2.7.15

Microsoft pustio Windows 10 build 10162 za PC [Dodatak ISO datoteke]

Windows 10 setup novi

Microsoft iznenadio još jednim buildom prije vikenda. Prije manje od 1 sat su pustili Windows 10 build 10162 za PC. Vidimo da ažurno rade na pripremanju RTM faze Windows 10 jer je ostalo još manje od jednog mjeseca do oficijelnog puštanja Windows 10 za sve korisnike.

 

Usput da napomenemo proces oko instalacije nakon 29.07.2015. Naime neće svi dobiti instalaciju tj. napomenu za instalaciju isti dan. Nadogradnja će se izvršiti u intervalima, po pisanju Microsofta prvo idu na red Windows Insideri 29.07. radi ogromne količine korisnika koji su se registrirali mi i shvaćamo zašto to rade, u prošlosti je dolazilo na Windows Insider mnogo puta to zasićenja servera i Download novih buildova je bio spor radi par miliona korisnika koji su u isto vrijeme pokušali preuzeti novi build. Sa oficijelnom verzijom stvar je još više dramatična, radi se o potencijalnim 1+ milijardu korisnika koji imaju pravo na Windows 10 nadogradnju.

 

Da se vratimo na temu. Brzi način primanja nadogradnji Windows Insider ima novi build 10162 za koji se nadamo će ispraviti greške za korisnike koji su na 10130 trenutno i ne vidi niti 10158 ni 10159 build. Ovo je treći build u nizu u tri dana i ako vam ovo ide sve prebrzo za instalaciju možete se slobodno prebaciti na sporiji način primanja nadogradnji.

 

To postavljate u postavkama za PC > Update & Security > Windows Update > Advanced settings. Tu prebacite sa „Fast“ na „Slow“. Korisnici na Slow načinu će vjerovatno dobiti ovaj build 10162 ako se pokaže dobar. U internim testiranjima se pokazao kao dobar kandidat i veoma siguran. ISO paketi će biti također dostavljeni kada bude dostupan za sporiji način primanja nadogradnji.

 

Novosti koje donosi ovaj build Microsoft nije precizirao, ali su napomenuli da je ovaj build do sada najstabilniji i pouzdaniji. Mi vjerujemo da je tako jer nije mnogo vremena ostalo još za finalno poliranje.

 

[Dodatak 03.07.]

 

Microsoft pustio oficijelni ISO za Windows 10 build 10162 koji možete pronaći ovdje. Također su izjasnili se o korisnicima koji su na sporijem načinu primanja nadogradnji, oni će također dobiti ovaj build u narednim danima. Za sada se pokazuje kao veoma dobar i bez ikakvih problema. Korisnici koji žele mogu nadograditi direktno preko ovog ISO svoj sadađnji build (bilo koji da imaju) na 10162. Instalacija će trajati, sve u zavisnosti od toga koliko vam he Harddisk pun i koliko je kvalitetna specifikacija vašeg računara, od 10 minuta do 6 sati.

 

Izvor: Windows Blog

69 komentara :

  1. Upravo skidam build, i hteo da napisem da opet ima nov :)

    ReplyDelete
  2. Here maps, Here Drive + i Here City Lens imaju nadogradnje na wp 8.1.

    ReplyDelete
  3. Da nisu to oni bez najave uveli onaj 'Ludicrous' (= luđački) Ring?! Hehe! Uglavnom opet ništa ne javlja Windows Update kod mene :(... Ništa, idem dalje kemijat s tim...

    ReplyDelete
  4. Jedno pitanje, instalirao sam windows 10 na dosta "slabijem" kompu...S obzirom da sam odusevljen istim, hteo bih da ga instaliram i na novijem mnogo "jacem" kompu...E sad, mozda sam se zeznuo sto sam na ovom slabijem koristio moj account koji mi je i na mobilnom i koji svuda koristim...Da li postoji opcija da na ovaj "slabiji" komp kreiram neki account koji cu naravno registrovati kao insider i da taj account stavim na ovom kompu za administratora...a na jacem kompu da instaliram pod mojim accountom windows 10?

    ReplyDelete
  5. Da li ima neko problem sa update na 10130, na Slow je, ali poceo je skidati update za defender i stao na 7% evo vec 2 dana ni da mrdne. Kako ce tek naci novi build?

    ReplyDelete
  6. ja imam 10158 build, i slican kod men problem i to bas s win defenderom, samo kod mene stane 4%

    ReplyDelete
  7. naravno, imas u postavkama da izbrises trenutni account i da korstis "local account"
    ne bih ti znao reci gdje mozes direktno naci jer su sad nove postavke pa ne znam napamet

    ReplyDelete
  8. znam gde se nalazi (settings pa account), video sam to za local file account, ali mi nije bila jasna definicija toga (posto nisam nesto do sad ni ulazio tu)...i nisam siguran da li taj local account moze da "postane" glavni account na racunaru...

    ReplyDelete
  9. Stefan Ivanović03 July, 2015

    Korak po korak:
    ---------------

    1. Link za skidanje .esd fajla za x64 Win 10 build 10162 (pogledajte link, u pitanju je microsoft.com domen tako da je sigurno). Problem je što je link vremenski ograničen, trenutno radi a da li će raditi sutra, ne znam. Ima gomila linkova za ovaj fajl koje su ljudi digli na mega, openload i slične servise, ali ovaj je baš od Microsofta.

    Microsoft link:

    http://bgpn.v4.sh.dl.ws.microsoft.com/dl/content/c/updt/2015/07/10162.0.150629-1700.fbl_impressive_clientsinglelanguage_ret_x64fre_en-us_119621638ed048ac47109fafd340746aa535c28a.esd?P1=1435882976&P2=101&P3=1&P4=qhjGjzvLEhCrjetSOriUuedC6gA%3d

    Ko se ne plaši tih linkova evo ima i x86 koji nisam uspeo da nađem MS link (ovi su preuzeti sa http://forums.mydigitallife.info):

    En-US Pro x86 ESD https://openload.io/f/gVkmZ318zLI/

    En-US Pro x64 ESD https://openload.io/f/nnkhU57kdKc/10...cf1f3bf1ee.esd

    2. Dobićete 10162.0.150629-1700.fbl_impressive_clientsinglelanguage_ret_x64fre_en-us_119621638ed048ac47109fafd340746aa535c28a.esd fajl težak 2.63GB, promeniti mu ime u install.esd (nije obavezno ali je kraće) i skinuti sa ovog linka http://www.datafilehost.com/d/26f412a5 jedan zipovan fajl esd-decrypter-wimlib-5.7z koji raspakujete u neki folder (raspakuje se sa WinRar ili 7Zip, dok WinZip ne znam da li može) i u taj folder prekopirate install.esd i pokrenete decrypt.cmd komandu desnim klikom miša i Run as Administrator.

    ***Ukoliko imate nekih nedoumica u smislu da li je virus/malware i sl. taj decrypt.cmd možete prevući u Notepad i tu piše šta on zapravo radi, tj. koje komande izvršava, tako da nema laži, nema prevare, ko razume naravno. Faljovi u bin folderu su iz WAIK i Visual Studio paketa tako da su izdati od strane MS, možete proguglati imena fajlova. Sam decrypt.cmd skript je radio legendarny Murphy78, živ bio***

    Kada pokrenete decrypt na plavom ekranu unsete "2" i sačekate 10ak minuta dok se ne završi i ne kaže Complete, press any key... i u tom istom folderu ćete dobiti en_windows_10_pro_10159_x64_dvd.iso koji onda pokrenete dvoklikom miša i unutra se nalazi setup.exe koji pokrenete i onda kreće klasičan upgrade preko ISO fajla gde izaberete Upgrade umesto Install i posle restarta ćete dobiti Windows 10162.

    Kome se 10162 update skinuo preko WU, a neće da se instalira ovaj install.esd fajl ne mora da skida jer se on nalazi u skrivenom folderu C:\$Windows.~BT \Sources\install.esd i odtale ga možete kopirati u esd-decrypter-wimlib-5 folder.

    Celu ovu zavrzlamu možete videti i na ovom (takođe microsoft) linku:

    https://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_install/instructions-create-a-bootable-iso-file-using-esd/d2768b51-221a-436e-af4e-d3b9118a8864?page=1&tm=1433519642487&auth=1

    Pozz za WPNovosti ekipu!

    ReplyDelete
  10. Vladimir8703 July, 2015

    Druze, evo malo pre sam upalio komp i proverio WU i imam update na 10162 :) proveri i ti.

    ReplyDelete
  11. A sada čitam na Windows Central, kaže Gabriel Aul da je MS službeno (oficijelno), pustio i ISO za build 10162, ali eto, idem gledat ima li što u Windows Update onda, kad kažeš da kod tebe ima! Baš lijep dan danas! :) Hvala!

    ReplyDelete
  12. Hvala! Međutim sve sam napravio kako ovdje piše (baš volim ove tutorialse sa uputama korak po korak). Sve je prošlo ok sa pretvaranjem ESD u ISO. No onda je krenula instalacija (upgrade iz samih 10130 Windowsa 10), čak i tu se činilo da sve ide glatko, no onda iznenada poruka: "Something went wrong, Windows 10 installation failed". Ipak, sada ima link (poveznica) za skinuti službeni (oficijelni) Windows 10 10162 ISO, kako javljaju Gabe Aul i Windows Central, provjerite svi kojima treba, evo idem i ja. Hvala vam još jednom na trudu i objašnjenjima.

    ReplyDelete
  13. Evo pogledao još jedan, zadnji put na Windows Update, i za mene i dalje nema ničega, javlja 10130 da je up to date. Nema veze, idem skidat ISO i clean install. Sretno mi bilo (mogu tako radit, jer, naravno, nemam ničeg bitnog na Windows 10 particiji).

    ReplyDelete
  14. Kosta Kuprešak03 July, 2015

    Koje su karakteristike tog "slabijeg" računara? :-D

    ReplyDelete
  15. nije mi jasno kako svi imaju neke probleme sa update na sledeći Build, kod mene to uvek prođe glatko i bezbolno, bez ijednog problema...Build 10162 najad je odličan....

    ReplyDelete
  16. Evo da se javim iz Microsoft Edge-a, što će reći sa (clean instaliranog) builda 10162. Ovo je odličan build! Bit će to užitak. Pozdrav svima :)

    ReplyDelete
  17. ne kontam sta zelis pod tim, glavni account, ja sam prije koristio "local account" na win8 i uredno je sve bilo, ti mozes napravilit drugi microsoftov mail i njega ubaciti umjesto postojeceg.

    ReplyDelete
  18. Edge je masina :) samo kad se jednom prebace favoriti i sve sto covjek ima na drugim browserima. polje za unos prikazuje pretrage a i stranice, cortana integrirana mozes je pitati nesto sto selektiras da ti pronade, stranice rade veoma dobro, tam ogdje je IE zapinjao npr google-ove stranice kao drive.google.com sada radi sve kako treba :) ja danima vec ne koristim drugi. Osim jednom kada je bila Silverlight kontrola u pitanju, tu ce stranice morati preci na HTML5.

    ReplyDelete
  19. Ljudi se javljaju koji imaju problem i zele da ga rijese, oni koji nemaju problem ne javljaju se :) ali ne znaci da ih nema koji su zadovoljni :)

    ReplyDelete
  20. Sad sam i ja zadovoljan :P

    ReplyDelete
  21. Imam pitanje da li je sigurno instalirati ovaj build i koristiti ga mislim opcenito da li je sigurno instalirati windows 10 sad?

    ReplyDelete
  22. Pa ne znam, ja sam ga instalirao na zasebnu particiju (triple boot! :D, 7/8.1/10), i oko 30 minuta sam na buildu 10162. Zasad je ok, jako ok, ali to je premalo vremena za vidjet i pohvatat sve. To je najbolji build dosad, a je li svakome za instalaciju to ne bih znao odgovorit. Ja nisam mogao izdržat :D

    ReplyDelete
  23. da li nekome rade "Najpopularnije Stranice" kada otvorite New Tab u Edge browseru....?
    obožavam "Snipping Tools"....

    ReplyDelete
  24. da, definitivno je više zadovoljnih od onih drugih

    ReplyDelete
  25. Meni isto ne rade...

    ReplyDelete
  26. Imam pitanje da li je sigurno instalirati ovaj build mislim opcenito da li je sigurno instalirati windows 10 sad i koristiti ga?

    ReplyDelete
  27. Hm... Kako u Edge namjestiti da mi se "download" fajlovi snimaju na drugi disk ili particiju?? Ne želim da mi fajlove snima na primarnu particiju jer mi je tu "mali" SSD od 120 GB, a imam terabajtni disk koji koristim za arhivu i download.

    ReplyDelete
  28. Znam da je ovo stvar Microsoft Edge-a, ali kad ovo vidim to mi daje neku nadu da bismo mogli vidjet Cortanu na hrvatskom (i ostalim susjednim) jeziku u ne predalekoj budućnosti...možda?

    ReplyDelete
  29. Meni ne rade, samo prazni kvadrati su...

    ReplyDelete
  30. Meni rade... :)

    ReplyDelete
  31. Rade samo treba nekoliko puta otvoriti neku stranicu kako bi se popunili. i treba otvoriti prvu stranicu kao http://windowsnovosti.com vise puta danas i onda ce se pojaviti tu. :) kod mene imaju najposjecenije stranice vec.

    ReplyDelete
  32. Dobro upazeno :) rade oni non stop, i vjerujem da nije dugo do toga ostalo da proprica i ona na nas jezik :)

    ReplyDelete
  33. Mislim da za sada ne moze. Jos su ovo prvi koraci Edge-a tako da mnogo stvari fali. Vjerujem da ce dodati kroz naredne buildove jos vise jer ce ovo biti glavni browser na Windows 10. IE ce biti uklonjen (ili barem sakriven).

    ReplyDelete
  34. Probao to bezbroj puta ali ništa, možda se pojave, treba biti uporan....🙋

    ReplyDelete
  35. Vladimir8703 July, 2015

    zao mi je bas sto se moras muciti ali sta je tu je...srecno :)

    ReplyDelete
  36. Nevjerojatna je! :) Trebao mi je trenutni tečaj eura... "Hey Cortana, what is.....itd"... i kaže (glasovno) 1 €uro iznosi 1,11 $. Imate osjećaj da razgovarate s nekom osobom. Govorim o Cortani, naravno!

    ReplyDelete
  37. Pa slabiji komp intel core 2 duo na 2.33GHZ i 4GB DDR2,
    A jaci komp intel core i3 na 3.30 GHZ i 8GB DDR3

    ReplyDelete
  38. Moj bi onda po ovome bio ultraslabiji komp, a W10 rade ok. Dobro je :)

    ReplyDelete
  39. Jel mi može netko ukratko opisat kako da uradim install sa win 7 na ovaj prewiew, ali da mi sve ostane tj svi podatci ili ako ima neki link na prijasnju temu gdje je sve opisano, hvala:)

    ReplyDelete
  40. hahaha ja razmisljam da ovaj stariji prodam i da uzmem i7 procesor :) (ako ti je slabiji od mog slabijeg, svaka ti cast, ja ovaj slabiji uzeo jos 2007 godine :) )

    ReplyDelete
  41. Mrvicu slabiji od tvog slabijeg da, i vuče Windows 10. Imam 13 mjeseci za kupit novi hardver, zadao sam si taj cilj. 😊

    ReplyDelete
  42. Ja sam instalirao na dva racunara jedan je 1.4 dual core, 1GB rama ( radi bolje nego prethodni windows 7), a drugi je pentium Dual cpu 1.4 i 2GB rama, xp verzija je bila na ovom i nisam imao problema pri instalaciji i jako je brz. Na prvom sam imao poteskoca pri instalaciji, ali kako Bill Gates kaze "ako nece iz prvog puta, restartuj i probaj ponovo" ili tako nekako. Sve u svemu predviđam veliki uspjeh za Win10 :D

    ReplyDelete
  43. ma vuce i meni bez ikakvog seckanja, ali bi na i3 leteo :)

    ReplyDelete
  44. Jel mozete da se ulogujete pomocu PIN-a u Windows? Posle ovog poslednjeg builda ja ne mogu...samo preko sifre za account...

    ReplyDelete
  45. Nema teorije, negdje su bile objavljene minimalne specifikacije računala.
    Otiđi u trgovinu gdje se prodaju računala i pogledaj na polici koliko ih ima takt iznad 2-2.5GHz i 4GB RAMa po mogućnosti najsporiji DDR3. Znači pričamo o prosječnom računalu za uredsku upotrebu kakvo kupuje većina Windows korisnika.

    ReplyDelete
  46. Mislim da ću gledat da bude i5 ako bude. Ja uvijek sredinu kad je riječ o PC.

    ReplyDelete
  47. Nisam te razumeo, sta nema teorije ?

    ReplyDelete
  48. može...meni ranije nije to radilo na 10130

    ReplyDelete
  49. je li krenuo Build 10158 za mobilne....?

    ReplyDelete
  50. a ne, to je for Developers

    ReplyDelete
  51. a meni radilo na 10130 radilo na 10159 i sad na ovom nece :)

    ReplyDelete
  52. Vladimir8704 July, 2015

    Pozz svima, hteo bih da iznesem svoje probleme koji su mi se pojavili nakon instalacije tj. upgrade na 10162...na edge nece nista da mi pusti na youtube-u i ne mogu da pokrenem worl of tanks tj. pokrene mi onaj pocetni prozorcic i pise mi da imam najnoviju client verziju igrice i kad stisnem na play nista se ne desava....da li je neko imao slicne probleme....?

    ReplyDelete
  53. Vladimir8704 July, 2015

    kad pustim na youtube neki video krene da vrti kao i sam reload-je stranicu i tako dva puta i treci put izbaci da ima problem sa ovom stranicom, imam CPU AMD A8 X4 3850 2900 MHz, maticna ploca je ASUS MB F1A75 - V EVO, a grafika je integrisana na maticnoj ploci AMD Radeon™ HD 6600 Serie.

    ReplyDelete
  54. Vladimir8704 July, 2015

    probao sam na chrome radi normalno, i na ie.

    ReplyDelete
  55. Nije Dejo, uopste nemam opciju da kucam PIN i u Settings kad odem da probam da promenim PIN, pise da trenutno nesto ne valja...videcu sa sledecim buildom hoce li se popraviti ;)

    ReplyDelete
  56. Ja sam evo danas cjelo popodne se igro s ovim 10162 i mogu rec da mi komp radi bolje i sve otvara trenutno sto nije bila stvar sa win 7. edge mi otvara sve i nemam nikakvih problema, igrice mi sve rade bas sam zadovoljan, a jos nije ni sluzbena verzija. sad jedino ima nekih update za office ali to ide nesto sporo

    ReplyDelete
  57. pokušavao da instaliram COD4 MW na prethodnom, a i na ovom buildu ali nema šanse, procedura počinje kako treba i kada počne instalacija tu se zaglavi na "updating sys components" tako se vrti bez prestanka, nema nikakve greške DVD i HDD rade bez prestanka ali ne mrda dalje...pokušao i kao Admin......imate li slična iskustva...!!!

    ReplyDelete
  58. Edi Kovačić05 July, 2015

    Nećudi me. Neki proizvođaći stavljaju zaštitu da se igra nemože instalirati više od 4x. Tu nažalost nema pomoći.

    ReplyDelete
  59. instalirao sam je bar 25 puta, ne verujem da je to.....

    ReplyDelete
  60. Misliš ne može na više od 4 uređaja istovremeno? Znam da npr. Amazon upravo to radi (ali vjerojatno to uvjetuju izdavači, a ne sam Amazon): kad kupiš e-knjigu, možeš ju koristiti na najviše 4 uređaja istovremeno. Knjiga može biti "instalirana" na najviše 4 uređaja istovremeno.

    ReplyDelete
  61. Meni je upravo nevjerojatno koliko je testni build Windowsa 10 relativno brz na starom i sporom PC-ju kao što je moj! Iznenađuje me to. I meni youtube radi dobro u Edge-u.

    ReplyDelete
  62. Meni yt radi ok u Edge. Možda se radi o tome da si naletio na neki video koji nije HTML5, nego je flash video, a defaultno je flash isključen u Edge-u, treba ga uključiti u (naprednim) postavkama.

    ReplyDelete
  63. Vladimir8705 July, 2015

    ukljucio sam I dalje mi ne radi :)

    ReplyDelete
  64. Vladimir8705 July, 2015

    skinucu iso file pa cu probati ponovo da podignem mozda se nesto desilo tokom update-a....

    ReplyDelete
  65. Ja sam generalno zadovoljan sve mi radi, jedino kad restartam laptop treba mu relativno dugo dase ugasi pa upali ponovo. Jos sam usput bio sje... Nesto u proxy postavkama pa sam poludio dok nisam naso kak da rjesim vec sam mislio da sam pokupio neki virus. Onda sam se mucio dok nisam naso antivirusni koji je kompatibilan sa win 10 jel koji god sam probo samo mi javlja greske. I imam neke problemcice sa nekim aplikacijama u store samo mi javlja greske kad hocu skidat tj izbaci eror. Iovak koristim ofice 2010 pa se na nis ne zalim. To mi je jedini komp i bas sam zadovoljan radi dobro sve 😁

    ReplyDelete
  66. Ja sam si iso stavio na dvd pa nek bude za svaki slucaj nikad se ne zna 😊

    ReplyDelete
  67. Vladimir8705 July, 2015

    Podigao sam ponovo preko iso file-a I sve mi sad radi kako treba!

    ReplyDelete
  68. Fred O' Farich06 July, 2015

    Evo bas citam da je kompajliran build 10076, koji ce bit jedna od RTM verzija...znaci gotovooo :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar