17.11.14

Nokia „započinje“ nanovo

10734162_10152391360592397_5977161184000446658_n

Nokia odjel za telefone i uređaje kako znamo je dio Microsoft kompanije i sada je Nokia objavila Tweet na Twitteru kako se raduju novom početku. Mada se mi ne bih složili da je to početak za kompaniju koja već toliko dugo postoji, više se radi o novom smjeru. Uz Tweet Nokia je objavila danas i jednu fotografiju na kojoj vidimo crnu kutiju izgleda sličnom onoj kutiji od Apple-a za gledanje TV-a.

 

apple-tv

 

Pogledajte iznad fotografiju Apple TV uređaja i sličnost je ogromna, stoga mi mislimo da se o novom Nokia uređaju radi o novom broju servisa za TV i uređaja koje će oni ponuditi od sutra već. Na fotografiji vidimo datum 18.11. i Nokia će držati prezentaciju na Slush događaju. Slush je događaj gdje je Nokia predstavila i Vertu telefon koji nije baš poznat niti uspješan.

 

Pored ove prezentacije će Nokia izjaviti šta planiraju za budućnost jer pametne telefone neće više proizvoditi. Nokia ima ogroman biznis sa postrojenjima mreža po svijetu koji je veoma profitabilan, pored njega izgleda žele još nešto u konzumerskim redovima da se ne izgubi iz vida brend Nokia.

 

Postoje i glasine kako će Nokia licencirati vlastite patente za proizvodnju novih telefona, ali od glasine ne bih išli dalje jer i nije više od glasine. Sve ćemo vidjeti u budućnosti, a sutra ćemo vidjeti o čemu se radi sa ovim novim uređajem.

 

izvor: Windows Central

28 komentara :

  1. Sigurno je da ce svoje ime za jos nesto iskoristiti

    ReplyDelete
  2. Ne vezano za Nokijin novi početak, pitanje vjerovatno za Dinu, kontam kad budem mijenjao staru za novu Nokiju ima 'life counter', koliko je on pouzdan kod provjere dali je novi telfon zaista nov i pošto se bira ##634# u prostoru za pozive, dali se može pozvati taj kod bez ubacivanja sim kartice?

    ReplyDelete
  3. Po meni su tu "life counteri" veoma nepouzdani. Jedan obicni hard reset ga vraca na 0. Tako da mozes svkau Lumiju danas vratiti na 0 i "prodati" kao novu. To vise ne vazi kao prije kao "garancija" za nov telefon.

    Pored toga ima ljudi koji telefoniraju 2-3 h danas, a recimo ja ne volim telefonirati uopste pa imam toliko u godini :D znaci starost ili stanje telefona taj life counter bas i ne prikazuje nego eto samo koliko razgovora je vodeno.

    ReplyDelete
  4. Hvala na brzom odgovoru, malo sam pročačkao po netu i na wp central forumu kažu da hard reset ne poništava life counter, što se donekle slaže sa mojim, pokazuje da sam razgovarao nešto više od 18 sati, a radio sam hard reset prije par mjeseci. Razgovaram možda oko sat mjesečno, u decembru prošle godine sam uzeo tel. Nije loše orijentaciono ukucati pri kupovini...baš ću vidjeti sledeći put kada budem radio hard reset...

    ReplyDelete
  5. Jos jedan post nevezani:)
    Imam Lumiu 830 i mobitel mi se gasi sam od sebe. Kada surfam ili kada sam na whatssappu jednostavno se sam od sebe restarta. Akon sto se restarta ne svaki puta ali se zna dogoditi da mu se nakon restarta baterija isprazni za 20%. Probao sam soft reset i hard reset ali nije pomoglo. Ima ko kakvu ideju mozda kaj da radim. Fala unaprijed ekipa!

    ReplyDelete
  6. Koristim telefon Lumia 630. On ima windows 8.1. Da li se može vratiti na windows 8?

    ReplyDelete
  7. Pozdrav, Lumia 630 je fabricki dosla sa WP8.1 tako da ne moze. I jedno pitanje samo, zbog cega zelite vratiti na 8.0? Kada je razlika izmedu 8.1 i 8.0 kao Windows 7 i Windows 95

    ReplyDelete
  8. Po meni je to fabricka greska, nesto s telefonom nije ok. Lumia 830 je novi model i ja bih ga poslao u servis ili vratio prodavacu da zamjeni za novi.

    ReplyDelete
  9. Nekako mi se ne svidja 8.1. Ali ako ne moze nema veze. Da li mozda znas kada izlazi lumia denim?

    ReplyDelete
  10. postoje glasine da ce tek u Januaru ali mislim da ce i ranije. Razvijaci polako sada sve manje rade radi praznika. U Americi posebno ranije pocinje sezona praznika...

    ReplyDelete
  11. Aha u redu. Hvala na odgovoru :)

    ReplyDelete
  12. Zaboravio sam napomenuti ovaj datum "januar" je od O2 kako oni planiraju da ce pustiti Denim nadogradnju... Tako da moguce je da ce ostali prije dobiti.

    ReplyDelete
  13. Muci me jedino to kaj je mob kupljen preko mobileshop.eu. Javio sam se njima a oni su me poslali u neki divlji servis kojem bas ne vjerujum. Budem pricekao novi update, ako stime ne rijesim problem svakako ga furam na servis. Fala svejedno!

    ReplyDelete
  14. Možda te zeza memorijska ili SIM kartica, izgube kontakt pa kad opet ostvare kontakt mobitel se resetira. Pokušaj izvaditi jedno pa drugo i vidi ima li promjena. Tu mene više muči ovaj pad baterije za 20% nakon restarta, to ne bi smjelo biti tako.


    Eh sad, budući da te šalju u neki divlji servis vjerojatno će ići na soluciju pokušaja popravka dok bi to preko Nokia/Microsoft garancije to bilo riješeno tako da dobiješ novi uređaj.

    ReplyDelete
  15. Koji win treba za glance screen lumia 520

    ReplyDelete
  16. Drago Mecanovic18 November, 2014

    Dosao je novi update za viber puno je ljepsi i brzi probajte ga 😊

    ReplyDelete
  17. Cek ja da dam odgovor :P wp8.0 je stabilan sistem. Wp8.1 nije stabilan sistem. Kud ces veci razlog?

    ReplyDelete
  18. Meni je 8.1 dosta stabilniji od 8.0. Nikad nisam morao restartovati ni 8.0 ni 8.1 tako da je stabilnost ista. Pored toga ima vise funkcija i zato ima prednost 8.1. Ako gledamo tako mogli smo onda svi vratiti na Windiws Mobile 6.5?!

    ReplyDelete
  19. Upravo citam (telegraf rs.) Nokia predstavila tablet 7.9 inca,cetiri jezgra 2,3 , ram 2 GB, 32 GB memorije, jedna kamera 8 druga 5 MP. Cijena oko 250 dolara....

    ReplyDelete
  20. Miralem Suljić18 November, 2014

    Ovo gore je slika tableta N1 koji woody pominje odnosno poleđina. Radi na androidu 5.0. Zbog sjenke djeluje cudno ali je tablet.

    ReplyDelete
  21. Ja sam radio reset lumie 920 preko NSRT i nije poništio

    ReplyDelete
  22. Sad se pitam sto ce raditi extremni ljubitelji Nokie ako Finci prizvedu dobar telefon sa Android pogonom

    ReplyDelete
  23. Dobro pitanje.. Ja bi kupio samo zbog imena ali ako pogledaš to je samo Nokia etiketa dok je proizvođač Foxconn, ali možda stvarno bude Nokia kvaliteta na koju su korisnici navikli. Ako bi se pokazao kao dobar i kvalitetan proizvod možda bi i kupio ako bi bio u potrebi za tabletom.

    Za sada ne mrdam nikud od WP i Lumia uređaja.


    btw. jel se meni čini ili nema podršku za SIM?

    ReplyDelete
  24. Vladan Vukajlovic19 November, 2014

    na L 1020 se nije izbrisalo provereno pre harda i posle harda ostalo isto ,razliciti korisnicki maiovi

    ReplyDelete
  25. moram se priljkucit razgovoru ja sam zaljubljenik u nokiu ali ovo me mamlo iznenadilo ipad sa androidiom nokia vratise na pravi put i n seriu (N9) i novi Sailfish OS PeoplePowered
    http://jolla.com/

    ReplyDelete
  26. Mario Mohenski30 November, 2014

    Nema smisla vracati se na wp 8 jer je ruzniji
    ..8.1 ima transparente tilove i malo vise mogicnosti za personalizaciju dok je u globalu identican.
    Zato uzivaj u 8.1.

    ReplyDelete
  27. Mario Mohenski30 November, 2014

    To su gluposti. 8.1 je ekstremno stabilan sustav..koristim ga od 7 mjeseca i nikakvih problema.

    ReplyDelete
  28. Mario Mohenski30 November, 2014

    Servis i iskoristi garanciju.

    ReplyDelete

Ostavite komentar