1.7.15

Windows 10 build 10159 sada omogućava kontrole muzičkih aplikacija na Taskbaru

Windows 10 setup novi (2)

Microsoft je aktivirao ovu korisnu malu funkciju na muzičkim aplikacijama opet. Naime na Windows 7 i 8.1 je ova funkcija bila prisutna, a na Windows 10 od sada je opet tu. Muzičke aplikacije kao „Music“ na Windows 10 sada imaju kontrole za zvuk s kojima možete prebacivati pjesme bez otvaranja aplikacija. Također rade sada komande na tastaturama za prebacivanje/pauziranje pjesama. Mali ali veoma korisni dodatak u zadnjem buildu Windows 10.

 

CI1N4i-WwAEgXG5

 

Kao što smo pisali Windows 10 build 10159 je pušten prije nekoliko sati, i možete ga preuzeti preko Windows Update. Microsoft nije detaljno precizirao šta su sve novosti, samo osu naveli da ih ima preko 300. Ova funkcija je jedna od njih.

 

Da li vi koristite ove kontrole ili su vam potpuno nepotrebne? Ako otkrijete još nešto javite nam slobodno u komentarima.

18 komentara :

  1. Imam nekakvo ažuriranje telefona, ali nije pisalo kakvo je ažuriranje.

    ReplyDelete
  2. Mora pisati bilo sta :) prije instalacije pise details i tu pise makar naziv sta je u pitanju.

    ReplyDelete
  3. Da znam, ali sad nije pisalo.

    ReplyDelete
  4. Bokifireman01 July, 2015

    I ja sam imao azuriranje na 640

    ReplyDelete
  5. Je li tebi pisalo kakva je vrsta ažuriranja?

    ReplyDelete
  6. Bokifireman01 July, 2015

    Jesi li ti uspio aktivirati office 365,ja nisam zao mi najvise radi onih 1tb prostora na onedrive sto se dobijalo aktivacijom.Mislim da je juce bio zadnji dan za aktivaciju.

    ReplyDelete
  7. Nije, do jučer si morao kupiti mobitel, a aktivirati možeš do 14.8. :) Ne znam kako si ti radio, ali moraš prvo otići u trgovinu, skinuti app Office 365 gift, nakon toga pokreneš aplikaciju, gdje će ti prvo očitavati je li imaš dobar mobitel za to (možda ćeš morati malo čekati da ti očita, ako bude dugo očitavalo, probaj izać iz aplikacije, pa ponovno ući). Kada da ti učita da imaš "ispravan" mobitel, tj. 640 ili 640 XL, zahvalit će ti i samo ideš dalje, morat ćeš upisati mail na koji će ti poslati ključ i onda dalje samo slijedi upute. Ja sam baš sinoć aktivirao i sad imam 1 TB na onedriveu. :)

    ReplyDelete
  8. Bokifireman01 July, 2015

    Skinuo sam aplikaciju ali kad je pokrenem pise ova usluga nije dostupna,za vasu regiju,mjenjao regiju ali opet isto najvjerovatnije prepoznaje sim (Eronet BiH) pa odredjuje regiju preko njega.

    ReplyDelete
  9. Rado bismo koristili kontrole kad bismo bili u mogućnosti instalirati najnoviji build, ali budući da nismo onda imamo frišku figu... :)

    ReplyDelete
  10. Upravo se apdejtuje build 10159, jedva cekam :)

    ReplyDelete
  11. Instaliran build 10159, za sad vrh izgleda, ali nemam to za muziku, verovatno moze samo preko music aplikacije da radi, a ne moze i preko winampa...a ja sam old school volim stari dobri winamp :)

    ReplyDelete
  12. Moze i u Winamp. Znam da je to radilo na Windows 8 i evo vratili su u Windows 10 opet :) lijepo da nista ne uskracuju od korisnika sto su ranije imali.

    ReplyDelete
  13. Instalirao 10159. Sve je ok. Instalirao Office gift, pa na racunaru i proslo odlicno. Dobio sam 1TB na One drive, 60 minuta na skype svakog meseca prema fixnim telefonima u svetu i kompletan Office na kompu. ODLICNO!

    ReplyDelete
  14. isto. Imas li besplatne minute na Skype?

    ReplyDelete
  15. Aha, 60 minuta.

    ReplyDelete
  16. Onda mora da moze negde da se podesi, posto sam do malopre slusao winamp, i nema ovoga...moracu da procackam u settingsu verovatno negde ima :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar