4.8.14

WP8.1 update 1 pušten za Preview for Developers korisnike

WP8.1 update

Danas je oficijelno pušten update 1 za WP8.1. Svi korisnici Preview for Developers programa mogu preuzeti sada update 1 pod postavkama telefona > ažuriranje telefona (phone update ili handyupdate) > provjeri ažuriranja. U prošlim člancima smo pisali o update 1 i možete provjeriti šta sve donosi. U suštini nije veliki update kao 8.1 ali donosi ipak neke dobre novosti i poboljšanja koje smo čekali duže vrijeme.

 

Update ne zauzima mnogo i brzo se preuzima. Javite nam u komentarima kako se vama čini nakon nadogradnje. Lijep pozdrav od WP Novosti ekipe i hvala Nenadu na javljanju!

115 komentara :

  1. Sad sam pokušao ažurirati, ali piše "your phone is up to date" LUMIA 920

    ReplyDelete
  2. Samsung ativ s nece,da li znate sto?

    ReplyDelete
  3. Evo skidam za lumiu 520. Mozda je samo za nju, vec 2 azuriranja koja ste javljala nisu bila za L520

    ReplyDelete
  4. Ni L920 neće!

    ReplyDelete
  5. Ne treba. Ovo je obicni update kao i svaki drugi.

    ReplyDelete
  6. Za ovaj update potrebno je imati preview for developers aplikaciju i ucestvovati u tom programu dobijanja updatea prijevremeno.

    ReplyDelete
  7. Kada napisemo da ima update treba uvijek paziti da li pisemo oficijelni update (koji ide svim korisnicima) ili preview for developers (koji je program za entuzijaste i razvijace koji dobijaju ranije svaki softver od Microsofta). A i trece sto treba paziti da regija i telefon za koji javljamo da ima nadogradnja se i poklapa. Nije u svakoj drzavi za sve telefone isto. To je mali problem na Balkanu sto su telefoni svugdje iz svijeta kod nas u prodaji pa ne mozemo upratiti za svakog korisnika posebno za njegov model/regiju telefona i nadogradnju...

    ReplyDelete
  8. Meni neće da se instalira piše:Ažuriranje je preuzeto,ali ga nije moguće otvoriti (8018830f) šta dalje

    ReplyDelete
  9. Paket koji je skinut nije potpun. Nesto se desilo tokom downloada i download mora nanovo se uraditi. Pokusajte ugasiti telefon i upaliti. Ili izbrisati svu cache memoriju iz IE11 i postavke memorije gdje pise "ostalo" i nakon toga ugasiti/upaliti telefon. To se inace samo desi kada na serveru jos nije upload nove nadogradnje zavrsen i korisnik skine samo dio a ne potpunu nadogradnju. Nakon par sati ce se to rijesiti samo od sebe.

    ReplyDelete
  10. eto ja skinio i radi sve ok na 1020....

    ReplyDelete
  11. Na 925 nece. Skinula ga ali nece da se instalira. Gde gresim?

    ReplyDelete
  12. veljačaaa04 August, 2014

    Update odradjen bez ikakvih problema sve sljaka...mada ne vidim neke velike promene. Ima par novih stavki u settings-u...

    ReplyDelete
  13. Ima dosta novosti. Prvo sti Microsoft forsira jeste Cortana za UK i Kinu dostupna. Pored toga za australiju kao alpha verzija. Update 1 donosi i selektiranje sms poruka u konverzaciji npr i mogucnost brisanja/proslijedivanja. Live folderi kao na iOS samo malo bolje cak jer su bas Live. Tj. grupiranje live tiles u mape koje imaju fantastican izgled i animaciju i veoma korisne ce biti. IE11 bolje prikazuje mobilne, a i desktop stranice kao npr twitter.com prije je bila sitna stranica ne optimizirana za dodir itd. Sada prikazuje pravu stranicu koja je napravljena za mobilne uredaje. Dodatno ovaj uodate nosi live tile za trgovinu koji ce prikazivati nove aplikacije na njoj, to se moze cak iskljuciti u postavkama trgovine. Ima jos sitnih poboljsanja o kojima smo vec pisali prije par dana. Uglavnom mali je update ali ako uporedimo 8.0 sa ovim sada ovo izgleda kao novi sistem.

    ReplyDelete
  14. Dino ! HTC 8x nista se nije promijenilo... Sve je isto a kaze 8.10.12400.899 Zasto? Jel ovo za htc 8x nije kompatibilno... Ne vidim neku razliku...

