6.7.15

Windows 10 build 10162 stiže upravo i korisnicima na sporijem načinu primanja nadogradnji

Windows 10 setup novi 2 (2)

Microsoft je oficijelno pustio Windows 10 build 10162 i za korisnike koji su pažljivi sa nadogradnjama i žele siguran i stabilan sistem. Nakon nekog vremena korisnici koji primaju nadogradnje na sporiji način mogu sada preuzeti build 10162 koji se pokazao veoma stabilnim i kvalitetnim, naime ne otkrivamo nikakve greške na njemu koristeći ga osim što Microsoft Edge i par drugih aplikacija treba još doradu do oficijelnog puštanja Windows 10 29.07.2015.

 

ISO podaci ovog builda Windows 10 su već javno dostupnim putem ove stranice. Po javljanju i glasinama koje kruže RTM faza Windows 10 se može očekivati još ove sedmice, što je znak da se razvoj na Windows 10 polako završava.

 

Nekoliko razvijača je još skeptično jer su razvijači prvo dobili veoma kasno SDK za razvijanje koji je još u „preview“ verziji, a drugo jer dosta aplikacija ima još problema sa trgovinom, a i samim sistemom Windows 10. Nadamo se samo da će Microsoft ispraviti te sitne greške u narednim buildovima i aplikacije raditi kvalitetno jer su aplikacije velika nada Windows 10 ekosistema.

 

Korisnici koji imaju problema sa nadogradnjom neka pokušaju u postavkama > Update & securitiy > Windows Update > advanced settings; prebaciti na sporiji način primanja nadogradnji, možda čak uraditi restart računara i pokušati preuzeti novi build. Ako ne radi onda pokušati opet sa brzim načinom.

 

[Dodatak]

 

Windows Insajderi koji primaju nadogradnje na brzi način mogu se nadati još ove sedmice jednom buildu koji je po kvaliteti ravan RTM verziji i koji je oficijelno kandidat za RTM. – izvor.

 

Izvor: Twitter

18 komentara :

  1. metalpirat06 July, 2015

    ima li sta novo za WP 10.

    ReplyDelete
  2. Ja sam ga danas install na poprilicno starom kompu i radi bez problema,a i instalacija je prosla glatko,mogu reci da ce 10-tka bit pun pogodak,jos ga istrazujem al na prvi pogled cini se jednostavnim i postavke su nekako na mjestu.

    ReplyDelete
  3. metalpirat07 July, 2015

    meni sve radi super samo da se svi drajveri pojave i bice super.

    ReplyDelete
  4. Milica Vuksanović07 July, 2015

    Instalirala preko iso, bolje radi od 8.1

    ReplyDelete
  5. Koliko uzbuđenja u tako malo vremena, to samo dokazuje da je određeni datum sve bliže :) RTM kandidat 9.7. ili do kraja tjedna za Fast Insidere? Pa super! :) Užitak.

    ReplyDelete
  6. biće još jedan Build ove nedelje, zvanično je

    ReplyDelete
  7. Samo da mi na tom novom buildu proradi pin za logovanje, mrzi me svaki put da kucam sifru od 15 slova, brojeva i simbola...

    ReplyDelete
  8. Vojin Vlacic07 July, 2015

    Probao sam sve prebacio sa slow na fast nista opet vratio na slow nista,restartovao komp opet pise da nema update prebacio na fast I opet restartovao opet kaze da nema update ... :(

    ReplyDelete
  9. Meni na 10162 (clean install, Fast Ring) PIN radi, i super mi je to i dosta brže ide.

    ReplyDelete
  10. Steta sto mi ne radi spajanje na eksterni displej, ne prepoznaje ga. Da radi, presao bi na 10tku. Na znam da li je taj problem samo kod mene. Ima li tko iskustva s tim?

    ReplyDelete
  11. Kod mene radi od prvog builda

    ReplyDelete
  12. radi radi u 10130 nije radio, bar meni

    ReplyDelete
  13. Radovan Tadic07 July, 2015

    Ne vezano za temu, malo pre sam dobio ovu nadogradnju, inace sam tel
    konfigurisao za insider slow, pa me zanima da li je mozda jos neko dobio
    ovu nadogradnju, ne znam da li je ovo neki novi build ili...?

    ReplyDelete
  14. Radovan Tadic07 July, 2015

    Microsft je upravo pustio Build 10149 za sve koji su prijavljeni na Insider slow na telefonima.

    ReplyDelete
  15. Dobro vece!

    ReplyDelete
  16. Koga moje oči vide... :D

    ReplyDelete
  17. Pozdrav ekipi

    ReplyDelete

Ostavite komentar