19.7.15

Esencijalne Windows 10 aplikacije imaju nadogradnju

Windows 10 setup novi 2 (2)

Danas možete preuzeti niz nadogradnji za esencijalne Windows 10 aplikacije kao Email i Kalendar, Foto aplikacija, Video aplikacija, Kontakti (osobe) i mnoge druge. Neke od ovih nadogradnji su dostupne i za Windows 10 Mobile jer su univerzalne aplikacije u pitanju koje dijele potpuno isti kod kroz sve uređaje.

 

Windows 10 update 2

Nadogradnju možete preuzeti na PC kroz trgovinu kao što vidite na slici iznad, a na telefonu se nalazi u trgovini pod hamburger menijem > downloads > tu pritisnite jedino dugme koje je dostupno da skenira ažuriranja aplikacija, možete se vratiti na prvi zaslon trgovine i pojavit će se na vrhu strelica kao obavijest da postoji nadogradnja za jednu ili više aplikacija.

 

Sama trgovina na Windows 10 PC i Mobile je dobila ažuriranje sa novim funkcijama i prečicama do računa korisnika. Moguće i da je greška trgovine ispravljena gdje su korisnici mogli preuzimati „sakrivene“ aplikacije koje su razvijači prinudno ili svojevoljno sakrili, a korisnici ih prije imali na telefonu.

 

O nadogradnjama ne možemo reći mnogo jer su sada sitnice u pitanju pred oficijelni izlazak Windows 10 PC za tačno 10 dana.

14 komentara :

  1. Ovo je ono od juče, zar ne.... Ili Nove ispravke....❓

    ReplyDelete
  2. Eeee i ja igram age of empires... E imam ozbiljan problem sa gameloft igrama. Radile su do ovog poslednjeg builda i sad padaju, pojavi se logo i izadje iz igre. Isti problem se pojavio na w8.1 posle nekog vremena a sad i na w10. Na netu nigde ništa oko toga nema. Ako neko ima objašnjenje kako ovo može da se popravi nek se javi. P.S ako ovo ne poprave al ću se razočaratiiii...

    ReplyDelete
  3. popraviće sigurno, mnogo novih stvari ovih dana...treba to sve dovesti u red, malo strpljenja.....ja recimo nemam nikakve probleme sa GameLoft (igram Asphalt 8) razni problemi na raznim stranama...do 29. 07 bi trebalo sve da radi

    ReplyDelete
  4. Jeste to al ja se bojim da bas to nece popraviti jer sam oko godinu dana imala isti problem na w8.1 i iz tog razloga predjem na w10, radilo sve ok do sad. Pisala sam na njihovom forumu i cekam odgovore. Sve moguce i nemoguce sam probala od resetovanja prodavnice i analize sistema i nece. Da je do mog kompa, nije jer je sve radilo dobro do sad.

    ReplyDelete
  5. zanimljivo, ja sam igrao MS igre (Soliter Collection, Minesweeper etc..) na 8.1 i sve je radilo OK, na prva 2-3 Builda je sve bilo OK i na W10 ali već dugo unazad ove igre prave probleme, npr Minesweeper mogu da pokrenem samo jednom, da bi ponovo pokrenuo igru moram je deinstalirati i ponovo instalirati, potpuno sumanuto, radi samo jedanput.....takođe na forumima pitao ali od MS ljudi nikakve pomoći (bar za ovo) a za GameLoft ne znam, meni Asphalt radi bez problema...

    ReplyDelete
  6. da, ne mogu da instaliram COD4 MW i niko ne zna šta bi moglo biti...

    ReplyDelete
  7. E a meni one rade, samo me prijavljuju kao gosta, ne mogu da se ulogujem i nastavim gde sam stala... Samo sto mi one nisu bitne a gameloft ima dosta dobrih igara. Ako vec ne poprave valjda ce objaviti neko resenje. Od silnog cackanja pasce mi sistem ili jos gore pokvariti komp, restartujem ga 100 puta dnevno. Imam malo utisak da ce i ovaj w10 biti supalj sa tim stvarima kao i 8.1 pa ce ga ljudi izbegavati. Nadam se da gresim i da ce na kraju sve biti kako treba. Nekako sam se navikla, ne bih se mogla vratiti na w7. I nije samo problem na kompu, i android ima problema sa gameloft igrama...

    ReplyDelete
  8. mirzoni7720 July, 2015

    Samo da kazem da je potrosnja baterije fantasticna. Od jutros 7:00 do sad 00:25 stoji na 50 %. Supruga ima samsung 3 i vec je skoro pri kraju. Lumua 640 lte.

    ReplyDelete
  9. Stevan Vukas21 July, 2015

    pre 3 sata sam poceo da instalniram windows 10 preko insider programa...restartovao mi se fon i dalje je u procesu instalacije...slika na fonu su one dve tocke koje kotiraju i to puno traje...pokusao sam da restartujem fon i nista ne vredi....plasim se da nije pao sistem...jel neko imao slican problem?

    ReplyDelete
  10. Dino, proradi li Office....?

    ReplyDelete
  11. Jos ne. :( iOS evo maloprije dobili nadogradnju koja uklanja tu glupost da se ne moze editirati fajl a vjerujem da cemo i mi dobiti samo kad.

    ReplyDelete
  12. Nije mi jasno, kod mene radi danima već...

    ReplyDelete
  13. I zakljucanih fajlova?! meni su samo takvi problem dok otkljucani i moji fajlovi se editiraju normalno. pokusaj preuzeti neki doc sa interneta i otvori i vidi je li ga mozes otvoriti i editirati. Ja ga otvorim i trazi Office365.

    ReplyDelete
  14. a to, nisam probao ali ja prvih dana ništa nisam mogao otvoriti, mislio sam da je to problem, ovo drugo ću probati svakako

    ReplyDelete

Ostavite komentar