18.11.14

Viber za Windows Phone 8 ima novu nadogradnju

viber setup 2

Popularna VOIP aplikacija Viber danas ima novu nadogradnju koja donosi malo osvježenje u izgled aplikacije. Pored malo novijeg izgleda ima i uobičajne ispravke grešaka i poboljšanja brzine. Mi primijetimo jedino da se brže otvara dok neke greške još nisu otklonjene. Greška kada ostavite aplikaciju u pozadini pa se vratite u nju i dok pišete sa nekim opet dobijate obavijesti kao da ste izvan aplikacije je još prisutna i djeluje amaterski da ona još nije ispravljena.

 

Pored toga nova verzija donosi noviji pogled na podijeljene fotografije, prije se primljena fotografija nije vidjela u chat zaslonu dok se ne otvori, sada se vidi lijepo pregled fotografije. Novosti oko dizajna jesu novosti ali ipak ne toliko drastične da se ne može prepoznati Viber.

 

Da li će ova verzija ispraviti greške koje imaju korisnici oko ne primanja poziva na vrijeme, ne znamo, javite nam u komentarima ako se vama poboljšalo nakon ove nadogradnje. Preuzmite aplikaciju ispod skeniranjem QR koda ili klikom na fotografiju.

 

Viber download

39 komentara :

  1. mille grobar18 November, 2014

    Nestaju poruke iz chat-a kada izadjes iz aplikacije...

    ReplyDelete
  2. Jeste kolega Mile, nikako da provalim sto se gube. Kako god da zatvorim, udji izadji, stavi u pozadinu, jednostavno chatovi se gube pa moras osobu da trazis u kontaktu i nastavis chat. Uzasss.

    ReplyDelete
  3. mille grobar18 November, 2014

    Bas to,probao sam i da ponovo instaliram aplikaciju,i da obrisem kompet sve poruke i da prebacim app u memoriju telefona i da dozvolim aplikaciji da radi u pozadini uvek (usteda baterije) i da...al ne vredi.Definitivno je greska neka.

    ReplyDelete
  4. Meni cetovi rade dobro. Ne gube se
    Samsung ativ s. Super izgleda aplikacija sada...

    ReplyDelete
  5. Lumia 920 kod mene, kolega dole 625 isti problem.

    ReplyDelete
  6. Drago Mecanovic18 November, 2014

    Neka su nesto promjenili pa makar i izgled bio a dosta je i brzi napravit ce oni njega vjerujem u to meni isto super radi na nokia lumia 630DS 😊

    ReplyDelete
  7. A kad ce moci video poziv na wp kao na androidu?

    ReplyDelete
  8. To samo znaju Viber razvijaci. Ja preporucujem za ta jslucaj da vama treba Video poziv Skype aplikaciju koja ima video pozive.

    ReplyDelete
  9. Skype i koristim i prezadovoljan sam, samo tim razvijacima ne bi bilo lose da malo paznje obrate nama kojima se iOS i android ne svidja 😊

    ReplyDelete
  10. Negde sam citao da su greske u notifikacijama zbog malo prostora u memoriji. Kada sam ja popunio memoriju snimajuci neki klip odma mi je pocelo to zezati. A sad dok ima prostora radi oke.
    Lumia 630DS

    ReplyDelete
  11. Nema memorija veze sa notifikacijama. Ima korisnika sa 30GB slobodno pa ne rade notifikacije. To je jednostavno do servera i truda razvijaca.

    ReplyDelete
  12. Skype je zakon, samo jos da ga poboljsaju. Mislim da se ekipa oko Skype vise fokusirala na Android i iOS pored windows desktop verzije radi zarade jer je WP slabiji. Ali i to ce se promijeniti morat ce okrenuti se malo vise na WP

    ReplyDelete
  13. Kod mene konkretno se javlja problem da mi stigne obavestenje da sam primio poruku, a onda kada udjem u aplikaciju poruke nema i prinudjen sam da pitam ljude da li su mi uopste nesto slali. Generalno polako pocinjem da besnim zbog stava vecine razvojnih timova prema WPu i nepruzanja adekvatne podrske, kao i generalnom odsustvu funkcionalnosti koje aplikacije na konkurentskim sistemima imaju, tako da razmisljam da generalno batalim WP u buducnosti jer sumnjam da ce se ista poboljsati!

    ReplyDelete
  14. Pre par dana radio mi fb normalno i najedno cura instalirala viber na svoj mob i kada mi posalje poruku nema obavestenja samo broj poruka pise na ikonici,a svi drugi sto mi posalju radi.I ja uzmem izbrisem app i opet instaliram opet isto znaci do nje je,medjutim javi mi se problem kada udjem nema poruka sto mi ljudi posalju moram naci u chatu prepostavljajuci ko mi je poslao da udjem da vidim.Medjutim kada je stigla juce nova app uzmem izbrisem viber ugasim telefon,pa upalim instaliram viber i sada rado savrseno.Nova verzija je brza,treba jos na dizajnu raditi i brzini i novine koje imaju drugi platforme video pozive i td.Posto iskreno ja ni tada nebi koristio viber video pozive vec skype jer je dosta bolji ali neka ima.A dizajn mi nije nesto isto zs iOS 7-8 je kopiran.Ali sada makar radi :)

    ReplyDelete
  15. Mislio sam radio mi viber a ne fb :) Greska u kucanju ;)

    ReplyDelete
  16. Hoću da promenim SD karticu i kako to da učinim što bezbolnije pošto na kartici imam dosta aplikacija? Postoji li način da se prekopira, da se ne instalira iznova aplikacije na drugu SD karticu ili mora sve iz početka?...pomozite ko zna...

    ReplyDelete
  17. Prebacis app na telefon kada kupis novu memorisku onda vratis na memorisku i eto ili opet instaliranje 😉 A moja preporuka za memorisku Kingston klasa 10 😄

    ReplyDelete
  18. Super funkcionise al je spora do zla boga, ne znam zasto se dosta aplikacija na wp tako ili slicno ponasa..

    ReplyDelete
  19. Vladan Vukajlovic19 November, 2014

    Mislim da su SanDisk malo kvalitetnije ali i skuplje,ja trenutno u jednom uredjaju koristim Transcend premium 300x sdhc I od 32g i prezadovoljan sam brzinama upisa i iscitavanja podataka

    ReplyDelete
  20. Neznam cemu tolko kmecanja...meni viber radi isto i na geyfonu,androidu i wp tj na svima notifikacije znaju kasnit tako da sam na to od prvog dama naviknut...nekad radi odlicno a nekad kmeci ko vecina vas sad..inace radi se o 4s geyfonu,lumnia 625 i prestigio tabletu....

    ReplyDelete
  21. Meni se sve normalno ponasa..stovise sve se brzo otvaraju osim nekih news portala koji popizde na sat dva pa ruse apk..i igrica koje inace uopce ne rade

    ReplyDelete
  22. Cim sam popunio memoriju to se desilo. Kada sam ocistio prostora,vratilo se u normalu. pozz

    ReplyDelete
  23. Sve u svemu ok je ljepsi izgled malo modernije al ima tu jos dosta doga za uradit za bolji rad aplikacije. Od 1-5 ocjena solidna 3 :)

    ReplyDelete
  24. heheheh slazem se. Dizajn je dobar sada. tecnost je isto poboljsana ako se ne varam :P i ocjena je realna.

    ReplyDelete
  25. Znači preporuka za SD karticu je SanDisk, Kingston ili nešto treće...?

    ReplyDelete
  26. mille grobar20 November, 2014

    Stigao apdejt,sada ostaju prepiske u chat-u.Jedino sto ne radi seen ali sredice i to.Ljudi,bez brige,za jedan OS koji je u razvoju i koji se grcevito bori za svoj deo kolaca na trzistu,nema puno prostora za greske,tako da ja racunam na ubrzan razvoj aplikacija,jer da bi privukao korisnike,moras jednostavno biti bolji od konkurencije!Pa dal mislite da bi tolike pare dali za sponzorstvo Real Madrida a da Ronaldu ne radi Viber? 😉

    ReplyDelete
  27. mille grobar20 November, 2014

    Pozurio sam sa komentarom,proradio i seen 😊 Kazem vam,bice to sve ok,samo malo strpljenja 😉

    ReplyDelete
  28. Meni danas odradi novi updejt.

    - Viber
    - Tapatalk
    - Video

    ReplyDelete
  29. Svako ima svoj dozivljaj al cekati 5 i vise sekundi da se otvori neka aplikacija to je po meni previse i zamarajuce..

    ReplyDelete
  30. To jeste. Prije par dana sam se sjetio tako kako je moj stari HTC 7 pro se ponasao sa facebook aplikacijom spram Nokia Lumia 920 sa istom aplikacijom. Lumia 920 otvarala je tada za 3 sekunde dok je HTC za 15. 5x duze. I sve je tako bilo sporije na WP7 samo sto mi to zaboravimo :) i jos je sve na WP8 postalo zahtjevnije

    ReplyDelete
  31. Maltene je ti je svejedno koja je marka SD kartice.Samsung, Sundisk ili neka treća.Važno je samo da je class 6 ili 10. A kod novijih modela telefona možeš da staviš i neku ultra brzu "class UHS" SD karticu...

    ReplyDelete
  32. Za takve greške, koristi opciju "edit" ispod svog komentara.Nema poterbe da dupliraš postove zbog jedne greške u kucanju...

    ReplyDelete
  33. I ja sumnjam, ali ipak treba sačekati novi "Windows Phone 10", sledeće godine, pa tek tada izvlačiti takve generalne zaključke...

    ReplyDelete
  34. Vrlo je moguće da je tako na svim 512MB uređajima.Jednostavno jedan manji broj aplikacija traži više memorije, tj. barem tih 1GB.

    ReplyDelete
  35. Jednostavno je njihova obaveza da sve MS aplikacije rade podjednako dobro na svim relevatnim platformama.Evo najavljaju i korišćenje Skype direktno iz browsera vaših uređaja, tj. "Skype for Web": http://www.benchmark.rs/vesti/microsoft_pokrenuo_beta_verziju_skype-a_za_browsere-52876

    ReplyDelete
  36. Nija samo tako kod Vibera.I druge nesistemske aplikacije mogu da imaju slične probleme.Ja otkucam komentar, a ne sačuvam ga i izađem iz prozora preko Windows tasrtera.Kada se ponovo vratim u app, komentar se izgubio.To kod androida nisam primećivao...

    ReplyDelete
  37. Jel poznato kad ce na WP ubaciti video poziv?

    ReplyDelete
  38. Video poziv u sistem direktno? Mislim da to necemo vidjeti. Ali Skype je integriran u WP8.1 tako da kada primate poziv mozete zapoceti direktno video poziv.

    ReplyDelete
  39. Pa da, mislio sam na na Viber video poziv, posto ga za Android ima, ali ovi kasne :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar