13.11.14

Facebook Messenger ima nadogradnju

Facebook Messenger Setup 2

Facebook Messenger aplikacija za Windows Phone 8 ima nadogradnju sa novim funkcijama i ispravkama. Evo šta i donosi ova nadogradnja:

  • Ispravke i brži rad aplikacije
  • Sada možete napisati poruku svakome na Facebooku iako nije u vašim prijateljima
  • Upišite bilo čiji broj telefona da započnete pisanje poruke sa vlasnikom broja
  • Dodajte crteže i tekst uz/na fotografije kada ih šaljete

Sve u svemu neke nove korisne funkcije, iako nedostaju još pozivi koje imaju Android i iOS verzije ove aplikacije, šta vi mislite?! Preuzmite Facebook Messenger skeniranjem QR koda ispod ili pritiskom na fotografiju.

 

qr_facebook_messenger

24 komentara :

  1. bezveze je kada se salje nova poruka ne mogu da se izaberu ljudi koji su upisani cirilicom

    ReplyDelete
  2. Nisam to isprobao ali sigurno nije ok tako :( jeli vam i tipkovnica na cirilici?! Mislim ako je ime na cirilici na FB, a na telefonu latinica mozda to predstavlja problem. Mada ne vidim ni tu razlog zasto bih...

    ReplyDelete
  3. Drago Mecanovic13 November, 2014

    Super su ga napravili sad leti odmah si u app cim stisnes super nadogradnja samo ne znam sto je sa viberom ne mogu ga uopce aktivirat da nece i oni neki dobar update izbacit ha sto mislite o tome sto je s njim!!!

    ReplyDelete
  4. Ne trude se razvijaci dovoljno oko Viber aplikacije. Ja sam bio u Viber beta ekipi i vidio sam kako sep onasajuprema svojim korisnicima. Sav bet test se svodio na to sam oda nam daju link aplikacije i da na kraju kada su je objavili objave uskoro ce ista ta verzija u trgovinu stici.

    Korisnici su pisali svoje utiske i slali emailove sta se treba ispraviti ili poboljsati. Cak sam ponudio da im i ja pomognem koliko znam i mogu ali nista.

    Ta beta verzija koju smo mi kao "testirali" sada je u trgovini i ne poboljsavaju je dalje. Beta program je trenutno mrtav jer se niko ne javlja. Ja da ovo sto su napravili to je vrh sto oni znaju na Windows Phone da naprave. Najgore u svemu tome je korisnici ocekuju da ce imati isto kao na Android ali se prevare jer viber ne zeli da radi sa pravim razvijacima.

    ReplyDelete
  5. Trebaju dodati rezoluciju bolju primer da ima full hd.Whatsapp dosta bolje izgleda sada kada je to dodao.Drugo sto fali su pozivi kao iOS app i Android i da se iskljucim na ofline.To je moja zamjerka njima,a za Viber nemam reci sve manje i manje koristim njhovu app jer su grozni prema korisnicima,neke zapostavi a nekim se skroz posvetis to samo govori koliko su neozbiljni.Jos nemamo block kontakt u app a kamol drugaciji izgled,da je brza ili novina kao u drugih sistema,cak nema ni slika da se postavi koju hocemo mi vec odredjene slike.

    ReplyDelete
  6. Kada ćemo dobiti chat bubble?

    ReplyDelete
  7. Moze, samo na tastaturi moras imati cirilicu zbog pretrage. Ja sam instalirala makedonski i tako koristim :)

    ReplyDelete
  8. Drago Mecanovic14 November, 2014

    A ne znam sve mi nesto u zadnje vrijeme steka i kasne obavjesti i na messengeru i viberu i imao sam zadnji update Lumia Denim i sve preko nokijinog programa vratio na izvorni 8.1cyan i opet steka ne znam vise sto da radim a android mi se gadi a ios jos vise ovaj windows je najslozeniji sustav za mobile i savrsen mi je!!!

    ReplyDelete
  9. Ko poznaje imalo Windows Phone zna i vidi sam da aplikacije ne mogu da naprave nista slicno kao chat bubble koji vi mislite. Jednostavno ovo nije Android. :)

    ReplyDelete
  10. Vi ste imali Lumia Denim nadogradnju? Koji telefon imate? Jer ona nije jos izasla za vecinu telefona.

    ReplyDelete
  11. Mislim da bi trebalo da ubace i za windowsphone chat heads i messenger bi bio potpun

    ReplyDelete
  12. Samo sto to aplikacije na WP ne mogu niti hoce :) mogli su oni uvesti to ali bi bilo kopiranje Androida. Ovako iPhone i Android ne moze imati Live Tiles poput WP koji se mogu svake minite osvjeziti, a WP ne moze imati te Chat heads.

    ReplyDelete
  13. Drago Mecanovic14 November, 2014

    Ima nokiu lumiu 630ds i na dodaci+informacije mi je pisalo lumia denim tako da sam ga imao probajte i vi tu stavku osvjezit mozda ce i vama pisat ja sam iz hrvatske mozda zato nemam pojma

    ReplyDelete
  14. Sada mi je jasno. Novije tipe kao 630, 730 i 830 dolaze sa Denim firmverom. Mi jos cekamo da nama naprave i posalju. Jer see to pravi za svaki model pojedinacno.

    ReplyDelete
  15. Drago Mecanovic14 November, 2014

    Meni je isporucen sa lumia cyan sustavom i onda od nadogradnje do nadogradnje mi je odjednom pisalo lumia denim eto tako al nisam primjetio nista posebno izmedu cyan i denim

    ReplyDelete
  16. Mislim da se tu ipak radi i bug-u koji se pojavio sa nadogradnjom "dodaci+informacije"

    ReplyDelete
  17. Drago Mecanovic14 November, 2014

    Moze i to bit svasta je moguce

    ReplyDelete
  18. Malo mi brze otvara ali nista drasticno...stvarno je spor,obzirom da neke app otvara skoro trenutno...mob je L520

    ReplyDelete
  19. Facebook messenger dosta ovisi od interneta. Vecinu stvari koje su u app skida ponovo. Slicno kao i nasa app wp novosti.

    ReplyDelete
  20. Nakon nadogradnje iskljucio sam preview for developers i imam lumia denim a kad ukljucim preview for developers onda na extras+info je lumia cyan

    ReplyDelete
  21. Mislim da sam u pravu, u ovom članku smo spominjali taj bug, usporedi verzije aplikacije
    http://www.wpnovosti.com/2014/10/nadogradnja-za-dodaciinformacije-i.html

    ReplyDelete
  22. Definitivno je bug, verzije su iste i Cyan i Denim. Hvala na info :)

    ReplyDelete
  23. imam dosta ljudi na fejsu koji su mi upisani cirilicom i ne mogu uopste da im posaljem poruku.. A nekako mi se ne skida makedonska tastatura, bilo bi lepo kada bi ubacili cirilicnu srpsku tastaturu :)

    ReplyDelete
  24. Sulejman Hodzic 336115 November, 2014

    Problem pri brzom prebacivanju s facebook aplikacije na messeneger je jos uvijek prisutan. Gumb za messeneger je mal pa se tesko da potrefit iz prve.
    S nadogradnjom dolaze zelena slova o informacijama preko cega su korisnici logovani sto je doista iritantno.
    Vise se naziru zelena slova nego samo ime korisnika.
    Pri otvaranju messenegera preko prispjelog bannera messenegr se sam zatvori pa se mora opet uci.
    Redirect s bannera je ne funkcionalan.

    ReplyDelete

Ostavite komentar