9.7.15

Windows 10 Insider build 10166 za PC upravo pušten

Windows 10 setup novi

Microsoft je upravo pustio novi build Windows 10 za računare koji nosi verziju 10166 i četvrti je u roku zadnjih 10 dana. Vidi se da rade na usavršavanju sistema prije RTM faze. RTM znači Ready to Manufacture ili spremno za proizvodnju. Microsoft pušta ove buildove tako često da bi Windows Insajderi mogli provjeriti sve prije nego što dođe do krajnjih korisnika polazeći od 29.07.

 

Kakve detaljno novosti donosi ovaj build ekipa Windows Insajdera nije precizirala ali se radi o ispravljanju grešaka i poliranju za završni proizvod. Mada Windows 10 neće ostati na tom završnom proizvodu dugo jer će se konstantno razvijati dalje u intervalima po mjesec ili dva se može očekivati oficijelnom nadogradnjom veliki build, a kroz Insider program kao i do sada otprilike sedmično.

 

Dalje Microsoft piše:

 

„Ako do sada niste koristili Windows 10 sada je pravo vrijeme da ga isprobate jer je dovoljno stabilan i pouzdan za svakodnevni rad.“

 

Preuzmite novi build u postavkama računara > Update & security > Windows Update.

49 komentara :

  1. Ne mogu vjerovat! OVDJE sam SADA saznao za ovu vijest! Stvarno ste dobri :) Evo da pročitam članak,....

    ReplyDelete
  2. Nema mnogo izgleda novosti ali ispravke i vjerovatno ga mogu sada preuzeti svi. Ako ne da javim direktno Gabrielu :P mozda poslusa. A kad smo tu brzo to ide od vijest ido clanka :) problem je kad nas nema tu...

    ReplyDelete
  3. Tomislav Lukšić09 July, 2015

    Novi build se skida, da li ima kakvih informacija kada će 10166 za WP krenuti :)?

    ReplyDelete
  4. Ja otvorio update a komp vec sam poceo preuzimati sam samcat 😂

    ReplyDelete
  5. Dino,brat mi je kupio lumiu 535 kao rezervni mob i stalno mu se na vrhu pojavljuje R+(roaming) iako ga iskljuci u postavkama mobilne mreze,a nije mi fizicki blizu da ja to mogu pogedat,a inace je okorijeli androidas.. i kaze mi da ima problema,s touchom,ne reagira dobro,pa onda odjednom reagira,sasipa mi sve i meni i wp-u. Imas li kakvih rjesenja??

    ReplyDelete
  6. Ja koliko sam upućen WP ima trokut kao znak roaminga.. R+ nisam našao šta znači niti se spominje da ima na WP.

    Problem sa ekranom je nadaleko poznat, imaju ga verzije sa hardverskom revizijom 3.0.0. Riješenje je da ga pošaljete na servis i zaražite promjenu touch panela.

    ReplyDelete
  7. Mozda zato sto je rezervni telefona pa zato slovo R :)

    ReplyDelete
  8. Kod mene ima. mozda je samo morate potraziti dalje.

    ReplyDelete
  9. Kod mene ne. Kada se ode do kraja ponuđenih programa, i kada se ode cak u foldere da sam potrazis aplikaciju il program, kad se uđe u windows photo viewer, jedina aplikacija koja je tu je imagining device

    ReplyDelete
  10. hmm to je cudno jer tu bi trebalo biti i photos, i windows photo viewer i ostali kao picasa... sad cu vidjeti. Evo u postavkama racunara ima system > default apps. Tu pogledajte sta pise za fotografije?! kod mene nije nista oznaceno i ono me pitalo po jednom za svaki format kao .jpeg, .png, gif. i nakon toga otvara te programe koje sam odabrao. i u postavkama kod mene tu ima samo + bez da je odabrana neka app

    ReplyDelete
  11. Kod mene stoji photos, a klikom na + nudi mi opciju da pronađem neku aplikaciju iz prodavnice. Jedini razlog ove razlike je mozda jer sam nakon updejta na novi bild išao na retart sistema na difoltno stanje jer mi nakon updejta nekako sve nekako bilo sporo

    ReplyDelete
  12. mozda mu treba vremena da popuni sve. Ja znam da kod mene indeksiranje nakon proslog builda trajalo satima. to je ono da spremi u trazenje aplikacije i ostale bitne sadrzaje i kad korisnik ukuca nesto da odmah izbaci. Isto mozda radi i za te programe. mozda mu treba vremena samo.

    ReplyDelete
  13. Moguće. Mada sumnjam

    ReplyDelete
  14. Da, ako je WU postavljen na 'automatski', to tako bude :)... meni se kod tog automatskog načina, nakon što instalira sve što nađe novo, onda on sam još jednom provjeri, ne moram ja. To sam radio i na 7ici i na 8ici, ručno još jednom provjera :)

    ReplyDelete
  15. Bravo 😎

    ReplyDelete
  16. Hardverska revizija nema veze sa time.Moj telefon je dokaz da sve radi besprekorno i sa 3.0.0. Definitivno imam problem sa desetkom.Nikako se ne mirišu i posle fabričkog reseta.Sam šalje isti SMS po ko zna koliko puta.Bateriju smo već spominjali.

    ReplyDelete
  17. Dejan Perendić10 July, 2015

    Super je.Ne radi trgovina.Windows je kao i bivši JUGO:::nov a poluproizvod.

    ReplyDelete
  18. Dejan Perendić10 July, 2015

    :(

    ReplyDelete
  19. Korisnik oznad mogu se kladiti da nema Windows 10 instaliran. Ukucajte u trazenje nase aplikacija ili stranice lumia 535 i greska za zaslonom i procitajte clanak koji smo napisali. Nismo iznosili laz nego cinjenice koje zna i Mocrosoft. Revzija 3.0 moze da ima gresku zaslona. Nismo rekli da je imaju svi 100% koja ne prepoznaje nekad 4 dodirne tacke ili kada su dvije ili vise dodirne tacke veoma blizu. Testovi su to dokazali da je tako kod dosta korisnika. Ne mora znaciti da je kod svih. Ne pricamo mi u prazno... :)

    ReplyDelete
  20. To je trenutna greska koja nestane. Jeste li pokusali odmah ponovno? I lagano je reci poluproizvod kada se niko ne bavi programiranjem. Windows 10 izlazi za 20 tak dana i nije jos savrsen. To ste trebali procitati ako ste vec instalirali Windows Insider. Ako hocete da radi kako treba sacekajte oficijelnu nadogradnju Windows 10 od 29.07.

    Microsoft radi na finaliziranju Windows 10 i ispravljaju bas takve greske i sitnice. Ako je poluproizvod samo sto server ne reaguje jednom na upit trgovine ne znam kako bi bilo da ste Windows 10 probali prije 2-3 mjeseca... Nakbolje je ako zelite 100% sigurno da radi da sacekate oficijelnu nadogradnju.

    ReplyDelete
  21. Dejan Perendić10 July, 2015

    Win koristim od win 98 i svaki je poluproizvod.Bavim se programiranjem kao i moja ćerka koja zavrsava robotiku.I treba da bude besplatan.
    Oni prodaju svoj finalni proizvod,a onda vremenom izdaju service pack 1,2,3.....
    Da ima razlike,kod JUGA nema service pack😂

    ReplyDelete
  22. Dejan Perendić10 July, 2015

    U buildu 10162 je radilo sve.U ovom već brljavi.Nije logicno,zar ne?
    Ne dirajte više ništa😏

    ReplyDelete
  23. Od Windows XP nema vise Service Pack. Ali to nije bitno jer ako ste programer onda razumijete sto zelim reci. Do takvih gresaka moze doci u Windows Insider verziji jer jos nije oficijelno izasao Windows 10. Radi se na finaliziranju... A svaki softver ima gresku, posebno operativni sistemi i nemogu je ih zamisliti bez daljih nadogradnji kasnije. Uvijek se dese nepredvidive stvari i situacije koje prinude za nekom nadogradnjom. To nazvati poluproizvodom je totalno pogresno. Poluproitvod je da su ga izbacili prije mjesec kao RTM i nikad vise ne radili na njemu. A ovako ce osigurati da ce raditi na njemu i uskoro ce dositici RTM fazu a izlijecu rijeci poput poluproizvod i poredenje sa automobilima iz prahistorije. Programeri to ne rade jer razumiju bit.

    ReplyDelete
  24. Dajete li vi besplatno svoje programe? Radite li za mjesečnu plaću ili ipak velikodušno volontirate iz ljubavi prema programiranju? :)

    ReplyDelete
  25. Činjenica je da ti besplatno zamjene tocuh panel što znači da su upoznati sa problemom i da uređaji sa oznakom 5.0.0 nemaju takvih problema.

    ReplyDelete
  26. Dejan Perendić10 July, 2015

    Ma ok je.Nisam došao blatiti nešto što koristim ali imam pravo na mišljenje kao što uvažavam i tvoje i ne kažem da nisi u pravu.Nema ovo veze sa greškom u win store već govorim generalno o windows-u.Vreme će pokazati koliko je ovo kvalitet a koliko agresivna kampanja.Voleo bih da bude kvalitet.
    poz.

    ReplyDelete
  27. Danijel Dimitrić10 July, 2015

    Jedna ispravka....
    I Windows 7 ima Service Pack 1.
    A kod win 8 su malo promjenili priču pa imamo
    win 8
    win 8.1 ( strai naziv bi bio sp1)
    win 8.1 update 1( strai naziv bi bio sp2)

    ReplyDelete
  28. Imao sam i piratske, a i legalnih kopija prošlih Windowsa, od 7ice, kupnja koje je očito bila pun pogodak u pravo vrijeme, unatoč skupoći - sam legalan. 95 legalno, WinMe računam kao 'gdje mi je bila pamet?!' legalnu kupnju, a Win7 super pogodak. Otkako pratim ovu stranicu, tebe i sve ovdje, čitam što sve pišeš o programiranju, pa tvoja aplikacija, a i sam sam nešto drndao u srednjoj školi po tom programiranju (presmiješno, ali bilo je, tek toliko da znam da je to muka, ali me privlačilo...ali je muka :) ), zatim legalnost i neproblematičnost takve legalne 7ice, plus još neki osobni razlozi + sudjelovanje u Windows Insideru i ranije PfD... - Sve navedeno me navelo da počnem jako cijenit programere, programiranje, softver, i da ga kupujem a ne skidam s neta. Prije sam bez razmišljanja samo skidao, sada ili kupim, ili koristim besplatne programe. Iskreno, meni se to čini sada (Insider, osobno "iskustvo" u programiranju itd...) kao nelak, da ne kažem težak posao, koji nije baš za svakoga da se time bavi. Da budem iskren, i sad se dogodi da skinem neki plaćeni program s neta, ali to je više onako kao "full unlimited trial", kako bih rekao... Ako nakon par dana vidim da mi neće trebat ili mi ne služi obrišem ga, ako mi se svidi, onda kupim licencu. Kažem, to mi je novo ponašanje, nije uvijek bilo tako.

    ReplyDelete
  29. Svako ima pravo na misljenje i mi to postujemo, samo sto danas svako ima misljenje kao da ima iza sebe kompaniju bolju/jacu/profesionalniju od Microsofta.

    ReplyDelete
  30. I to je dobro sto je tako. Takva svijest ce nas dovesti samo naprijed. Naravno naj lakse je piratsku verziju necega uzeti i koristiti ali ako ce i vas licni rad tako neko uzimati, a ne placati za njega tek tada ce primjetiti kako je kada neko ne cijeni neciji rad. I ja licno uvijek gledam kako bi ja reagovao da je to moj rad i proizvod. Nazalost ima piraterije ali sta cemo tako je kako je. Programer kao i automehanicar, pekar ili drizer zeli da bude placen za ono sto radi, a ako se njiihovi proizvodi ne placaju oni nemaju zaradu. Isto vazi i sa Windowsom. Samo hocu da kazem da se danas veoma brzo leti na ocjenjivanje ili najlosije ili najbolje, kao da nema sredine. evo iznad "Windows 10 poluproizvod", nemam rijeci. Ljudi u Redmondu onako sjede i programiranju i usavrsavaju 30-40 godina i grade svijet oko nas. Microsoft nije neka bilo kakva kompanija, oni i jos par takvih su promijenili svijet kakvog danas vidimo i mene bi bilo sramota za tako neciji rad reci nesto lose jer ja licno nisam nista bolje stvorio. I da jesam nastojim u tome da nisam los prema takvima. Uvijek kazem zamislimo svijet bez IBM, Intel, Apple Microsoft i Google. Da nisu napravljene te kompanije svijet bi drugacije izgledao danas. Mozda cak i bolje, ko zna ali ne moze se poreci njihov uspjeh i ocjenjivati njihov rad u Beta fazi kao poluproizvod. To sam zelio samo da istaknem jer mnogo ljudi ovdje cita prvo nase clanke, a drugo i komentare. Neko ko vidi poluproizvod sigurno nece kupiti Windows 10, a nece ga ni nadograditi iako ce mu biti besplatna nadogradnja... S tim ne dobijamo nista.

    ReplyDelete
  31. "Samo hocu da kazem da se danas veoma brzo leti na ocjenjivanje ili najlosije ili najbolje, kao da nema sredine". To si opisao današnji svijet. Ljudi bi danas sve na laku ruku, bez po' muke, nema se strpljenja, samo neki ekstremi. Nemojte mi zamjerit, mnogo populacije su i... pa... reći da su (neki) ljudi to, bi bila uvreda čak za te životinje, pa neću...uglavnom shvatili ste me...

    ReplyDelete
  32. Moze li mi netko objasniti kako instalirati sada win 10 na racunalo?

    ReplyDelete
  33. Prije nekoliko mjeseci kad sam ja instalirao,jednostavno sam na trazilici upisao "windows 10 download" i bio sam zadivljen kako sam windows obavlja sve operacije,mozda sam uz cjeli proces 2-3 puta kliknuo "OK" kao potvrdu,pokusaj ako krene naopako sam se vraca na predhodnu platformu

    ReplyDelete
  34. Sad nesto pokusavam pa skidam windows insider preview..ima 3.88 gb

    ReplyDelete
  35. Davno sam to radio pa sam zaboravio ali znam da je bilo nesto najlakse i uvijek mogucnost vracanja ako ti se ne svidja,

    ReplyDelete
  36. Aha hvala...a ako se vratim na win7 jel mi se brisu podatci sa laptopa

    ReplyDelete
  37. Ne,nista se ne brise

    ReplyDelete
  38. I ja imam problem sa trgovinom ME, Cortanom nista od toga ne radi. A ni na svoj Microsoft profil na racunaru ne mogu da se prijavim kao da postoji neki problem I sa WI-FI konekcijom.

    ReplyDelete
  39. Milica Vuksanović11 July, 2015

    Meni radi prodavnica ali start meni nikako, spusti se posle 5 sekundi pa moram da prebacim aplikacije koje mi trebaju na taskbar, a to uspem iz 10-og pokusaja. I zvuk se sam pojacava...Ostalo sve ok. Iskreno se nadam da ce ovaj w10 biti bolji od 8.1... Vec sam ga svima preporucila al nesto mi ne uliva poverenje.

    ReplyDelete
  40. Mozete naravno ali taj "mucak" je najveca svjetska softverska kompanija. Sa najvise korisnika njihovog softvera. Mislim da niko od nas nema pravo da smanji njihov rad bilo kakvim izjavama. Uzaludno je. Kao da ja mogu nekom pjesniku reci "nemas ti pojma" a covjek pjesnik, a ja nisam.

    ReplyDelete
  41. Dejan Perendić11 July, 2015

    U pravu si👍

    ReplyDelete
  42. Meni sve radi kao podmazano :D

    ReplyDelete
  43. Ja isto imam problem sa store što god pokušam skinut izbacim mi nešto nije u redu kod vas, ali to ce vjerojatno popravit iovak imam sve sta mi treba i zadovoljan sam, radi mi bolje od win 7, tako da nemam zamjerke ni najmanje :)

    ReplyDelete
  44. Milica Vuksanović12 July, 2015

    Ako se nekome, kao i meni spusti start meni posle par sekundi, treba da ukloni pločicu pomoćnik za telefon sa starta!

    ReplyDelete
  45. Ništa ne valja kad se brzo spusti, pa ni Start :P

    ReplyDelete
  46. Milica Vuksanović14 July, 2015

    Aaaaahahahhhaha jasta!!! ;)

    ReplyDelete
  47. E nek sam ja tebe nasmejao, to mi je i bio cilj :)

    ReplyDelete
  48. Bokifireman15 July, 2015

    Na insider verziji sam od Januara mj.Pa me zanima sta mislite jeli bilje da ostanem na insider i nakon 29.07 ili da unstaliram win 8.1 naravno neleg....... Pa da rezervisem win 10

    ReplyDelete

Ostavite komentar