14.7.15

Microsoft: Ako proizvođači ne prave Windows telefone mi ćemo

show-us-the-microsoft-surface-mini-satya-nadella

Nakon zadnjih dešavanja i otpuštanja skoro 8.000 radnika pretežno iz divizije koju je Microsoft kupio od Nokije pojavile su se glasine kako će Microsoft prestati proizvoditi Windows Phone i kako će Windows Phone biti mrtav (od ovog trenutka). Međutim iza tih glasina se krije samo strategija da se smanji broj uređaja (Lumia telefona) i samim tim i troškovi. Pored toga ostali proizvođači kao Samsung, LG, Huawei, HTC da imaju više prostora kako bi mogli biti konkurentni.

 

Naime jučer na Worldwide Partnet Conference u Floridi ZDNet, tačnije Mary Jo Foley je imala priliku razgovarati sa izvršnim direktorom Microsofta Satyom Nadellom. U tom razgovoru nije oklijevala sa pitanjima i postavila je dosta dobrih pitanja među kojima je i buduća strategija Windows Phone. Što je proizašlo iz intervjua pogledajmo ispod.

 

Marry Jo Foley pita:

 

Oko zadnjih izjava visokopozicioniranih ljudi Microsoft kao Microsoft COO Kevin Turner koji je izjavio da bi se Surface strategija mogla primijeniti na Windows Phone (mobilnu diviziju generalno).

 

Nadella odgovara –

 

„Ako OEM (proizvođači) ne ustanu da prave Windows uređaje mi ćemo ih praviti. Tu će biti još Lumia uređaja. Tako da se ne plašim reći, ok, sve je do proizvođača ili sve je do (Windows) ekosistema. Sve se vrti oko Windowsa. Radi se samo o generalnom zdravlju Windowsa i biti prizemljen u svakom danu ali imati ambiciju i razmišljati o tome gdje se tržište kreće protiv razmišljanja i vezivanja za dosadašnje definicije.“

 

Dodatno nadovezuje –

 

„Ako imamo mnogo proizvođača Windows uređaja, mi imamo za to strategiju. Ako ne postoji mnogo proizvođača, mi i za to imamo strategiju. Mi smo opredijeljeni da imamo telefone u tri segmenta. A mislim da će i korisnici shvatiti kada ih ugledaju.“

 

o-SATYA-NADELLA-facebook

 

Ta strategija koju spominje, o istoj smo pisali ranije kako je 99% vjerovatno da će Microsoft izdati do 6 uređaja godišnje, 2 za manji džep, 2 za biznis korisnike (trenutno Lumia 640 i 640XL po reklamama se smatra biznis telefonom) i 2 High End telefona da zadovolje sve korisnike koji žele top tehnike trenutnog perioda.

 

Po ovim izjavama lagano možemo vidjeti da iako proizvođači ne prave Windows Phone ili Windows uređaje, Microsoft će nastaviti u tome sam kao što i trenutno drže preko 90% udio u Windows Phone ekosistemu. S ovim je jasno da Windows Phone ne umire, jedino može promijeniti ime iz Windows Phone u Windows 10 Mobile ali ipak ostaje „Windows telefon“.

 

Satya-Nadella

 

Nadella dalje u tom intervjuu spominje Continuum i kako će on zauzeti sve veću ulogu u strategiji/eri „poslije pametnih telefona“. Microsoft razmišlja malo unaprijed i žele ne samo se takmičiti u trenutnom segmentu pametnih telefona nego ga i revolucionirati. Continuum znači da ako imate Windows računar s njega možete otkačiti tastaturu i miš i Windows 10 prelazi automatski u Tablet mode koji je napravljen za dodir i veoma dobro funkcionira sa svim aplikacijama koje su trenutno u trgovini.

 

Continuum za telefon znači da možete obrnuto uraditi i spojiti tastaturu i miš na vaš Windows telefon koji će se na TV-u ili nekom drugom uređaju pretvoriti u mini računar sa univerzalnim aplikacijama koje koristimo danas to je i budućnost i vizija koju Microsoft prati jer današnje aplikacije na telefonu kriju cijeli kod koji je potreban za Windows 10 Desktop verziju te aplikacije.

 

Microsoft direktno cilja na promjenu kako će korisnici surađivati sa telefonima umjesto računarima. Jedan primjer je trgovački putnik, na Windows 10 Mobile ima sve Office i poslovne aplikacije, možda čak neke koja mu kompanija odredi radi praćenja robe i trgovine, taj Windows telefon on uvijek može proširiti radi boljeg rada na TV ili negdje drugo, a uvijek će imati taj telefon sa sobom tako će imati i mini računar uvijek uz sebe što će olakšati ogromno rad za takve korisnike.

 

Je li još vjerujete da će Windows Phone nestati?!

 

izvor: ZDNet, via Windows Central

61 komentara :

  1. Bokifireman14 July, 2015

    E ovo je Dino prava vjest koja ce razuvjeriti sve koji su dosad bili nevjerne tome.

    ReplyDelete
  2. Milica Vuksanović14 July, 2015

    Dobro je.... Windows je 100* bolji od drndroida.... Imala sam i jedan i drugi i lumia ce biti uvek moj izbor. Ne mogu samo da verujem koliko bljuvotina citam po novinama o wp a koliko hvale nesto u sta nikad ne mozes da se uzdas 100%. Sreca da ima vas koji se bavite pisanjem samo o wp pa vise ne moram da citam gluposti. Da wp nestane vratila bih se staroj nokiji.

    ReplyDelete
  3. Ne verujem da ce WP nestati. Samo je cinjenica da im treba vise marketinga kako bi privukli kupce. I nek se otvore prema svetu. Mislim da ako bi i LG, Huawei, Goclever, Lenovo itd... Kad bi svi oni proizvodili WP bilo bi i vise kupacaa. Bar ja tako mislim

    ReplyDelete
  4. polivinilhlorid14 July, 2015

    First clod first mobile continuum u dzepu tastatura ko novcani ped na njoj sjednes kod kuce u kancelariji samo monitor lumiu prislonis na monitor i rokaj posao privatno sve tu tako ja bar vidim kuda WIOM ide

    ReplyDelete
  5. Kad na kavi, na stol pored prijateljevog androida stavim svoju lumiu, osjećam se kao da sam bmw parkirao pored fiće.

    ReplyDelete
  6. I onda se probudis i skuzis da nista od toga hahaha mobiteli su pile al OS zaostaje tj nikoga previse ne zanima

    ReplyDelete
  7. Vjeruj mi, kad ga vide i malo uzmu u ruke, počne ih zanimati. problem je što ljudi jako malo znaju o WP, a to je najviše kriv marketing od MS-a

    ReplyDelete
  8. razumjem da svak svog konja hvali al sve su to sranja na svoj nacin..svaki OS ima svoje mane i dobre strane a WP malo koga zanima..ja sam ga uzo prije 2god i nije nista posebno..sljedeci ce mi vjerojatno biti opet WP ali samo zbog mobitela a ne OSa al nakon toga tesko da cu ga vise ikad kupit ako ovako nastave..ako se prije i sami ne pokriju po usima i ugase..a mogli bi ako im ovaj w10 neuspije jer ova otpustanja znace samo da gube lovu i da je zarada nepostojeca..sjebali su najboljeg proizvodjaca mobitela ikad a sad ce tu filozofiju skroz potopit

    ReplyDelete
  9. Pa normalno je biti znatizeljan..ali tesko da ce ti netko samo tako bacit svoj geyfon u ladicu i uzet neki tipa l930..kad skuzi kako je store los uzet ce geyfon nazad istog trena iz one ladice

    ReplyDelete
  10. nemoj se ljutiti ali ti veze blage nemas ;) cuj "razjebali su najboljeg proizvodjaca mobitela" s ovim si pokazao da pojma nemas..... Nokia je sama sebe sjebala a ne MIcrosoft ;)
    pljujes po WP a ne znas osnovne stvari LOL

    ReplyDelete
  11. pusti ga bolan ;) klasicni pljuvac WP i vjerovatno fanboy handorida
    pojma on nema o WP

    ReplyDelete
  12. Dok nije došao MS, Nokia je bila u žešćoj dubiozi. Upravo ih je MS i WP malo podigao iz pepela. Kao što je rekao MT3, Nokia je sama sebe sjebala. Da nije bilo MS-a i njihove financijske pomoći, ranije bi Nokia već stavila ključ u bravu.

    ReplyDelete
  13. Jel vidis ovo u zagradi

    ReplyDelete
  14. Pa bas to, pumpali su novac i radi svoje neke zarade i nade da će WP krenuti ka boljem. I jeste, zajedno sa Nokijom su etablirali Lumia brend. Lumia nastavlja živjeti i stoji za sve ono što je Nokia proizvela od kako je došla na WP. Pored toga te financijske šprice su značile da ti ljudi neće biti otpušteni 2012.-2013. nego danas, i opet ne svi nego radnici u fabrikama. I opet je to sad ispalo kao loš čin, umjesto dobar. Microsoft im dao radno mjesto godinu-dvije i sad se priča ovako kao Agram "uništili" su... Ima dosta ljudi u Nokiji koji su izjavili da Lumia 1020 i druge nikada ne bi ugledali da nisu imali novca od Microsofta. Evo Lumia 930 i 1520, za sada najbolji proizvodi Nokije po meni. Da li bi ga Nokia proizvela bez MS, možda ali teško. Ali to ne shvaćaju ovakvi koji ne prate dešavanja realno

    ReplyDelete
  15. Shvaćam da Nokia puno znači ljudima, oni su uz Motorolu bili među pionirima mobilnog sistema i uvijek se kvaliteta vezivala uz Nokiu. I meni je na neki način žao što više "nema" Nokie (iako ona sad živi pod imenom MS, što se mobitela tiče, jer Nokia nije samo mobilni proizvođač), moj prvi mobitel je bio Nokia 3210 i shvaća da je ljudima sa te strane nostalgije žao Nokie i misle kako je tu MS negativac, a sasvim je suprotno. Nokiu je najviše stajala njihova tvrdoglavost, jer su previše dugo gurali Symbian, koji je po meni također odličan OS, ali nažalost nije bio prepoznat od ljudi, jer su tada iOS i Android gazili velikim stopama. MS je tu došao i ponudio im financijsku pomoć i upravo zahvaljujući njima, Nokia je što se tiče mobitela imala labuđi pjev. Lumie koje nam je ona poklonila za svoj kraj kao što su 1520, 930, 1020 i 735 su po meni masterpice mobilnog svijeta, a do toga bi teško ili nikako došlo da nije bilo MS-a. Što se tiče otpuštanja radnika, o tome ne bih, jer o tome ima članak koji je izašao prije par dana i tamo je sve lijepo objašnjeno.

    ReplyDelete
  16. 2 godine sam imala ne tako jeftin drndroid. Imala sam sve, igre, teme,launcere.... Ujutru me ne budi jer svaki alarm koji sam probala baguje, cak i fabricki. Ako hitno, ovog trena treba nekog da okrenem obicno zakuca. Iznenadim se kad me ne obavesti da imam poruku na whatsappu ili viberu... Treba mu stoooo godina da izadje iz aplikacije... Eto pre neki dan mom decku telefon sakrio kontakte i ubi se trazeci...posle se sami povratili.... Toliko nerviranja nisam imala nikad. Uzmem lepo lumiu 630 ZA 100€ i citam, kucam, igram se do mile volje. Nikad ni jedan problem sa njim.

    ReplyDelete
  17. To su inace iskustva korisnika koja treba i dijeliti. Inace se javljaju samo oni koji imaju nesto sto ima smeta jer ovi zadovoljni ne pricaju o tome. Mi smo pokrenuli WP Novosti tada, a sada Windows Novosti bas radi toga jer smo zadovoljni i mislimo da treba veca paznja Windowsu na telefonima. U prvim danima, tada jos 2011.-2012. prenijeli smo tako jednu blogerku iz amerike koja je isto to napisala, na Androidu se vrtila u krug postavi temu, promjeni sliku, okreni ovo, postavi ovo i da na kraju se osjecala pre okupirana sa telefonom dok nije uzela WP i ovim rijecima je rekla "sada telefon meni sluzi, a ne ja njemu... po prvi put osjecam da mi je telefon alat." to je ono sto treba WP, pozitivne kritike, dosta je losih kritika bez opravdanja. :)

    ReplyDelete
  18. kjemerski15 July, 2015

    Glavno oružje Windows Phone 8.1 te sada u budućnosti Windows 10 Mobile mora biti i ostati fluidnost. Najfludiniji OS,nasigurniji, a aplikacije će s vremenom doći. Pa šta znači ovima na Androidu što imaju te sve aplikacije kad im se stalno ruše i pogotovo ako je low end uređaj sporo ide...

    ReplyDelete
  19. kjemerski15 July, 2015

    Sada kada ušminkaju Windows 10 mobile definitivno moraju reklamirati svoje uređaje te OS

    ReplyDelete
  20. Klasicni nema sta..android rulzz naravno...ne razumjes poantu momak a ona je da WP malo koga zanima a ni oni se ni ne trude previse zainteresirat ljude za sebe...inace zadnji moj android je bio galaxy ace iz vremena geyfona 3gs a sad jedino koristim tab koji je zadnje kinesko smece tako da stvarno obozavam androide..apple je nesto drugo za njih nit imam para niti me njihov prezatvoren sustav zanima ali mora im se priznat da su zahvaljujuci americi najbolji al to nije ni tema niti je bitno..blago onom ko ima java phone i nebrine svaki dan di mu je punjac svakih 10h a one stvari koje su najmenjene laptopima to i radi na njima

    ReplyDelete
  21. Pametna zena, android moze i u ludnicu da te posalje... Par konflikata sam imala jer mi telefon zvoni a nema melodije... Mozete misliti kako je meni bilo da odlucim koji telefon da uzmem kad na 1 pozitivan komentar o wp ide 100 negativnih. Zato sam i napisala da ne znam ko ostavlja te komentare...jel im placaju ili sta, nije mi jasno! I treba da postoji poseban sajt samo za wp i na tom sajtu da se informisu ljudi koji odlucuju sta ce kupiti... Wp ima i za male pare ono najbitnije poziv, poruke, drustvene mreze,dobru bateriju a i prodavnica je sad bogata i bice jos bogatija. Bez pogovora cu svima preporuciti wp pre nego android.

    ReplyDelete
  22. Da, i ja se nekada pitam jesu li placeni :D Ok neki od njih imaju pravo, nije nigdje savrseno ali nije ni lose jer ga jos uvijek koristim. Za novac od svoje Lumije 1520 mogao sam lagano uzeti neki ili Nexus ili Samsung Galaxy ne znam koji je tada bio u toj cijeni 4 ili 5 ali ipak se odlucio na WP jer sam ga zavolio godinama.

    ReplyDelete
  23. cuj ne trude se. Znaci ako nema na RTRS ili Federalnoj reklama "oni" se ne trude :D kako smjesno. Pa gledajmo malo na ulicama Evrope, doooosta reklama po ulici, TV, internetu koje reklamiraju WP i Lumia npr. "oni" rade pametno i ciljano reklamu. Ili bi ti stavio u kambodzu reklamu za ferarija? Mi dodemo kao Afrika radi lose prodaje za njih, bez uvrede to je cinjenica. Tek ako predemo par miliona uredaja mozemo traziti reklamu pa bi vidjeli da se i "oni" zanimaju. Cuj ne zanimaju se, eto oni onako izdali Windows 10 i nikoga ne zanima. Veoma objektivno posmatrano :D

    ReplyDelete
  24. A dobro Dino, ne mogu ni oni očekivati da država od 4-5 milijuna, ima 1 milijun kupljenih njihovih mobitela ;)

    ReplyDelete
  25. Vjeruj mi, ali postoje ti plaćeni trolovi, koji znaju biti plaćeni da trolaju za/protiv neke političke opcije, za/protiv neke tvrtke, branda itd. često ti znaju biti i unajmljeni trolovi po društvenim mrežama i forumima kako bi se kroz njih proturila neka ideja. Često ti znaju biti plaćeni i poznati blogeri, ugl. dosta unosan posao. Postoje ti čak i profesionalni davatelji lajkova na facebooku, znam jer sam par puta i ja to radio. npr. budu ti neke nagradne igre na fejsu, tipa za božić uslikaš svoj bor i onda onaj koji dobije najviše lajkova osvoji nagradu. tako da imaš puno profila sa kojih onda tko te unajmio udaraš lajkove do besvjesti. Vjerujem kako i MS sigurno ima neke svoje plaćene trolove koji pišu pro Windowsa i MS-a, a naravno i ostale tvrtke tipa Applea, Googlea imaju svoje. Uglavnom, ludnica :D

    ReplyDelete
  26. To si potpuno u pravu, ali to opet ne daje za pravo nekima da se trazi jace prisustvo. Kao duzni su ili izjave kao "a oni se ne trude previse." jer je to sve subjektivno i bas ne shvatljivo kako ljudi pricaju u ime svih. Kao to je izjava i to je fakt, a uzimajuci u obzir samo jednu drzavu.

    Ako vec hocemo za iznad komentar Microsoft se reklamira i prodaje (oficijelno, ne brojim ispod teke ili importe) u vise drzava nego iPhone, podrzava vise jezika, i aplikacije Windows razvijaca se nalaze u 240 zemalja svijeta. To nema iPhone i ko onda se zanima, a ko ne?!

    Tako da gledajmo malo sliku sire, a ne samo usko.

    ReplyDelete
  27. https://www.youtube.com/watch?v=0apjtIjqd0A

    POGLEDAJTE VIDEO, JEL MOGUĆE DA JE LUMIA PALA?

    ReplyDelete
  28. To za Facebook lajkove znam, ima na ebay cak da se kupe. I za trolove znam ali na nasim prostorima nekako ne vjerujem da postoje IT trolovi. Ali postoje i ljudi koji panice na muhu, tako da ima i toga. To se vidi posebno u ocjenama za aplikacije, od 10 funkcija koje aplikacije bilo koja ima naci ce se uvijek neki trol koji ce dati losu ocjenu jer 1! funkcija ne radi 100% dobro, iako nije od vitalnog znacaja za aplikaciju. To isto vidimo u nasim komentarima, jave se korisnici koji traze sitnicu koju bi predstavili kao slona "ako nema tu i tu funkciju WP u roku od narednih 6 mjeseci ja prelazim na Android", kao prijetnja neka - nekome, nema veze sto drugi sistem to isto nema ali trava je tamo zelenija :D

    ReplyDelete
  29. Ma znam, samo kažem. Ali i dosta ljudi polazi od sebe i misle kako su oni najvažniji i njihov dio svemir, tako da vrte neki film. Npr. kod nas kad izađu novi Samsunzi i iPhone, budu reklame, zato možda neki ljudi govore da se MS ne trudi jer ne vide njihove reklame, a ne znaju da možda u ostalom svijetu ih ima.

    ReplyDelete
  30. Bas to. Ali to nije samo kod nas. Svugdje ima toga

    ReplyDelete
  31. Da, za naše prostore nisam siguran, iako ne bih sumnjao da naši političari koriste i takve metode, iako sumnjam da su oni toliko pismeni da bi znali za takve mogućnosti :D Ali u svijetu je to neću reći normalno, ali postoji. Odi samo na gsm arenu i potraži neke vijesti vezane uz MS i Lumie, vjeruj mi i sam ćeš prepoznati plaćene trolove, iako ima naravno i fanboyeva androida koji će bez obzira na sve pljuvati po MS i Lumiji.

    ReplyDelete
  32. To je laz nema ih nigdje, ne trude se da zainteresiraju narod :D To je Photoshop :P o tome pricam i to je samo jedan primjer od 10-15 reklama oni imaju skoro pa najbolje mjesto.

    ReplyDelete
  33. Vladimir8715 July, 2015

    uzmi ga nazad iz te ladice leba ti i pali odavde...:///

    ReplyDelete
  34. Vladimir8715 July, 2015

    Samo uzmem i procitam par komentara ne bitno da li je ovde ili na nekom drugom sajtu....ljudi su stvarno malo informisani...a vole da polemisu oko necega o cemu ne znaju ili su naculi...ne volim da se ukljucujem u rasprave...ocekujem ovih dana da mi stigne nova 830ka :D

    https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

    ReplyDelete
  35. Dino,imam pitanje za tebe. Znas li gde mogu da kupim slot za sim karticu,za lumiju 1320? Mislio sam u Sarajevu,ovamo sam trazio ,nigde nema. Zbog toga mi prijavljuje gresku sa ocitavanjem sim kartice

    ReplyDelete
  36. Ima vjerovatno u servisu MESC ulica Antuna Branka Simica 2a ako se ne varam da je u Sarajevu. A evo i broj pa nazovi i pitaj da li imaju 033715596 :)

    ReplyDelete
  37. Hvala puno :-)

    ReplyDelete
  38. Znam da nije vezano za temu, ali od jutros Store ima problem sa učitavanjem na W8.1 Update2.
    Pozz

    ReplyDelete
  39. Izuzetno pametni potezi MS jedino sto takav oblik uspijeha ide sporo ali zato sigurno,ni malo nebih imao straha uloziti u dionice MS

    ReplyDelete
  40. Ja kažem takvome, 'nitko te ne drži vezanog na Windowsu', mada s tržišnim udjelom nismo baš u poziciji tako bahato govorit, ali ja tako mislim.

    ReplyDelete
  41. "....Lumia 1020 i druge nikad ne bi ugledali...". Božesačuvaj, sad bih bio na SGS3 i drndoidu....

    ReplyDelete
  42. Znam osobu, izbor je bio ili ili ...jeftini android ili jeftinu Lumiju uzet (L630). Uzmi Lumiju, nikad ne bih uzeo android ako mora biti jeftino. I kako ti je s Lumijom? (pitam nakon par mjeseci) - Stalno mi pada, ništa joj nije, razleti se na 3 komada, prednji baterija stražnji, skupiš složiš radi. Čak vidim da su maskicu neku zaštitnu nabavili. Kaže: bilo je nekih problema sa zvučnikom zvukom, resetiranjem, nije mi se sat sam namještao kod reseta. Dobro, to je bilo, a sada? Otkad si mi instalirao "ono zadnje" (= Lumia Denim), nikad ništa poslije od problema, i super mi je što mi se sat sam namjesti, aplikacije se same instaliraju, ja kao da ne moram ništa, a baš to mi i treba (=prosječni korisnik). :)

    ReplyDelete
  43. Ne svaki! Hehehe :) :P
    http://lumiaconversations.microsoft.com/2015/06/30/why-switch-from-iphone-to-lumia/

    ReplyDelete
  44. To je to, ja sam rekao: Moj telefon se može zvati jedino Lumia, od 920 pa dalje, od tog trena kad je predstavljena. Ako Microsoft Lumia propadne, vraćam se nekoj Nokiji sa Windowsima gore. Ako toga ne bude, vraćam se na obični telefon (dumbphone). Ako njih ne bude, e pa, mogu biti i bez. Ne želim Android, Apple, pa čak niti Microsoftove OEM suradnike (one iz "ako neće oni, mi ćemo").

    ReplyDelete
  45. Da, što se mene tiče, ne mora biti ni vodeći OS ni najjači ni ne znam što. Samo neka ima toliki postotak tržišnog udjela da si razvijači ne mogu dozvolit da ga zaobiđu zanemare, preskoče i sl. Ovo sam već negdje rekao, ponavljam se ali eto... :)

    ReplyDelete
  46. Imam dosta novih apdejta (Windows 10)...trenutno se svi skidaju...ima za Nvidiu, ima za Microsoft Office 2013, ima za Skype 2015, ima za OneDrive, i to je to sto uspevam u detaljima da vidim

    ReplyDelete
  47. To je znak da je uskoro

    ReplyDelete
  48. Predrag Spasović15 July, 2015

    Eto nama i 10240 za PC.Upravo se skida.

    ReplyDelete
  49. I kod mene 😏😏

    ReplyDelete
  50. Vladimir8715 July, 2015

    Dino, bas sad citam komentare na ovom linku (http://www.mobilnisvet.com/mobilni/4424/Nokia/Lumia-830) sve vise ljudi hvali wp! :D

    ReplyDelete
  51. Pratio sam i ja malo sve stranice u regionu koje se ne bave direktno sa WP i bas je lijepo vidjeti kako ljudi spominju Lumia, WP, i odlike WP-a. Znaci da radimo posao dobro?! nadam se :D

    ReplyDelete
  52. Vladimir8715 July, 2015

    ja uglavnom pratim njihove recenzije wp modela i mogu ti reci da ih bas hejtuju, mada sa izlaskom windows 10 mobile jedva cekam da vidim njihove reakcije :D

    ReplyDelete
  53. E ebi ga :), ja juce nisam stigao da upalim komp, a danas tj malopre tek posle posla :) p.s. bitno da se sad novi build skida :)... Jos sad kad kupim SSD na jacem kompu i tu instaliram windows 10 legalan, ima da leti sve :)

    ReplyDelete
  54. Жељко Јанковић15 July, 2015

    pali trovaču.

    ReplyDelete
  55. Жељко Јанковић15 July, 2015

    TOOOOOOO!!!!

    ReplyDelete
  56. Жељко Јанковић15 July, 2015

    Bojilica carica

    ReplyDelete
  57. Bokifireman15 July, 2015

    Imam osjecaj da na mobilnom svetu slabo ko zna za aplikaciju vindows novosti pa sa ostavio komentar kod L 640 ,730,735,830
    Svi koji zele vise informacija i savjeta o Windows phone neka instaliraju windows novosti aplikaciju ili posjete internet stranicu windows novosti,imacete najnovije informacije iz windows svijeta a takodje uvjek cete imati brz odgovor o bilo cemu sta vas intersuje

    ReplyDelete
  58. Hvala :) mi nismo mnogo pokusavali da se propagiramo mada smo to mozda trebali preko Microsoft BiH, Hrvatska i Srbija ustvari jeste jednom Microsoft Srbija objavila na Facebooku za nasu aplikaciju i ko zeli vise informacija o WP da je preuzme. Sada kada smo Windows Novosti, a ne samo WP Novosti ocekivao sam i jacu podrsku ali nema veze, bolja je podrska preko raznih foruma koju dobijamo, strucnih rasprava itd. nego preko Facebook-a. Mada bi nam pomoglo i kada bi ljudi dijelili clanke iz aplikacije je to veoma jednostavno. Duzi pritisak na clanak prije nego sto se otvori i "podijeli" ili dok se cita pa vam se svidi ima dole dugme za dijeljenje tako mozete okaciti na Twitter, Facebook, sms, email, poslati bilo kome, bilo gdje i to je propaganda koja nama treba :)

    ReplyDelete
  59. Bokifireman16 July, 2015

    Mozes misliti da su mi skinuli one komentare koje sam postavio,opet sam postavio nak skidaju ja cu opet,i nije ovo prvi put i prije sam pisao pa su skidali imam osjecaj da favorizuju android i inace kad pisu recenzije o nekoj lumiji samo je blate

    ReplyDelete

Ostavite komentar