21.11.14

Offline karte imaju nadogradnju

Update_Offline_HERE_Maps2Ovih dana su offline karte za Windows Phone 8.1 uređaje nadograđene sa nekim ispravcima na kartama.

 

Da bi provjerili dostupnost nadogradnje za instalirane karte trebate otvoriti postavke, zatim pređite na aplikacije i onda na popisu potražite karte (mape) i tu provjerite dostupnost nadogradnje (settings>applications>maps>check for updates).

 

Veličina nadogradnje ovisi o tome koliko instaliranih karti ima nadogradnju, ali svakako preporučujemo da za preuzimanje nadogradnje koristite WiFi internetsku vezu. Napominjemo kako ova nadogradnja nije vezana direktno za HERE Drive+ ili HERE Maps aplikacije za navigaciju i orijentaciju već samo za karte koje koriste te aplikacije.

33 komentara :

  1. Kod mene nema update od karti imam Bosnu i Srbiju.

    ReplyDelete
  2. Čudno da nemaš, ja dobio update za HR i BiH

    ReplyDelete
  3. Ja isto nemam ni za BiH ni za HR...pise da je sve ažurno

    ReplyDelete
  4. Možda vam se samo ažuriralo. Kolega Dino i ja dobili ažuriranje. On za Njemačku, BiH i HR, a ja za HR i BiH.

    ReplyDelete
  5. Koliko ti zauzima karta BIH?Meni 138.9???

    ReplyDelete
  6. To je preuzimanje čitave karte i koliko se sjećam bilo je tako nekako, oko 140MB za BiH a HR je za nekih 100MB veća.

    A ovo ažuriranje je bilo 27MB za HR i BiH, kolega Dino je imao 90ak MB za DE, HR i BiH.

    ReplyDelete
  7. Ja nemam azurirsnje. Sta li ih je sad sprecilo da puste mape i za wp8.0, a ne samo za wp8.1? Isto su tako pravili razlike i za wp7 i wp8. Tad su zaludjivali nekim kernelima, procesorima....sta li je sad izgovor? I ne nedostaju mi previse her su im mape dakeko ispo Google mapa. Znam mnogo gresaka na Here mapama, a i izracunavanje rute za pesake je uzas....izbaci rutu 3x dalju od normalne. To je zato sto nema ucrtanih pesackih staza. Evo za ponedeljak mi treba navigacija, trebam da stignem do 3 tacke za koje namam pojma gde se nalaze. Naravno da cu u nedelju uvece da pitam Google maps gde, kojim putem trebam da idem, a Here vise sluzi kao kompas. Zaista mi nije jasno zasto mnogi uzdisu Here mape, da li im je ikad za nesto ozbiljno trebala navigacija. Nije poenta da imamo ucrtan autoput, sta ce nam navigacija tu. Nek ucrtaju detalje u naseljenim mestima, prigradska naselja, tu su smesni za Google mape.

    ReplyDelete
  8. Na kojoj regiji su vam postavljeni uređaji? Upravo sam provjerio kod jednog kolege i on isto ima nadogradnje za AT, DE, BiH,CRO, SRB i SLO
    Mobitel postavljen na SAD regiju jer koristi Cortanu

    ReplyDelete
  9. Kod mene na Lumia 1020 to azuriranje je bilo prije 7-8 dana.

    ReplyDelete
  10. Nema kod mene update, a regija je BIH, za Bosnu mi je karta 138.9mb.Sada da li je samo uradilo update ili nije,neznam.Uglavnom nema nista.A znal ko problem drug ima 920 Lumiu i ja sam nju davno koristio bas tu njegovu i kada sam koristio navigaciju radilo glasovno navodjenje a kako je uradjen na windows phone 8.1 cyan i on koristi nema glasovnog navodjenja samo prekoracenje brzine.A izabrao sam jezik za navodjenje, znali ko u cemu je problem???

    ReplyDelete
  11. ?

    WP8.1 ili 8.0 nem veze sa ovim mapama, kakve sada veze ima kernel i to sa WP7 veze sa WP8 i 8.1? kada vecina WP8 telefona imaju vec 8.1 nadogradnju koju mogu preuzeti?

    Sto se tice mapa to je stvar ukusa i lokacije, ja se cesto krecem BiH, Hrvatska, Slovenija, Njemacka i nisam nasao ni na jednu gresku. Isto tako vazi i za gradove u BiH (i za pjesake). Ako postoji greska moze se ispraviti jer su ove mape interaktivne i korisnici sami mogu dodavati i sugerirati promjene. Tako da ko gleda gresku i ne prijavi je i trpi onda i neka trpi dalje :D

    A evo koristio sam i HERE Drive+ za put od 1300km i dobro je me posluzila, dok Android od mog brata zastao je vec nakon 10 m od kuce jer nije ni imao internet, a kamo li offline mape kao HERE maps.

    ReplyDelete
  12. Izgleda da ste preuzelki onda ranije, jer misli mda je ova nadogradnja bila u nekim regijama pustena ranije. kod mene je stigla tek kada smo objavili clanak.

    ReplyDelete
  13. Možda zvuči smiješno ali postoji mogućnost.. Neke aplikacije/sadržaji nisu uopće vidljivi niti se mogu preuzeti ako regija nije na SAD, isti princip.

    ReplyDelete
  14. Regionalno pustanje nadogradnji radi smanjenja opterecenja servera... Jer mape nisu male. Isti kao i sa wp8.1 regionalno se pustao.

    ReplyDelete
  15. Bar ti bi trebao da znas sa se razkikuju mape. Sta je razlog ne znam. Jedino bezobrazluk. Mape za wp8.0 nisu iste kao za wo8.1. Npr, ako su ulice obelezene i sa brojevima to ima na wp8.1, a na wp8.0 nema. Pa wp7.8 nije imao mapu Srbije dok je na wp8.0 bila dostupna.

    ReplyDelete
  16. razlika izmedu mapa na 8.1 i 8.0 je radi aplikacije. nije ista app. od 8.1 imamo here maps koje su napravljene za 8.1. a u vrijeme kad aje postojao 7.8, mislim dok je bio aktuelan mozda nije bilo mape a sada vjerujem da ima jer je to sve u razvoju i nikad ne stoji.

    I da to za brojeve sam prvo primjetio kada sam preuzeo 8.1, aplikacija je mnogo bolja ima cak i naginjanje mape okretanje gestikama itd. sto niej bilo u 8.0 aplikaciji.

    ReplyDelete
  17. A kakvo mišljenje imaš o Garmin navigacijskoj usluzi?

    ReplyDelete
  18. Garmin :) sad stvarno ne znam kakve su im mape. Ranije je na Symbianu jedina opcija za Srbiju bila Garmin mape. Kriminalno lose mape. Moja ulica nije ni ucrtana, neka ucrtane gde ne postoje. Jedna od glavnih ulica je bila slepa ulica. I kakvu rutu neko moze da dobije u takvoj situaciji? :D Opet kazem to je bilo pre 5 godina, valjda se nesto promenilo od tad.

    ReplyDelete
  19. Srbija ima za WP7.8.

    Nikako ne možeš donijeti zaključak o nečemu na temelju iskustva od prije 5 ili više godina kad je tehnologija bila kud i kamo slabija i između ostaloga navigacije su bile znanstvena fantastika kod nas. Tata je koristio Garmin još davno, prošao čitavu europu i nikad nije bilo situacije da ga je odvelo negdje na pogrešno mjesto.


    Nego, htio sam ti reći HERE maps, bivši Nokia Maps/OVI maps isporučuje uslugu za BMW, Mercedes, Garmin, Hyundai, Pioneer, Volkswagen i Toyotu te još malih kompanija. Također, surađuje sa Bing-om, Amazon-om, Yahoo!, Flickr, SAP i Oracle sve na temu kartografije. Stvarno ne vjerujem da su toliko loši kad su okupili toliko firmi oko sebe. Mislim da tu nema velike dileme oko kvalitete.

    A evo sad nešto iz osobnog iskustva.
    Prošle godine sam došao u meni još tada veliki grad, imao sam Lumia 800 i doslovno nisam znao ništa naći bez mobitela ili bez da nekoga pitam na ulici. Tu su me Nokia/Here mape vodile ko pas vodič slijepca i nikad nisu pogriješile. Isprobavao sam ih kod sebe u selu, doslovno piše ime zaseoka. Ovo ljeto me Lumia 800 vodila kroz Bosnu i po nekim gradovima u HR, bez ikakvih zamjerki. Došao sam u Banja Luku sa autom, nikad nisam tu bio duže nego što drži zeleno svjetlo na semaforu. Tata mi javio da dođem u neko mjesto pokraj Banja Luke, ukucao mjesto i došao ravno na odredište. Jedina zamjerka što nisu napravili da se može više točaka na ruti odabrati.

    ReplyDelete
  20. Pitao si me za Garmin. Rekoh sta je bilo, sad ne znam. Here mape nemaju ucrtane nove ulice i pesacke staze/prolaze. Tako da za neku rutu koja realno nije vise od 1 km Here izbaci rutu od 3km. Do pre godinu ipo dana sam imao L800, nije bilo mapa za Srbiju! To je bila privilegija za wp8.1

    ReplyDelete
  21. Pitao sam te za Garmin čisto onako, samo me zanimalo šta misliš jer Here surađuje sa Garminom.

    a te nove ulice su koliko stare? ja baš sad malo gledao i imaju ucrtane pješačke staze na sčak i stepenice. Zapravo, nije problem pokrivenost već je stvar u algoritmima koji određuju hoćeš li ići kroz park i neke sitne uličice ili prometnijim ulicama.

    Napravio sam usporedbu do poznate adrese gdje idem pješke i vodi me prometnijom ulicom kojom nikad ne idem jer znam drugi prečac gdje uštedim 2min vremena.

