19.8.14

Windows Phone 8.1 preview for devs ima novu nadogradnju

WP8.1 update

Windows Phone 8.1 preview for developers korisnici upravo sada mogu preuzeti novu nadogradnju za sistem. Nakon update 1 ovo je slijedeća nadogradnja ali za koju nemamo nikakvih informacija šta novo donosi i šta ispravlja. Korisnici preview for developers koji nemaju Lumia Cyan neka pokušaju ovu nadogradnju preuzeti možda se nakon toga otključa i skidanje Lumia Cyan nadogradnje?!

 

Današnja nadogradnja donosi WP8.1 preview for developers na verziju 8.10.14157.200. Predpostavljamo ako ste već na preview for developers da znate kako se preuzimaju nadogradnje. I ovaj put je kao i do sada. Javite u komentarima ako otkrijete neku novu funkciju.

 

Dodatak

 

Izgleda da je WP8.1 nadogradnja globalnog karaktera za Nokia Lumia 920 korisnike, a ne samo za one iz Kanade. Zamolio bih sve korisnike Nokia Lumia 920 da to provjere i možda se prijatno iznenade.

109 komentara :

  1. Trenutačno mi se upadeta moja Lumia 520 CV je imao sam prije WP 8.1 PFD i sad ju update pa vam javim šta donosi probat ću ju opet update ako donosi cyan možda

    ReplyDelete
  2. mladen ivos19 August, 2014

    kako se to skida lumija cyan nadogradnja aplikacijama nalazi

    ReplyDelete
  3. vazi. Bilo bi lijepo da je to fix ali nesto se ne nadam.

    ReplyDelete
  4. Zeljko Lav Pispek19 August, 2014

    Imam cyan 930 i povukao sam 8.1 gdr 1 ali navedeni update jos nije dostupan za 930 za Dev. Mob je CRO VIPnet. Operator 000-HU

    ReplyDelete
  5. mladen ivos19 August, 2014

    Kjemerski kako da ja to skinem sebi cyan nadogradnju dise tocno nalazi

    ReplyDelete
  6. Ovako skinio sam najnoviji update,nista od Cyana nažalost... Neznam što donosi..

    ReplyDelete
  7. Ne to ne donosi cyan nadogradnju nažalost

    ReplyDelete
  8. Nije fix :S

    ReplyDelete
  9. Dok ne saznam sta donosi novi update,necu ga ni raditi :D

    ReplyDelete
  10. Odradio na lumia 625, nisam nista jos primetio osim da se malo brze ponasa, recimo kad prekinem vezu brze mi se zatvori taj prozor, brze mi pokazuje ikonice koje su mi grupisane u app folderu.....ranije mi je sporije pokazivao pogotovo kad izađem iz vibera i messengera!

    ReplyDelete
  11. mladen ivos19 August, 2014

    Znaci ukucat windows phone 8.1 nadogradnja javitemi odmah brzo

    ReplyDelete
  12. Please translate!? :D

    ReplyDelete
  13. mladen ivos19 August, 2014

    Vladimire kakao se skida to neidemi nikako ova dvojica nece dami pokazu

    ReplyDelete
  14. Postavke telefona > azuriranke telefona > i onda dugme za provjeru azuriranja i sacekati.

    ReplyDelete
  15. mladen ivos19 August, 2014

    Sto me drkate i zajebajete javas finoolim vi nista pomozite ako znate

    ReplyDelete
  16. Evo Dino me preduhitrio :)

    ReplyDelete
  17. Uredio sam ti komentar zbog neprimjerenih riječi.

    Napiši lijepo što te zanima i pomoć će ti netko. Nisi dobio odgovor na pitanje jer nitko ne razumije što želiš pitati.
    Za početak možeš napisati koji uređaj imaš i je li brendiran ili je country variant (CV) :)

    ReplyDelete
  18. Update je trajao malo vise od SAT vremena, a ne vidim ama bas nikakvu razliku...lumia 1320, CV

    ReplyDelete
  19. Emil Hodžić19 August, 2014

    Mozda ce posle ovog doci nadogradnja lumia cyan za korisnike pfd. :).Mozda nesto isprobavaju.

    ReplyDelete
  20. mladen ivos19 August, 2014

    ZELJKO KAO PRVO NISAM SE TEBI OBRACO NEGO OVOJ DVOJICI AKO ZNAS POMOZI ZNASLI ,TI STO NA. VIBER NEMOGU DODAVAT OSOBE NEMAM ANDROID I MORELI SE DA SKINE ON NA LUMIJU AKO ZNAS POMOZI

    ReplyDelete
  21. Zoran Nikic19 August, 2014

    update je velik 40mb i evo sta sadrzi...

    ReplyDelete
  22. mladen ivos19 August, 2014

    DINO JEDINO JOS TEBI DASE OBRSTIM ZNASLU STO NEMOGU DA DODAM OSOBE NA VIBER BUDI FER NE KO OVA DVOJICA DASINA

    ReplyDelete
  23. Goran Sunjic19 August, 2014

    Poz, meni jos uvijek nece da instalira proslu nadogradnju. Brisao sam cache i gasio i palio telefon al bez uspjeha, i dalje javlja onu gresku 8....nesto. Moze neka pomoc? Hvala..

    ReplyDelete
  24. Kako sam citao ta greska jos nije ispravljena. Neko se javio povodom toga iz Microsofta danas i rekli su da rade na tome.

    ReplyDelete
  25. Goran Sunjic19 August, 2014

    Hvala na odgovoru. Valjda ce brzo to ispaviti. Hoce biti neki clanak po tom pitanju ili da pokusavam svako malo update?

    ReplyDelete
  26. Nema na cemu, a cim bude neka vijest da su ispravili tu gresku napisat cemo clanak.

    ReplyDelete
  27. To je nekad vrlo pametno. :)

    ReplyDelete
  28. Selam Dino,imam pitanje za tebe,nevezano za ovu temu. Ti si na 8.1,znaci mozes da instaliras aplikacije i igrice na memorijskoj. E sad,sta ti mislis,koja memorijska je potrebna,mislim na klasu,da bi aplikacije radile kao da su na telefonskoj memoriji,znaci da ne seckaju i tako to. Uzimam sutra L1320,pa bih voleo i memorijsku da uzmem,al da nemam problema sa kocenjem i seckanjem igrica i aplikacija

    ReplyDelete
  29. Preporucuje se klasa 10 kartica bas radi brzine i da ne bi bilo problema sa aplikacijama.

    ReplyDelete
  30. Nasmeja me do suza :D

    ReplyDelete
  31. mladen ivos20 August, 2014

    UPRAVU SI U KONTAKTIMA TELEFONA ITO SAM SVE NECE OPET IMAM DVA KONTAKTA DA DODAM JEDNOSTSVO NECE

    ReplyDelete
  32. Novina ovog apdejta je da ima CORTONA,kada hocu da kliknem na isti,kaze me da jos uvek nije kompaktibilno za ovaj region(podeseno mi je na USA).Ako neko kojim slucajem ima isti problem neka javi.Lumia 625

    ReplyDelete
  33. Uspravljena odavno greska, i ja sam tu gresku imao, vise ne.

    ReplyDelete
  34. Druze, imam takođe lumiu 625 i nadogradio sam sinoć preko pfd na ovaj poslednji update i cortana mi radi savrseno! Pogledaj u podesavanjima mora ti biti i regija i jezik podeseno na US i obavezno moras da ugasis i upalis tel da mi sacuvao promene.

    ReplyDelete
  35. jesu li ti kontakti spremljeni sa predbrojem? možda te to zeza?
    ako nisu pokušaj ih spremiti sa odgovarajućim predbrojem i onda provjeri imaš li ih na popisu

    ReplyDelete
  36. ipak i ja uradi update na L520...nisam primjetio nikakve promjene,ni u brzini ni nista

    ReplyDelete
  37. mladen ivos20 August, 2014

    Pa svi uradise osim mene cjelunoc sam radijo skido nista cinimi se da samo muljate napaceni narod

    ReplyDelete
  38. Upravo je prošla nadogradnja na Lumia 720 uređaju..bez problema ali i bez neke promene..

    ReplyDelete
  39. mladen ivos20 August, 2014

    Zeljko rijesijosam viber demi sad reci dali mogu da skinem andriid na lumiju

    ReplyDelete
  40. Odeš u postavke/update i selektujes "android" i klikneš "update". Onda prodaš nekom taj telefon jer nije to za tebe :)

    ReplyDelete
  41. Jesi li ubacio dva kontakta za Viber? :D

    ReplyDelete
  42. Bila je vijest poodavno da treba klasa 6 ili više, mislim da je to više da bi sebe obezbijedili, ja sam stavio čisto da probam iz starog telefona klasu 2 prije 2 mjeseca i radi bez problema.

    ReplyDelete
  43. To je dobra cijena za 16GB karticu. ja iako imam 32 GB telefon razmisljam nekad da uzmem malo vecu karticu sa 64GB ili vise i da prebacim svu muziku sto imam na nju.

    ReplyDelete
  44. Boris Ladišić20 August, 2014

    Update urađen bez problema na L920. Čini mi se da se više nema sitnog, povremenog "seckanja" kod skrolovanja na home ekranu koje mi se pojavilo nakon aktiviranja Live Folders posle WP 8.1 update 1 nadgradnje.
    Inače na zvaničnom site-u NOKIA-e CYAN nadgradnja je pod statusom AVAILABLE za Srbiju i L 920. Zna li neko trebam li telefon downgradovati sa WP 8.1 DP na WP 8.0 da bi L 920 nadogradio na CYAN?

    ReplyDelete
  45. Da izgleda da se mroa koristiti Nokia Software Recovery da bih se doslo do Lumia Cyan. Ali vjerovatno ako postoji na serveru za taj model i sigurni ste da je to taj telefon za koji ima Lumia Cyan onda ako prikljucite na Nokia Software Recovery trebalo bih izbaciti da ima nadogradnja "lazna" i mislim da ce instalirati direktno Lumia Cyan sa WP8.1. Jer na serveru sada oficijelno postoji Lumia Cyan sa WP8.1 i ne vraca korisnike na 8.0. Tako da nema vise update nakon vracanja sa Nokia Software Recovery.

    Ja licno nisam provjeravao jeli ovo tacno ali mnogi kazu da se nisu vratili na 8.0 nego su ostali na 8.1 samo dobili uz to Cyan :)

    ReplyDelete
  46. Boris Ladišić20 August, 2014

    Update urađen bez problema na L920. Čini mi se da se više nema sitnog, povremenog "seckanja" kod skrolovanja na home ekranu koje mi se pojavilo nakon aktiviranja Live Folders posle WP 8.1 update 1 nadgradnje.
    Inače na zvaničnom site-u NOKIA-e CYAN nadgradnja je pod statusom AVAILABLE za Srbiju i L 920. Zna li neko trebam li telefon downgradovati sa WP 8.1 DP na WP 8.0 da bi L 920 nadogradio na CYAN?

    ReplyDelete
  47. Boris Ladišić20 August, 2014

    Ok. Hvala.

    ReplyDelete
  48. mladen ivos20 August, 2014

    Jesam tosam sredijo ali nisam nadogradnju nedami nikako citavu noc sam skido azuriro neide

    ReplyDelete
  49. mladen ivos20 August, 2014

    Moreli winamp na lumiju

    ReplyDelete
  50. mladen ivos20 August, 2014

    Jos nesto sto stalno koci lumija nekad ipo sat vremena znali iko to

    ReplyDelete
  51. Koji telefon imas ?

    ReplyDelete
  52. Nemam ni ja. Imas na Nokia suport listu za koga je dostupno. Proveri one brojeve tamo, vidi dal je tvoj dobio. A ovi mangupi ovde nece nista da kazu :P

    ReplyDelete
  53. Uros Marjanovic20 August, 2014

    Imam ativ s i pokazuje mi da imam update a nece da updejtuje :O

    ReplyDelete
  54. Meni je tako bilo dok sam bio na mobilnom internetu kad sam se prebacio na wi fi odmah je pocela nadogradnja

    ReplyDelete
  55. U skolu da ucis pravopis!

    ReplyDelete
  56. Kako da ispravno pise kad nema nadogradnju 8.1

    ReplyDelete
  57. Na listi stoji da si vec nadogradio ili da imas mogucnost nadogradnje ,spoji se wi fi mrezom sa internetom pritisni azuriranje telefona i cekaj da se zavrsi,,,winamp nema vise podrsku bolji je media player

    ReplyDelete
  58. Goran Sunjic20 August, 2014

    Kako si rijesio gresku?

    ReplyDelete
  59. Ima neko par rijeci o funkciji "amber" s obzirom da nije dostupna na 1320 a isto tako i na 1520 ,pokusao sam kroz povijest wp novosto ali nista ne nadjoh

    ReplyDelete
  60. Amber nadogradnja je bila prosle godine u vrijeme kada jos nisu postojali 1520 i 1320. Kada su oni izasli imali su automatski na sebi Lumia Black pa su i ostali dobili Lumia Black.

    A Amber je tada donijeo neke funkcije kao "okreni telefon za prekidanje zvona" i jos neke sitnice za koje se ne sjecam vise. Uglavnom Nokia bazirane prepravke sistema.

    ReplyDelete
  61. Sada sam proverio na nokiinom sajtu da su izbacili cyan za moju regiju, imam dva pitanja, prvo da li preko win xp mogu da koristim softwer recovery i jos uvek nmg da uradim update na gdr 1 izbacuje mi gresku 0x808 i jos neki brojevi. U pitanju je lumia 920 za singapur trziste.

    ReplyDelete
  62. I da probao sam i sa hard resetom i dalje nece.

    ReplyDelete
  63. Uh kako dobar i jasan clanak,samo ne razumijem snimanje video zapisa u stereo tehnici ja mislim da za to su potrebna dva mikrofona ili se koristi neki modulator ipak stereo ton ide u dva tonska kanala

    ReplyDelete
  64. mislim da su za stereo snimanje zaduženi HAAC mikrofoni koji uz to što uklanjaju distorziju zvuka, također omogućavaju snimanje stereo zvuka.

    ReplyDelete
  65. Uros Marjanovic20 August, 2014

    Meni sve skine i pripremi samo nece da instalira :)

    ReplyDelete
  66. prema ovome, trebaš Windows 7 ili noviji..
    http://www.nokia.com/us-en/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA142987

    ReplyDelete
  67. Pozdravljam. Skinuo i instalirao sve uredno na lumii 920, e sad kad odem u trgovinu da apdejtujem neke aplilacije pokazuje mi tu gresku 8xxx, a trazi mi i lozinku za moju valjda nekad prijavljenu email adresu xxxxx@live.com koju pojma nemam. Isto tako npr. kad kliknem Here Maps trazi fa je apdejutujem, ali ne moze bez te lozinke. Recite mi molim vas jesam li u velikom problemu:) Unaprijed zahvaljujem

    ReplyDelete
  68. Jos nije veliki problem :) to se moze spasiti, odete na email i pokusate se ulogovati sa racunara, trazite novu sifru i posaljite sigurnosni kod na sigurnosni email koji ste nadam se napravili prilikom prijave na email. ima mogucnost i dodavanja mobitela pa da posaljete taj sigurnosni kod na mobitel. nakon toga izmjena sifre ide lagano.

    ReplyDelete
  69. mladen ivos20 August, 2014

    Pa spojen sam na wi fi nasto cu drugo

    ReplyDelete
  70. Internet mozes imati preko sim kartice i preko satalita

    ReplyDelete
  71. Posle apdejta radio je jedan dan i tac je poceo da ludi i da bez dodira zumira,vraca,lista levo desno.Poludeo skroz.Hard reset ne pomaze.Sad moram na wp8 da ga vratim.

    ReplyDelete
  72. Uradi nadogrsdnju sa NCS. Kad si vec resetovso fon sad mozes kako hoces. Zezanje sa podesavanjima te svakako ceka.
    Ja sam danas tako azurirao na wp8.1. Vidim da jos uvek ima problema sa rusenjrm app pri povratku. To mi najteze pada :P

    ReplyDelete
  73. Pozdrav, u prethodnim komentarima sam procitao da je i preko Nokia Recovery Tool moguce uraditi update na Nokia Cyan. Posjedujem Nokiu Lumiu 920 i kada udjem na NSRT izbacuje mi da mi se telefon nalazi na verziji 3051.40000.1349.0003 i takodje mi prikazuje da ima i nova verzija softvera 3051.50009.1424.0004. Pise ukoliko zelim instalirat tu novu verziju izgubit cu sve sa telefona i preporucuje se da uradim backup. Sad me interesuje da li je to ta prava nadogradnja za Nokia Cyan i da li cu ukoliko pristanem na taj update sve sa telefona izgubiti? To mi je malo cudno jer ni na jednom update-u preko telefona nikada nista nisam gubio. Telefon je na WP 8.1 PFD. Unaprijed zahvalan :)

    ReplyDelete
  74. Da ta nadogradnja brise sve jer je to ustvari flesiranje ROM-a nanovo na telefon. Program ce poceti skidati sa neta taj ROM i instalirati sve za vas. a prilikom tog flesiranja sve se gubi i vraca se telefon na fabricke postavke.

    Za pitanje da li je to Lumia Cyan morat ce ti neko sa Lumia 920 odgovoriti jer se u mene razlikuje taj broj podosta. kod mene je npr. 02061.00066.14253.40002

    Jedino ova sekvenca ".1424" i u mene ".1425" su slicne i zbog toga vjerujem nekako da je to Lumia Cyan.

    I jos nesto za kraj ako odes u postavke telefona, pod "spremanje" ili "backup" tako nekako treba pisati tu mozes uraditi backup aplikacija, postavki telefona i svega. i on ce sve, ama bas sve spremiti osim fotografija i licnih podataka kao muzike i dokumenata. Ali ostalo sve kao raspored na Start zaslonu, aplikacije, raspored aplikacija i postavke telefona kao zvono, melodiju, i sve ostale postavke ce sacuvati.

    ReplyDelete
  75. hahaha :) ja bih kontaktirao tog razvijaca i rekao mu da nema smisla vise :)

    ReplyDelete
  76. Pa znas staru pricu sa Adobe readerom :) mozes i sam da se uveris. Nista ne izmisljam!

    ReplyDelete
  77. da, znam, I vjerujem ti. znam da smo isprobali. Svaki razvijac se mora malo pobrinuti o svojim aplikacijama. ja ne odlazim od kompa zadnjih dana i radim na WP Novosti i Prognozi.

    ReplyDelete
  78. Dosta mi se brze trosi baterija...

    ReplyDelete
  79. kad sam odradio hard reset i kada je trebao da odradi backup trazio mi je poslednja cetiri broja telefona ukljucujuci i broj deset koji su mi oni ponudili, da li neko zna sta je to?

    ReplyDelete
  80. mladen ivos21 August, 2014

    Kako to da imam internet preko simp kartice prvi put to cujem dimi pise dasam nadogradijo na listi

    ReplyDelete
  81. Hvala na odgovoru, ali ne ide nikako:) Lozinku na znam, kod mi salje na tu adresu kojoj lozinku ne znam, na mobitel mi ne salje kod... Uglavnom, haman da ja vise nista u prodavnici ne mugu da apdejtujem:)

    ReplyDelete
  82. da li je taj telefon kupljen nov kod operatera ili polovan? koji product code ti pise, pise kad nakacis fon na NSRT? koliko ja znam ti brojevi se ne menjaju! Izgleda da je neko stavio softver za drugaciji product code.

    ReplyDelete
  83. I meni na Ativ S zumirao sve, ne znam zasto imam predpislednju nadogradnju a jos nisam instalirao ovu sto je prekjuce izasla, zna li neko sta je u pitanju?

    ReplyDelete
  84. Telefon je kupljen nov u BH Telecomu. Evo ti svi podaci koji se prikazu kada telefon prikljucim na NSRT. Name: Nokia Lumia 920; Type: RM-820; Product code: 059R807; Software version: 3051.40000.1349.0003.

    ReplyDelete
  85. Hvala Dino na brzom odgovoru. Nisam jos upoznat kakve nove funkcije Nokia Cyan donosi pa cu dobro razmislit hocu li uraditi taj update ili ne.

    ReplyDelete
  86. Kako bre RM-820? To je za Ameriku. Evropa je na RM-821. Product Code ti je za 059R807, sto je za Adriatic, verzija za bele L920.
    Posto ti je "normalan" product kod cenim da ce NSRT da ispravi ovu nelogicnost koju imas. Flesuj to odmah

    ReplyDelete
  87. Evo sad sam na telefonu provjerio i na njemu stoji RM-821_eu_croatia_511.

    ReplyDelete
  88. Sad sam proverio. Ne postoji RM-820 sa tim produkt kodom. Samo rm 821 sa 059R807 i treba da imas verziju 3051.50009..1424.0004

    ReplyDelete
  89. Ti mene zezas :) proveri sta ti pise na kutiji od telefona.

    ReplyDelete
  90. Ne zezam druze :) Jedno pise na NSRT, dugo u postavkama na telefonu. A na kutiji pise FCC ID: PYARM-821.

    ReplyDelete
  91. Povezi fon na NSRT i uradi flesh. Ispeglaj softver :)

    ReplyDelete
  92. A kada to uradim na telefonu ce mi ostati WP 8.1 i postoji mogucnost da se instalira i Nokia Cyan?

    ReplyDelete
  93. Podesavane pa o proizvodu i tu pise dali imas 8.1 upravo citam i Nikaragva dobila nadogradnju samo ti nemas

    ReplyDelete
  94. Dobijas wp8.1 sa Cyan nadogradnjom. To ide u kompletu. Posle ako hoces onaj update sto je za razvijace, moras da skines onu app za pfd.

    ReplyDelete
  95. Ok. Hvala ti puno druze. U toku dana cu to odradit. Pozdrav. :)

    ReplyDelete
  96. To je provjera da li ste vi zaista vi. Microsoft to radi da ne bi neko drugi mogao koristiti vas email. kad unesete zadnja 4 broja telefona on prikaze cijeli broj i posalje sms na taj broj da sifrom sa aktivirate vas email i potvrdite identitet.

    ReplyDelete
  97. sigurnosni email ne moze biti isti kao ovaj email za koji se trazi sifra. ja uvijek unesem neki treci email i na svkaom emailu imam i broj telefona tako da u ovom slucaju kada zaboravim ili mi neko provali sifru mogu u sekundi potraziti novu sifru na telefon, a telefon mi ne mogu ukrasti...

    ReplyDelete
  98. Zanima me da li ce trebati instalirati prvo lumia black pa tek onda lumia cyan nadogradnju ili moze odma cyan kad bude dostupna, inace Lumia 720

    ReplyDelete
  99. instalirat će ti se nadogradnje po redu kako idu.. barem bi tako trebalo

    ReplyDelete
  100. Da sam to bogdom znao ranije:) Nije neki belaj, ali na kraju morao sam restartovati mobitel. Od sada svaku adresu i lozinku pisem na papir i drzim ga ispod tepiha;) Hvala na odgovoru. PS Nadogradnja je jako mocna. Hvala na odgovorima;)

    ReplyDelete
  101. tamara rancic21 August, 2014

    Sta sad sa ovon nadogradnjom? Da je instaliram ili ne?

    ReplyDelete
  102. Ja sam je instalirao i za sada radi sve ok. Trazim jos sta je novo u ovoj nadogradnji. Microsoft nike nigdje objavio o cemu se radi...

    ReplyDelete
  103. Sve vidim update pa se ponadam. :D Imate li predstavu kad će biti update WP8.1 za Nokia Lumia 720 i 820 u Srbiji Pozdrav! :)

    ReplyDelete
  104. Od kad sam instalirao nadogradnju razvalio mi je bateriju,ne moze da izdrzi vise od jednog ipo dana.
    Jos nesto,sta je ustvari cortona,cemu ona sluzi?lumia 625

    ReplyDelete
  105. Odkad Sam instalirao nadogradnju nokia l920 se ponekad sama od sebe restarta...

    ReplyDelete
  106. Preuzmi sa marketa aplikaciju usteda baterije onda je otvori i tamo ces imati rad svih aplikacija one koje ne koristis puno iskljuci ih iz pozadinskog rada,ne razumijem samo kod tebe problem

    ReplyDelete
  107. Znaci mene nikako nemarite nizasta nemorate cekam jos 5 minuta i necuvam vise smetat jer nemate pojma

    ReplyDelete
  108. mladen ivos22 October, 2014

    Mozelimi tu neko pomoc za nokiju lumija ali iskreno 520 zasto
    mi uvijek stoji dasam prijavljen na faceboku a odjavim se ako morete pomoc zahvaljivam

    ReplyDelete

Ostavite komentar