svakom slucaju :) prvo,nakon ove zadnje nadogradnje desava mi se sledece,kad tapnem dva puta da se ekran upali pojavi se "nastavljam dalje" sa onim tackicama i posle par sekundi se upali displej,zbog cega li je to,i da li je moguce da na pocetnom ekranu sve live tile budu providne,jer otprilike pola jesu a pola nisu,bilo bi suoer kad bi sve bile providne...hvala unapred i pozdrav

    ReplyDelete
  27. To sto se pojavljuje nastavljam dalje je inace bug ako se koristi ona aplikacija live lock screen. I nakon brisanja nje dode do toga. Treba otici u djeciji kutak i poceti setup i tu ce telefon oitari da ugasi live lockscreen aplikaciju, nakon toga ne bi trebalo vise da se pojavljuje.

    ReplyDelete
  28. A oko live tiles to je do aplikacija. Razvijaci prave kako ce biti live tiles providne ili ne. Neke aplikacije i ne zele da budu providne jer gube identitet. Kao npr instagram pored ikone ona njihova boja je prepoznatljiva. Osim toga razvijaci ako koriste zive plocice koje mijenjaju sadrzaj kao vremenske prognoze ili aplikacije za vijesti, sport... moraju ih napraviti providne unutar aplikacije sa tim novim sadrzajem, a to neki ne znaju.

    ReplyDelete
  29. Pozdrav svima. Zna li se kada ce srediti Live Lock Screen? Aplikacija je vrh i jedva sam cekao da izadje. Ja koristim l 1520 ali baguje strasno i morao sam da je iskljucim.

    ReplyDelete
  30. Dino hvala,reseno sa decijim kutkom..steta samo za live tile sto nisu sve providne..hvala i ziv bio :)

    ReplyDelete
  31. Vec sam ti postavila pitanje u jednom clanku ispod? Koliko dugo ti treba da se napuni baterija, ne pitam za potrosnju? Hvala :)

    ReplyDelete
  32. Vladan Vukajlovic06 August, 2014

    Da i kod mene je nesto povecana potrosnja ali sada mi i cortana ukljucena i LLscreen,mozda jos nesto storanije nisam koristio? kakogod jedno dva do tri sata mi fale ,sutra cu da iskljucim cortana servis i videcu da li je bolje.(ativ S)

    ReplyDelete
  33. Ja imam problem da mi se nece da skine update .upalim wi fi i kad hocu da updatam stane na 0% i ne ide dalje

    ReplyDelete
  34. Uradjena ispravka, nisam ni ja mogao uraditi update ali pre pola sata sam pokusao i sve je proslo bez greske. Brzo su ispravili.

    ReplyDelete
  35. Nije jos za sve modele, nekima moze nekima ne.

    ReplyDelete
  36. Ne zna se nazalost jos nista. I kod mene na lumia 1520 i 925 radi isto, bas ima lag mali dok se otvara i bolje mi je bez aplikacije.

    ReplyDelete
  37. Ja nisam imao strpljenja, pa sam preko recovery tools-a vratio na 8.0, pa sam odradio update na 8.1, pa sam onda inst. dev. preview pa sam update-o na 8.1 update 1 bez ikakvih problema :) E onda sam odradio hard reset i restore backup ;) Toliko :D

    ReplyDelete
  38. Druze, lepo od tebe sto si javio, samo bi bilo korisno da nam kazes koji model telefona je u pitanju?

    ReplyDelete
  39. Ja takođe imam problem sa prebrzom potrošnjom baterije na Nokia L920...Pokušao sam da ugasim i Cortanu i da uradim celokupni reset, ali ništa nije pomoglo...

    ReplyDelete
  40. Ne znam da ce ista pomoci jer Lumia 920 je ipak malo stariji telefon, a telefoni inace nakon 6 mjeseci gube vec dobar postotak baterije. Tako da mislim starost je u pitanju a ne koliko je sistem.

    ReplyDelete
  41. Skinuo apdejt,majkrosoft je ispravio gresku.Nisam nista znacajno primetio.
    Lumia 625

    ReplyDelete
  42. Jedno pitanje samo, znacajno bi znacilo sta?!

    ReplyDelete
  43. Zoran Nikic07 August, 2014

    Stigao update za HERE Maps .......

    ReplyDelete

Ostavite komentar