    ReplyDelete
  22. levo su google mape i to je ispravna mapa. Desno je Here koji je ovde izmislio omanje naselje. Ako neko ovde bude dolazio pomocu Here mapa pomislice da je promasio grad :D

    ReplyDelete
  23. Here je desno. Ima razlike? :p

    ReplyDelete
  24. da sve je to uredu, niko nije rekao da su ijedne od tih mapa 100% tacne inace ljudi koji rade na njima ne bi imali posla. :D a najbolje bi bilo da se ukljuci terenska fotografija da vidimo jer ovako mogu i ja reci da je desno slika kako treba biti :P

    Kao sto kazem mape su interaktivne i kod HERE maps ljudi mogu sebi crtati mape koje HERe provjeri onda, npr mozes ako znas da pored tvoje kuce ide ulica nacrtati novu i oni uzmu u razmatranje tokom slijedeceg update-a. Isto tako se mogu desiti i greske, i jednom i drugom. Tako da ja ne bi govorio da je samo po tome slucaju bolji jedan ili drugi.

    Isto tako se mogu naci slucaj gdje google zabrljao totalno, a HERE maps pogodio i to onda ne znaci da je HERE bolji.

    ReplyDelete
  25. Nitko ne pokušava osporiti pogrešku samo sam pokušao reći da ne možeš tako genralizirati.

    Očito je da Here ima stare planove ulica koji su bili prije preuređivanja. Malo sam uspoređivao i planovi ulica koje ima Here točno vode do objekata. Preklopili su nove slike sa starim planom ulica.

    ReplyDelete
  26. Mene zanima koliko je potrebno skidanje tih mapa? Npr. na svom mobitelu imam skinutu samo mapu za hrvatsku, dakle niti jednu drugu drzavu. Ljetos sam isao do Pecuha u Mađarskoj. I ukljucio sam navigaciju da mi pokazuje put do tamo i sve mi je normalno navigiralo iako, kao sto sam rekao nemam skinutu mapu za mađarsku. To mi je bitno, jer ako mogu navigirati bez tih preuzetih karata to mi je bolje jer mi ne zauzima prostor na mobitelu.

    ReplyDelete
  27. Velicina mapa je razlicita od drzave do drzave. Madarska je oko 217MB, BiH nema ni 140. Dok njemacka ima preko 800MB. Ako ste imali ukljucen internet onda i nije neki problem bez mapa krenuti na put. HERE maps ce preuzeti rutu i uluce i sve. Ali to sto HERE maps preuzme to je privremeno i moze se izbrisati i onda ako nemate internet ostanete na putu bez mapa.

    Mape osim toga imaju POI (points of interests) koji su znacajni jer mozes pretraziti bilo sta na mapi, kao banke, ulice i brojeve kuca, benzinske, trgovine. Sve to bez offline mapa nema pa ce telefon pokusati preuzeti preko neta. Onda nazive za manja mjesta ili cak gradove nece pronaci bez interneta i bez mapa.

    ReplyDelete
  28. Dino ako možeš da napišeš članak o HERE mapama, kako ih popraviti, sugestije i sl, sa stanovišta korisnika.

    ReplyDelete
  29. Pod http://mapcreator.here.com/mapcreator/ možete pronaći više informacija. Sve se samo objašnjava misli mda ne treba članak o tome jer ako ga napišem biće previše dug jer ovaj mapcreator pokriva mnogo stvari.

    Svako može poglesati pod ovim linkom o cemu se radi i vidjet će mape koje trenutno nisu u HERE maps, to je zato što se još radi na njima i još se uzima u obzir jesu li stvarne ili je neko samo onako crtao po mapi. Nokia kada provjeri autentičnost onda će ugraditi to u jednoj od nadogradnji za offline mape u budučnosti.

    ReplyDelete
  30. Poštovanje,nije vezan a i jeste za ovu temu. Ne mogu da preuzmem nijedan update zato što mi stalno traži koji mi je kod. Ja kad odem na e-mail i učitam lozinku on mi traži rezervni e- mail,ja kad hoću i taj da otvorim on mi traži mail od prethodni mail na kojem sam zaboravio lozinku,a napravio sam hard reset.

    ReplyDelete
  31. Vas telefon trazi rezervni email radi potvrde da ste vi vlasnik tog emaila. Prvobitnog emaila mislim. To je ovaj koji koristite na telefonu. Kod mozete poslati i na broj telefona. Unesite ga samo u email postavkama za ovaj racun koji trazi potvrdu koda. I prilikom provjere idaverete broj umjesto taj drugi email. Bez lozinke emaila necete daleko doci. Jer je to zastita protiv hakera i provaljivanja.

    ReplyDelete
  32. Nedam im broj telefons,najbolje da im kažem šta s ručao juče. Platio sam telefon,dao sam mu dva e-maila,i oni hoće i treći za koji zaboravio lozinku

    ReplyDelete

Ostavite komentar