4.11.14

Poznate karakteristike Lumia RM-1090 uređaja

rm1090-1

Nakon što su objavljene fotografije uređaja koji nosi oznaku RM-1090, danas se internetom proširila glasina sa detaljnim karakteristikama uređaja.

 

Prema glasinama, RM-1090 uređaj bi trebao imati 5” HD zaslon, 1.2GHz Snapdragon 200 procesor, 1GB RAM memorije te 8GB interne memorije, 5MP stražnju kameru sa LED bljeskalicom i prednju VGA kameru, bateriju kapaciteta 1900mAh i Dual SIM podršku te podršku za signal na frekvencijama od 900MHz,1800MHz,850MHz i 1900MHz.

 

Kako izvor navodi, cijena samog uređaja bi trebala biti od 100$ do 150$, odnosno 80€ do 120€, a uređaj će biti dostupan u crnoj, bijeloj, sivoj, zelenoj, narančastoj i plavoj boji. Nažalost, ne spominje se kada će uređaj biti službeno predstavljen ali nadamo se da će Microsoft uskoro objaviti službene informacije o ovom uređaju.

 

izvor: WMPoweruser

15 komentara :

  1. Ne znam,ja da Sam na njihovom mjestu ja bi stavio neku masinu kao uvod Sa vrhunskim perfomansama kao pocetni model ,da privucem sto vise korisnika.Ovako Su postavili kantu a tek pocinju Sa telefonijom.U ovo zadnje vreme ne izlazi nista dobro od Lumie,sve Su neki 500 I 600 serije.Da Su stavili neki dobar pa bih covjek uh al je ovaj Microsoft dobar.
    Moje misljenje je cisti promasaj!

    ReplyDelete
  2. Nazalost top modeli ne privlace najvise korisnika. tacno je obratno. jeftiniji modeli privlace korisnike. a ova "kanta" ce i kod nas se najbolje prodavati. Dobar pimjer su 1520 i 930 Lumia serije, zastupljeniji su 630, 520, 620, 820 i 720.

    ReplyDelete
  3. urbanosaurus04 November, 2014

    ....i sta bi dino,malo sam se izgubio u moru ovih oznaka za tel., koji ono bi trenutno najjaci model lumia,1520 ili 930i,kako sam shvatio,jedan od ta dva?

    ReplyDelete
  4. najjaci su oba. imaju iste procesore i kamere, memoriju istu, samo 1520 ima veci zaslon i vecu bateriju. Ali nekima to nije prednost i meni su oba ista samo sto je 930 manji i deblji.

    ReplyDelete
  5. Lumia 930- najjaci telefon po meni.. :) trenutno imam l920 Ali zdravlje sledece godine kad istekne ugovor eto I nje!!! Po mom misljenju bolji tel I ne treba da izbacuju ... Vecina ljudi neiskoriscava pun kapacitet lumije. Malo je nas pravih ljubitelja .. Steta Samo sto nemamo dublji dzep .. :)

    ReplyDelete
  6. Bas tako. Ljudi govore "daj bolje" "daj vise i bolje specifikacije" a rijetko ko kupi. Isti slucaj bio i sa 1520, svi su bili odusevljeni ali evo godina dana je prosla i 1520 ima slabe prodaje ako uporedimo prvu godinu Lumia 920 ili 820. Da ne spominjemo prodaju 620 prvu godinu.

    ReplyDelete
  7. U potpunosti se slazemo! Sve je jasno... Evo iskoristio bih ovu priliku da pohvalim tvoj rad I ujedno veliki pozdrav Iz Srbije!!!

    ReplyDelete
  8. koliko god bio "kanta" ovaj uređaj ima lijepe šanse naslijediti Lumia 520 uređaj po prodaji, a cijena od 80-120€.. kod nas će biti nešto skuplji ali opet pristupačna cijena. Korisnike uglavnom zanima koliko košta.

    ReplyDelete
  9. Ali Dino Lumija 1520 po meni ima nesto jako vazno a to je trajanje baterije odnosno autonomiju za razliku od 930 sto joj je najveca mana ma koliko licno meni bio jedan od najjljepsih uredzaja.

    ReplyDelete
  10. Ali amoled ekran i te bolesne boje mibse nikako ne svidjaju inace sam hteo uzeti l930 sad se razmisljam o l730 jako je dobra.Trenutno imam l720. 😁

    ReplyDelete
  11. To stoji ali prednost ce neki reci da je AMOLED iako meni nije. NEko ce reci da je 1520 prevelik i zato bolji izbor 930... zbog toga kazem tu su oba negdje. Meni licno je 1520 bolji jer sam imao izbor izmedu ova dva i izabrao 1520 bas radi baterije.

    ReplyDelete
  12. Lumia 730 meni lici nekako na 920 ne znam zasto ali po izgledu su mi veoma slicni a sto se tice specifikacija 730 to je dobar telefon.

    ReplyDelete
  13. Je ali lumia 520 već ima nasljednika.kao i 620,720... Ako se nevaram svi osim 1520 i 625 imaju nasljednika...

    ReplyDelete
  14. kad sam rekao nasljednika, odnosilo se na nasljednika po udjelu na tržištu.
    Nokia 520 ima najveći udio od svih Lumia uređaja, a to bi sada mogao preuzeti ovaj uređaj.

    ReplyDelete

Ostavite komentar