2.7.15

Nokia HERE aplikacije imaju nadogradnju

here maps 2

HERE odjel od Nokije se trudi i uspijeva olakšati svakodnevni život sa svojim aplikacijama to sigurno uspijevaju. Danas Nokia izdaje nadogradnju za svoje HERE aplikacije na Windows Phone 8 ali bez detaljnog izvještaja o kakvim promjenama se radi. Uz svaki izvještaj samo piše ispravke grešaka i poboljšanje performansi.

 

Za one koji još nisu preuzeli aplikacije isprobajte ih, spadaju među bolje aplikacije za snalaženje mapom u pravom svijetu.

 

Preuzmite HERE Maps za WP ovdje.

 

here maps QR

 

Preuzmite HERE Drive+ za WP ovdje.

 

HERE Drive QR

 

Preuzmite HERE Transit za WP ovdje.

 

HERE Tranzit QR

 

Preuzmite HERE City Lens za WP ovdje.

 

here city lens QR

21 komentara :

  1. I Lumia Camera ima nadogradnju.

    ReplyDelete
  2. Ali LC 5.0, što znači samo za: L640 (XL), L930, L830 i L1520.

    ReplyDelete
  3. Ne znam, nikad mi nisu bile jasne te razlike između lumia camera. lumia camera, lumia camera 5, lumia camera beta, samo sam vidio da ima nadogradnju :D

    ReplyDelete
  4. Nikako nisi jedini kome to nije jasno.

    ReplyDelete
  5. Ja kako sam shvatio Lumia Camera na Windows 10 bit ce preimenovana u Kamera ili Windows Kamera jer link koji imamo na WP8.1 vodi na 10 direktno do Windows Kamera. Za ostale aplikacije mislim da ce ih Microsoft zamijeniti svojom Windows Kamerom. Ima iste funkcije kao Lumia kamera, i cak malo bolji dizajn. Postavke se otvaraju direktno preko zaslona za fotografiranje i to ide u djelicu sekunde, dok na Lumia camera traje sekundu dvije dok otvori postavke.

    ReplyDelete
  6. Svejedno je kako će se zvat, ako će bit nova i poboljšana uz to da uključuje i sve opcije od LC5. I najbolje, dostupna svim Lumijama (ili čak svim Win telefonima).

    ReplyDelete
  7. Izgleda da je tako. Ali moraju malo poraditi na funkcijama jer Lumia 1020 ne moze imati npr 4K snimanje. To moraju jos ugraditi. Zato ta kamera ne radi na Windows 10 Mobile za neke telefone. Sve ce biti u jednoj app umjesto u 4-5. Sta jos vidi mdigitalnu stabilizaciju za videozapise i tako nesto te opcije nismo imali do sada. A novi build ce vjerovatno donijeti i snimanje u 120fps i takve novosti :)

    ReplyDelete
  8. U jedva čekam :)

    ReplyDelete
  9. vidi Tuzla izlazi na more aaaa :DD

    ReplyDelete
  10. Edi Kovačić02 July, 2015

    Blago budali koja radi na promjenama u ovim aplikacijama. Očitavanje još gore, sada fulava za cijlih 3.5 kilometara. Sa ili interneta, ništa nepomaže. Nuklearna katastrofa od aplikacije.

    ReplyDelete
  11. Ja sad pokusao da skinem i pise no longer available. Izgleda da ih sklonili iz Win store.

    ReplyDelete
  12. Hahah nisam ni primjetio do sada :) a to je onda onda Tuzla u Turskoj. Nikad nisam zagledao kad sam rezao tu fotografiju sa stranice :D

    ReplyDelete
  13. 3 kilometra dalje locira?! Ne bi ja rekao da je to do aplikacije samo. Moze biti i GPs da se pokvario ili jednostavno ima veliko brdo kod vas ili se nalazite u podrumu. Tada nije precizno lociranje.

    ReplyDelete
  14. Edi Kovačić02 July, 2015

    Nažalost ništa od toga. probao sa i u Puli, situacija ista. Čisto sumnjam da je pokvaren gps, jer onda nebi očitavao uopče. Ja živim u kuči, na brdu.

    ReplyDelete
  15. Kazem da moze biti samo hardverska greska jer kod ostalih radi. Mene locira u 1m tacno. Tako da nije do aplikacije. Aplikacije prikazuje samo sto joj telefon pruzi, a ako telefon izmjeri pogresno GPS aplikacija ce tako i pokazati. Ne moze ona ispraviti sto GPS cip zezne.

    ReplyDelete
  16. Milane meni upravo apdejtuje sve tri aplikacije...

    ReplyDelete
  17. Bogami si upravu, i meni posle ovog sad apdejta uopste ne nalazi tacnu lokaciju (nekih 1km omasuje), a do sad je nalazio u metar...

    ReplyDelete
  18. Kod mene u Bjelovaru radi odlicno nalazi me i kad to ne želim :D

    ReplyDelete
  19. Nije mi kasno nesto, imam instaliran Here map i Drive +, ali ne mogu da instaliram here transit, pise mi not valid for this device. Koristim Samsung Ativ S ali buni me kako sam ove dve instalirao a druge ne mogu, da nije region a na US je?

    ReplyDelete
  20. Mozda za Ativ S nema Transit aplikacije. One su nekada bile Lumia ekskluzivne aplikacije pa su odlucili svima pustiti HERE maps i HERE drive+, za ostale ne znam.

    ReplyDelete
  21. Here aplikacije su mi bile jedan od glavnih razloga za prelazak na wp. Nedostaje jedino izbor alternativnih ruta, sve ostalo radi manje više savršeno.

    ReplyDelete

Ostavite komentar