8.11.14

Nadogradnja za UC Browser i MSN aplikacije

Store logoUC Browser aplikacija i Microsoftova kolekcija MSN aplikacija za Windows Phone uređaje su dobili nadogradnje.

 

UC Browser aplikacija je nadograđena na verziju 4.1 i prema popisu promjena nadogradnjom na 4.1 verziju je poboljšana zaštita privatnosti s poboljšanim anonimnim pregledavanjem i čišćenjem kolačića, točnije predviđanje URL adrese prilikom upisivanja, dodana mogućnost isključivanja gesti te općenito poboljšano pregledavanje sadržaja.

 

Microsoftova MSN kolekcija aplikacija je također nadograđena ali na žalost nije objavljen popis promjena pa ne znamo kakve promjene su napravljene u aplikacijama. Nadogradnje za aplikacije možete preuzeti klikom na slike ispod ili skeniranjem QR kodova.

 

UC Browser

 

QR_UC_Browser

 

Financije

QR-Bing-Finance

 

Vrijeme

QR Bing Weather

 

Sport

Bing-sport-qr

 

Vijesti

QR Bing News

 

Zdravlje i fitness

QR_Bing_Health_Fitness_0

 

Putovanja

Bing-travel-QR-300x145

 

Gastronomija

QR_Bing_Food-300x146

6 komentara :

  1. Juce mi je prvi put zabagovao telefon ali žešće, ugasio se i nece da upali iako je baterija bila na 30% i to ga u tom trenutku nisam koristio, prepadoh se k'o da mi je o životu... Rešilo se soft resetom ali u tom trenutku nije mi bilo dobro. :) Hocu da kažem kako se čovek veže za neku glupu spravu ko rod najrođeniji, inače se radi o L720 kupljenu u maju mesecu. Pozz svim windows korisnicima...

    ReplyDelete
  2. MSN aplikacije sada mpgu na memorisku karticu dok pre nisu mogle.

    ReplyDelete
  3. Danas odradim onaj hard reset I sad nemam apdejt za 8.1 cyan koju Sam prethodno imao pa ako neko zna kako mogu opet da instaliram tu nadogradnju inace koristim l520 regija mi je na US

    ReplyDelete
  4. Izasla camera 360 pro kao parira lumia cameri ,ja skinuo ali nije nesto bas 😊

    ReplyDelete
  5. Idi napravi kopiju pa na fabricka podesavanja i imaces 3nadogradnje jednu za drugom a zadnja je 8.1

    ReplyDelete
  6. Imam ja i sad win 8.1 al ne cyan nadogradnju a smeta mi jedino zbog razloga zato sto nemam opciju da iskljucim vibraciju tipki

    ReplyDelete

Ostavite komentar