28.11.14

Prvi pogled na VLC za Windows Phone 8

vlc-image-lumia-625-hero
VLC plejer za Windows Phone 8 trenutno se nalazi u fazi beta testiranja ali razvijać Thomas Nigro je na Twitteru objavio link videozapisa koji je objavio na Youtube na kojoj je VLC plejer za WP u akciji i on demonstrira punih 4 minute šta aplikacija sve može.
 
Aplikacija kako vidimo ima dosta animacija i elemenata za početak da bi korisnici i nastavili je koristiti, ali ostaje još da vidimo kako će se o odraziti na svakodnevnu upotrebu, jer ta svakodnevna upotreba može nekim aplikacijama biti kamen na putu do uspjeha. Videozapis možete pogledati ispod, a u komentarima nama možete javiti šta vi mislite o ovoj aplikaciji na WP8? Da li je želite i da li je inače koristite na računaru?
Prva oficijelna verzija za sve korisnike se očekuje za 1-2 sedmice. Ali nad ne bih iznenadilo da to malo duže potraje jer smo imali dosta najava o aplikacijama koje i nakon 12 mjeseci i više još se nisu pojavile na WP.
 
Izvor: Twitter, fotografija (Windows Central)







34 komentara :

  1. E ovo već dugo čekam...

    ReplyDelete
  2. Smorili su vise sa ovim VLC plejerom. Najavljuju ga godinu dana ako ne i vise.

    ReplyDelete
  3. ???

    Ja kako sma upucen ovo je prvi clanak od nas vezan za VLC plejer jer je izlazak "vidljiv". Mi prenosimo informacije i cinjenice, a sta su drugi radili nije bas interesantno :)

    Evo i pretraga na WP Novosti kaze ovo je prvi clanak gdje se spominje VLC.

    http://www.wpnovosti.com/search?q=vlc&x=0&y=0

    ReplyDelete
  4. Nisam napisao da si bas ti najavljivao :) neki drugi imaju redovne izvestaje o skorom dolasku vlc plejera. Jos kad neko kritikuje wp za nedostatak plejera i dobije odgovor da uskoro stize vlc...koliko je to uskoro? Jedna, dve, pet godina? :P

    ReplyDelete
  5. cekao sam ja wp dosta vremena ali sam teske muke presao na android jer sto se tice aplikacija razliaa je nebo i zemlja nisu li oni sposobni vec jednom imati skoro 2 najpopularnije igre soocer stars i 8 ball pool sta ocekivati od njih,sto se tice domaci aplikacija tu da ne pricam....

    ReplyDelete
  6. Mnogo puta se naljutim na wp ali ni da pomislim da predjem na android dosta je on mene nervirao mnoge noci nisam spavao zbog njega,

    ReplyDelete
  7. Za mene licno njegovo velicanstvo W.P. Je bog ,pa za one koji se nemogu da pomire sa onim sto je ocito tj da W.P. Ide u korak sa androidom i u dogledno
    vrijeme ce ga prestici ,isti nemaju sta traziti ovdje bujrum na android pa igrajte igrice i stekajte do mile volje niko vas nezadrzava (gore navedeno se odnosi na one koji nose" zagrizenu jabuku" da bih samo isti mob istresli na hastal u kaficu i isti koriste da bih samo nekoga nazvali i to je to) ,cast pojedincima koji sistem koriste maksimalno i znaju sve njegove mane i vrline .... 😈

    ReplyDelete
  8. Ko je navikao na vlc na pc-u on bi, logicno Voleo da GA ima I na WP-u... Ja GA licno Nisam koristio nikad na pc-u Tako da necu Ni probati na wp-u... :) lepa vest Jeste.. Svi bi mi voleli da WP dobije nesto-svasta od aplikacija slicno Kao ios I android, Ali ja licno volim kada dobije Samo Ono najnormalnije.. Jedna od velikih pozitiva sto se tice WP je ta sto redovno azuriraju aplikacije I cine ih Jos boljim I stabilnijim.. Malo sad Kao neki skrenuh sa teme... Sve u svemu LIKE za VLC!!! :)

    ReplyDelete
  9. Ljudi,ne vezano za temu,razbio sam staklo na Lumia 1020 ali koristim ga normalno ali zamenio bi ga novim...na kom sajtu bi mogao poruciti povoljnije lcd-touch?hvala unapred...pozdrav svim WP korisnicima

    ReplyDelete
  10. Da malo razjasnimo stvar :) nije WP kriv sto nema te dvije igre nego ti razvijaci. I evo okrenemo stvar. Sto Android nema 6tag, WP Novosti ili Prognoza aplikaciju?! Zato sto korisnici noraju prihvatiti da neke aplikacine su jednostavno ekskluzivne i nije tu Android nista kriv sto nema ovih aplikacija kod njih. Osto tako WP nije kriv sto nema eto te dvije igre. Ako razvijac ne zeli da radi za neki sistem onda on ne zeli.

    ReplyDelete
  11. Isto kao i ja. Ne koristim VLC jer ne vidim svrhu ili prednost u njemu spram ovog sto vec sistem nudi. Tako da isprobat cu ga mozda ali ne vjerujem da cu ga poceti koristiti jer bas to sam spominjao iznad "kamen na putu do uspjeha" jednostavno malo ako nesto ne pase korisnici ce odustati od te aplikacije. Pogotovo ako i sistem radi slicne ili iste zadatke bez problema.

    ReplyDelete
  12. Pokusaj prvo kod servisa Nokije lokalnog. Oni ti nozda mogu dati lcd za dobru cijenu mada sam cuo da to ne zele da rade ali uz lijepu rijec mislim da bi prodali :) sto se tice online kupovine samo pripazi da je isti lcd tj AMOLED kod 1020, i da na njemu imaju svi djelovi zamjenski. Da ne moras prebacivati sa starog na novi neke sitne stvar. Nego jednostavno zamijenis. I cesto se na netu naleti na naslov tipa "lcd touch bla bla" a ustvari nema ni lcd nego je samo prednje staklo. To treba malo pripaziti. I najbolje kontaktirati nekoga ko je to uradio vec jednom.

    ReplyDelete
  13. Stefan Ivanović29 November, 2014

    Moćno izgleda i sviđa mi se što je i audio i video player. Videćemo hoće li moći da se izabere kodni standard kao kod mplayer baziranih playera na Windowsu pa da i sva naša slova prikazuje bez problema jer na svim sajtovima sa prevodima se kodkra u CP-1250 dok većina playera za balkansku latinicu koristi ISO-8859-2 pa ne prikazuju đ i č kako treba.

    ReplyDelete
  14. Gabrijel G Vukelic29 November, 2014

    ajde jebem vam vise taj windows phone najvece sranje kao prvo nema aplikacija store je sranje kupio wp jucer i neradi mi bio prazan stavio ga na punjenje 1 min i ugasio mi se nakon sto sam mu razbio SRANJE

    ReplyDelete
  15. Pokusaj kod mobis elektronic ,imaju sve a kes cuda cini 😉

    ReplyDelete
  16. Prvi put da imam telefon vise od dva mjeseca ustvari oko osam mjeseci imam Lumiu 1320 sad ujedno i znam radni vijek jednog telefona,na sredini ekrana se pojavila blago vidljiva tamna mrlja ali dobro me je sluzio dnevno ga punijo dva puta

    ReplyDelete
  17. Šta si mu radio pa si punio dva puta? Imam ga i ja i prilično sam zahtjevan korisnik pa opet punim svaki drugi dan... 3g vani stalno upaljen, kući wifi nikad ne gasim...

    ReplyDelete
  18. Primjetili ste da vasa dva komentara nisu odobrena. Kada smanjite rijecnik na neki prihvatljiv komentari vasi ce biti vidljivi na stranici.

    ReplyDelete
  19. I kao drugo na vas komentar, ako vi ne volite Windows Phone zasto nama to govorite koji to volimo?! Mislite da to nekoga zanima na stranici novosti iz svijeta WP?! I veoma ste dobar korisnik ako ste cijeli sistem skuzili za 24h kako kazete za jedan dan vam ne radi telefon plus znate da je store los?! bravo.

    ReplyDelete
  20. Negdje sam pročitao da će, ja mislim polovinom 2015 izaći nasljednik, lumia 1330, ali mislim da je pisalo da će biti od 5,5 inča. Nemoj me uzeti zaozbiljno, sjećanje me ne služi. Možda Dino zna više.

    ReplyDelete
  21. "Central European Windows" kodiranje jedino ispravno šljaka na WP za naša slova. Na WP Store ima samo par plejera koji ga podržavaju.VLC podržava sve živo, to znam sa drugih platformi.Ja na računaru koristim korejski "KMPlayer", ali on je već napušten projekt od orginalnih developera.
    Ovaj beta "VLC plejer" za WP 8 ima problema sa video encoding-om, a što se da i videti na ovom "Project my Screen" snimku...

    ReplyDelete
  22. Ja bih lično volio da izađe BS player, navikao sam na njega na kompjuteru, automatski skida titlove i pušta sve živo. A i braća Slovenci ga prave.

    ReplyDelete
  23. Vrijedi li preći na L1320 sa L520 pošto mi se sviđa a nadam se da nije zastarila itd.

    ReplyDelete
  24. Kako da ne... Ja ga imam već pola godine i ovo mi je najbolji telefon do sad a i najduže se zadržao jer ih mijenjam svakih 4-5 mjeseci. Imao sam razne androide i gluposti koji upola dobro rade kao 1320. Sljedeći telefon koji ću kupiti će biti nasljednik ovog, nekad sljedeće godine. Displej i baterija su jedino bolji na 1520 koja mi je ipak preskupa... Pozz

    ReplyDelete
  25. Nemas ti blage veze. Uzmi Android pa svaka druga app Force stop, prinudno zaustavlja. Naravno uz skidanje ram-a da ne moze dve aplikacije da pokrene. Ako hoces da radi kao WP onda uzmi Android od 500€ ili iPhone 5,6..
    P. S. Android je dobar za treniranje zivaca

    ReplyDelete
  26. Lumia 1320 sem loše kamere, završava sav posao.Ogromna je razlika između L520 i L1320.A tu ne mislim samo na veličinu ekrana...

    ReplyDelete
  27. slazem se. kvalitet izrade 1320 je dosta bolji po meni od 520. Osjetis u ruci da je to bas dobra proizvodnja.

    ReplyDelete
  28. baš iz tog razloga nismo objavljivali do sada ništa vezano za VLC jer se svako malo pojavi vijest o VLC a nikakvih konkretnih informacija, samo informacija da će "uskoro". Uskoro je jako relativno pa ne vrijedi pisati svako par dana kako će doći uskoro. Kad dođe, tu je i svi sretni :)

    ReplyDelete
  29. Znam,videcu,ne znam ni ja sta da radim...ovde kod nas u srbiji traze po 130-150e...to je mnogo...a imam i mogucnost da menjam 1020 za 1520 uz moju doplatu od 100-150e...da li bi to mozda bilo bolje resenje?a posedujem i camera grip koji takodje vredi oko 50-ak eura

    ReplyDelete
  30. A jel to u srbiji?ili bosna?

    ReplyDelete
  31. Ivan Petričušić03 December, 2014

    Znam,L1520 je skupa ail se isplati je kupit.
    Htio bi i ja Licon i L1520.
    Ta dva mobitela su najdraza

    ReplyDelete
  32. Oba su odlicna. imao sam priliku svaku Lumiju drzati u rukama i isprobavati ali ova dva su korak dalje od ostalih Lumia

    ReplyDelete
  33. da sam ja urednik ja ne bih pisao o vlc plejeru. tamo negde 2019 kad se pojave verovatno ce da bude gomila drugih plejera.

    ReplyDelete
  34. Haha :) zato i mi ne pisemo dalje. Prvi i zadnji clanak je ovo bio dok se ne pojavi prava verzija koja radi. Ima trenutno ova beta verzija i koristim je. Nije ona ni blizu dobre aplikacije tako da...

    ReplyDelete

Ostavite komentar