3.12.15

Xiaomi Mi 4 Windows 10 Mobile ROM oficijelno dostupan

androidw10m

Nakon nekog perioda testiranja Xiaomi (Android) Mi 4 oficijelno je dobio Windows 10 Mobile ROM i mogu ga od danas fleširati svi na svoj Xiaomi Mi 4 uređaj. Microsoft je ovim direktno dozvolio korisnicima Android uređaja da koriste Windows 10 Mobile legalno i sve funkcije uređaja su podržane za to se pobrinuo sam sistem.

 

 

Bit će interesantno vidjeti situaciju kako će se razvijati jer Microsoftu je u cilju i drugim Android uređajima omogućiti pristup Windows 10 Mobile. Do tada ako posjedujete Xiaomi Mi 4 pogledajte upute ovdje, i preuzmite alat potreban za fleširanje ovdje. Javite nam u komentarima kako se ponaša Windows 10 na vašem po specifikacijama odličnom telefonu.

 

Izvor: WMPU

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar