12.11.14

Ušteda baterije dobila nadogradnju

battery_saver_app_ledeUšteda baterije, aplikacija za Windows Phone 8.1 uređaje je nadograđena na noviju verziju u kojoj je dobila određene promjene u izgledu i funkcijama.

 

Battery_Saver_Screenshots

Aplikacija je trenutno na verziji v1.0.14201.0 i korisnici sada imaju prikaz u postotcima koliko koja aplikacija troši baterije te je u uz ranija tri načina sortiranja dodano sortiranje aplikacija po potrošnji u protekla 24 sata, potrošnji u proteklih 48 sati i potrošnji za proteklih tjedan dana.

 

Nadogradnju za ovu aplikaciju možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_Battery_Saver_New

10 komentara :

  1. I sada mogu svi pogledati da Prognoza i WP Novosti se nalaze na dnu potrosnje :P Ovo govorim jer su se neki zalili kako im potrosi svaka od nasih aplikacija 5-6% po satu! sto nije moguce. :)

    ReplyDelete
  2. Dino, ne vezano uz ovo... Ima li neki naćin da vratim otključanu verziju prognoze na mob koju sam imao prije nego sam resetirao mob?

    ReplyDelete
  3. Mozes naravno. Ako si imao ranije besplatnu verziju onu dok se nije placala app mozes je isada besplatno preuzeti. Ali ima onaj Bug na trgovini da ne dozvoljava nekim korisnicima da preuzmu njima mogu poslati vaucer koji se unosi unutar probne verzije aplikacije. Evo i vaucer - Q1HWZ0I

    Ovaj vaucer mogu i drugi koristiti koji imaju slican problem da otkljucaju Prognozu. Ali sve dok je instalirana na telefonu nakon brisanja i ponovnog instaliranja vraca se probna verzija.

    ReplyDelete
  4. Kad pokušam instalirati app javlja mi se greška 80004005

    ReplyDelete
  5. Da to je ta greska trgovine. a ako pokusate preko ovog linka http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/prognoza/462ab4e3-9a07-4e5d-b5ff-4606a1b6d5fe

    trebalo bih izbaciti probaj ili kupi opciju. pokusajte prvo na kupi jer tada ce pregledati i mozda mozete besplatno preuzeti. ako pise cijena neka onda idete probnu verziju...

    ReplyDelete
  6. Napokon.Drago mi je da su nesto promjenili sada je funkcionalnija aplikacija i ima smisla.Inace ovo mi je bila meni licno jedna od najlosijih sistemskih aplikacija.

    ReplyDelete
  7. Sve je OK!Meni tvoje aplikacije ne trose nista bateriju.....mozda im ostane GPS ukljucen pa Prognoza konstantno trazi lokaciju.Ali vec odavno nisam vidio azuriranjr WPNovosti aplikacije.A davno si nam obecao to.Sta je s tim projektom.

    ReplyDelete
  8. I Prognoza ne moze konstantno traziti lokaciji tako da ni od toga ne treba strahovati. Jednom smije potraziti lokaciju, ako ne uspije prekine izvodenje i uzme alternativu t.j. zadnje snimlkene koordinate ili grad.

    Sto se tice WP Novosti tu je u izradi WP8.1 verzija sa nekim novim funkcijama i poboljsanjima ali o tome vise kada bude vrijeme. Jesam obecao ali vrijeme brzo leti... :P

    ReplyDelete
  9. Ne neznam na koji nacin prognoza radi,samo kazem "mozda".To sam razmisljao da nije u tome neka caka.Ali meni stvarno ne trosi bateriju to.Jedva cekamo WPN za WP8.1 verziju....

    ReplyDelete
  10. I ja jedva cekam da zavrsim verziju koja ce biti bolja od dosadasnje. Ali pisem kod skoro od nule tako da je kao nova app samo dizajn lici na staru...

    ReplyDelete

Ostavite komentar