23.7.15

Lumia Camera aplikacija ima nadogradnju

Lumia-Camera-620x479

Lumia Camera aplikacija za „ne-Denim“ uređaje tj. za one koji se nalaze prije Lumia Denim nadogradnje dobila je danas nadogradnju. Nadogradnja sama po sebi nije velika i dodaje samo prozirnu pločicu. Korisnici koji su preuzeli aplikaciju tvrde da se ona brže otvara te je „loading…“ zaslon prilikom otvaranja nestao.

 

Mi ne možemo potvrditi te izjave jer se nalazimo na Windows 10 Mobile na kojem se ne može preuzeti aplikacija. Zapravo mali broj korisnika može i koristiti ovu aplikaciju jer je ona za uređaje prije Lumia Denima nadogradnje (Lumia Cyan).

 

Korisnici koji je ipak koriste mogu preuzeti ovdje nadogradnju.

 

Nokia_Camera_Tag_0

9 komentara :

  1. Edi Kovačić23 July, 2015

    Ja imam denum na lumia 535. Svejednodno sam tek sada dobio tu nadogradnju. Smiješno.

    ReplyDelete
  2. Zivi ste, ja se već zabrinuo 😃
    Ima dosta vijesti u zadnjih par dana (najavljeni novi ms mobiteli, angry birds 2 nece izaći za wp...) 😊

    ReplyDelete
  3. Lepe vesti, sve mi transparentno samo mi ljubicasta plocica za kameru bode oci :D

    ReplyDelete
  4. Mislim da nije tacna ta informacija u vezi Lumia Denim. I ja sam na Lumia Denim verziji a dobio sam update za cameru,iako i na Windows Central isto kazu da samo telefoni bez denima su dobili nadogradnju.

    ReplyDelete
  5. U opisu aplikacije pise tako jer ima Lumia Camera posebno za Lumia Denim i poslije koja se zove Lumia Camera ona verzija 5. Ali jesu zkomplicirali sve nepotrebno.

    ReplyDelete
  6. Ja na cyan isto dobio 😊

    ReplyDelete
  7. tu smo :D obaveze nas ometaju od Windows Novosti nazalost. ali uskoro ce biti opet po starom.

    ReplyDelete
  8. Nemojte mi to radi, zbog apsitnencijske krize sam počeo čitati članke po gsmareni :D

    ReplyDelete
  9. ZeljaBg9324 July, 2015

    Takodje sam na Denimu, i dobio sam ovu nadogradju i transparentnu plocicu :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar