8.11.14

Više detalja o Novim Lumia uređajima od Microsofta

more lumia 2

Novi detalji o novim Lumia uređajima su isplovili samo par dana prije (predpostavljamo) oficijelne prezentacije. Microsoft je izjavio kako će budući telefoni Lumia serije nositi Microsoft brend što je i razumljivo jer su preuzeli odjel od Nokije za mobilne uređaje, samim tim svu tehnologiju i imena kao „Lumia“.

 

11. novembra kao što smo ranije već pisali Microsoft je pozvao na prezentaciju pod nazivom #MoreLumia na kojoj mi predpostavljamo će biti predstavljen nova Lumia 535, ali sada su se pojavili novi detalji i fotografije uređaja iz Kine na kojima vidimo da se zapravo radi o više različitih uređaja.

 

lumia-1330

 

Na fotografiji iznad vidimo već poznati izgled od Lumia 535 (RM-1090), zatim pored odmah još jedan uređaj sa Microsoft brendiranjem koji nismo vidjeli do sada, predpostavlja se da je Lumia 725 u pitanju jer do sada imamo 730, 630, 530, 830 i 930 od *30 serije ali nedostaje nasljednik od 1320. Nasljednika 1320 možda već vidimo na istoj fotografiji samo malo niže, radi se očigledno o većem uređaju jer su pored njega Lumia 1520.

 

Šta vi mislite o ovim fotografijama?! Mi lično ne mislimo da su ovo pravi uređaji u pitanju nego samo „dummy“ koji služe za prodaju i reklamiranje, oni nemaju nikakve tehnike u sebi nego samo izgledaju 1:1 kao orginali. Ipak šta mislite jeli sada imamo previše Lumia modela od kako postoji WP8 ili je ovo trend koji može samo ubrzati prodaju Windows Phone u svijetu?!

 

izvor: WMP

31 komentara :

  1. Ljudi jestel primiteli vratio nam se drug Dino 😄 Iskreno ne smeta mi samo su se zeznuli trebali su Lumiu 630 staviti kao Lumiu 535 a 535 da bude 630 jer ispade ovaj bolji od 630.A 1330 je red bio da su predstavili vreme je novembar i zamjena i za 1520 je vreme.Ali 725 ne pase mi u pricu brediranja oznaka jel bi to znacilo da ide ispod.Bolje da su imenovali neku novu seriju,4xx 3xx ili sta vec.Naprotiv treba 5-8 vrsta modela da bih bilo za svaciji dzep od 80 do 1000 eura.Znaci Lumia 530 u officijalnoj radnji je oko 100-110 eura sa dostavom znaci u drugim radnjama i za 80 eura.Sto je za taj telefon koji ne baguje sve vrsi sto korisniku nekom nizom treba.Jedino neznam kako ce update biti ali vidicemo.Lumia 630 mi se svidja kakva je izrada dok 530 se vidi da je jeftiniji ali ne baguje i ne skripi sto je za pohvalu.Druga stvar sto na windowsu sve app 90-99% mozes prebaciti na memorisku karticu sto je za pohvalu,jer to u androida mogu samo najskuplji telefoni a cak nekad ni oni ne mogu.E sada vidicemo kako ce ici prodaju treba im malo marketinga preko fb,youtuba i dogovor sa operaterima i sto bi rekao nas narod na konju su.Ne treba velike pare kao sto radi Samsung ili ko vec,neka nastave u filmovima i serijama da ih prikazuju i sve odlicno.Samo napred moj sledeci telefon je naslednik 1020 ili 1520.Go Microsoft go Windows 😄

    ReplyDelete
  2. Kako nedostaje 730...a šta su onda Lumia730 i Lumia735, takozvani selfie phones?

    ReplyDelete
  3. Ispravljeno :) mislio sam na 725 i nasljednik 1320 nedostaje.

    ReplyDelete
  4. Hocu lumiu 6 inca ma sto god bilo u njoj

    ReplyDelete
  5. Nisam upoznat da microsoft ima tablete pod serijakim imenom lumia 😃

    ReplyDelete
  6. Lumia 1520 1320 fablet,docekat cu ms lumia 6 inca...ne mogu zamisliti da imam telefon ispod 6 inca trenutno dva telefona te velicine nosim u dzepu i ne osjecam velicinu vec upravo "taman"

    ReplyDelete
  7. Ja se izvinjavam sto postavljam ovde pitanje, ali da nezna slucajno neko da li CE Microsoft ili Ko vec ikad izbaciti podrsku za USB o.t.g?

    ReplyDelete
  8. Možda, odnosno ovo što ću napisati ne pripada ovdje, ali je vrijeme da ponešto napišemo i o velikim bagovima i propustima koje ima windows 8.1 phone, imao sam do sada sigurno 7uređaja lumia, trenutno koristim lumia 1520 i legendarnu i nikad prevaziđenu nokiu N9.Radi se o opasnom i za korisnike frustrirajućem problemu, koji sam,prvi put primjetio kod lumie 720, a sada kod svoje 1520, nakon određenog vremena touch screen poludi, sam od sebe otvara aplikacije,igra, sam skroluje , te se telefon ne može normalno koristiti.Probao sam sve od reseta,soft,hard ,seting ,touch normal itd, ali,nista nije pomoglo.Lumia nikad nije ispala ili se oštetila, ali sam problem uspio,riješiti, bar za sada isključivanjem CORTANE, već cijeli dan nema nikakvih problema.Odakle ovi problemi kod,ekrana niko iz,nokije jos,nije odgovorio, sto je prilicno neozbiljno, te se korisnici masovno odlucuju za druge platforme zbog ove stvari.
    Ako je neko imao,ovakvih iskustava, dobro ih je podijeliti, mada je internet pun foruma o ovome problemu.
    Pozdrav

    ReplyDelete
  9. Vladan Vukajlovic10 November, 2014

    Jedan savet od vas forumasa,potreban mi je jos jedan telefon sa dual sim ppdrskom(pored L1020) ,da li uzeti L530 ili L630,ili cak ici u totalnu suprotnost i uzeti nesto sasvim trece ,naravno da se podrazumeva potpuna podrska za mailove,3g mrezu i ostalo, kamera nebitno,mozda sta je najpotrebnije je nesto jaca baterija :D.

    ReplyDelete
  10. Ta greska jeste opstepoznata ali se zato takav uredaj moze vratiti jer ne ispunjava uslove za koristenje za koje je korisnik platio. To spada jos u garanciju i Nokia zamijeni ili cijeli zaslon (lcd i staklo) ili cijeli uredaj. A greska nije vezana za softver na telefonu jer se i prije to desavalo dok Cortane nije bilo. Problem je sto je uredaj prevelik i vremenom dolazi do blagog savijanja koje nije vidljivo oku, tako zaslon izaziva dodir i greske ali to je sve pokriveno u garanciji telefona Nokia vas nece nikoga ostaviti same s tim problemom osim ako je telefon kupljen negdje gdje se nema garancija na njega. Npr online kupovina sumnljivih webstranica i importi koji su daleko od drzave stanovanja da bih se trazila garancija neka.

    ReplyDelete
  11. Bile su glasine da ce uvesti sa WP8.1 i bilo je nzanaka za to cak u sistemu ali nisu uveli. Razlog moze biti taj da ce Windows 10 imati punu podrsku za to kao sto i podrzava Windows 8 kada se koristi USB stik. I iz tog razlgoa mozda ne zele sada da rade na tome kada ce Windows 10 svakako to podrzavati. To bi bilo dvostruki rad za istu stvar. A programeri nisu jeftini tako da vjerovatno cemo sacekati Windows 10 da to dobijemo.

    I da Window 10 ce doci na vjerovatno sve WP8 uredaje.

    ReplyDelete
  12. Ja ti sve vjerujem ali ja ne mogu da zamislim da mojoj lumiji 1320 nesto se tako dogodi ustvari ne postoji ni najmanji bag

    ReplyDelete
  13. Pitanje za sve wp korisnike ,naime radi se o l1020 i desi mi se svremena na vrijeme odnosno svaka 5do 6 fotka blic odradi ili prerano ili prekasno i fotka nije to sto jeste ,blic ukljucen kamera fabricki postavljena ,probao reset ali isto ,pa me interesuje da li se sl nekom desavalo i jeli za vratiti ili sacekati sl nadogradnju ,ovaj fenomen se uglavnom javla uvece i od 50 fotki 10 je neosvijetljeno .Molim da mi pojasni neko ko se razumije u l1020 i sta da radim ,hvala unaprijed ....

    ReplyDelete
  14. Jeli blic na auto modusu ili na ukljucen da radi non stop?! jer na auto modusu zna nekada algoritam sam odluciti da nije potreban blic...

    ReplyDelete
  15. Ne znam, mozda si i u pravu, ali otkako je cortana iskljucena, problem je nestao, to za Cortanu sam procitao na windows forumu.Usput , kako je moguće da postoji toliki broj lumia sa takvom greškom?
    Nakon relativno malog perioda korištenja, dolazi do savijanja?Nije rijec o velicini, nego taj problem zahvata sve Lumie, a mozda najmanje 1520.Zaista, ovo moze biti razlog da,se razmisli o kvaliteti uredzaja, koja kod,Nokie nikad nije bila upitna.Kupite telefon od 1400,00KM , nakon mjesec ili dva se kao savija, morate ga poslati na servis, koji traje najmanje 3 sedmice?Treba biti sretan zbog toga?Šta bi rekli korisnici koji,izgube račun, a pojavi se , očigledno ova fabrička greška?Ruku na srce, Nokia i microsoft su daleko od prave podrške kada se radi o ovim stvarima.
    Pozdrav

    ReplyDelete
  16. Ukljucim blic ali se desava isto na svakoj 3coj odnosno nekada i cesce fotki a istu sam nabavio iskljucivo radi fotkanja..

    ReplyDelete
  17. A nekada opali 10 bez problema pa sam u dilemi da li vratiti ili cekati nadogradnju 😞

    ReplyDelete
  18. Servisiranje u garantnom periodu ne zahtjeva od korisnika da imaju racun. Pregleda se IMEI broj telefona i po tome se vidi jeli servisiran ili ne. Uz to se moze lagano provjeriti ko ga je kupio, ako ne onda je taj ko je dosao sa telefonom na servis i vlasnik.

    Microsoft i Nokia imaju po meni najbolji servis, nece te vratiti ako je greska do njih. A pored lumia 1520 nisam cuo ni jedan drugi Lumia telefon da ima tu gresku.

    Ako su Nokia i Microsoft daleko od prave podrske sta ce te reci iPhone 6 plus korisnicima kod kojih se savije fizicki telefon u dzepu i nema garancije na to?! Mislim da uvije kpostoji gore. I u svakom slucaju ta greska na Lumia 1520 (nekim, ne svim) se da ispraviti bez puno truda korisnika. A servis ne traje 3 sedmice nego 45 min.

    ReplyDelete
  19. Jeli moguce da se pregrije blic?! o tome pise u upustvu Lumia 1020. jeste da su sitna slova ali pri kraju pise da se blic ako se uzastopno koristi mnogo puta moze pregrijati i ugasi se iz sigurnosnih razloga.

    To je isto kao u fotoaparata. Moj blic npr kosta 600KM i on moze uzastopno dosta puta okinuti dok neki od 100-200KM ne mogu jer pregriju. U telefonu to nije ni cudo.

    ReplyDelete
  20. Zijad djulovic10 November, 2014

    E hvala ti Dino ko bratu ,zaista sam radi probanja pucao po 20 fotki i prepao se da nesto nije u redu ,vezan sam za ovaj uredjaj da bog sacuva ,hvala jos jednom 😊

    ReplyDelete
  21. Kolega dino je sve objasnio ali dodat ću i ja nešto.


    Xenon blic kakav ima L1020 kad okine oslobađa dosta topline, pokušaj staviti prst preko blica i okinuti fotku i trebao bi osjetiti toplinu ispod prsta.
    Radi trajnosti blica je postavljena termalna zaštita, odnosno isključi ti se blic da se nebi pregrijao i samim time oštetio

    ReplyDelete
  22. Ako ti nije pretjerane važnosti možda 630, razlika u cijeni nije nešto velika ali ipak kamera sa autofokusom bi nekad možda i poslužila.

    ReplyDelete
  23. Zamjena bilo kojeg dijela na mobitelu ne traje duže od 1h ako je taj dio dostupan u skladištu servisa.


    Ja sam nedavno kupio L920 preko oglasnika sa garancijom. Želio sam zamijeniti bateriju i odnesem je u servis, radnica tamo očita IMEI i kaže tko je vlasnik, ja potvrdim i objasnim da sam kupio preko oglasnika i uredno su ga prihvatili na servis. U toku dana sam se vratio po mobitel..


    To što kažeš 3 tjedna, ako si kupio u operatera ne vidim nikakav problem. Napraviš backup svega, od operatera zatražiš WP uređaj, ubaciš email i opet sve siknroniziraš.

    ReplyDelete
  24. Zijad djulovic10 November, 2014

    Željko hvala , znaci nemam potrebe vracati aparat posto sve ostalo radi fenomenalno a i blic zataji kada puno fotkam uvece ,hvala i tebi a i Dini 😊

    ReplyDelete
  25. Zijad djulovic10 November, 2014

    Mslm ako je blic u kvaru odnosno izgorio ne bi onda nikako funkcionisao a ne svaka 3ca kako kada ?????

    ReplyDelete
  26. da, ako je pokvaren.. znači hardverski kvar, onda ne bi nikako radio

    ReplyDelete
  27. Hvala vama na razmjeni informacija, ali čini mi se kao da živimo u dva različita svijeta, nažalost nije tačno da se to javlja samo na 1520, sasvim je lako naći na internetu, isti problem za 720,1020, samo malo pogledati, uostalom imao sam isti problem sa 720?
    Osim toga , ne znam u koji vi servis idete, ali ja sam imao loša iskustva sa jedinim ovlaštenim servisom u BIH, tražili su račun za moju n9, kod njih kupljenu, staru 7 mjeseci, ne bi priznali garanciju bez računa, bez obzira na IMEI?? Popravka usb -a je trajala 14 dana, dobio sam telefon nazad, ali onda nije radio flat kabel, koji je prije toga uredno radio, pa ponovo na servis, niti tada nije odrađeno, nažalost kupio kabel na internetu i odnio u lokalni servis , zamijenili za 15 minuta???
    Još nešto, i ja mislim da je do hardwera, ali kako onda objasniti da evo, telefon bez Cortane, radi cijeli dan bez ijedne pogreške?
    Pozdrav

    ReplyDelete
  28. Hvala Dino. Bilo bi Lepo kada bi regulisali to...

    ReplyDelete
  29. Zeljko vidim da si zamijenio bateriju na L920 interesuje me kakva ti je sada autonomija baterije?A kao sto smo pisali nije zadovoljavajuca autonomija opcenito u L920 mobitela..I to pokazuju recenzije i testovi.I da jeli Mobis bio taj servis u kojem si mjenjao bateriju i koliko je sve novca kostalo?????Hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
  30. Jedan od najboljih tableta opcenito na trzistu.Za mene medzu prvih 5 na svjetu po svim karakteristikama.Ali cijena u BiH je preskupa i samo ga ima u ponudi Univerzalno.com ali oni su sumljivi.Jer nemogu da vjerujem da su kod njih svi ali bukvalno svi mobiteli jeftiniji minimalno 50€-100€ a stariji modeli do cak 150€.

    ReplyDelete
  31. Točnije, pokušao zamjeniti. Naime, odnio sam mobitel na servis i rekao da baterija skroz loše traje i oni su prihvatili, napravili testiranje baterije i rekli da baterija po testovima zadovoljava kriterije. Iako mi to nije bilo po želji, prihvatio sam jer mi je trebao mobitel.
    Sada je u planu kupiti preko ebay-a bateriju za 10-15$ i sam ću je zamjeniti tek toliko da vidim hoće li biti razlike. Također, čitao sam po forumu da je neki lik mjenjao bateriju na L920 i nije dobio neko značajnije poboljšanje.

    ReplyDelete

Ostavite komentar