8.7.15

Microsoft ukida novih 7.800 radnih mjesta radi gubitaka u poslovanju sa Lumia telefonima

Microsoft_23

Microsoft je danas objavio šta su detaljno mislili da teškim odlukama koje slijede u narednom periodu, radi se o rezanju radnih mjesta i samim tim i troškova koji su nepotrebni. Odlučeno je da će 7.800 radnika biti otpušteno i većina njih su bivši radnici Nokije divizije za uređaje koju je Microsoft preuzeo.

 

Rezanje radnih mjesta počinje u tekućem kvartalu i završit će se do 30. juna 2016. Ono što je pogrešno protumačeno od mnogo medija jeste da se Microsoft povlači iz proizvodnje telefona, a to nije tačno. Microsoft će se i dalje fokusirati oko proizvodnje telefona Lumia serije ali u manjem broju nego što je to Nokia započela. Nokia je uvela veliki asortiman uređaja i samim tim troškovi proizvodnje su bili nepotrebno veliki, kao što vidimo npr. na Lumia 620 i 625 ili 630. Nije velika razliku u samom hardveru uređaja ali su troškovi stvoreni oko marketinga i proizvodnje koji su mogli biti zaobiđeni. Microsoft je nastavio tom strategijom i prodavali su dalje nakon preuzimanja mnogo različitih modela.

 

Primijetimo svi da u zadnje vrijeme nema mnogo novih modela, imamo trenutno Lumia 535 i 640 i 640XL od Microsoft-a. Jedan low-end i dva mid range telefona, nedostaje još jedan ili kako je već glasinama potvrđeno dva high end uređaja koji dolaze krajem godine. Tu nije kraj, Microsoft izgleda planira da smanji još taj broj na jedan (do dva) low end, jedan (do dva) mid rang i jedna (do dva) high end telefon godišnje što bi trebalo smanjiti troškove proizvodnje, a samim tim smanjiti i gubitak jer će se korisnici odlučiti između tih uređaja a ne imati odluku između 33 Lumia modela.

 

Lumia serija je čak i pod vodstvom Nokije pravila gubitke i to je bilo poznato ali ipak je bilo nužno zlo ako je Microsoft htio da plasira svoj operativni sistem tj. Windows Phone, a samim tim i svoje servise kao Office, Outlook, OneDrive, Xbox Music i ostale. Ti gubitci su znači bili „predviđeni“ i nužno zlo kako bih Windows Phone ostao u utrci za treći operativni sistem globalno.

 

Vidjet ćemo šta će promjene donijeti sada, u prošlosti se pokazalo da ovakve restrukture kadra u Microsoft pomažu daljem razvoju, sjetimo se samo Surface i koliko je gubitaka imao, a sad je biznis koji unosi milijarde. Isto tako je i Bing pretraživač pravio gubitke do određenih promjena, a sada posluje sa dobrim plusom.

 

Microsoft je već u prošlosti nakon preuzimanja 38.000 radnika Nokije otpustila u prošloj godini samo 18.000 radnika od čega je su 12.500 bili bivši radnici Nokije. Današnje objave o rezanju radnika su samo dalji pokazatelj da je teško bilo voditi takav biznis koji ima previše zaposlenih a malu zaradu na krajnjem proizvodu.

 

CEO Microsoft Satya Nadella je izjavio kako ipak ostaju pri svom cilju proizvoditi hardver, a to uključuje Surface tablete, telefone i ostale periferne uređaje za računare, pored glavnog biznisa koji je softver. Što potvrđuje samo činjenica da Je Nadella spojio prošle sedmice još Windows diviziju sa divizijom za proizvodnju uređaja koju od sada vodi Terry Myerson umjesto Stephena Elopa koji je prethodno “otpušten”.

 

Šta vi mislite da li je se ranije trebalo početi sa ovakvim promjenama, pa čak i dok je Nokia divizija uređaja bila samostalna kompanija ili se ipak moralo isprobati zasititi tržište niskobudžetnim Lumia telefonima kako bi Windows Phone stao na noge i ostao tu gdje je i bio cijelo vrijeme.

 

Po nama ovo sada otvara novo polje u pogledu na Windows Phone tj. Windows 10 Mobile jer će ostali proizvođači imati više mogućnosti i biti konkurentniji ako ima manje Lumia uređaja i mi se radujemo novim/starim proizvođačima jer će to unijeti šarenilo u asortiman uređaja.

 

izvor: zdnet

30 komentara :

  1. Otpustanje radnika moze samo znaciti da ce nove Lumije biti povoljnije a i nije potrebno mnogo novoh modela ako se napravi slican L.1520 takav model u dvije godine moze jednom izaci

    ReplyDelete
  2. Opa woody, ziv si :D

    ReplyDelete
  3. Pozdrav,evo ziv sam ;)

    ReplyDelete
  4. kjemerski08 July, 2015

    Jako dobrto zapravo

    ReplyDelete
  5. Po meni treba jedno 2 low end kao 430 i 530, treba 2 srednja kao 630 i 730, 2 top kao 930 i 830 i dva fableta tj 1520 i 1320.Jednom godisnje da mjenjaju modele, a ne kao sada 620-625-630 i 635 po meni bacanje para na proizvodnj i 530,532 i 535.I svake 2 godine jedan bum kao sto je 1020 i to je to.A greska najveca je sto su uzeli od Nokie amabasadore kao sto je u Hrvatskoj Lana Jurcevic ili kako se vec zove, drugo u dosta filmova ima Nokia tj Lumia telefona mogu pri reklamama da iznesu da u tom filmu ima Lumia, I da reklamiraju preko operatera a ne ambasadora.

    ReplyDelete
  6. Nevezano za temu ako neko može da mi odgovori bio bih mu veoma zahvalan. Bh telecom karticu imam i uključio sam one megabajte i ne znam kako da ih aktiviram u postavkama, ako neko možda zna molio bih ga da mi napiše ako mu nije neki problem.

    ReplyDelete
  7. Odes u postavke pa u mobilnu mrezu, pa ukljucis prenos mobilnih podataka i stavis 3g mrezu i onda mozes koristiti.

    ReplyDelete
  8. Ovdje cemo ozbiljno a na forumu kao u zakonu ima "rupa"pa cemo da pricamo i pricamo;)

    ReplyDelete
  9. Vala druze kod mene na Mtelu mrezi nikada nisam nista podesavao,a koristim preko 3g jer imam u paketu, samo ukljucim 3g i mobilne podatke,i internet pici.A imao sam od Lumia 920-1020-1520 a evo i brat i stari 930 i 830 samo ukljucili nista vise, automatski mi preuzme podesavanja.Sada moze biti da je do operatera BH mobile pa moras podesavati rucno.A nisam podesavao ni na iPhone 4, 4s,5 i 5s niti na Android Samsung S3,S4,S5,Sony Z1 i Z2.

    ReplyDelete
  10. polomio mi se displej na l830 pre mesec dana, koristio sam ga tako dok nije poceo da gubi boje i da ne reaguje na dodir. Popravka mi je 150evra, pa sam nazalost resio da ne popravljam, vec preko operatera da uzmem nov HTC 620g... Ne volim android, ali mi se ne daje novac na jeftiniji win uredjaj, zato sto sam koristio LUMIU zbog kamere... krivo mi je, ali neka lumijica sedi i ceka, pa kada displej bude 50E, tada cu je verovatno popraviti...
    Zao mi je windowsa, zelim mu da ima barem 50% svetskog udela, ali ya sada se rastajemo...

    ReplyDelete
  11. Sulejman Hodžić 336109 July, 2015

    Mobilni telefoni kupljeni kod operatera uvijek dolaze sa predefiniranim postavkama za instant koristenje, dok kod CV telefona ne postoji predefinirana pristupna tocka.
    Stoga je moguce da funkcionise bez ponovnog podesavanja parametara za pristup.

    ReplyDelete
  12. Nedavno slicno uradio uzeo S5 uspjeo sam izdrzati 2 mjeseca prodao ga za mali novac i uzeo 1520,sporost softvera i lazne aplikacije su bile najveci problem,pa se isto cujmo uskoro

    ReplyDelete
  13. Drago mi je čuti ovo iskustvo, probat nešto drugo pa se svojevoljno vratit natrag :) Samo tako! :)

    ReplyDelete
  14. kako sad da ja kupim lumiu pfff :( kad sam citao na nekim portalima da uopste ne znaju hoce li postojati vise..... odnosno najmanje jos 2 god postoji WP a za dalje se ne zna.... pa sad kome vjerovati

    ReplyDelete
  15. Onoliki novac za kupovanje Nokie-Lumie,toliko vremena truda i investicije u OS 10 i da se jednostavno odustane mali izgledi gledajuci po logici,e sad ima clanaka gdje novine pisu o WP a postave Android,novinari kao novinara,sluzbene izjave iz MS su mjerodavne.Istina da ce manje izlaziti Lumia nego do sad ali zato tad ce imati vremena da se svakom modelu maksimalno posvete,radije svake tri godine uzimati top model neko svakih nekoliko mjeseci malo doradjen predhodni proizvod

    ReplyDelete
  16. Candy Crush Saga ima nadogradnju

    ReplyDelete
  17. Postojat će, naravno...

    ReplyDelete
  18. WP mozda nece postojati jer je plan Windows 10 Mobile. Microsoft Lumia mozda nece postojati ako sve krene po zlu ali hoce Windows 10 Mobile. A ko sada kupi uredaj ima njegov vijek trajanja bez obzira na operativni sistem koji mora proizvodac ispostovati. Tako da se korisnici ne moraju brinuti.

    Ni jedna platforma nije vjecna, a ovo sada je pokusaj da se Windows 10 Mobile stabilizira tj. da ne trosi bespotrebno novac na uredaje koji ne idu i ne znace puno + da se ukinu poslovanja sa operaterima koji odvracaju korisnike od WP na Android. To se trebalo davno uraditi i fokusirati na trzista gdje ide dobro.

    ReplyDelete
  19. Goran Sunjic09 July, 2015

    ljudi pomagajte. zena mi je zaboravila koji joj je hotmail id za email.
    nije ga nikako koristila nego za WP. kako mogu pronaci koji je id

    ReplyDelete
  20. Kod mene je CV 930 i 830 a i 1520 i nije mi trazilo nista, samo se ukljucio i radi.Cak i rodicina 535 se sama konektovala, kao sto sam rekao mozda je do operatera ko zna, ja znam da nikada nisam imao problema.Pre je moralo da se ukuca podesavanje za mms i gpes tj 3g a poslednje 3-4 godine nista.

    ReplyDelete
  21. Ja se ne snalazim u ovoj WN aplikaciji,clanak i comentari izuzetno odvojeni a na pokusaj odgovora izlaze zivotinje i pjevacice vjerovatno iz BG.,sad mi i Google ne dozvoljava nista da otvorim,ona od prije dva mjeseca je bila ok.

    ReplyDelete
  22. Moze li screenshot to nije nesto normalno :) a kako mislis google? iz aplikacije kada otvaras nema veze sa google.

    ReplyDelete
  23. Google mi nije radio oko pola sata sad opet preko njega ulazim u WN.,a aplikacija nije mi jasna ili je nisam dovoljno proucio ako zelim da nekome odgovorim kliknem na njegov komentar onda mi se pojavi medvjed,djevojka...nisu bas najprakticniji ni komentari sa compiutera ali sam na njih navikao...sad razmisljam mozda je u podesavanjima citanje teksta bez komentara

    ReplyDelete
  24. Ako je to preko Google Chrome onda se radi o redirect virusu. To nije na nasoj stranici i veoma je cudan. On se poveze za modem ili ruter od kojeg dobiva internet i prikazuje stranice koje nemaju veze sa onim sto korisnik klikne. A pokupi se preko kolacica na internetu.

    ReplyDelete
  25. A molim te reci mi dali je u zadnja dva mjeseca app WN izmijenjena sto se tice postavljanja i citanja komentara

    ReplyDelete
  26. Jeste. Nova verzija ima odvojene komentare jer samo par posto korisnika komentira... :) lakse se ucitava ovako, brze sve ide...

    ReplyDelete
  27. Ok.sad mi je sve jasno,jedino se ne moze znati dali je neko meni odgovorio ili je neovisan komentar,nema veze zakacicu na ekran plocicu od pretrazivaca WN i imat cu pregled kao i prije

    ReplyDelete
  28. Da to pricam jos sa razvijacima Disqusa jer koristimo njihov API, ovo sto su izdali je prva verzija a kasnije su rekli dodati i to "ko je kome" odgovorio i takvo sortiranje. zato u Disqus app ima obavijesti i kada neko odgovori na tvoj komentar. I usko su nam povezane aplikacije, pritiskom na komentar se otvara Disqus taj komentar. Ili ono drugo dugme dole u traci "konverzavija" otvara sve komentare tog clanka u Disqus aplikaciji.

    ReplyDelete
  29. Naravno vjerovao sam da ce kasnije i to doci a trenutni oblik komentarisanja clanka moze korisnike WN lagano navici da moze i bez komentara u tom slucaju se gubi smisao,naravno nece se to dogoditi i ovo je samo moje misljenje u dobroj namjeri

    ReplyDelete
  30. Da. broj komentara bi se mogao smanjiti ali mislim oni koji zele ipak ce komentirati i broj komentara je ostao isti tj. rast je isti kao i prije. Uskoro ide jos jedan update da poboljsamo malo app.

    ReplyDelete

Ostavite komentar