22.8.14

Nove fotografije Nokia Lumia 830 uređaja

Nokia-Lumia-830 2

Nokia Lumia 830 do sada je bila samo glasina, a sada imamo prve prave fotografije telefona. Naime fotografije su iz Brazila gdje je Nokia Lumia 830 trenutno na „tehničkom pregledu“ na kojem se pregleda da li ispunjava sve uvjete za normalno korištenje. Uz dokument koji je objavljen pišu i dimenzije telefona, a iznose 139.4x70.7x85mm što po nama više liči na 4.7“ uređaj nego na 4.5“ kako su glasine glasile. Za primjer ćemo navesti Nokia Lumia 925 koja ima dužinu od 129mm, Lumia 830 po tome je 1 cm duža, a otprilike iste širine i debljine kao i 925.

 

 

830 3 lumia

 

830 4 lumia

Nokia Lumia 820 će nositi oznaku RM-985. Na fotografijama još vidimo da je USB priključak na vrhu telefona, priključak za slušalice je također na vrhu i centrirane pozicije. Pozadina Lumia 830 uređaja izgleda kao hibrid između Lumia 1020 (kamera) i Lumia 925 (plastika pozadine i obruč metalna također ispresjecana na mjestima).

 

830 lumia

 

Po glasinama sudeći Nokia Lumia 830 će biti malo jači telefon srednje klase sa Snapdragon 800 ili 801 procesorom, vrlo moguće rezolucijom od 1980x1080 (Full HD), količina RAM-a nije još poznata, niti je količina interne memorije. Ali što se tiče memorije vidimo tu i MicroSD utor za memorijske kartice. Glasine kažu i da će imati 20mpx kameru kao Lumia 1520 i 930, samo sa izgledom kao Lumia 1020, što sugerira poboljšanja spram ova dva tipa (1520 i 930).

 

830 5 lumia

 

Za par dana Microsoft ima prezentaciju u Berlinu na kojoj se očekuje i prezentiranje ovog uređaja, a možda i Nokia Lumia 730. Više detalja ćemo svakako objaviti ako ih dobijemo. Evo za kraj jos jedna fotografija koja je kružila netom i ispostavila se kao tačna kako sada vidimo po pravim fotografijama uređaja iznad.

 

Nokia-Lumia-830

 

izvor: WPC

18 komentara :

  1. veljačaaa22 August, 2014

    Ako budu ove specfikacije telefon ce biti dosta iznad srednje klase..tako da ja ne verujem da ce da ima fhd ekran kao ni snapdragon 800ili801 ni 20mpx kameru, cak se ranije i pojavila neka slika gde se jasno vidi da pise 13mpx...videcemo..al kako god jako mi se svidja tel pogotovo ako bude imao aluminijumski obruc kao 930 ,kao sto izgleda;)

    ReplyDelete
  2. Neverovatno da je svaki lumia telefon skoro isti po obliku, sto ne zaoble malo te ivice

    ReplyDelete
  3. 20 ili 13mpx je totalno nebitno.
    Po velicini i dubini kucista oko kamere vidi se da je ozbiljniji senzor stavljen nego u 1520 i 930 a slabiji od 1020 na koga spolja podseca.
    Mislim po ovome navedenom da ce kamera biti losija samo od 1020 sto za nokou i ne bi bilo pametno ako uz to ide fhd displej i snapdragon 801.
    Tako da ne verujem u fhd i cpu i ram moraju biti losiji od 930.

    ReplyDelete
  4. 1320 ima zaobljene coskove i to je jedini razlog zasto nisam uzeo 1520 jer kod tog modela su ostre ivice

    ReplyDelete
  5. Može li mi ko predložiti jednostavnu aplikaciju za dodavanje teksta u slike.

    ReplyDelete
  6. Dostupan update za lumia 525 telefone :)

    ReplyDelete
  7. Konkretno za Kinu, Maleziju i Kambodzu za sada, valjda ce i kod ostalih uskoro.

    ReplyDelete
  8. Dino Linić23 August, 2014

    Kad ce update cyan za lumiu 520 Vipnet

    ReplyDelete
  9. Photo Editor, 3MB, izdavac Tap Plex.

    ReplyDelete
  10. Izgleda da je tekav trend zavladao! ili je formula koja obezbjedjuje profit! A i sta tu moze pretjerano da se dizajnira ko taca (ivice zaobljene, ravne ili kose, oblik coskast ili zaobljen), prosto me interesuje sta ce biti za par godina, hoce doci do zamora ideja!? Pa i samsung kada vidis sve isto izgleda, Pre se znalo sta je galaxy s, svaka klasa za sebe, sada sve isto izgleda! A tako je i u auto industriji!

    ReplyDelete
  11. Bas tako je, nije samo da profit igra ulogu nego i prepoznatljivost. Pogledajmo samo od Lumia 800, 900 pa sve do danas ipak ima evolucija neka izgleda.

    I prepoznatljivost dosta dodaje u prodaji, to je marketing. Ne bi valjalo ni da je jedan model kao Lumia 920, a 925 da izgleda kao Nokia X7, mora biti neka slicnost da bih se na prvi pogled primjetilo "e to je Lumia". I ja mislim da je Nokia uspjela u tome, sve i jedan telefon iz Lumia serije se prepozna kao Lumia. Ne samo po bojama, nego i po obliku i po tipkama, zaslonu, po svemu nekako lice jedan na drugog.

    ReplyDelete
  12. Woody,imas li ti problema za zagrevanjem telefona,negde oko zadnje kamere,npr.kada gledas snimke na yt ili igranjem igrica. Meni se zagreva tel na tom mestu,a citao sam po raznim forumima,dosta njih se zali na to. Pa ako znas neku caku ili nesto u vezi toga,kazi😊

    ReplyDelete
  13. Svaka Nokia Lumia grije na tom mjestu jer se tu nalazi procesor. Mislim i da je kod Samsunga, a i HTC-a tu procesor. I svaki telefon kada koristi mnogo procesora on se grije. Neki imaju bolju disperziju toplote, neki losiju.

    Uglavnom to je isto kao kod racunara, procesor radi i grije se, racunari imaju hladnjake zbog toga a telefoni imaju bakarne plehove koji samo mogu toplotu prositi kroz telefon. Uglavnom to je postalo normalno za danasnje pametne telefone da se toliko griju

    ReplyDelete
  14. Hvala na brzom odgovoru,uzeo sam 1320 pre neki dan,a imao sam pre toga 520 i lg l70,i nijedan se nije grejao kao ovaj sad tel. Al ti se bolje razumes u lumije,samo me strah da ne crkne tel.

    ReplyDelete
  15. Totalno nevezano za temu ali ne znam gdje bi drugo postavio pitanje. Naime, instalirao sam Nokia Cyan nadogradnju preko NSRT i nakon te nadogradnje nikako ne mogu stvarati mape. Bio sam na PFD na WP 8.1 i bila je Black nadogradnja, a sada kako imam Cyan ne mogu praviti. Nokia Lumia 920.

    ReplyDelete
  16. Da grije se ponekad je dovoljno neku aplikaciju iskljuciti ili deinstalirati da se nebi grijao a ponekad vrlo rijetko se grije a da nista od aplikacija nije ukljuceno u tom slucaju iskljucim telefon i ponovo ga ukljucim i nema grijanja ali vrlo rijetko,ima jedna app koja ga extremno grije izvrsio sam test ukljucio sam tu i jos neke aplikacije u pozadini i cekao da vidim sta ce biti poslije duzeg vremena rada,nista zagrijao sam ga da sam jedva drzao u rukama ali nikakav problem nije bio u radu valjda je napravljen da tako radi,imao sam htc koji se grijao u donjem dijelu poslije nekoliko sati koristenja poziva iskljuci se tad ga odnesem u zamrzivac tri minuta i ponovo radi,,,

    ReplyDelete
  17. Da "crkne"1320 salis se,kada sam ga uzeo na nekim forumima jos uvijek sam tvrdio da je WP nesavrsen a opet sa druge strane su mi trazili dokaz o nesavrsenstvu onda sam ja "opalio"sa igricama teskim aplikacijama otvorenim svim pozadinskim procesima naizmjenicno skype viber muzika samo je jos nedostajalo da ga udarim o zemlju ali telefon radi ni najmanje da trzne,cudo,ja sad govorim za ovaj model a vjerujem da i ostali modeli imaju svoje kvalitete,budi sretan sa tim telefonom i cekaj isto kao i ja kada izadje novi model od 6 inca

    ReplyDelete
  18. Hvala Jeco, skinuo sam je ali je nestabilna na lumiji 520, mislio sam da je neko napravio aplikaciju makar malo približnu editovanju fotografija u wordu.

    ReplyDelete

Ostavite komentar