2.9.15

Video: Xiaomi Mi 4 pokreće Windows 10 Mobile build 10240

mi4 (1)Prije nekoliko mjeseci Microsoft i Xiaomi su napravili sporazum i odlučili dovesti Windows 10 Mobile i na Xiaomi Mi 4 uređaj. Iako su Xiaomi uređaji pokretani Android OS-om, Microsoft je ponudio Windows 10 Mobile ROM za spomenuti uređaj. Priča o ROM-u za Xiaomi uređaje je utihnula na neko vrijeme, ali ovih dana se pojavio video na kojem možemo vidjeti Xiaomi Mi 4 koji pokreće Windows 10 Mobile build 10240.

 

 

Nažalost tekst je na kineskom jeziku, ali vidimo da build 10240 radi dosta dobro što je svakako dobra vijest. Vjerujemo da će dolaskom Windows 10 Mobile na Xiaomi Mi 4 mnogi korisnici uzeti i dotičnog proizvođača u obzir jer je, prema raznim recenzijama i komentarima, kvaliteta njihovih uređaja poprilično dobra a cijena prihvatljiva.

 

izvor: WMPU

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar