4.11.14

Nokia Camera aplikacija preimenovana u Lumia Camera

Nokia Camera 2

Kao i mnoge druge aplikacije koje su bile samo za Lumia uređaje i Nokia Camera aplikacija je dobila promjenu imena.

 

Nadogradnjom na verziju 4.9.1.2. aplikacija je dobila promjenu imena u “Lumia Camera” te su ispravljene greške koje su se pojavljivale. Ipak, u ovoj verziji nema poboljšanja kao što to već imaju novi Lumia uređaji, na njih ćemo morati još malo pričekati.

 

Također, u sklopu promjene imena Nokia Camera aplikacije i Nokia Camera beta aplikacija je dobila promjenu imena, sada se zove Lumia Camera Classic

 

Nadogradnju za ove dvije aplikacije možete preuzeti klikom na slike ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

Lumia Camera

 

Nokia_Camera_Tag_0

 

Lumia Camera Classic

 

qr_nokia_camera_beta

15 komentara :

  1. Stefan Ivanović04 November, 2014

    Beta je classic... Baš ima smisla, stvarno. 😊

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da azuriram beta zasto ,mozeli mi ko pojasniti pliz ..

    ReplyDelete
  3. Zeljko 1020 imao nokia beta i nece da nadogradi zatim deinstalirao ne pomaze ,zatim promijenio na usa i nece a lumia cam azuriralo ali beta nemoze sada ni da se instalira ,imao prije problema nije na svaku blic odradjivao ,hvala unaprijed

    ReplyDelete
  4. Evo malo gledam po internetu, koliko sam skužio Lumia Camera Classic (dosadašnja beta) je isključivo za L930, L830, L1520 i L Icon uređaje, a Lumia Camera aplikacija je za ostale Lumia uređaje.

    ReplyDelete
  5. Hvala zeljko ,samo da priupitam jeli beta bolja od lumia camere ili je sa istim perfomansama da se ne trudim ako je u istom fazonu 😊

    ReplyDelete
  6. Nemoj me uzeti za riječ ali mislim da su to sada iste aplikacije po funkcijama i performansama samo drugo ime..

    ReplyDelete
  7. Hvala zeljko ,ali zaista hvala na izdvojenom vremenu i pojasnjenju 😊

    ReplyDelete
  8. Ma nista, drago mi je da mogu pomoći :)

    ReplyDelete
  9. Moj komentar je svakako offtopic ali prosto ne znam gde bi ga drugde mogao izneti. Od Imam Nokia L920 i od kako sam instalirao WP 8.1 PFD (u aprilu), baterija mi radi katastrofalno, ukoliko koristim internet ili igram igrice telefon ne moze izdrzati ceo dan bez punjenja. Da li znate sta treba da uradim, vec sam probao sa resetovanjem telefona? :/

    ReplyDelete
  10. Ne znam kod tebe ali ja jutros skinuo svoju L920 u 7h sa punjača i 9:30h je već bila na 50-60%.. igrao igrice, dopisivao se i pojelo mi bateriju
    mislim da tu nema neke pomoći, ja sam svašta pokušavao ali jednostavno ako ćeš imalo aktivnije koristit mobitel baterija se brzo potroši

    ReplyDelete
  11. nema pomoci za to ja sam se zalio servisu trazi od Dine savjet i nista jednostavno previse L920 mi trosi bateriju a neigram igrice ali kupio sam externu bateriju od 2800mAmpera i mirna Bosna

    ReplyDelete
  12. Baš to, ja ću isto kroz koji dan naručiti prijenosni punjač. Možda bi malo pomogla zamjena baterije ali ništa značajno.

    ReplyDelete
  13. otprilike se tu nista ne moze uraditi. telefoni imaju slabe baterije, i tu spadaju svi telefonu na svijetu jer ipak koriste iste baterije i dok industrija ne promjeni to nece ni telefoni duze trajati.

    Telefoni su sve zahtjevniji sa GPS-om, 3G, LTE, mobilini podaci non stop, aplikacije rade non stop. sve je islo trendom ali baterije ne, jos uvijek se koriste iste baterije kao i prije 10 godina smao sto su veceg kapaciteta.

    Zbog toga i garancija na bateriju je 6 mjeseci a na ostatak telefona 1 godina.

    ReplyDelete
  14. Hvala vam u svakom slucaju, moracu da uzmem eksternu bateriju dok mi se ne svidi neka nova Lumija :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar