19.7.15

Hyperlapse aplikacija dostupna od sada za više uređaja

hyperlapse mobile setup

Prije dva mjeseca Microsoft je objavio novu aplikaciju Hyperlapse za Windows Phone koja je veoma dobra i korisna za korisnike koji vole praviti Time laps videozapise. Aplikacija je nastala kroz Microsoft Reasearch odjel u kompaniji i vidimo da se inženjeri tu bave sa dobrim idejama za aplikacije.

 

Nakon objave da je aplikacije dostupna prvo je uslijedilo malo razočarenje za neke korisnike jer nije bila dostupna za Dual Core telefone kao Lumia 1020 ili 920 koji su ipak bili High End u svoje vrijeme. Pogledate naš prvobitni članak o Hyperlapse aplikaciji ovdje.

 

Mi se radujemo da korisnici malo starijih modela nisu ostavljeni tek tako i da se i njima omogućilo korištenje aplikacije.

 

Preuzmite aplikaciju Hyperlapse ovdje.

 

hyperlapse qr kod setup

30 komentara :

  1. Edi Kovačić19 July, 2015

    Ja sam je instalirao već tada i radi savršeno na lumia 535.

    ReplyDelete
  2. ne mogu da instaliram ovu App, a 10 -ka nema skeniranje koda

    ReplyDelete
  3. Pokušaj promjenuti regiju u postavkama telefona pa onda pokušaj instalirati ovu aplikaciju. Ja nisam mogao instalirati nijednu novu aplikaciju koju nisam koristio na 8.1 promjenom regije na (UK) mogu instalirati nove aplikacije.

    ReplyDelete
  4. cool, I'll give it a try

    ReplyDelete
  5. Mogao sam skinut, na HR regiji, i radi, L1020. Sad još moram skužiti kako se koristi, namještaju opcije i tako to. :D

    ReplyDelete
  6. eto, ipak može...nema veze sa regijom....neću da menjam regiju zbog tamo neke App, čak ni privremeno ... i Cortana...kada bude za nas biće , jedino ne kapiram zašto nisu dopustili Cortanu svuda ako koristiš english kao jezik komunikacije sa gospođom ...kakve veze ima gde si ...tema za poznavaoce..

    ReplyDelete
  7. Dino s obzirom da imam ogranicen internet na mobilnom interesuje me koliko podataka trosi prognoza aplikacija. Na8me imao sam accuweather i aplikacija dnevno pojede 10ak MB i odmah sam je deinstalirao. Instalirao Microsoft weather malo zaista trosi manje od 10 mb mesecno, ali je losa i prilicno neprecizna.
    I drugo pitanje posto se prognoza placa, a ja kad odem da je nadjem u storeu pise owned (jer sam je nekada ispobavao dok je bila besplatna), hoce li traziti naplatu posle odredjenog perioda?

    ReplyDelete
  8. ne znam, malo je nelogično, šta se događa Amerikancu kada dođe na Balkan, ne radi mu Cortana (ako mu je uključena lokacija, a jeste) dobro biće valjda u sledećem update-u posle RTM-a...

    ReplyDelete
  9. E hvala Dino, ali tek sad nastaje problem. Ja da instaliram ono pise error 80004005. Preko zvanicnog sajta ne moze ne znam sto kao da je ta opcija isparila (neke aplikacije nece uopste kao prognoza, za neke kaze update na windows 10, jer su to objdinjene aplikacije valjda), a nema ni onog da skines kao file pa da manualno instaliram. Postoji li resenje?

    ReplyDelete
  10. To je greska trgovine koja postoji od 2012. I izgleda da ce je rijesiti tek sa Windows 10 Mobile. Ali i to nisam siguran. Mnogo aplikacija ima tu gresku. Pokusaj opet. Ako nece pokusaj jos jednom preko ovog linka

    https://www.windowsphone.com/s?appid=462ab4e3-9a07-4e5d-b5ff-4606a1b6d5fe

    To je isti link do app kao iz trgovine samo sto ce osvjeziti trgovinu. Ako bude pisalo probaj i plati ti pritisni na plati i slijedi dalje, jer ce trgovina pregledatici pisat ce nakon prvog pritiska na plati "vi ste imali ovu aplikaciju vec mozete je instalirati besplatno" na zalost to postoji jos uvijek greska jer ko ce shvatiti da ima pravo na nju ako ne pise samo install. Microsoft je to posteno zeznuo. A ako nece nakon jednog pritiska na kupi onda mi se javite na wpnovosti@outlook.com i preuzmite probnu verziju i ja cu vam poslati vaucer.

    ReplyDelete
  11. Hvala, ali jednostavno meni izgleda ne radi store preko kompjutera. Nema ni buy ni try niti install, kao da nisam ni ulogovan na store. Da nemas neki link na windows centralu da probam to da resim?

    ReplyDelete
  12. To ce te morati pokusati preko telefona sto sam iznad napisao. A ne razumijem ovo zadnje pitanje oko Windows Central?!

    ReplyDelete
  13. Nista probacu preko telefona. A za windows central sam mislio da li ima neka tema na kojoj mogu da resim problem sto nijednu aplikaciju ne mogu da instaliram preko racunara sa ovog novog stora,ja je nisam nasao?

    ReplyDelete
  14. I ja sam je koristio jos ranije dok je bila beslatna, ali sad kad odem ne pise mi "owned" nego klikom na kupi nudi mi opcije placanja.

    ReplyDelete
  15. Meni "store" ne radi nesto od juce jedno vec 24 casa prilikom downloada app, samo stoji i ne preuzima nista, drzao sam i po 2-3 sata ali ne vredi. Ne znam do cega li je, do njih ili do mene...?

    ReplyDelete
  16. eXeLLeNTe20 July, 2015

    Nestaju mi plocice i ponovo dolaze u neke aplikacije udje 1 i kasnije nece i mni isto prodavnica ne dozvoljava da skinem nista evo i slika

    ReplyDelete
  17. Dušan Begović20 July, 2015

    Ja imam problem prolikom otvaranja linka za neku skrivenu ili beta app. Kada otvorim link, treba da me prebaci u prodavnicu, on umesto toga otvara microsoft store sajt. Inače Pokušavao sam na kompu isto, usta priča. Ja iskreno mislim da je so MS-a...

    ReplyDelete
  18. Dušan Begović20 July, 2015

    Ćao Edi, nevezano pitanje na ovu temu.. Jel i ti imaš malo problema na Lumi-i 535 sa touch-om?

    ReplyDelete
  19. Edi Kovačić20 July, 2015

    Bik Dušan. Da, imam problema i dalje. Neradi to sa ekrabim nikako. Zoomiranje neradi kako treba uz skakanje ekrana i trzanje. Neprepoznaje i dalje 3 ili više pesta na ekranu. Ukratko, nije to uopće riješeno.

    ReplyDelete
  20. Dušan Begović20 July, 2015

    Ja mislim da je to problem do software-a. Pre ovog poslednjeg update-a dodir je bio očajan. Sada je malo bolji, ali kada kucam, moram precizno da stisnem na svako slovo (što me nekada iritira). Mada čitam i neke spekulacije da je touch (uređaj) loš, a da MS "šimka" da bi iskustvo dodira bilo bolje. Neki kažu da je na Win 10 Mobile ovom build-u 10166 touch popravljen. Ali nisam siguran i ne savetujem ti da instaliraš (ako nisi već). Probaj da staviš onu staklenu zaštitu za ekran (kažu da to popravlja problem), ja čekam da mi stigne za koji dan iz Kine 😃 Pozdrav 😊

    ReplyDelete
  21. Onda je do njih koliko se moze videti iz prilozeno, valjda ce popraviti narednih dana.

    ReplyDelete
  22. Isto mislim i ja... Ranije pre nekoliko meseci meni je kad sam hteo da udjem na forum \V novosti preko mob slao na sajt kao na PC, ali se ispravilo posle par dana.

    ReplyDelete
  23. Dušan Begović20 July, 2015

    Što je najgore, ovo još traje... Čekaću da poprave. Pozdrav 😊

    ReplyDelete
  24. Aplikacije ako nece da se instaliraju pomaze jedino da se zaustavi instaliranj, ugasi telefon i pokusa opet ali prilikom instalacije ostaviti trgovinu ukljucenu jer ima izgleda probleme sa radom u pozadini. Nije jos 100% gotova.

    ReplyDelete
  25. Meni je od malopre proradila trgovina, jeee....

    ReplyDelete
  26. Bokifireman20 July, 2015

    Stvarno mi nisu jasni na androidu pustili Cortanu bez obzira na regije a kao na Wp razmisljaju da puste.Kao pustice Cortanu i jos neke aplikacije na android i IOS ali nece imati sve funkcije kao na Wp a evo vidimo ispade da android prije dobije neke funkcije vec Wp,pravdaju se da ovim potezima hoce da privuku korisnike sa drugih platformi a sa ovim potezima otjerace i one koji su vec na Wp,ja kao strasveni zaljubljenik u WP ne mislim tako ali garant ima ih dosta koji razmisljaju tako.Npr Here maps tek odnedavno ima na Iphone a vec bolje izgleda vec na Wp to znam sigurno jer sam ja prijatelju instalirao jedino sto nema nase jezike za glasovnu navigaciju ostalo sve bolje. Ja licno mislim ( a mozda grijesim) da je greska sto ustupaju neke stvari na druge platforme koje bi trebale biti zastitni znak Windowsa,zasto bi neko prelazio na WP ako to dobije na svojoj platformi na kojoj cak bolje funkcionise vec na WP.

    ReplyDelete
  27. Dušan Begović20 July, 2015

    Izvini sada Dino, nisam napomenuo da se to dešava u WP 8.1. Evo primera otvorite preko MS Edge-a ovaj link (primer) www.whatsapp.com/windowsbeta

    To bi trebalo da otvori link od prodavnice pa onda Prodavnica aplikaciju. Ista stvar i na računaru...

    ReplyDelete
  28. A zaboravio sam reci da pod onim linkom ima 404 greska kao da ne postoji stranica. Moguce da su nesto izmjenili pa zato nema.

    ReplyDelete
  29. Dušan Begović20 July, 2015

    Hvala ti na odgovoru, našao sam link neki na internetu (koristio Bing) a problem bi trebalo biti rešen... Valjda :)

    ReplyDelete
  30. Bokifireman22 July, 2015

    http://nokiamob.me/2015/07/22/lenovo-windows-phone-je-nepotreban-kada-su-sve-aplikacije-na-androidu

    ReplyDelete

Ostavite komentar