10.7.15

Windows 10 Mobile build 10166 je online

Windows 10 Mobile setup 2 blurred

Microsoft se odlučio prije vikenda pustiti još jedan Windows 10 build ali ovaj put za Mobile (telefone i tablete). Po prvi put vidimo i da se verzija operativnog sistema na računarima poklapa sa onom na telefonima. Od sada je dostupna verzija 10166 svim korisnicima na bržem načinu primanja nadogradnji i prema pisanju Gabriela aula na Windows Blogu ispravljene su sve greške koje su bile poznate u prethodnom buildu.

 

Podsjećanja radi, prije tri dana je izašao build 10149 za korisnike koji su na sporijem načinu primanja nadogradnji jer se pokazao kao veoma stabilan i pouzdan. Ako se i ovaj novi build 10166 pokaže kao dobar vjerujemo da će biti pušten korisnicima na sporijem načinu uskoro.

 

Poklapanje brojeva u verzijama može također značiti da će Windows 10 Mobile biti ranije gotov nego što smo to uvijek mislili. Glasine su kružile kako će biti oko septembra biti spreman za isporuku ali ako ovim tempom nastave i ako se pokaže da nosi s razlogom verziju 10166 onda vjerujemo da je i Mobile verzija blizu RTM faze.

 

Za sve informacije kako postati Windows Insider i kako instalirati Windows 10 Mobile (na vlastitu odgovornost) na svoj telefon možete pogledati ovdje. Preuzmite Windows Insider aplikaciju koja je potrebna za instalaciju Windows 10 Mobile ovdje. Za korisnike koji se žele vratiti sa Windows 10 Mobile na WP8.1 potrebno je da preuzmu Windows Phone Recovery Tool ovdje i zatim fleširaju zadnju oficijelnu verziju WP8.1 operativnog sistema (pri čemu će izgubiti sve lične podatke na telefonu!). Evo i link do članka koji smo napisali sa detaljnim instrukcijama o vraćanju unazad.

 

Ponovna napomena: Mi (\Vindows Novosti) samo prenosimo vijesti i nismo odgovorni za vaše postupke prilikom instalacije neoficijelnih nadogradnji kao što je Windows 10 Mobile u ovom trenutku. U narednim člancima ćemo se javiti sa prvim utiscima i ispravljenim greškama kao i novim funkcijama ako su prisutne u ovom buildu.

 

izvor: Windows Blog

129 komentara :

  1. Diogenes98510 July, 2015

    Aj da sacekam nekoga da kaze ustiske,pa ako je sve ok,i ne jede bateriju,da ga probamo...

    ReplyDelete
  2. Instaliracu pa sta bude ,sreno vama a bogami i meni😂

    ReplyDelete
  3. Izgubi ti jelo i pice,ukoliko se jos sjecas...:)

    ReplyDelete
  4. Ja pokusavam nekoliko puta i nikako da pocne da downloaduje novi build. Pokusava par minuta i onda izadje ohavestenje da mi je batery saver ukljucen ( a nije) i da ce nastaviti skidanje kad iskljucim batery saver.
    Imq li jos neko slican problem. Koristim L730

    ReplyDelete
  5. Ja pokušavam ali neće, verovatno mnogo nas pokušava u ovom trenutku da downloaduje.

    ReplyDelete
  6. eXeLLeNTe10 July, 2015

    Dobro vece svima. Sada sam provjerio da li ima novi build iz BiH sam L925 na fast je i nema nista i dalje mi je onaj ...149 pa ako je ko instalirao nek javi imali kakvih gresaka prlikom instalirana i tako. Na ovom buildu mi ima dosta bagova ovo sto trosi bateriju nmvze al previse se grije mob kasni tastatura nekad ni nema je kac mijenja boju kad dotaknem nekad eagle kasni kamera glupa pomen ona je dosta bolja bila i laksa za koristenje. Fotografije koje uslikas sa ekrana ne mozes poslat na messengeru u chat tj. ne moze ih nac kad slikas moras nekoliko puta uc da se refresuje i onda dodju sporo se gasi mob kasni kad ukljucis punjac kroz desetak sec prikaze da se puni. Da se zna da nisam neki hejter i da imam sta protiv wp samo govorim istinun ne znam bas eng da napisem microsoftu jbga. Valjda ce u ovom novom buildu biti nesto popravljeno i jos da dodam da ne mogu kad oznacim text kopirati ga.

    ReplyDelete
  7. Nemate sta izgubiti ako ste vec na 10. Ovaj je bolji nego prethodni build. I tako ce biti u buducnosti, svaki bolji od prethodnog. Sto se tice tih gresaka screenshotove mozes sada slati. Ja sam uspio maloprije. Jeste da fotografska app traje dok osvjezi fotografije i mene to nervira mnogo. Ne razumijem zasto je tako ali ako je na 8.1 bilo ok vjerujem da ce i ovdje to srediti. Fotografska app mislim da ne radi u pozadini i da renderuje te fotografije koje napravimo tako da su spremne kad otvorimo aplikaciju. To da kasni tastatura nisam dozivio pa ne znam reci. Za kopiranje teksta radi. Radilo i je do sada samo je bilo potrebno duze drzati da se pojavi meni sa kopiranjem. Uglavnom dosta je bolji ovaj na prvi pogled.

    ReplyDelete
  8. Zasto je meni samo build 10162 na kompu nedolazi mi update za 10166??

    ReplyDelete
  9. Instaliran na moju L930, ua sad sve ok. Svidja mi se ikonica baterije- sada je malo veća. Proveravam i javljam sta je novo.

    ReplyDelete
  10. sjecam jaro ,kratak sam pecenje i cugu ;)

    ReplyDelete
  11. Neko instalirao??????? molicu novosti ,stabilnost ,nedostatke i sl ,hvala unaprijed :)

    ReplyDelete
  12. Belmin Čosić11 July, 2015

    ova instalacija traje stvarno predugo, meni 2 sata na L925 -.-

    ReplyDelete
  13. Instalirao na lumiu 640 DS i ponovo aplikacije na memorijskoj kartici nedostupne poslije restarta telefona. Sve aplikacije sam bio uklonio sa memorijske kartice prije nadogradnje i instalirao samo tri da probam jer sam imao isti problem sa buildom 10149. Sada ću ih premjestit na telefon pa ću probati sa drugom karticom. Sve ostalo radi odlično za sada.

    ReplyDelete
  14. Predrag Spasović11 July, 2015

    Ne mogu da pronađem opciju isključivanja vibracije na dodir ekrana(touch) u build 10166 ?

    ReplyDelete
  15. eXeLLeNTe11 July, 2015

    Ljudi u mne jos nema builda na fast sam. Kada sam instalirao insider nije mi bilo slow samo fast tako da nez. L925 BiH odg pls.

    ReplyDelete
  16. jel moze mala pomoc,vec dva dana pokusavam da instaliram prethodni build,ali prosto nece..samo vrti u krug,ovo mi je drugi put da pokusavam zaredom,ali nema vajde..tockici se non stop vrte,i kad zavrse krenu ispocetka..jel negde gresim ili je nesto do telefona..lumia 520..

    ReplyDelete
  17. Jel moze neko da potvrdi da li u ovom bildu rafi recni ki swipe na tastaturi.

    ReplyDelete
  18. radi, sad sam proverio.

    ReplyDelete
  19. eXeLLeNTe11 July, 2015

    Dobro je to care u mne nema builda izgleda da cu morat hardreset al cekao obet nekpg da mi odg mozda zna u cemu je kvaka hehehe

    ReplyDelete
  20. https://twitter.com/GabeAul/status/619582973214470144 upravo citam da je kod dosta ljudi zapelo sa instalacijom ovog builda..slicno kao i kod mene,samo vrti u krug instalaciju i nista..imam osecaj da se ovo nece dobro zavrsiti po moju lumiu..

    ReplyDelete
  21. Mongo gori bild od prethodnog, na proslom bildu mi nije radio prijem i slanje poruka, sad pored toga mi ne radi ni prodavnica, ni lumia camera aplikacija,Takodje kada udjem u neke stavke u podesavanjima,sam izadje iz toga, jako nestabilan bild, prosli je mnogo bolje radio mada ni on nije bio sjajan.Takodje i na ovom bildu baterija jako malo traje.Jednom recju bokal za sada...WIndows 10 instaliran na lumia 820, sreca pa mi nije primarni telefon:).

    ReplyDelete
  22. hocu 4 reda tilesa na L735 kao sto je na L1520...predobro mi izgledaaa

    ReplyDelete
  23. Tomislav Lukšić11 July, 2015

    Na Lumia 930 radi savršeno. Aplikacije se sada daju deinstalirati bez problema, radi brže, više nemam dvije trgovine nego jednu koja radi dobro, neke aplikacije su prevedene na hrvatski i još dosta poboljšanja. Sve u sve mu jako dobar build :)

    ReplyDelete
  24. Odlican,samo jos grove music da moze otvorit sve pjesme,i da malo ubrzaju trgovinu,al sve u svemu odlicno 😊

    ReplyDelete
  25. Kod mene ne radi live tile za people app. Sve ostalo ok. Malo po neki put zasteka outlook calendar live tile. Koliko vidim nema mnogo novina u odnosu na 10149

    ReplyDelete
  26. Kako ti radi sms? Baterija?

    ReplyDelete
  27. eXeLLeNTe11 July, 2015

    To se i mni svidja

    ReplyDelete
  28. izgleda da samo ja nisam imao srece sa ovim buildom...vec 10 sati se vrte zupcanici,i kad izvrte pojavi se onaj tuzni smajli " :( " i niti mogu u telefon da udjem niti mogu da prekinem instalaciju..i pretpostavljam da je nesto gadno u pitanju

    ReplyDelete
  29. Izgleda da ces morati vratiti na 8.1 sa Windows Phone Recovery Tool pa pokusati opet. To je greska prilikom instalacije se dogodila ili je prekinuta tokom instalacije. Uglavnom ne treba nasilno gasiti telefon tokom instalacije jer nema mehanizma koji ce nastaviti dalje instalirati jer "pokvari" instalaciju.

    ReplyDelete
  30. Danijel Dimitrić11 July, 2015

    Meni ne (srpski). Vidim da drugim radi. Kako ste napravili jeli ima neki trik?

    ReplyDelete
  31. kad ga povezem na komp i recovery tool,prosto ga ne prepoznaje

    ReplyDelete
  32. I meni ne radi. Ja mislim da se prije radi o gresci kod njih na serverima nego na nasim telefonima. Objavio sam vec u Windows feedback i ima glasova drugih korisnika znaci da ce vidjeti tu gresku... Valjda isprave uskoro

    ReplyDelete
  33. Ima dugme "telefon nije prepoznat" to je kao dead phone flashing i onda ce pokrenuti sam ostalo sve.

    ReplyDelete
  34. sve vreme ovo stoji...i naravno vrte se zupcanici na telefonu...

    ReplyDelete
  35. Eto pise ako ne prepoznaje da drzite power dugme i glasnocu dolje, dok ne zavibrira telefon. Tada ce nastaviti. Trebalo bi.

    ReplyDelete
  36. pa da,tako sam i uradio,ugasio se,ponovo upalio i sad opet vrti zupcanike,mozda ovaj put stvarno nesto odradjuje :)

    ReplyDelete
  37. ipak nista..i dalje sve isto..ima li neki drugi nacin za oporavak telefona ili flesovanje ili bilo sta..ili da se prosdto oprostim od telefona..

    ReplyDelete
  38. eXeLLeNTe11 July, 2015

    Sva sreca mni nije pronaslo build jer ja to s racunarom ne bi znao tj. da se vratim na 8.1

    ReplyDelete
  39. Moralo bi proraditi. Jeste li pokusali da iskljucite telefon sa USB pa prikljucote dok je program u pozadini ukljucen. Onaj WPRT. Mozda restart racunara i ponoviti

    ReplyDelete
  40. Danijel Dimitrić11 July, 2015

    L920, mislim da je prvi bild na kome ću ostati, moram vidjeti kako se ponaša baterija pošto mi je jedini mob. inače posle 2 h instalacije ponovo kao svaki dosadašnji bild morao sam raditi hard reset radi nedostatka tastature....

    ReplyDelete
  41. Arsenal L73511 July, 2015

    Hocu i ja na svojoj L735. Nadam se da nece biti samo za telefone od 5" i vece.

    ReplyDelete
  42. pokusacu jos i to...hvala na savetima..

    ReplyDelete
  43. Tezi pocetak preuzimanja, kao sto kaze Dino serveri.
    Dugi proces instalacije. Radi. Bolji od predhodnog.
    1/ Smeta mi sto na nekim app izlazi iz teme npr.ako je tamna onda treba da je u tamnom tonu, a ono odjednom svetlija pozadina, dok na 8.1 je to bolje.
    2/ za otvaranje postavki-opcija u app, treba ti da dohvatis gore druga ruka
    3/ ne spusta start ekran dodirom na windows, a moglo bi i obavjesti i brze akcije tako da spusti npr.

    ReplyDelete
  44. Meni je super ovaj brzi odgovor na poruke odma iz notifikacijskog netreba se nista otvarat, samo neka ispeglaju sve bugove i da vidis :)

    ReplyDelete
  45. Kod mene takođe ne radi (srpski)

    ReplyDelete
  46. Krenuo sa instalacijom L640 LTE, pa sta bude... :)

    ReplyDelete
  47. mirzoni7711 July, 2015

    Sms u redu, baterija ne znam jos jer sam radio hard reset pa je dopunjavao

    ReplyDelete
  48. Diogenes98511 July, 2015

    Jedno pitanje ljudi...posle updatea,nemam vise lumia cameru...sada je samo Camera...a u Storu je nema nigde..dok npr ostale Lumia aplikacije,ostale,i rade..jel to znaci da za L925 vise nema lumis cam ili? Sto se tice samog builda ,treba doraditi stvari oko grafike..ili developeri treba da upatuju svoje app..npr dubsmash third party app nece da sacuva video..izbacuje negu gresku api ili sl..ne znam tacno

    ReplyDelete
  49. Da li je neko od vas ljudi stavio W10 na lumiu 720.? Interesuje me kako se ponasa...?

    ReplyDelete
  50. Belmin Čosić11 July, 2015

    Ja ću pohvaliti ovaj build na svojoj L925 jer je sve tako brzo, dosta manje treoši bateriju i za razliku od prošlih, sve radi, iskreno preporučujem instalaciju, mada je predug proces, ali vrijedi.

    ReplyDelete
  51. I kakvi su utisci? Imam i ja L640, pa me interesuje, isplati li se instalirati zadnji build??

    ReplyDelete
  52. Imao sam prosli build instaliran, ali zbog ogromne potrosnje baterije i velikih problema sa sms-om, vratio sam se na 8.1. E sad, ovaj build mi radi nekako fluidnije. SMS salje i prima, ali nema notifikacije, banera i zvuka. Viber radi bez greske, opet bez notifikacije i banera. Ne znam kako da dodam na listu aplikacije za koje treba da odredim zvuk,baner... Ubacio sam samo osnovne i neophodne stvari dok ga dobro ne probam i izmaltretiram.

    ReplyDelete
  53. Diogenes98511 July, 2015

    Evo da ostavim jos jedan komentar..pored toga sto nemam lumia cameru,imam problem sa google sync...dodavao sam acc 5x i opet problem

    ReplyDelete
  54. kako stojis sa notifikacijama? meni nema ni zvuka ni banera za sms, ni za ostale app...

    ReplyDelete
  55. Lumia Camera na Windows 10 je sada samo Camera. microsoft je zelio rijesiti nesporazume oko Lumia Camera, Lumia Camera beta, Lumia Camera classic i to sve po dva puta za razlicite modele. Imamo samo jednu app koja je preinstalirana na telefonima sa Windows 10 Mobile. Za email ne znam sta reci, aplikacija outlook ima greske to znam. Ni ja nisam mogao dodatt jedan email.

    ReplyDelete
  56. To za notifikacije one se nalaze u postavkama > system > notifications. Ali aplikacija mora barem jednom poslati obavijest tj. Banner kako bi sistem znao da je doda tu u postavke. Nakon toga pritiskom na ime aplikacije se odreduje vibracija, zvuk, obavijest, obavijest na zakljucanom zaslonu, privatne obavijesti itd.

    ReplyDelete
  57. mirzoni7711 July, 2015

    Meni je u redu sa zvukom i obavjesti.

    ReplyDelete
  58. Ljudi ovo je beta faza i sami stim znate da niko nije odgovoran ako pokvarite telefon, ovo nije officijalna nadogradnja vec za programere i ko hoce da testira.Tako da moj savjet da ne radite na hing end telefonima vec ako hoce neko testira neka proba na low end uredjajima, s tim da ima u rezervi pare ako slucajno telefon crkne :) A sto se tice izgleda nove verzije mogu samo reci da mi se WM sve vise i vise svidja i jedva cekam full verziju :)

    ReplyDelete
  59. proradilo, hvala. :) :D

    ReplyDelete
  60. Ja sam bezbroj puta vraćao na 8.1 ali uvek sa NSRT i nikada nisam imao problem...

    ReplyDelete
  61. Diogenes98511 July, 2015

    Jos jedan problem...nece da pusti video..trazi latest app..nece da snima video..izbacuje error code...l925..bez hard reseta..samo updatovano

    ReplyDelete
  62. Samo si naj normalnije preuzeo tastaturu I sve se samo završilo I preuzelo?

    ReplyDelete
  63. eXeLLeNTe11 July, 2015

    hvala na odg ono za kopiranje texta radi samo nisam bio skonto. Mogao bi im predlozit da na messengeru naprave da se tastatura okrece kada stavimo mob vodoravno tj kao u tbe na ovoj app poz

    ReplyDelete
  64. Kod mene konstantno izbacuje poruku da preuzimanje nije uspelo

    ReplyDelete
  65. I kod mene isto. Rijetkima je izgleda uspjelo da instaliraju. Upoznati su oni sa greskom to znam, samo kad ce je ispraviti... Ja sam prije mjesec ili malo duze mogao instalirati, a danas ne. To me buni sta koci sada...

    ReplyDelete
  66. To za messenger moras direktno ekipu Messenger a pitati. Njega pravi Facebook kompanija. Oni imaju tam ostavku veoma jednostavnu "portrait", "landscape", "lanscapeorportrait" znaci uspravno, vodoravno ili uspravno i vodoravno. Automatski Windows Phone aplikacije podrzavaju uspravno i vodoravno ali neki stavi automatski se se okrene ili vodoravno kao igre npr. ili uspravno kao neke aplikacije. Mi smo ostavili i vodoravno jer neki korisnici vole tako da citaju vijesti, kasnije cemo to jos doraditi da bude jos bolje za oci.

    ReplyDelete
  67. eXeLLeNTe11 July, 2015

    Dino da ne pisem o5 ovdje molio bih te da pogledas onaj kom u zadnjoj obavijesti :)

    ReplyDelete
  68. Ja imam problem sa WNovosti aplikacijom, tek iz 5og puta otvori

    ReplyDelete
  69. Na Windows 10 Mobile ili WP8.1?!

    ReplyDelete
  70. Ja na L930 imam i Camera i Lumia Camera aplikacije

    ReplyDelete
  71. Da ali sa lumia camera ne možeš snimiti video,dogodi se nekakva greška.

    ReplyDelete
  72. Resetiraj telefon mora bolje raditi,a lumia camera ne radi na ovom buildu ima samo camera.

    ReplyDelete
  73. Ovaj build je skoro pa savrsen ,instalirao pa deinstalirao do zvanicne verzije ,sve je ok samo ponekad tel zablokira ugasi se pa se sam upali ,jedva cekam da prođe testna faza

    ReplyDelete
  74. Nedzad Pugonja12 July, 2015

    Kod mene na l920 ne rade aplikacije ne mogu uopste da ih otvorim.Ima li kakvo rijesenje.

    ReplyDelete
  75. Kod mene radi

    ReplyDelete
  76. Kao radi sve ok ali mi se cini da live tile nekad zakaze. Pri ins. bilda treba sacekati da se sve aplikacije instaliraju pa azuriraju( i to 2 puta bar ko mene) jer vam u suprotnom aplikacije nece raditi. Baterija je dobra (bila je i na proslom bildu). U pocetku bateriju jede mnoga azuriranja ali je posle ok. Velika zamerka i glavna zbog koje se uvek vracam na 8.1 je nestabilnost edge-a! Mnogo je losiji od IE(bar za sad) u smislu da je sporiji,puca i nece da otvara malo zahtevnije stranice! Mozda zbog 512 rama na lumia 630!

    ReplyDelete
  77. Rijesenje za aplikacije koje se ne mogu otvoriti kod mene je bilo reinstalacija tih aplikacija. Sad mi rade opet.

    ReplyDelete
  78. Da li neko ima problema sa aplikacijom za muziku? Meni su sve pesme duplirane.

    ReplyDelete
  79. Nedzad Pugonja12 July, 2015

    Dino slatki ja ne mogu da otvorim trgovinu.Ako izbrišem neću moči da ponovo instaliram.

    ReplyDelete
  80. W10 build 10166. Nekad otvori bez problema, ali onda ne mogu da vidim komentare.

    ReplyDelete
  81. Evo radi i srpska tastatura

    ReplyDelete
  82. To je nazalost to sistema i ne mogu nikako pomoci. Zbog toga uvijek i naglasavam da neke aplikacije ne rade ali nije problem do njih nego do sistema koji jos nije 1:1 preveo sve na Windows 10 Mobile.

    ReplyDelete
  83. Build je prilično zadovoljavajući, tako da ću najvjerovatnije ostati na njemu. Međutim, primjetio sam par grešaka:

    1. Neće da mi instalira One_Note
    2. Na zaključanom ekranu ne mogu postaviti MSN vrijeme
    3. Kad pritisnem i držim "virtualno dugme" za pretraživanje, neće da mi se aktiviraju glasovne komande kao na win_8.1
    Vjerovatno ima još po koji "bug", ali ove tri nabrojane stvari su mi najvažnije

    ReplyDelete
  84. Diogenes98512 July, 2015

    E ovako ljudi..nakon hard reseta,dakle cistog instala..ja vise nemam pristup Lumia aplikacijama na storu..cak i preko PC-a,kada mi stigne link,pise da app vise nisu dostupne za instalaciju,iako je na marketu pokaze...inace imam l925 ..region Srbija,jezik Engleski...da li je moguce da vise necu moci da kostisim tipa lumia panorama i slicno? ima li resenja za to/?? jer ako je tako,dzaba mi win 10 kada pola stvari koje ja koristim nisu u funkciji

    ReplyDelete
  85. Diogenes98512 July, 2015

    @Dino Borogovac E ovako ljudi..nakon hard reseta,dakle cistog instala..ja vise nemam pristup Lumia aplikacijama na storu..cak i preko PC-a,kada mi stigne link,pise da app vise nisu dostupne za instalaciju,iako je na marketu pokaze...inace imam l925 ..region Srbija,jezik Engleski...da li je moguce da vise necu moci da kostisim tipa lumia panorama i slicno? ima li resenja za to/?? jer ako je tako,dzaba mi win 10 kada pola stvari koje ja koristim nisu u funkciji

    ReplyDelete
  86. To je normalno jer se Windows 10 Mobile tek pravi a Camera aplikacija je nova i nije zavrsena. Nije to da ce ostati tako nego je u jos u tazvoju. Nedavno je imala cak update i dodala funkcije tako ce i objektive za skeniranje qr, panorame i druge aplikacije.

    ReplyDelete
  87. I da dodam za one koji jos nisu instalirali ako ce ovako misliti u smislu sta ce mi ako ne radi. Shvatite da je ovo sistem u razvoju. Nije za svakodnevno koristenje. Nije da bi se govorilo ne radi ovo ne radi ono "sta ce mi" nego je da se predlozi kroz feedback Microsoftu sta zele korisnici. Ako korisnik krene sa predpostavkom da ga instalira i koristi onako privatno bit ce razocaran jer on ne sluzi za to. Windows Insider je javni alpha/beta program testiranja a ne zaljenja. Iskreno. Mi ne mozemo popraviti greske koje vi imate jedino Microsoft moze i ispravili su u prethodnim buildovima stotine gresaka kao na Pc tako i na telefonu.

    Hocu da kazem ne upustajte se u Windows Insider ako ne znate da ce biti bagoviti, ako ne znate da vam moze pokvariti telefon, ako niste procitali uslove prilikom prijave na Insider program...

    ReplyDelete
  88. Diogenes98512 July, 2015

    Kontam ja Dino sta znaci Insider...nov sam u Windows mobile ali nisam u Androidu i sl...samo me je bunilo to,kada sam nakon updatea imao sve te app ,tj ostale su..a sada nakon reseta,ne mogu ih ibstalirati ponovo...to me je zabunilo ..nista vise...u prethodnom buildu,imali smo 2 stora,pa smo mogli sve iz lumia cilection da instal za stora 8.1..sada te mogucnosti nema..ali bice:)

    ReplyDelete
  89. Evo i mojih zapazanja posle jednog dana koriscenja. Bilo je malo problema sitnih, tako da je posle jednog hard reset-a i par soft reseta sada sve u redu. Sve radi, baterija prilicno dobra. Napunio sam je sinoc i sada je ostalo 30%, a bila je maltretirana samo tako. :) Ovoga puta ostajem na ovom build-u. :)

    ReplyDelete
  90. kjemerski12 July, 2015

    zanimljivih li komentara

    ReplyDelete
  91. mirzoni7712 July, 2015

    Ovaj build je dosta dobar, jer meni na lumiji 640 funkcionise maltene sve kako treba. Baterija je na 50 % , os jutros koristio mobitel, cerkica igrala igrice, dosta telefonskih poziva, tako da je baterija za sad veoma dobra. Malo sporije ide download nekih aplikacija, ali kao sto rece Dino, ovo jos nije flnalna verzija.

    ReplyDelete
  92. ne vredi,program prosto ne moze da prepozna telefon...

    ReplyDelete
  93. Ako imate jos jedan racunar pokusajte tamo. Priklnucite telefon usb-om i drzite power dugme 10-15 selundi dok se ugasi, sam ce se ukljuciti opet i ako ne Windows upaljen instalirat ce drajvere sam. Ti drajveri rade da racunar prepozna telefon. I onda ce programi kao WPRT prepoznati Telefon ili ako ne prepozna onda ce barem zapoceti instalaciju kada se pritisne ono da ne prepoznaje. Meni je bas zao ako je telefon se skroz pokvario, iskreno.

    ReplyDelete
  94. Meni se ovaj build ne instalira danima, pokušao sam ali samo se javi error i retry.

    ReplyDelete
  95. Da li ti radi CORTANA. Ja je uopšte nemam, iako sam postavio engleski (SAD) jezik i regiju.

    ReplyDelete
  96. Pokusavam obnoviti softver ali mi pokazuje na recoveru ,trenutni softver je stariji od onog na telefonu ,pa citava zajeban... znam to a razlog je sto sam htio da ponovo prevarim insinder i da ugrabim gdr2 i odmah izbrisao ap ,barem do sada sam tako radio no medjutim sada odmah ponudi w10 i nema bjezanja ,dosli ljudi pameti hehehe.Nervira me sada ova ponuda 10setke a jos mi se neinstalira posto sam probao a ako budem isao preko recoveru onda moram rucno odraditi jos par updatea ;)

    ReplyDelete
  97. Kjemerski ,vas komentar nekako izgleda cinicno ,ili mi se cini a ovdje smo da vas podsjetim, da bih pomogli jedni drugima ,neznamo svi sve, tako da .... ako nemate nesto za pomoci onima kojima je potrebna pomoc, nemojte ni komentarisati ,izvinite ako nisam u pravu.... :)

    ReplyDelete
  98. na 8.1 instalirao Preview for Dev i na update dobio Developer Update Software Tool, WTF je to...!!!
    čekam da završi...

    ReplyDelete
  99. Izvinjavam se za mali off.
    Jel zna neko, postoji li neki besplatni player za video stream? VLC nije isti kao na PC-u, ne znam da li će sa konačnom verzijom W10 mobile to napraviti?
    Hteo bi tv da gledam preko mob.

    ReplyDelete
  100. Šta znači kad sva polja u akcionom centru blinkaju? Posle restarta rade normalno.

    ReplyDelete
  101. kjemerski13 July, 2015

    nesmijem komentirati? pa uredu upravu ste ,ali ja imam problem za koji mi nitko nemože pomoći. Imam Lumia 520 i kad se update na Windows 10 ovaj najnoviji build oni krugovi se samo vrte kad se napune mobitel se restarta i restarta pregrijao se. Preko recovery tool jedva sam ga vratio na WP 8.1 sad neznam hoću li se ikada moći update na W10 i jel to do mene ili još netko ima problem,hvala :)

    ReplyDelete
  102. kjemerski13 July, 2015

    Imam Lumia 520 i kad se update na Windows 10 ovaj najnoviji build oni krugovi se samo vrte kad se napune mobitel se restarta i restarta pregrijao se. Preko recovery tool jedva sam ga vratio na WP 8.1 sad neznam hoću li se ikada moći update na W10 i jel to do mene ili još netko ima problem,hvala :)

    ReplyDelete
  103. bug. Nema znacenja. Vec su upoznati sa tom greskom i vjerujem da ce biti ispravljena.

    ReplyDelete
  104. Ima update Preview for developers configuration update. On ne donosi nista, mozda je on u pitanju?

    ReplyDelete
  105. L640 LTE Build 10166. Puca mi Progoza. Ne pomaže ni deinstal - instal, ni restart... Napiše Beograd i isključi se.

    ReplyDelete
  106. https://www.youtube.com/watch?v=0apjtIjqd0A&feature=youtu.be

    čovjek tvrdi da lumia nevalja

    ReplyDelete
  107. svi imaju probleme, neko veće neko manje, a ima ih i bez problema.....ovo su sve verzije za testiranje, ne za svakodnevnu upotrebu i to se ponavlja svuda i stalno....biće bolje u sledećem buildu

    ReplyDelete
  108. moći ćeš

    ReplyDelete
  109. nije do tebe

    ReplyDelete
  110. ima problem

    ReplyDelete
  111. da li si uspeo da pokreneš telefon

    ReplyDelete
  112. kad se na instaliranoj 10 - ci uradi reset telefona iz menija u Settings, to je kraj telefona, više ne postoji način da ga povratite sa Recovery Tools, to se desilo ovde @Boris, a i meni noćas...mob. može da se baci...

    ReplyDelete
  113. da li si našao neki način a ga povratiš

    ReplyDelete
  114. nisam dosad imao instaliranu desetku na telefonu,i nisam nista restartovao,nego prosto kako je krenula instalacija,tako je i on zaglupeo,i jednostavno je negde "zapelo" i to je to..a sam pokusaj instaliranja je trajao jako dugo i na kraju se cak pojavio i tuzni smajli..nema veze,danas stize druga 520,koja ce posluziti jos 2-3 meseca dok ne obnovim paket..hvala na pokusajima da ga spasem..pozzz

    ReplyDelete
  115. meni se potpuno ista stvar desila, dobio sam onaj plačni smajli i telefon ne vidi NSRT, ali posle više pokušaja, prikači - otkači pa ostavi da radi, ponovo pokreni LSRT i na kraju je uspeo da se nekako povrati...evo sad iz drugog puta sam instalirao 10 - ku i radi besprekorno i sam sam iznenađen, L525

    ReplyDelete
  116. pogrešio sam prvi put i ostavio srpski, posle update na W10 nisam imao tastaturu a nisam mogao da skinem ni jedan jezik niti podršku za tastaturu, ali drugi put sam resetovao fon na fabrička podešavanja, ostavio samo lokaciju i onda je sve proradilo...

    ReplyDelete
  117. Da, zato i ja pokusavam da sve isprobamo jer taj smajli znaci da je ROM jos citav samo sistem nije. I za to sluzi WPRT ili NSRT mada Microsoft kaze da je najbolje koristiti WPRT jer ovi ostali programi nisu duze imali update...

    ReplyDelete
  118. pa LSRT je sada neka ver. 5.8...i odrađuje posao, WPRT nisam probao, možda je najbolji ali ovo je stariji mob. L525 biće prilike da se to još koristi....može li se promeniti Wallpaper nekako, ostao mi onaj iz 8.1 i ništa mu ne mogu, a ne slaže mi se nikako (ovo su izvoljevanja sada) mnogo je dobar ovaj Build...

    ReplyDelete
  119. uvek ista priča, noćas dva puta to radio ali sada 10 -ka radi OK

    ReplyDelete
  120. ja koristim LSRT 5.0.8 i uvek radi update pre nego prikacim fon. Zadnji put mi je 'ladno vratio win 8.1 gdr2 na L640LTE... :D

    ReplyDelete
  121. Mislim da mozda ima veze ko je pravio fon. Stara L620 je bila Hungary, a ova 640 je Vietnam... Mozda su tu razlike?

    ReplyDelete
  122. Kosta Kuprešak14 July, 2015

    Isti slucaj isti model, Lumia 520. Uspio sam ju povratiti pomocu WPRT, ispocetka nije prepoznavao uredjaj (izmedju ostalog i stalno se restartovao). Ali nisam odustao i upalio sam ga pomocu kombinacije PowerUp + VolumeDown tipki (mala napomena, kada se ovako upali prikaze samo NOKIA logotip koji se tu zadrzi sve dok je uredjaj ukljucen). Sam proces je trajao ~2 sata, ali dok je skinuo oko 1,58GB datoteka potrebnih za installaciju, sasvim je razumljivo. Kasnije sam se nacekao kada sam ga palio poslije procesa, ali mislim da je dovoljno prikljuciti telefon na punjac i sacekati odredjeno vrijeme. I evo sada koristim taj telefon vise od sedmicu dana na WP 8.1 sistemu cekajuci pogodan trenutak da opet eksperimentisem sa WM 10. :D

    ReplyDelete
  123. Našao kako se' menja slika pozadine...

    ReplyDelete
  124. evo ovako....

    ReplyDelete
  125. Nazalost ne. :(

    ReplyDelete
  126. Kod mene na ovom buildu radi. Ne znam do cega moze biti. Za obje app ne znam. Da znam do cega bacio bi se na ispravljanje ali dok je insider ovako 99% sam siguran da je do sistema.

    ReplyDelete
  127. Evo peti dan. Šta reći? Prezadovoljan sam. Sve ide glatko i kako treba. Baterija odlična, isto mi traje kao i na 8.1 Imam jedan problemčić: neće da mi pošalje novo snimljeme fotografije na OneDriwe. Ako neko ima isti problem ili zna lek...

    ReplyDelete

Ostavite komentar