    ReplyDelete
  15. veljačaaa04 August, 2014

    Ma sve to stoji😊...ono sto sam naveo gore su bili utisci nakon par minuta😉..hvala u svakom slucaju

    ReplyDelete
  16. Dino, obrisao sam istoriju u ie i uklj/isklj mob i opet mi pise da ne moze da instalira update! Skine al neće da inst....izgleda ću morati da uradim reset :/ Lumia 625 telenor srbija.

    ReplyDelete
  17. Nece ni kod mene. Mozda ovaj update nije za sve modele :/

    ReplyDelete
  18. Lumia 1320, hrvatska,update prosao glatko i sve radi...jedino sto sam , da ne radi tipka "preuzmi sve" kad sam isao azurirati aplikacije nego treba pojedinacno, to je valjda bug

    ReplyDelete
  19. Dino Linić04 August, 2014

    Dino, jer moguce koristit cortanu da se ima postavljen hrv jezik?

    ReplyDelete
  20. Samsung Ativ S, sve proslo glatko. Proverio sam i za kameru, na srpskom jos uvek ne radi, ako nekoga zanima...

    ReplyDelete
  21. Jeste za sve modele i sve koji su prijavljeni na preview developers! Kontam da je masa ljudi nagrnula pa se nesto desava, ne znam, lupam :D Probao sam sa brisanjem history na ie ali opet neće! Izgledaću morati reset :(

    ReplyDelete
  22. McMatkovic04 August, 2014

    Odradjen update. Nego nisam najbolje shvatio,cyan nadogradnja dolazi na l 820? Pz. :)

    ReplyDelete
  23. Telenor Srbija Lumia 925 isti problem :Ažuriranje je preuzeto,ali ga nije moguće otvoriti (8018830f)

    ReplyDelete
  24. Stigao update za facebook i viber!!!!

    ReplyDelete
  25. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    update na PfD 8.10.14147.180 -Samsung Ativ S-prosao

    ReplyDelete
  26. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    nije moguce za sada samo US i sa novim update-om UK

    ReplyDelete
  27. Meni nemoze nemam dovoljno memorije kako da je izbrisem,a svr aplikacije i igre sam pribacio na sd

    ReplyDelete
  28. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    Vidi,jako interesantno do ovog update kod mene je radila kamera na bilo kom jeziku samo je ponekad znala da laguje kad prebacujes sa nekog cam programa na osnovnu kameru .

    ReplyDelete
  29. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    probaj da obrises cash memoriju ,i iz telefona kao i iz IE11,probaj da obrises i pod stavkom ostalo (other),ako i to ne moze probaj da oslobodis makar 3,5 gb na neki nacin.

    ReplyDelete
  30. Koliko mb tebi iznosi upadate meni 576 valjda tako ,a ja imam 420 mb u telefonu ,i kako da sada izbrise nesto da skinem update,napomena :sve aplikacije su mi pribacene na sd karticu,osim watshapa i messrngera ali opet nemam prostora .

    ReplyDelete
  31. Jel moze nekako da se skine update bez Wi-Fi mreze posto je nemam, a na kartici imam oko 8GB mobilnog interneta?

    ReplyDelete
  32. Nema sanse u mene sustav zauzima 2,8 gb i nemogu to izbrisat

    ReplyDelete
  33. Nikola Prokic04 August, 2014

    Cyan dolazi na sve Nokia uređaje sa WP8 sistemom pa tako i na L820 :)

    ReplyDelete
  34. Nikola Prokic04 August, 2014

    Da li si probao sa aplikacijom Shrink Storage da oslobodiš memoriju?

    ReplyDelete
  35. Ne mora znaciti da je update velik koliko ima slobodne memorije na telefonu. Oko 200mb je treba da stoji slobodno za funkcioniranje WP-a bez ikakvih problema, a za update potrebno je imati dvostruko koliko i update zauzima. Npr ako je 200mb da ima telefon barem 400-600mb slobodno. To je radi raspakiranja fajlova nadogradnje i instalacije, jer tek nakon instalacije se brisu ti fajlovi.

    Sto se tice Htc 8s korisnika 8s ima veoma losu raspodjepu memorije. interna memorija unutar telefona ne rasporeduje dobro podatke i dolazi do ovoga da korisnicima javlja da nemaju memorije vise iako sve izbrisu. U takvim slucajevima pomaze jedino brisanje svega sto ne,treba na telefonu kao sto je neko naveo IE11 memoriju onda u postavkama pod memorija tu ima stavka za brisanje cache memorije telefona. Ako to nista ne pomaze da se oslobodi memorija htc ima svoju app koja treba da rijesi taj problem koji nastaje samo na htc medutim ta app ne donosi mnogo.

    Na kraju pomaze samo hard reset. A imamo i javljanja da HTC korisnici ne mogu jos instalirati update 1. Zato oni koji zele update neka,sacekaju malo vise informacija da objavimo...

    ReplyDelete
  36. Druze kako da obrisem kes? Za is znam....hvala

    ReplyDelete
  37. I kod mene isti slucaj.izgleda da su za HTC 8X pustili samo staru malu nadogradnju a da ovog većeg apdejta GDR1 uopšte nema.Kod mene je nakon ovog malog apdejta sve isto.nema živih pločica,muzika ista itd itd.

    ReplyDelete
  38. Ja sam apdejtovao Lumiu 630 i sve je ok, nista bitnije osim onog navedenog nisam primetio,moglo je i bolje ali sve u svemu ok je.

    ReplyDelete
  39. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    u data sense-temporary files

    ReplyDelete
  40. Probao na l920, javlja error 80072ee7

    ReplyDelete
  41. Live folder(mapa) i live tile na trgovini, kako,sta? Ne vidim nista novo?!

    ReplyDelete
  42. Temporary files vise nista ne pokazuje. Ativ S

    ReplyDelete
  43. Nije vezano za temu, ali dal moze neko da mi objasni sta se desava sa viber-om?

    ReplyDelete
  44. Viber je sramota za sve aplikacije na WP sistemu, ali iskreno. Nikada ne bih ovako pricao za bilo koju app ili razvijace ali Viber svakim updateom zahtjeva reinstalaciju ili ima vise gresaka nego prije updatea. Kao da razvijaci prvi put se susrecu sa Windiws Phone pa uce kako se razvija. Sramota, ne moze biti veca ali iskreno. Sada sam izbrisao Viber i htio nanovo instalirati i sta?! Nema je u trgovini... Uvidjeli su greske.l ali za sta sluzi beta faza?!

    ReplyDelete
  45. Mislis storage sense :D

    ReplyDelete
  46. Uradi i ja update...nista puno vidljivo...trebam malo caprkati

    ReplyDelete
  47. Zoran Nikic04 August, 2014

    Ukoliko hoces da napravis live folder na homescreen-u jednostavno pritisni i zadrzi neku aplikaciju koja ti je na homescreen-u,prevuci je tacno na drugu aplikaciju koja je takodje na homescreen-u i telefon ce ti izbaciti mogucnost kreiranja foldera.

    ReplyDelete
  48. McMatkovic04 August, 2014

    Sta sa viberom? Meni nista ne koci.

    ReplyDelete
  49. Uradio. Hvala,zivio!

    ReplyDelete
  50. McMatkovic04 August, 2014

    Mange takk.

    ReplyDelete
  51. POkusaj otvoriti novu konverzaciju, ili kada dobijes poruku od nekoga odjednom se pojavi bijeli zaslon i ne ide dalje, samo se app moze zatvoriti. Da ja koristim lumia 520 pa da mislim da je radi nedostatka RAM-a pa bi rekao ok, ali koristim uredaj sa 2GB RAM, pa na njemu bi mogao Windows 8 za desktope instalirati :D A Viber iz verzije u verziju sve vise problema ima. Cak su je povukli sada iz trgovine. ne mogu da je reinstaliram.

    ReplyDelete
  52. Vladan Vukajlovic04 August, 2014

    pisao bez razmisljanja hvala na ispravci 😌

    ReplyDelete
  53. Emil Hodžić04 August, 2014

    Pozdrav raja.Da li bi ko znao kako bi mogao vratit ovo sve sto sam uodajetovo na telefon jer ja mislim da mi je sistem na kartici snimljen ako me itko razumije.Nebi ja dirao to ako ne smeta da bufe na kartici,al me strah ako sta bude kartici da nece zafrkavati.Pozz svima.Update odlicno odradjen :)

    ReplyDelete
  54. Jos jedna novost je da sama trgovina kada se otvori spremi sada one aplikacije u memoriju ne skida ih svaki put sa neta, tako se trgovine otvara instantno sada a ne da cekas 2-3 sekunde da bi prikazalo kako se pojavljuju app po app.

    ReplyDelete
  55. Pozdrav. Sistem ne moze biti na kratici. na WP8 je samo moguce imati fotografije, muziku i aplikacije na kartici, sve ono bez cega sistem moze i sam raditi.

    ReplyDelete
  56. u svakom slucaju spram 8.0 je ovo sada veoma dobro. i ako nastave ovim tempom update 2 nije daleko. :)

    ReplyDelete
  57. McMatkovic04 August, 2014

    Sad odradio navedeno...nema greske. :) Sve uredno stize cak i pozivi kada sam van app.

    ReplyDelete
  58. Vrlo je moguce da je preopterecenje. Mi smo objavili jednu vijest povodom toga. Prvi dan WP8.1 preview for developers Microsoft je imao preko 1 milion novih "razvijaca" koji su preko preview for developers dosli do wp8.1. Moguce da i sada ima preopterecenje na serverima. WP8.1 presao je vec 12% ukupnog broja wp8 korisnika tako da ima nas mnogo.

    ReplyDelete
  59. Onda je kod mene greska samo bila, ali aplikacija je povucena s trgovine jer su izgleda uvidjeli gresku nemojte je brisati :D

    ReplyDelete
  60. Emil Hodžić04 August, 2014

    Aham,posto sam sad provjerio memoriju i vidim da ima dosta orazne memorije na telefonu a nisam imao a na kartici mi se smanjilo ne bas puno.Jer sam stavio da mi se sve snima i downloduje na karticu pa sam zato mislio da nije i kad mi je se sistem updetovo da nije na kartici.Hvala na informaciji :)

    ReplyDelete
  61. Svi pričate o update-u, ali meni nije jasno... Da li taj update posebno salju ili kako? Recimo, ja nemam update, kada odradim proveru kaže da je telefon updateovan. Ima li to neke veze sto je tel. uzet u Telenoru i nisam u tom Develope programu?

    ReplyDelete
  62. Trebas biti u preview for developers programi da bi imao update 1

    ReplyDelete
  63. Da, evo objasnjenja. Preview for developers program je Microsoft omogucio korisnicima i prvenstveno razvijacima da dodu do najnovijeg softvera za telefon prije ostalih korisnika. zato se zove i preview for developers (pregled za razvijace). Medutim svako se lagano moze prijaviti na ovaj program jer su oni ohrabrili svakoga da isproba, neki od ovih korisnika koji citaju vijesti su cak i postali razvijaci. U svakom slucaju taj program ide jednostavno, sve nadogradnje sistema koje Microsoft ima spremne za testiranje posalje javno korisnicima koji ucestvuju u preview for developers. Tako su korisnici dobili u aprilu vec WP8.1, nakon toga 3 ili 4 update-a manja i sada opet jeda nmalo veci to je ovaj update 1 za WP8.1 tako nosi naziv.

    I svaki update se prima isto kao i obicni na istom mjestu i isto se preuzima, samo eto sto ga dobijamo ranije. Ovaj update 1 jos se ne zna za kada je planiran obicnim korisnicima ali oni koji ne mogu cekati mogu ucestvovati besplatno u preview for developer programu, mi smo pisali detlajno o tome i samo pratite ovaj link na njemu pise sve detaljno kako postati ucesnik u preview for developers.

    http://www.wpnovosti.com/2014/04/kako-se-pripremiti-na-wp81-preview.html

    Naravno ima i rizika, ali zato treba sve procitati i onda odluciti.

    ReplyDelete
  64. Najveci problem ovog siatema koji vise ne lici na sebe jesu korisnici koji se nisu mogli odreci navika sa androida, pa su tako silom ugurane neke stvari. Sta ce meni not. centar kada to imam na live tiles. Ovako se dupliraju notifikacije i to ne lici ni na sta. A ako su to vec uradili, gde mi je precica za mob. net i zasto wi-fi ne pali direktno, pa ovako opet moram imati app sa svim tim precicama. Aparat mi se cesto resetuje iz cista mira, explorer cim ga opteretim izbacuje na pocetak. Najveca sramota sistema je kad mi stigne nova poruka kao izvestaj o dostavi, pa to je Nokia bolje radila 90-tih. Gde je nestala ona fluidnost, stabilnost sistema koju smo imali sa GDR3, originalnost se gubi i pokusava kopirati Android, a to su krive navike korisnika koji posle sistem uporedjuju sa Androidom i kazu kako zaostaje. Ja samo zelim onu originalnost, stabilnost, fluidnost sa GDR3 jer volim ovaj sistem.

    ReplyDelete
  65. Stefan Ivanović04 August, 2014

    Nije kod tebe samo, meni je takođe današnji update ubio aplikaciju. Nisam je deinstalirao, ali sli svejedno ne radi dok kreteni to ne poprave i puste neki kršten update koji će profunkcionisati. Ja ne znam testira li ko u Viberu app pre nego što je puste... opasno su neodgovorni, ima ljudi koji koriste Viber non-stop, naročito pislovno, ko ima kontakte negde preko granice. Baš sramota.

    ReplyDelete
  66. Stefan Ivanović04 August, 2014

    Ne može. Cortana da bi radila moraju region, regionalna podešavanja i jezik SVI da budu isti. Meni je sve na US osim regionalnih podešavanja koja su podešena na srbija da bi imao 24h prikaz i dane pon, uto,sre... i datume u u evrioskom formatu dd.mm.gggg i da bi prvi dan bio ponedeljak itd., tj. sve ono što je kontra na US i opet ne da Cortanu, kao da mu nije dosta što mu pričam na engleskom... doćiće i nama balkancima digitalni asistent jednog lepog dana... malo sutra. :)

    ReplyDelete
  67. Dino, kod mene uopste nema opcije da bilo Sta obrisem u storage sense>others? A u temporary files kad obrisem stoji 130kb lupam?

    ReplyDelete
  68. Stefan Ivanović04 August, 2014

    User agent sad gde ne radi IE za mobilne sajtove se predstavlja kao android!!!!! :) Kucajte livescore.com tamo pita hoću li na web app ili native app da skinem, klik na native app, a ono google play! LOL Opet bolje i web app nego do danas što je otvarao desktop verziju koja je na ovolikom ekranu neupotrebljiva...

    ReplyDelete
  69. Dino,mozes li mi pojasnit zasto mi se slike sam plocice za fotografije vise ne listaju,tj nema ni jedne vec je plocica samo boje onakve kakva je tema??

    ReplyDelete
  70. Stefan Ivanović04 August, 2014

    Odradio update na L520 i radi skroz OK. App folderi su super i animacija je lepša nego na android i iOS, a naročito je dobro urađeno što folderi mogu imati 3 veličine pa se preglednije vidi, tj. nisi primoran da ih pakuješ na veličinu ikonice kao na drugim OS. Slabo sam šta drugo uspeo da vidim od "vidljivih" novina.


    U podešavanjima ništa novo sem app corner, koji je samo za show off pa i nije nešto praktičan u svakodnevnoj upotrebi. Iskreno, nisam ni siguran kako to radi s obzirom da kad se klikne launch ništa se ne desi, možda kod mene ni ne radi, mada vidim na wpcentral se žale i drugi da im ne radi..


    Brisanje multiple poruka iz razgovora u SMS aplikaciji isto radi bez greške ali ništa spektakularno, cool stvar za imati. Dole sam u jednom odgovoru napisao za user agent od IE da se ponaša malo blesavo (predstavlja se kao Android, tj. korisiti android user agent string) ali radi posao, otvara mobile ili web app stranice gde pre nije.


    Ono što je još novo je da su ispravili bug u kalendaru tako da sad ako ste na US regionu (zbog većeg broja aplikacija nego na našim lokalnim regionima), a regiolnalna podešavanja lokalna, u kalendar aplikaciji sad lepo pokazuje 24h format kao i na regionalnim podešavanjima. To kod mene nije bio slučaj, samo kalendar app je pokazivao 12h format pa mi je išao na živce. To sam rešavao UK regionom, sad sam opet na US. Ako još nešto primetim interesantno javiću.

    ReplyDelete
  71. Stefan Ivanović04 August, 2014

    Izvinjavam se, napravio sam grešku, ovo što ja zovem "regionalna podešavanja" je "regional format" u podešavanjima regiona, da ne bude zabune...

    ReplyDelete
  72. Da, update 1 se pokazuje kao da je dosta uradeno iako je "brzo" izasao iza wp8.1. to oko android sma i ja primjetio ali kako sam shvatio sada stranice moraju User Agent znaci procitati od IE11 mobile WP8... ali nece ni to dugo trebati da se ispravi. uglavno mstranice se prikazuju mnogo bolje. i da oko cortane nisam vise cackao jer sam vratio na svoju regiju gdje znam da radi sve kako treba :D

    ReplyDelete
  73. moguce da imas u fotografijama cisto boju kao boju teme i ona je favoritima. pokusaj vidjeti sta je u favoritima jer se to vrti na live tile inace. mozes pokusati i dodati novu fotografiju u favorite (toje ono malo srce na dnu svake slike). Nakon toga bi i ona trebala se pojaviti na live tile za fotografije.


    Ako ni to ne pomaze mozda ce pomoci da se ukloni "fotografije" sa start zaslona i opet zakaci?

    ReplyDelete
  74. Pozdrav Dino,nevezano za temu,imam jedan problem,molio bi te za pomoc,naime posjedujem lumia 920 vec god. dana,neki dan sam primjetio da je displej prakticki pozutio,od sredine prema vrhu telefona,najbolje se vidi problem,kad ukucam google,gdje je pozadina bijela,i onda se uocava to "zutilo",ne nosi mi se na servis radi dugog cekanja,,,znas li ti ista o vim problemima na lumiji 920..pozdrav

    ReplyDelete
  75. Viber ponovo ima nadogradnju... Sad sve radi kako treba... :D

    ReplyDelete
  76. To je moguce da se displej pokvario. Ako imas garanciju nemoj da razmisljas da li odnijeti ili ne. Popravke inace ne traju dugo. Ja imam licno veoma dobra iskustva sa servisom Mobisa koji su mi zamijenili zaslon na Lumia 920 za novi u roku 45 minuta.

    ReplyDelete
  77. Konacno. Malo su zeznuli bili opet. I to svaki put se bas njima desi. Ne znam kako korisnici imaju strpljenja sa njima ali za mene su danas nakon dugo perioda pali nisko. Imaju Beta testere u kojima sam i ja medutim kao beta testeri nemamo bas nekog kontakta sa razvijacima, nije ni cudo sto ima gresaka na svaki mm u aplikaciji.

    ReplyDelete
  78. Moram ispraviti ovo sto sam napisao :D WP8.1 update 1 donosi i mogucnost skidanja updatea sistema na Micro sd kartice da bi se instalirao sa kartice i onda izbrisao. To su izgleda uveli jer neki telefoni kao HTC 8s imaju veoma malo memorije i sistem vec zauzima mnogo. Ako je nadogradnja skinuta na karticu i onda instalirana na telefon moze se izbrisati sa kartice ili ce se vjerovatno sama izbrisati :)

    ReplyDelete
  79. E,OK... Sad mi je jasno... Hvala mnogo

    ReplyDelete
  80. Katastrofa....error 8018830f......microsoft to vuče već od Amber za 8.0 na Nokijama....ovo je pandam blue screen-u of death...imate li iskustva sa ovime?Inače Cian update proŠao je glatko pred 1 mjesec....užaaas.,..

    ReplyDelete
  81. Imam problem, kada skinem update i kad treba da se instalira nece. Posle kad se upali telefon pise phone cannot update, this is a temporary problem. To mi izbacuje otkako je izasao update, probao sam nekih 5 puta, upitanju je l920

    ReplyDelete
  82. Stavio sam u favorite dosta fotografija al sad mi samo ona koju sam prvu stavio stoji i ne mijenja se..a kacio sam i uklanjao 100 puta i nece..aaa

    ReplyDelete
  83. I meni posle 26 sati takodje nece da instalira.Skine bez problema apdejt,kada treba da inst.napise eror.Pozdrav

    ReplyDelete
  84. Aleksandar05 August, 2014

    Apsolutno se slazem! Poceo je i da se ponasa kao drndoid,za nepunih dan od update,vec sam treci put morao prinudni reset...

    ReplyDelete
  85. Od lansiranja GDR1 update-a nisam uspeo da ga instaliram ... izbacuje grešku 8018830f.... aparat je Nokia Lumia 925 ( model namenjen tržištu Filipina ).
    Koliko sam uspeo da pročitam komentare, nisam jedini sa ovim problemom a i čini mi se da Nokia 925 definitivno ima problem sa instaliranjem ovog update-a...
    Dino, ima li informacija po pitanju ove greške prilikom update-a?

    ReplyDelete
  86. Jel izlazi nadogradnja za lumiu 520?

    ReplyDelete
  87. Da evo informacija. Svi koji imaju greske Microsoft je obavijesten i rade na tome da isprave tu gresku. Joe Belfiore se oglasio povodom toga i ne vjerujem da ce dugo trajati dok to isprave. On misli da se radi o gresci koja se pojavljuje radi nedostatka memorije na telefonu. Medutim korisnici koji imaju tu gresku kazu i da imaju i po 10GB slobodno pa se desi.

    ReplyDelete
  88. Zasto reset?! U cemu je problem? Jer nigdje nisam procitao da iko ima problem sa bilo kakvom nadogradnjom u wp sistemu, mislim poslije nadogradnje.

    ReplyDelete
  89. Upravo sam gledao Microsoft Community sajt gde su korisnici zamoljeni da prijave model telefona koji ima problem sa GDR1 update-om ( error 8018830f ) - po mojoj proceni 90% modela je Nokia Lumia 925 !
    Dino hvala za info!
    Good things come to those who wait! :-)

    ReplyDelete
  90. Ovako, update instaliran l520. Call i sms filter nece da otvori uradim reset radi, hocu da uđem u podesavanja izbacuje me opet reset radi, viber da ne pricam...nove funkcije rade,samo spor mi je nesto tel i internet a i mislim da ga ovi folderi koce jer te app koje sam odvojila po folderima bas njih nece da otvori iz prve, posle reseta za sada otvara ali nije to to...

    ReplyDelete
  91. Dusane, moze jedno pitanje posto vidim da imas Ativ S?! Koliko ti treba vremena da se napuni baterija? Ja sam trenutno na WP8 GDR3, dok cekam da izadje zvanicni WP8.1. Ovako, dok sam bila na GDR2 trebalo je oko 2 sata da se napuni baterija, medjutum otkako koristim GDR3 zadnjih nekoliko mjeseci baterija se puni po 4 sata ali i vise i do 6 sati ukoliko ga uporedo koristim. To je strasno...tako da ga obicno ostavljam cijelu noc na punjacu. Kakvo je stanje kod tebe s baterijom, ima li promjena sad na WP8.1?

    ReplyDelete
  92. Nikola Prokic05 August, 2014

    Da, izlazi za sve WP 8 uredjaje :)

    ReplyDelete
  93. Od juce pokusavam da uradim update I istu gresku mi izbacuje kao I tebi. U pitanju je takodje 925. Hoce li uopste raditi taj update za ovaj model?

    ReplyDelete
  94. Nikola Prokic05 August, 2014

    Čini mi se da se ni veće aplikacije i igrice sa stora ne mogu preuzeti bez Wi-Fi mreže, tako da jedino odeš kod nekog ili u neki tržni centar, tamo uvek imaš Wi-Fi :)

    ReplyDelete
  95. Nije tacno da ima veze sa memorijom. Imam 11GB slobodno i nema sansi da prebaci 13%. Tu kad stigne puca i prijavljuje gresku.

    ReplyDelete
  96. Da zato i ja kazem neki su odmah rekli da nema veze s tim jer imaju i 10GB slobodno. Evo objavili smo clanak povodom greske koja se pojavljuje tokom nadogradnje na update 1. Sada nema svrhe isprobavati dok oni ne rijese izgleda da je problem do njih i do servera na kojima su nadogradnje.

    ReplyDelete
  97. Tamara, biće update i za Nokiu 925 ali samo treba biti strpljiv ( što ja baš i nisam, moram da priznam ). Reci mi samo molim te da li si instalirala Cyan na svoju 925?

    ReplyDelete
  98. Nazalost ne. Kao sto komentar ispod pise sve je u Cortani lokalizirano, od vremenskih prognoza koje su u USA na Fahrenheit do viceva koje prica Cortana i akcenta koji koristi tako da preostaje samo da cekamo ali ja se ne nadam uskoro da cemo dobiti jer velike drzave u evropi nemaju ni "pravopis" na WP8, isto kao sto hrvatski i srpski nemaju dok pises tekst. A to je potrebno kao uslov za Cortanu uz govorne upute i jos druge stvari. Prvo te "sitnice" se moraju rijesiti da bi mi imali sve za Cortanu, nazalost to je mnogo posla do toga.

    ReplyDelete
  99. Ispostavilo se da WP8.1 update 1 nije moguce instalirati na HTC jer fale posebni drajveri za HTC. Microsoft se oglasio povodom toga da ce to biti sa oficijelnom nadogradnjom i posebnim firmverom od HTC-a. A HTC se ne oglasava jos oko WP8.1 tako da nema daljih informacija :( za dvije sedmice ce vjerovatno prezentirati WP8.1 HTC One M8 i on ima WP8.1 i mozemo tu ocekivati vijesti i za korisnike htc 8x i 8s

    ReplyDelete
  100. Stefan Ivanović05 August, 2014

    Uđi u Photos aplikaciju i u podešavanjima klikni ono Shuffle Now ili kako se već zove ako nije engleski, verovatno "promešaj". I kod mene je tako bilo posle update sad je ok, samo je trebao ponovo keširati slike za Live Tile.

    ReplyDelete
  101. Za l520 kako sam skapirao tek za dva meseca.. :/ Ko ce da ceka do tada..

