25.11.14

Facebook Beta i Movie creator Beta aplikacije imaju nadogradnje

facebook app setup 2

Danas Facebook Beta i Movie creator Beta aplikacije imaju nadogradnje. Facebook Beta donosi neke nove funkcije i poboljšanja kao:

  • Mogućnost da vidite komentare sa naljepnicom
  • Ispravljene „slijepe“ obavijesti (notifikacije) koje nisu nigdje vodile.
  • Ispravljene greške sa Data sense postavkama
  • Dodatno poboljšano podizanje fotografija/videozapisa na Facebook
  • Generalno ispravljanje grešaka

Facebook Beta možete preuzeti ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda i javite se u komentarima ako uočite druge promjene.

 

QR_Facebook_Beta

 

Movie_Creator_hero_lede

 

Slijedeća aplikacija koju pokrivamo na WP Novosti koja ima nadogradnju jeste Movie creator Beta. Nažalost razvijaći uz nadogradnju nisu napisali izvještaj o promjenama šta donosi novo ova nadogradnja. Tako možemo samo nagađati. Preuzmite i ovu nadogradnju/aplikaciju ispod klikom na fotografiju ili skeniranjem QR koda. Movie creator Beta je samo za Windows Phone 8.1.

 

QR_Movie_Creator_0

9 komentara :

  1. Jedno off topic pitanje:Zasto za xbox igrice app i video app zahtjevaju konstantno azuriranje i prisput internetu da bi prikazalo i otvorilo sadrzaj poput videa dok kad prebacim neki video među fotografije otvara bez problema?
    -Lumia 520

    ReplyDelete
  2. Razlog je zato sto te aplikacije imaju elemente sa interneta u sebi. u video app ima online videoteka, u music app ima muzika koja se preuzima preko neta. Sto se tice azuriranja konstantnog, novije verzije obje aplikacije ne azuriraju sadrzaj svaki put kada otvorite aplikacije nego povremeno i to rade u pozadini sada da korisnik od toga ne primjeti mnogo.

    ReplyDelete
  3. Da li neko od vas ima problem sa sim karticom. Cesto mi se gubi signal na duzi vremenski period. Restartovao sam telefon, vadio karticu, cak sam je prebacio u drugi telefon i normalno radi. Da li neko ima ideju kako rijesiti? Da jos dodam, telefon sa ovom karticom normalno koristim godinu dana i evo zadnje dvije sedmice mi se to desava. Lumia 920.

    ReplyDelete
  4. I meni se to isto desava u poslednje vreme na lumia 630. Ne znam u cemu je prob.

    ReplyDelete
  5. Evo karticu ubacio u Nokiu N78 radi bez problema. Crtice za signal su na maksimumu. Mora da je greska na telefonu. Jedino mi je cudno to sto sam telefon koristio bez ikakvih problema godinu dana i evo sad mi se to pojavilo.

    ReplyDelete
  6. Pokusaj sa drugom karticom u L920.. Ako se sa drugom karticom isto ponasa mislim da ti imas problem sa hardverom. Moja L920 je isto imala problem sa signalom i na servisu su rijesili problem. Ne zelim te plasiti ali ako imas garanciju najbolje da je odneses na servis, tako ti je najlakse.

    ReplyDelete
  7. Imam garanciju koja vrijedi jos godinu dana. Jedino me brine sto sam instalirao PFD i koliko znam tada se gubi garancija. Telefen je kupljen u BH Telecomu.

    ReplyDelete
  8. Nebi trebao imati problema.. otkodiranjem uređaja se isto gubi garancija (osim ako je to operater odobrio) pa opet uredno idu na servis.

    ReplyDelete
  9. Ok. Ako ovako nastavi ovih cu dana otici do telekoma. Hvala na korisnim savjetima :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar