8.8.14

Microsoft uklanja Skype aplikaciju za WP7 korisnike

skype-wp7

Microsoft je odlučio da od danas ne pruža dalju podršku za Skype aplikaciju na WP7 sistemu. Skype aplikacije već nije dostupna za download. Skype ekipa se odlučila sa ovaj potez kako oni kažu iz razloga zato što žele da pruže Skype korisnicima što bolje iskustvo, i tako starije verzije koje nemaju mogučnosti napretka kao što je slučaj sa Skype za WP7 prestaju dobijati podršku.

 

Mi kažemo međutim podrška je jedno, i nove funkcije također nisu toliko bitne za WP7 korisnike, ali u svakom slučaju je aplikacija trebala ostati na trgovini bez obzira na podršku.

Korisnici koji imaju Skype instaliran na WP7 neka ne brišu aplikaciju jer je neće pronaći kasnije. Nas još brine hoće li trenutni Skype korisnici na WP7 moći koristiti aplikaciju za neko vrijeme ili ne?! Nećemo da širimo loša razmišljanja ali mislimo da će i sa nestankom aplikacije nestati i mogućnost korištenja iste.

 

Potez povlačenja Skype aplikacije sa trgovine će sigurno izazvati oštre reakcije i mi ne možemo tu odluku braniti. Ima li WP7 korisnika koji koriste Skype među čitaocima? Kako će te postupati sada nakon ovoga?

 

izvor: Skype

27 komentara :

  1. Ja ne mogu vjerovat

    ReplyDelete
  2. Naravno da ima, taj sam (nažalost).. Prelazak na WP8 uređaj čim prije :D

    ReplyDelete
  3. Ko ga ima koristice samo novi korisnik ne moze skinuti.
    Moze to neko da shvati kao minus ali budimo realni ciklus od 2,3 godine je dosta pogotovo sa low end uredjajima.
    Samo je ne trebaju brisati sa prodavnice vec da prepozna koji je sistem i ponudi odgovarajucu verziju za download.
    Niko ne voli osecaj odbacenosti i to MS treba da shvati da ne bi bio isti Google koji svala tri meseca izdaje novi android koji zahteva high end uredjaje a ne donosi nista novo.
    Svi mi volimo zadnju verziju sistema i aplikacija,ko ne?

    ReplyDelete
  4. Tako je. Ja se slazem oko toga da je aplikacija trebala ostati na trgovini.

    ReplyDelete
  5. I to je rijesenje posebno kada su WP8 uredaji veoma povoljni

    ReplyDelete
  6. Imao sam WP7 prije par mjeseci na L520 sad imam najnoviji WP 8.1.. Ovo na Androidu i IOSu nisam vidio.. Znaci Android uređaj npr. Galaxy S2 jest star, ali zato dobiva redovni update za sve aplikacije isto tako IOS starija verzija npr. IPhone 3GS ima oko 270 MB rama pokreta sve aplikacije,a WP7 je mrtva platforma jer vise ne dobiva ni za jednu aplikaciju update.. Cak ni Messanger nije moguc na WP7.. Ako se ovo dogodi WP-u 8 kad dođe 9 prestajem bit WP korisnik zauvijek.. Znam kako je WP7 korisnicima.. Uzas.. Sta su uopce i pravili WP7 kad su znali da nista od njega -.- Microsoft -.-

    ReplyDelete
  7. iPhone 5 aplikacije ne mogu sve raditi na iPhone3gs, to je mit. Svaki novi sistem pruza nesto novo sto stariji nema. Isto vazi i za Android, dosta aplikacija u trgovini uredaji od 1-2 godine starosti ne mogu da skidaju jer zahtjeva najnoviji sistem. Dok WP7 je iz 2010. (prije 4 godine) godine sistem sa uredajima od 256mb ram i slabim procesorima, ne moze se ni ocekivati da rade WP8.1 aplikacije kao messenger na tim uredajima.

    To je i skype sada uradio, daljeg razvoja nema jer su granice dostignute. Samo kazem nisu trebali brisati aplikaciju nego je ostaviti tako kako jeste.

    Pored toga sa wp7 na wp8 je ogromna razlika koje se ne moze porediti kao Android 3.* i 4.* nego vise ovako da je WP7 slicniji (ne po izgledu) Windows Mobile sistemu nego WP8.

    ReplyDelete
  8. Otkad je Windows Phone 7 napravljen krenule su glasine da će doći WP8 i da će ovaj propast to se uvijek znalo,a i postoje WP7 uređaji od 512 MB RAMA iz 2012 nemogu pokrenuti niti apliakcije (Messanger itd.) niti neke novije igrice (Temple Run, Subway Surfers) dok Nokia Lumia 520 sa 512 MB RAMA i samo to što ima WP8 može pokrenuti te igrice, stvarno mi je žao svih WP7 korisnika,a Microsoft katastrofa -.-"

    ReplyDelete
  9. Kosta naravno. Ali mislim da ce ih ovako vise kostati sto su postupili. Izgubit ce povjerenja dosta. Podrska se ogleda i u greskama u aplikaciji a Skype na WP7 je oduvijek imao greske. Primjer HTC 7 pro, razgovori su bili moguci samo na zadnji spiker, nikako na slusalicu. I svi okolo cuju sta pricas. Pozivi nisu mogli aditi u pozadini i takve stvari na WP7 su morale se ukloniti jer jos uvijek ljudi pricaju o tome i to je isto stetno za WP8. Kad neko spomene ne rade pozivi na Skype Windows Phone, korisnici ne razmisljaju jeli to WP7 misli ili WP8.

    ReplyDelete
  10. Ovi se bas trude da propadnu. Meni je Skype normalno radio na L800. Ljudi su kupovali 2012te Lumiu900 i sad posle 1,5 god. ovi im ladno izbrusu Skype.
    Bas danas negde procitah da je udeo WP pao sa 3,7 na 2,8%. Zbog ovakvih stvari to i zasluzuju. Nama korisnicima ovaj procenat govori da ce i dalje svi da razvijaju app za Android i IOS, a za nas 2,7% ako se sete :P

    ReplyDelete
  11. R.I.P Windows Phone 7 2010. - 2014.
    Hoće li se ovo desiti i Windows Phoneu 8 kad bude izašla Windows Phone 9 što mislite?

    ReplyDelete
  12. Da izgleda da je i to jedan razlog ali presjek se kad tad mora napraviti jer spomenuo sam dole, podrska za wp7 je prosla, a aplikacije koje ne rade dobro na wp7 bacaju lose svjeetlo na wp8 i uvjeren sam da prodaja wp8 ne ide dobro bas radi wp7 i iskustava koje au imali korisnici sa njim. I ja sam ga imao i tada mi je bio ok, ali ima dosta ljudi koji su nezadovoljni.

    ReplyDelete
  13. Gase za wp7 i Symbian. Izgleda da ce da blokiraju pozive za ovih uredjaja. Nokia 808 i L900 su skupo placeni uredjaji i stvarno je bezobrazno da ovo urade.

    ReplyDelete
  14. Ne, i dobro da je to neko pitao. Jer wp7 je potpuno drugi sistem, wp8 nije jednostavno nadogradnja na wp7 nego je kompletno od 0 novi sistem. Zbog toga je i tesko aplikacije praviti za oba sistema jer nije isti nacin. Wp8 vise oici na windows 8, dok wp7 lici na windows mobile. Po pozadini kako radi mislim. I u tome je razlika da se wp7 nije mogao nadograditi a wp8 moze. Samo je oitanje koji uredaji jer licno mislim da ce biti tesko na iredajima sa slabijim procesorima ili 512mb ram.

    Kako ide dalje unifikacija windowsa 8.1 i windows phone 8.1 u buducnisti vise ce se traziti specifikacije. Jer windows 8 trazi da dobro radi 2gb ram. Trenutni uredaji kao lumia 930, 1020 i 1520 imaju toliko ram, dok ostali ne. Ipak ne znamo sta je Microsoft planirao ali imaju plan i oni znaju da li ce biti nadogradnja i koliko ce biti to podrzano izmedu uredaja.

    ReplyDelete
  15. i symbian? to nisam znao ali to sad je potvrda za ono sto sma rekao da se rijesavaju starih stvari radi unapredenja novih, a nove stvari su WP8. A dobro symbian drzi svega jos 0.1 ili 0.2 % trzista. cak u EU je slab postao gdje je WP8 jak i ima oko 6-12%

    ReplyDelete
  16. Tako sam procitao. Ja koristim 701 bas samo za Skype pa me kaci ova losa vest. Servis za vremensku prognozu su iskljucili, sad ce Skype. Gde je ta podrska od 5 god? Sve ce da pogase tako da nema frke za sigurnost :P

    ReplyDelete
  17. Dobro uradjeno imao sam htc hd7 i nikad nisam znao dali mi radi skype ili ne a 8.1 je postigao skoro savrsenstvo zasto da se mucimo sa slabim o.sistemom kad imamo napredan

    ReplyDelete
  18. Da, i ja kazem da su nekada morali ovako jer baca losu sjenu na WP8. Korisnici jos dosta povezuju WP sa WP7 i tim iskustvom koje nije bas sjajno.

    ReplyDelete
  19. Kazi ti nama Dino, ako imas neka saznanja o tom cuvenom win phone 9, da li ce ga dobiti uređaji sa 512 mb rama? Jel sam cuo da će preview verzija krenuti u drugoj polovini prvog kvartala 2015!?

    ReplyDelete
  20. Windows Phone 9? nisam baš zapazio da se negdje spominje.. može neki link ako imaš?

    ReplyDelete
  21. pa ne razumijem kako "bacaju sjenu" valjda su je "bacili"! Pa ne prodaju i dalje wp7,valjda!? A mi koji imamo manje vise znamo sta se desava, pa bolje ikakva aplikacija nego nista, ja inace koristim komp, ali i ova me sasvim lijepo posluzila par puta! (jedino je bio slab ton i to su ispravili)
    A to za sluske nisam probao, ali ja to ne bi nazvao "greskom" samo ne dovoljno razvijenom! :P :)

    ReplyDelete
  22. Prodaju se jos uvijek. U meksiku npr. WP7 ima oko 17% udio u cijelom WP sistremu. A bacaju jos uvijek jer 17% nije malo i njih kad pitas, dosta njih nece uzeti kasnije WP8. to Microsoft sad zeli zaobici ali mislim da je pogresno uklanjati app to stoji.

    ReplyDelete
  23. Ako ovako dalje nastavi sumnjam nesto u to. Windows 8 radi na 2GB ram, WP8 radi i na 512 dobro ali bolje sa 1 ili 2 GB ram. kako ova dva sistema se zblizavaju, a to ide brzo u zadnje vrijeme, sve ce vise i specifikacije se zblizavati. sredina izmedu ovog je 1GB RAM i neki quad core procesor, ako uzmemo u obzir da ce mozda jos porasti zahtjevi onda ce tesko biti za ove sa 512MB RAM.

    Ili ako se potpuno varam, onda ce izbaciti za sve modele ali za neke ce uskratiti funkcije drasticno.

    ReplyDelete
  24. Izgleda da smo ostali bez podrske za skajp (mi sa wp7), dzaba nam sto imamo aplikaciju! Juce sam pokenuo aplikaciju i kaze: "trenutno ne mozes da se prijavis ovaj put, provjeri podesavanje mreze i pokusaj ponovo!". Da li je jos neko pokusao? Kakav je razultat?

    ReplyDelete
  25. Ista situacija.. Ja sam pokusavao dan nakon što je objavljen ovaj članak i nisam mogao, izbacivalo mi grešku

    ReplyDelete
  26. pa ja sam primijetio pre clanka da nema aplikacije u marketu, ali mi je skajp radio posle toga i nisam koristio do neki dan kad ono...! Znaci mozemo da brisemo skype. :P :(

    ReplyDelete

Ostavite komentar