15.11.14

Nadogradnja za Skype Qik aplikaciju

skype_qik_ledeMicrosoftova Skype Qik aplikacija za Windows Phone uređaje, koja korisnicima omogućuje izmjenjivanje kratkih video poruka sa prijateljima, danas je dobila nadogradnju.

 

qik_flik

Aplikacija je nadograđena na verziju 1.2.1.158. u kojoj je dobila “Qik Flik” funkciju koja joj je nedostajala za razliku od Android ili iOS aplikacija koje su to imale u prvoj verziji. Qik Flik funkcija vam omogućava da snimite kratki video u trajanju od 5 sekunda koji možete uvijek poslati kao odgovor ako u tom trenutku niste u mogućnosti snimiti odgovor. Qik Flik funkciji pristupate klikom na nasmijano lice koje stoji odmah pokaj tipke za snimanje.

 

Nadogradnju za Skype Qik aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

qr_skype_qik

6 komentara :

  1. Imate problem sa aplikacijom prognoza
    Kad hocu rucno da azuriram vreme, vrti u nedogled i posle iakoci iz aplikacije

    ReplyDelete
  2. Pozdrav, jeli mi mozete dati vise detalja, koja lokacija, koju verziju imate? i kako mislite rucno? kada pritisnete dugme za refresh?

    ReplyDelete
  3. Kada udjem u aplikaciju trazi mi lokaciju iako sam je vec namestio. Ukljucim gps i tada pocinje da vrti,i ppsle minut izbacuje iz aplikacije.
    Kada ukucam rucno lokaciju,opet se isto desava.

    ReplyDelete
  4. Ako se odlucite za gps lociranje u Prognozi ne mijete gasiti lociranje jer ce Prognoza onda traziti da ukljucite lociranje svaki put kada je otvorite. Ili da ukucate rucno naziv grada. Ako ni jedan nacin nece o kojem se gradu radi da pogledam malo kod izvora u cemu je greska?

    ReplyDelete
  5. Ok.to nije problem..nego to sto svaki put kad udjem u aplikaciju ona vrti i vrti i vrti i onda iskoci. Na live tiles stoji vreme azuriranja od pre par dana(kada sam je instalirao)
    Stara pazova. Mada sam pokusavao i okolna mesta,isto se ponasa.
    Sada sam deinstalirao aplikaciju,nadam se da cete uspeti naci sta je problem.

    ReplyDelete
  6. Jeste li je pokusali opet instalirati?! ja sma sada bas gledao i greska takv evrste da aplikacija izbaci nije se pojavila u zapisima koje dobijam. nazalost onda ne mogu reproducirati istu gresku da bi je ispravio i zato mi pada na pamet samo da je do izvora jer trenutno cijeli balkan ima problema sa Prognozom :( izvor zeza vremenske podatke i kod nekih mjesta uopste ih nema i moguce da je kod vas slican problem i zat oizbaci. Zato bi volio da znam na kojoj je lokaciji se to desilo da vidim kod izvora jeli tu problem direktno i ako jeste da ih kontaktiram.

    ReplyDelete

Ostavite komentar