27.8.14

Lumia Cyan krenuo za uređaje prijavljene putem Preview for Developers programa

wcyanDobre vijesti za korisnike Preview for Developers programa. Poznato je da je Microsoft zaustavio Lumia Cyan nadogradnju za uređaje prijavljene preko Preview for Developers programa zbog problema s BitLocker zaštitom, danas se proširila vijest da uređaji koji su prijavljeni putem Preview for Developers dobivaju Cyan nadogradnju. 

 

Microsoftov zaposlenik, Greg Sullivan je na svome Twitter profilu objavio da su za sada Lumia Cyan nadogradnju dobili Lumia 1020 i Lumia 1520 uređaji kod američkog AT&T operatera i Lumia 920 uređaji kod njemačkog T-Mobile operatera, a uskoro će i ostali uređaji biti pokriveni sa Cyan nadogradnjom bez da se treba vraćati sustav na Windows Phone 8.0.

 

Ova vijest je svakako dobra za korisnike koji su prijavljeni preko Preview for Developers programa jer ne trebaju bespotrebno vraćati svoje uređaje na Windows Phone 8.0 i gubiti podatke koje su imali na mobitelu.

 

izvor: @gregwardo

43 komentara :

  1. Emir Duraković27 August, 2014

    eee da vas pitam jel znate slucajno kad bi mogao cyan update na lumiu 520 CV al iz njemacke... tamo fali samo 02 i ovaj CV. nikako da to puste... :D

    ReplyDelete
  2. veljačaaa27 August, 2014

    Mene przelo da cekam pa sam preko nsrt direktno na cyan. Prvo sto se da primetiti su strelice iznad mreznog i wi-fi signala, takodje vise ne treperi ekran kada je podeseno osvetljenje na automatic kada je izlozen senzor jakom osvetljenju...to sam primetio za sada😉

    ReplyDelete
  3. Neka informacija za HTC 8x? Jos nema nikakav update...!

    ReplyDelete
  4. Nisi jedini. Ni ja nisam dobio wp8.1 za L920. Po onom sajtu za proveru dostupnosti izgleda da cu da cekam austrijski A1 i italijanski WIND da puste. Sto bi vecina na ovom sajtu rekla polako, strpljivo , bice :P posto sam presao na S4 sad imam strpljenja na pretek tj, L920 mi je sad druga liga.

    ReplyDelete
  5. Stefan Ivanović27 August, 2014

    Mogli su wifi ikonicu pomeriti par piksela u desno, sad skakuće kad se pojavi strelica :)

    ReplyDelete
  6. Ko je ovdje kriv (osim mene) ukljucio sam kameru nokia kamera medjutim ni poslije tri minuta nije se aktivirala a nisam mogao vratiti u pocento stanje onda sam isljucio telefon ali ni to nije uspjelo "zamrzao se ekran"poslije pola sata telefon je bio zagrijan odvrnuo sam zadnji poklopac u pokusaju da izvadim bateriju medjutim nije bilo lako onda sam metalnim predmetom napravio neki kratki spoj zadimilo se zasmrdilo zapusilo ali jos ekran nije iskljucen mada smatram da je sa telefonom zavrseno,,,ko je kriv app ili telefon?

    ReplyDelete
  7. HTC će vjerovatno odraditi apdejt ali ko zna kada.Generalno oni ne daju puno pažnje windows modelima a izgleda da su u slabim odnosima sa microsoftom pa im puca prsluk za korisnike koji sa ogromnim nestrpljenjem svakodnevno provjeravaju ima li šta novo.Ovaj novi model HTC ONE M8 sa WP su odradili radi promocije i izlaska ali pitanje je kako će i njega kasnije podržavati.Kod HTC 8X svi su apdejti išli redovno do posljednjeg a sad je zapelo navodno kod firmvera i sve je zakovano.

    ReplyDelete
  8. istina, to se nije smjelo dogoditi ali ipak je nemoguće napravit takav sustav, ta mogućnost se samo može umanjiti..
    Koji je telefon u pitanju?
    sacekaj da se uredjaj ohladi, napuni bateriju i pokusaj upaliti.. mozda nije osteceno nista iako se zadimilo.

    imao sam slucaj sa navigacijom kad sam ju slucajno ukljucio na 24V a a adapter bio namjesten na 12V.. Isto se tako zadimilo i posle toga je koristena jos dosta vremena i radila je bez greske.

    ReplyDelete
  9. Da sam na tvome mjestu ovako bih napravio.
    To sto je osteceno bi pokusao izolirati komadicem trake za izoliranje, sklopio telefon i koristio dan dva.. Ako bi sve radilo kako treba narucio bi novu bateriju za uredjaj jer je ta oštećena.

    ReplyDelete
  10. Hvala ti sto si imao vremena za mene i moj tel...mislim da cu tako i uraditi

    ReplyDelete
  11. Bas super L820 zadnja dosla na red za cyan redovno a izgleda da bu i sad za pfd

    ReplyDelete
  12. A ja sinoć radio hard reset software recovery tool-om, tačno sam znao da će doći čim ja vratim na fabrička podešavanja . :D

    ReplyDelete
  13. da li mozes da pojasnis tu strelicu I narocito promene oko osvetljenja? da li I dalje postoje opcije za automatsko osvetljnje, I low, medium I high ili se tu nesto promenilo?
    hvala

    ReplyDelete
  14. ma ništa, drago mi je da sam uspio barem malo pomoći :)

    ReplyDelete
  15. Ti si woody hit ovog foruma!

    ReplyDelete
  16. Vladimir Gajic28 August, 2014

    Jedno obavestenje za sve korisnike Lumie 820 u Srbiji...izasao je cyan update za telenor i cv...pozdrav :)

    ReplyDelete
  17. McMatkovic28 August, 2014

    Cimerka je sada tek azurirala 8.0 na 8.1 i vec je dobila cyan update a nije razvijac. Kako? Inace koristi l 520.

    ReplyDelete
  18. McMatkovic28 August, 2014

    Ja jos nista nisam dobio a imam cv. :(

    ReplyDelete
  19. Bas sam hit sad sam ljut sam na sebe,sastavio sam telefon (bez nekoliko srafica) sve radi ali povremeno se zadimi nimalo nije prijatno drzati tel.na uhu dok se dimi a telefon star 3-4 mjeseca nov kupljen

    ReplyDelete
  20. A sto ga jede navedi rszloge u cemu je s3 bolji.Posto kako ja znam po nekim sajtovoma Lumia 525 oduva s3 a kamol 925 koja je bolja u svemu od s3.Kada nesto kazes navedes razloge.

    ReplyDelete
  21. Azuriran na kyan juce, lumia 720. Nisam verovao da moze ovoliko da bude dooobroo..

    ReplyDelete
  22. Imam lumiu 920 i jucer za vrijeme punjenja telefona dosla mi je notifikacija da instaliram update sto sam i ucinio.Medjutim citav dan se instalira, samo se okrecu onu zupcanici i onda se ugasi, pa sve ponovo tako.Je li zna neko sta da radim?

    ReplyDelete
  23. L925 pravi daleko bolje slike od L920. Testirao sam par telefona i mislim da je L920 ubedljivo najgori telefon sto se tice slika. Za ostru sliku i l620 je bolji. Dzabe megapikseli kad je slika mutna i iskrivljena, a i prica da treba znati sa podesavanjima ne prolazi. Kako to samo na l920 covek treba da bude profesionalac da bi napravio normalnu sliku. Zato su izbacili l925 koji to ispravlja. S
    Poredjenje sa Androidom....nema sta da trazi wp sem u trajanju baterije, mada ni to nisam siguran da je prednost wp-a. Wp8 mnogo bolje drzi bateriju od wp8.1. Meni se vise svidja izgled wp-a :) sto se tice aplikacija tu su nebo i zemlja. Android je u velikoj prednosti. Ipak su app te zbog kojih kupujemo smart telefone..

    ReplyDelete
  24. veljačaaa28 August, 2014

    Sta te briga i ja sam pre 5dana;)

    ReplyDelete
  25. veljačaaa28 August, 2014

    E pravo da ti kazem nemam pojma dal imaju neku funkciju strelice:)...a oscetljenje i dalje postoji u 4opcije (automatic,low,medium i high)...nego citao sam da se dosta ljudi zalilo da kad je podesen na automatic da ekran poblesavi kad je izlozen jakom svetlu e to se ispravilo.

    ReplyDelete
  26. evo 2 dana cekam...sve isto :(

    ReplyDelete
  27. Imas lumia help+tips i tamo sva objasnjenja za reset ,restart i sve moguce stvari ,dakle tel ne otvaraj prijatelju a sto se tice baterije kupi original zamijeni i gotova stvar a do tada ugasi mob ,postoje ljudi koji uz garanciju postavljaju i vade bateriju ,nista zlonamjerno i hvala ti sto si ostale upozorio sa svojim "iskustvom"

    ReplyDelete
  28. Hvala ti na dobrim namjerama sigurno je nikad vise nesto slicno

    ReplyDelete
  29. I u mene 720 al nema nikalve nadogradnje, i kolilo si ceko da se inst

    ReplyDelete
  30. Dzaba :\ Ne bi ti to razumeo...

    ReplyDelete
  31. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    Malkice sumnjam u tu pricu da je L920 los sa kamerom - mozda u odnosu na L930 ili L1020 ili S4 ili LG g3 onda da ,potpuno si u pavu ali i ovi uredjaji kostaju duplo,koliko para toliko i muzike ....

    ReplyDelete
  32. evo poredjenje samo pomenutih modela

    ReplyDelete
  33. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    I ovde se vidi drugacija razlika na istim telefonima
    ali GSMARENA nije u potpunosti merodavna za fotografiju
    ako ti je poznato sve ovo je postavljeno na panelima ii u mnogome zavisi i do onoga ko odradi podesavanje na samom telefonu i kako postavi sam telefon.
    Jasno je da imas odredjena nezadovoljstva ako das za uredjaj gomilu novca ali ne zaboravi da nekada lider u telefonskim fotografijama Sony takodje ne daje savsene rezultate , generalno nikad neces dobiti kvalitet kao na DSLR kamerama ili skupljim prosumerima.
    Druga bitna stvar za fotografiju nije dovoljno samo imati odredjeni aparat ,potrebno je i odredjeno znanje , pogledaj slike samo Pavlisa ,pa ces predpostavljam malo promeniti misljenje.
    Sve u svemu nadam se jos puno tvojih komentara i kritika za uredjaje koje posedujes.

    ReplyDelete
  34. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    I ovde se vidi drugacija razlika na istim telefonima
    ali GSMARENA nije u potpunosti merodavna za fotografiju
    ako ti je poznato sve ovo je postavljeno na panelima ii u mnogome zavisi i do onoga ko odradi podesavanje na samom telefonu i kako postavi sam telefon.
    Jasno je da imas odredjena nezadovoljstva ako das za uredjaj gomilu novca ali ne zaboravi da nekada lider u telefonskim fotografijama Sony takodje ne daje savsene rezultate , generalno nikad neces dobiti kvalitet kao na DSLR kamerama ili skupljim prosumerima.
    Druga bitna stvar za fotografiju nije dovoljno samo imati odredjeni aparat ,potrebno je i odredjeno znanje , pogledaj slike samo Pavlisa ,pa ces predpostavljam malo promeniti misljenje.
    Sve u svemu nadam se jos puno tvojih komentara i kritika za uredjaje koje posedujes.
    pozdrav

    ReplyDelete
  35. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    primer

    ReplyDelete
  36. Zoran Nikic31 August, 2014

    procitaj ovaj clanak mozda pomogne http://www.microsoft.com/en-za/mobile/support/product/lumia625/faq/?action=singleTopic&topic=FA141347&category=softwareupdateanddownload

    ReplyDelete
  37. Test sa gsmarene mi je najlakse da navedem kao primer. Testirao sam l620 i l920 licno i razlika je mnogo veca u korist l620. Ako budes u prilici proveri .
    Primer koji si stavio je cudan! U sredini je l925 na kojoj se vide siske valjda devojke :) posto je to kameraod 8mpx isto tako treba da se vidi i na L920. Ne vidi se tako. Za l620 je valjda ok primer u poredjenju sa l925. Sam primer ne pokazuje ostrinu slike!
    Slazem se da ne treba da verujem testovima sa gsm arene, ali svako od nas moze licno da proveri i uveri se.
    Slike koje Toni postavlja nisu iz ove price i ne bih da komentarisem :)

    ReplyDelete
  38. Vladan Vukajlovic31 August, 2014

    Upravo ti o tome i pricam ljudi sa arene koji rade na testovima ne pridrzavaju se uvek istih postavki telefona kao i samog ugla pravljenja fotografije ,na zalost na jednom mestu toliko Lumia tesko da cu da nadjem ,mozda L1020 ili L520,

    ReplyDelete
  39. Neznam zasto toliko kudite l920 imam ga 9 meseca nikad da zablokira ubdate uradi uredno nikad problems sa aplilacijama

    ReplyDelete
  40. kad ce cyn za NL 820 na PFD

    ReplyDelete
  41. Kad ce za 520 na Vipu?

    ReplyDelete
  42. imam l520 (DE) i na pfd sam, preko app za proveru updatea za cyan pise da je dostupno za taj region na koj mi je telefon ali kad uđem da azuriram nema nista...

    ReplyDelete

Ostavite komentar