    ReplyDelete
  102. Stefan Ivanović05 August, 2014

    Primetio sam jedan bug, možda neko od developera ovde ima pristup logovima pa može kod sebe da pogleda šta se dešava. Naime, pojavljuje mi se gore u traci ikonoca za lokaciju iako mi je lokacija ugašena. Da nisu sa ovim update dozvolili aplikacijama da same pale servis? To bi bilo vrlo neodgovorno. Malopre na b92 čitam šta sve FB messenger traži od dozvola i to je jedna od njih, ali se tekst odnosi na android, mada verovatno isto sve traži i na WP. Imam i printscreen ako treba. Ne sviđa mi se ideja da ko hoće može da upali lokacijski servis na telefonu, nikako. (osim NSA naravno, oni mogu, oni su baš fini :) )

    ReplyDelete
  103. I kod mene ista stvar I Jos zvuk pri otkljucavanju I zakljucavanju, resetujem tel svaki put kad primetim neki bug do sada 8 puta od update koji Sam odradila juce cim je pusten....nesto ne stima.

    ReplyDelete
  104. Stefan Ivanović05 August, 2014

    Zvuk pri otključavanju i zaključavanju ekrana gasiš u Settings>ringtones & sounds> odeljak Play a sound for i opcija Lock and unlock i tu odčekiraš da se čuje zvuk. E sad ako je to tako, a on i dalje crvkuće, onda je bug....

    ReplyDelete
  105. Pozdrav,


    Briga oko lokacije mi je poznata s Balkana i jednim djelom je opravdana. A evo detaljno kako to radi na WP8 i WP8.1 bez obzira jeli update 1 ili prije. Windows Phone aplikacije imaju mogucnost da traze dozvolu za lociranje, kao moja Prognoza ona prilikom skidanja aplikacije u trgovini jos pita preko cijelog zaslona jeli smije koristiti lokacijske usluge i ako korisnik to ne zeli moze pritisnuti cancel. Naime Napravio sam i kada se otvori aplikacija prvi put da pita korisnika jos jednom jer zelim da bude sve javno i otvoreno. I kada korisnik recimo dozvoli lociranje i kasnije ugasi u postavkama telefona moja aplikacija bez obzira sto ima dozvolu ne moze traziti lokaciju jer je korisnik globalno ugasio to u postavkama svog telefona. To ako se pojavi gore u status lajsni onak krug unutar kruga onda je vjerovatno pokusaj sistema da locira telefon ali vjerovatno ne traje duge jer od pokusaja ne ide dalje.

    Uglavnom aplikacije ne mogu ukljuciti same lociranje telefona bez da korisnik pritisne ono dugme na "ON". I fb messenger isto tako, ne moze traziti lokaciju. Druga je stvar sa Android, kod njih je malo drugacija situacija oko svega.

    I u fb messengeru za WP8 ima opcija za lociranje koja se moze iskljuciti zasebno u aplikaciji. A ona mislim da ne radi sa GPS podacima nego sa mreznim podacima i preko IP adrese locira, to nije bas precizno ali okrug od 20-30m pogodi.

    ReplyDelete
  106. To meni djeluje kao da sa telefonom nesto nije uredu. Iskreno se nadam da nije neki kvar u pitanju. A evo i sta jos moze biti, da je memorija na teleofnu veoma niska i sistem ne moze raditi sa recimo 200-400mb jer sve te aplikacije zele da snimaju nesto u memoriju a ako malo memorije ima onda otkazu i prekinu proces. WP8 ispod 200mb mislim da javlja svakako upozorenje da je memorija kriticna.

    ReplyDelete
  107. Problemi su uvijek u njima...a sistem zatvorenog koda...komercijalan...microsoft će ugrobariti,pokopati Nokiu,a pogotovo iritira njihova želja da toliko sliče na nikad dorečeni android...nažalost,Jobs rules,pa i mrtav....

    ReplyDelete
  108. I Nokia 625 otključana za sve providere HUN proizvodjača daje error f....toliko da znate...slobodne memorije 4G telefona i 30 G SD kartice...nije pogođen samo "high end"...

    ReplyDelete
  109. Hvala Dino, verovatno da je do memorije jer mi je spora kartica a i skoro puna.

    ReplyDelete
  110. Ja imam 925 i sve funkcionira bolje nego dobro

    ReplyDelete
  111. To mi se dogodilo i prije updatea pa sam mislio da ce se popravit nakon updatea al nije,al to sam napravioa u postavkama jos jucer i sad radi normalno,svejedno hvala :)

    ReplyDelete
  112. Aleksandar06 August, 2014

    Prvi put nije hteo da otkljuca,drugi put zabagovao u aplikaciji. Ne znam tacno kojoj. Ne reaguje ni na jedno dugma,cekao i cekao i na kraju morao reset. A treci put je toliko seckao na svemu,da me smorio...L920! Inace,update prosao bez problema.

    ReplyDelete
  113. Da :) Stigao nocas update. Sve radi savrseno, pa I Cortana.

    ReplyDelete

Ostavite komentar