27.11.14

Adduplex novembarski izvještaj

zvukovi 1

Novembarski izvještaj kompanije za međusobno reklamiranje aplikacija, Adduplex, pokazuje Windows Phone 8.1 rast na globalnoj razini na 50,8%. Windows Phone 8.0 se drži još sa 33,5%, dok WP7 još uvijek ima svoje ljubitelje sa 15,7%.

 

adduplex-windows-phone-statisctics-november-2014-6-638

 

Slika stanja uređaja i njihove zastupljenosti izgleda ovako, oko 95% uređaja je još uvijek Nokia Lumia serije, ostali se dijele na preostalih 5%. Uglavnom Nokia Lumia 520 drži najveći udio WP tržišta sa 26,3%, Lumia 625 sa samo 7,2%, Lumia 630 7,1%, Lumia 920 5,4%, Lumia 710 4,9%, Lumia 620 4%. Pored ovoga vidimo da ovdje nema niti jednog High End telefona kao Lumia 930 ili 1520. To je činjenica da Windows Phone ne privlači sa high end telefonima.

 

adduplex-windows-phone-statisctics-november-2014-4-638

 

Evo statistike vezane za high end uređaje, za drugi kvartal (Q2), Windows pametnih telefona 61,4% njih je low end (do 200$), mid range 24,9% (200$-400$) i 13,7% high end uređaja koji koštaju preko 400$. Ova slika je gotovo pa identična na Android OSu tako da se poklapa sa našim mišljenjem da Microsoft/Nokia ide ili su išli do sada pravim putem.

 

Statistika Adduplexa također donosi par novih uređaja koje su zabilježile njihove reklame u aplikacijama, a to su Microsoft/Nokia RM-1069, RM-1070 i RM-1071, po bilješkama Adduplexa ovdje se radi o jednom uređaju samo sa sitnim razlikama. Slijedeći novi uređaj je Nokia RM-1078 sa 480x845 rezolucijom zaslona (nepoznate veličine), koji je ekskluzivan za Sprint US. Zadnji novi uređaj je Microsoft/Nokia RM-1062, RM-1063, RM-1064, RM-1065 zaslona veličine od 5.7“ sa rezolucijom od 720p, Adduplex predpostavlja da se tu radi o nasljedniku Lumije 1320.

 

adduplex-windows-phone-statisctics-november-2014-17-638

 

Sa trenutnim high end telefonima Lumia 930 i 1520 izgleda da nećemo uskoro ni ugledati noviji high end WP što je i donekle dobro jer ova dva high end su ipak još u trendu sa tehnikom. Vjerovatno ćemo sačekati narednu godinu (sredinu godine), da ugledamo novi high end na WP operativnom sistemu.

 

izvor: adduplex

15 komentara :

  1. Apsolutno se slazem sa tekstom. Mislim da Microsoft radi odlican posao sa low end telefonima, a i sa mid end naravno. Nadam se da ce, ako ovako nastave, uskoro doci do boljeg mesta u svetu sto se tice telefona. Zato sto sam ubedjen da zasluzuju bolje.
    Uredjaji low end mnogo bolje rade od nekih android mid end telefona.
    Ovo mi je prvi WP telefon i android me vise nece videti. Da se ne lazemo, ima tu nekih nedostataka, bagova, ali nista neresivo, dok je kod androida to bukvalno neresivo. Live tiles je pun pogodak, veoma je jednostavno, a covek moze da prati sta god hoce, da pokrene koju god hoce aplikaciju sa pocetnog ekrana. Prave dosta novih aplikacija, apdejtuju stare, polako guraju napred.
    Moj trenutni telefon je Lumia 1320, a ova vest da ce dobiti naslednika me je jos vise odusevila! :) Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Nevezano za temu vec sam pisao o svojim belajima sa blicem.Naime blic je lagao svaku 4tvrti ili nekada zaredom ili je opalio ranije ili kasnije ili nikako. Elem posaljem ja fon serviseru ,vrate mi ga samo reinstalirali soft ikao sve ok ,ama jok ono isto ja ponovo posaljem sa 70 snimljenih fotki i oni mi napisase "sve je ok ali kao da udovoljimo stranci promijenili smo blic eto dokle su bezobrazni ali moja 1020 radi ko doksa fotke idealne ma sve kako ja zadam,ovo pisem da svi znaju ako imaju sl problem a fon garanciju ,koristi maksimalno i salji na servis ako uocis bilo koju makar najmanju gresku ,ipak smo mi krajnji korisnici i ima da nam udovolje bez obzira na operatera :)

    ReplyDelete
  3. Bas tako. Garancija sluzi ako nesto ne radi kako je inace namjenjeno da radi. Ili se tehnicki jednostavno pokvarilo i nije u funkciji. U vecini slucajeva korisnik nije ni kriv za te greske pa oni na brzinu zamjene. :)

    ReplyDelete
  4. Pozdrsv dobri narode. Imam pitanje,pa najvise za Dina. Ako ti nije tesko da mi odgovoris,razmisljam da se prijavim kao pfd,pa me interesuje ima li kakvih smetnji u radu telefona koji su prijavljeni kao pfd. Imam lumiu 1320,a pre nje sam imao lumiju 520,preko koje sam se prijavio kao pfd,i malo je kocila,pa me interesuje kakva je situacija sad,radi li tel normalno ili malo koci pri radu

    ReplyDelete
  5. Hvala Dino,najvise bih se prebacio na pfd zbog odlaganja alarma i pravljenja zivih foldera. Probacu,pa ko sto kazes,ako bude problema,uvek je tu fles:-)

    ReplyDelete
  6. Slazem se, Dino, apsolutno si u pravu. Ja sam isprobao licno neke od flagship telefona pomenutih proizvodjaca i sve je to super, radi odlicno neko vreme, ali kad sam skoro pricao sa drugarom, on ima S4, kaze da je poceo da zabada kao blesav. Eto, znaci i taj telefon od 600-700e koji ima bolesne specifikacije, opet zakoci, a Lumia od 150e ne koci toliko.
    To za aplikacije si u pravu, mnogo me nervira sto malo vise ne obracaju paznju na wp kao sistem. Kontam ja da ima razlicitih verzija wp, ali nema ih 50 kao za android i nije mi jasno zasto ne mogu da prilagode aplikacije za korisnike wp? A verujem da ce to uskoro uraditi sa tim bitnim aplikacijama koje ceo svet koristi, pa i mi wp-ovci :) Sa ostalim aplikacijama sam totalno zadovoljan, cak je i bolje UI na aplikacijama na WP, nego na androidu ili ios..Te "kockice", live tiles, sve u tom fazonu, ja sam time opsednut i nema sanse da promenim sistem.
    Hvala na odgovoru

    ReplyDelete
  7. Ja sam baš protiv usložnavanja i budženja standardnih aplikacija tipa Fejs,WA ili Viber.Neka rade brzo i fludno sa minimumom osnovnih opcija.
    Minimilizam je u modi i kod androida.Pogledajte koliko su smanjili svoj OS, od 4.4.2 Kit-Ket-a, pa na ovamo.I Ne daj Bože da imam Lumia telefon sa Samsung TouchWiz interfejsom ili onim LG UI...

    P.S. ne trebaju nama naslednici L1520 i L930, dosta je da izbace sledeće godine naslednika L1020 i počiste konkurenciju u tom segmentu flegship-a.

    ReplyDelete
  8. Malo OT... Dino dva apdejta Novosti u dva dana, koje su sad promjene? Pozz i samo naprijed.

    ReplyDelete
  9. Vecinom bugfixovi :) slucajno sam objavio u prvoj nadogradnji pogresnu verziju i za besplatnu i placenu su obje bile pogresne verzije. Greska je bila da live tile na osvjezava na pozadini naziv zadnjeg clanka i jednostavno kada se okrene live tile ne pise nista :) to je ispravljeno i smanjen je malo kod. Plus ono "ugasi obavijesti izmedu 23-7" dok sam testirao bilo je oko 18h i ja postavio u kodu vrijeme od 18-7 :) i zaboravio na to, i ko je aktivirao to sa prvom nadogradnjom primjetio je mozda da nema obavijesti a jos nije ni 23h. To je ispravljeno isto.

    Pored toga reklame su novost, placena verzija je slucajno dobila isto reklame kao besplatna radi jednog znaka u kodu, i to je ispravljeno :) i sada placena verzija nema reklame, a besplatna ima.

    I da zaboravio sam, obje verzije imaju sada precicu do "citanja starog nacina clanaka". npr. ko cita novim nacinom clanke i zeli komentirati imati sada pod "..." precicu do starog nacina i odma ce ucitati clanak na stari nacin. To je privremeno rijesenje dok ne ugradim Disqus kako treba.

    ReplyDelete
  10. Slazem se oko aplikacija, ali vecina korisnika ne razmislja kao mi :) dosta ljudi znam koji bi voljeli promjeniti profilnu sliku na fb preko aplikacije, a mi to trenutno ne mozemo. Jeste banalna stvar ali nije tu. Ugradivali su druge stvari koje se nama cine nevaznim a ovo nisu. I slazem se da to sve treba biti tecno i bez gresaka i na tome radi svi razvijaci. Osim Viber, oni imaju dosta toga da isprave da bi korisnici zaboravili greske koje su imali u zadnje dvije godine prema WP.

    I slazem se i oko dizajna, mi koji imamo WP i ne zelimo naravno TouchWiz inace bi imali Samsung Android. Ali WP ima jos mjesta na gore sto se tice dizajna. Prije par dana sam vodio diskusiju sa par razvijaca i trenutni Metro izgled apliakcija jedni smatraju je prevaziden i mora se dalje razvijati dok nije dosadio, mislili smo na pivote koje imaju skoro sve WP aplikacije. Naravno ne zelimo ni one kao sto je sada OneDrive aplikacija, to je cista kopija dizajna Android izgleda aplikacija i niko to ne zeli. Ali imali smo ipak ideja i zelja kako bi se to trebalo razvijati ali za sada ne vidimo sta ce se desiti u narednoj godini sa Windows 10. Dizajn aplikacija na WP ima svoja pravila i sve ali 50% razvijaca se ne drzi toga, prvi primjer koji mi pada onako na pamet je Foursquare aplikacija. Ikona na live tile kao da je iz 2003. godine. ali iskreno. Nigdje veze sa WP dizajnom. Ima jos takvih primjera gdje se razvijaci i dizajner ne pitaju uopste jeli to kako treba. I u toj diskusiji je bilo pitanje kako mozemo pomoci u edukaciji novih razvijaca tu spadaju i ovu veliki razvijaci koji dolaze tek na WP, a koji su do sada radili na Android ili iOS. Ako zele da uspije WP moraju igrati i po praivlima, inace stvaramo kopiju nekog sistema koji vec postoji.

    ReplyDelete
  11. Hvala na elaboratu... :) Što se tiče reklama, neka ih , nisu previše napadne i ne bodu oči. U svakom slučaju, keep up the good work... :)

    ReplyDelete
  12. Nema na cemu. uskoro ce biti jos novosti. Trenutno je 8.1 verzija na redu :) i uz nju novi live tile u skladu sa WP8.1. A zaboravio sam jos sta je novo u zanjde dvije nadogradnje, lockscreen pozadina i kako radi lockscreen malo je unaprijedeno to sve :) sa 8.1 verzijom se nadam da mogu jos nesto bolje napraviti.

    ReplyDelete
  13. Gabrijel G Vukelic29 November, 2014

    ajde jebem vam vise taj windows phone najvece sranje kao prvo nema aplikacija store je sranje kupio wp jucer i neradi mi bio prazan stavio ga na punjenje 1 min i ugasio mi se nakon sto sam mu razbio SRANJEmn

    ReplyDelete
  14. Treba mi pomoc,nije vezano za ovu temu.Imam Lumiu 925 i sve radi super osim sto se nekada sve poveca na ekranu pa moram da restartujem telefon.Da li neko zna kako to da ispravim?

    ReplyDelete
  15. Ukljuceno vam je "povecalo" u postavkama telefona pod pristupacnost. To iskljucite i nece se vise pojavljivati. Cak nije jednostavno ni zumirati, s dva prsta duplo tipkanje po zaslonu ili povlacenje s dva prsta tako nekako ide zum sa povecalom tako da se slucajno to i ne moze desiti. Ipak kada ugasite nema vise povecala.

    ReplyDelete

Ostavite komentar